همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

خرید فالوور اینستاگرام را کجا پیدا کنیم


Free photo a closeup shot of an eagle flying through the sky with wide open wings مشتریان بالقوه را کجا پیدا کنیم؟ خرید فالوور واقعی، به دست آوردن دنبال کننده و پسندیدن به آگاهی از نام تجاری شما کمک می کند و شما را به مشتریان بالقوه می رساند. هنگامی که تصمیم به خرید فالوور میگیرید، باید اینکار را از طریق یک سایت معتبر انجام دهید؛ زیرا در صورت عدم خرید فالوور واقعی، ریزش زیاد فالوورها اتفاق افتاده یا اینکه تعداد متناقض فالوورها با لایک و کامنتهای هر پست، مخاطب را از پیج شما فراری داده و اثرات مخربتری از جمله بی اعتمادی افراد به کسب و کارتان، را روی پیج شما میگذارند. شما از طریق جست و جو در اینستا می توانید لیستی از از هشتگ های پرطرفدار را برای خود جمع آوری کنید. در صورتی که شما از هشتگ های مرتبط استفاده کنید و برای پست های خود موقعیت location را فعال کنید، به احتمال خیلی زیاد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی کاربران زیادی به سمت شما جذب خواهند شد، این یکی از ساده ترین روش های اموزش بالا بردن فالوور در اینستا می باشد. این روزها مرکز ثقل هدایت ترافیکهای سودآور به لندینگ پیجها، افزایش نرخ تبدیل و ایجاد مخاطبین درگیر با برند، پلتفرم اینستاگرام است که به اصطلاح عامیانه، گل سرسبد شبکههای اجتماعی برای برندهاست! در حقیقت، هدف شما از بالابردن فالوور واقعی و فعال، باید درگیر کردن آنها با محتوایتان باشد و رشد کسب و کارتان باشد.

این پکیج مخلوطی از فالوور واقعی ایرانی و فالوور فیک است. زیرا این تنها مکان در اینستاگرام است که می توانید یک لینک قابل کلیک جایگذاری کنید، پس از آن عاقلانه استفاده کنید. شما می توانید با داشتن یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی خوب بیش از آن چیزی که فکر می کنید فالوور برای خود جمع کنید. یک کامنت واقعی و اصیل، بیش از صد کامنت جعلی و بیاحساس، ارزش دارد. پیجهایی که فالوور ندارند یا نهایتا چند صد فالوور دارند، معمولا نمیتوانند اعتماد مخاطب را به دست آورده و فروش بالایی داشته باشند. به همین دلیل امکان خرید فالوور جعلی و فیک در آن زمان وجود داشت؛ اما امروزه اگر یک کاربر فالوور جعلی خریداری کند، فوراً الگوریتمهای هوشمند اینستاگرام به آن پی میبرند و فالوورهای جعلی را از حساب او حذف میکنند. با این حال، به این دلیل که اینستاگرام عمدتاً برنامه ای است که روی دستگاههای موبایل استفاده می شود، کاربران تمایل دارند که در هر زمانی استفاده کنند. هر چه تعداد مخاطبان شما به صورت واقعی و ارگانیک بیشتر شود، خریداران و مشتریان علاقمند بیشتری نیز خواهید داشت. اگر اینستاگرام، حساب شما را بررسی کنید و با سیلی از فالوورهای فیک روبرو شود، احتمال دارد که حساب شما را به عنوان یک اسپمر، مسدود یا حذف کند. هیچ بازگشت سرمایهای ندارند: ممکن است خرید فالوور کار آسانی به نظر برسد، ولی باتهای اینستاگرامی یا فالوورهای جدید غیرفعال خریداری شده، از شما خرید نخواهند داشت. توجه داشته باشید در این مطلب منظور از فالوور فیک ، فالوور غیر واقعی نیست و فالوور هایی هستند که ارزش بالایی برای کسب و کار یا پیج شما ندارند و تعاملی با شما برقرار نخواهند کرد. بدون داشتن بیوگرافی (قسمت معرفی)، کپشن برای تصویر، نام کاربری یا تصویر پروفایل مناسب، مخاطبان متوجه تعلق حساب کاربری اینستاگرامتان به شما نخواهند شد.

اگر مقداری خلاقیت به خرج دهید، پیجتان با هر موضوعی که دارد، میتوانید خیلی خوب مخاطبانتان را به چالش بکشید تا در بحثها شرکت کنند. بزار باهات صادق باشم دوست من، موضوعی که انتخاب کردی موضوع خوبیه و باید به اکسپلور برسه. در این حالت، اگر اینفلوئنسر یا برندی که پیشتر با آن کار کردهاید را در پست خود تگ کنید، شانس اشتراک پست شما توسط آن شخص افزایش پیدا کرده و حتی ممکن است در پیج خود، در مورد شما یا موضوعی که مطرح کردهاید، صحبت کند. بسیاری از افراد حتی از استوری فقط وقتی استفاده میکنند که میخواهند اطلاعاتی جدید را از خود یا فعالیتشان به مخاطبان بدهند. مردم در اینستاگرام فقط به یک دلیل برندها را دنبال میکنند و آن هم این است که این افراد مطالب ارسالی شما و یا به طور کلی شرکت شما را دوست دارند. برای این کار میتوانید از بیو اینستاگرامی خود شروع کنید؛ جایی که برند شما در اینستاگرام برای اولین بار معرفی میشود و به عنوان صفحه اصلی حساب کاربریتان به آن رجوع میشود. 1. به جای کسب درآمد از عکاسی با موبایل، شروع به آموزش تکنیک های عکاسی با گوشی کن. یکی از بدترین معایب افزایش فالوور اینستاگرام از طریق خرید فالوورهای فیک، کاهش اعتماد مخاطبان و مشتریان به برند شماست. شما از طریق تعامل با پیج های مشابه می توانید در لیست Suggestion قرار گرفته و از این طریق فالوور شما به صورت روزانه افزایش پیدا می کند. انجام تحقیقات رقابتی تا حدی میتواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. سعی کنید تا حد امکان به سوالات و نظرات فالوورهای اینستاگرامتان پاسخ دهید؛ همین کار ممکن است باعث اضافه شدن یک مشتری و فالوور و بهتر شدن رابطه شما با مخاطبان شود.

در خیلی از موارد بهتر است از پستهایی استفاده کنید که برای آوردن لبخند به لبان فالوورها و ایجاد روابط مشتری مدار طراحی شدهاند. به صورت کلی، نمیتوان از الگوریتم اینستاگرام قاطعانه صحبت کرد ولی اخیرا متوجه شدهاند که تعداد کامنتهای یک پست، باعث حضور در اکسپلورر میشود نه تعداد لایکها. البته لازم به ذکر است که دنبال کنندگان شما زمانی ارزشمند هستند که واقعی باشند، پس راهکارهای گفته شد تمامی در زمینه آموزش افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام است. بدون شک بزرگ ترین ثروت هر صفحه ای تعداد دنبال کنندگان آن است. بدون شک شما با استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست موجب بالا بردن فالوور در اینستا می شوید. صفحههایی که مخاطبین کمتری دارند (برای مثال ۱۰ هزار فالوور)، اما این فالوورها هر روز این صفحهها را دنبال میکنند ممکن است در نگاه اول مهم بهنظر نرسند اما بدون شک این صفحهها محتواهایی تولید میکنند که توانستهاند مخاطبین وفادار و ثابتی داشته باشند. تحقیقات انجام شده راجع به شاخص اجتماعی همچنین نشان داد که %89 از مصرفکنندگان بعد از دنبال کردن در رسانههای اجتماعی از آن برند خرید میکنند. در واقع مخاطبان هدف شما نسبت به ان ها واکنش نشان داده اند و حتی دلیل فالو کردن شما پست های با این موضوع است. خوشبختانه از آنجا که اینستاگرام ویژگیهای جدید زیادی برای پست محتوا مانند استوری، IGTV و Reels به برنامه خود اضافه کرده است، شما فرصتهای بهتری برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام از طریق انتشار محتوای خلاقانه خواهید داشت. شما از طریق ارتباط با آن می توانید فالوورهای هدفمندتری برای خود جذب کنید. از دیگر مسائلی که در بیو باید نوشت، میتوان به نوع فعالیت پیج، آدرس و تلفن محل کار یا فروشگاه، لینکهای لازم برای برقراری ارتباط، همچون لینک سایت، ایمیل، آیدی تلگرام و هشتگهای کاربردی اشاره کرد. از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، خیلی از برندها در اینستاگرام به سمت برگزاری لایو اینستاگرامی با دیگر برندها رفتهاند.

تصاویر لایو اینستاگرام بدون ویرایش و حقیقیاند؛ درست همان چیزی که میتواند وجهه انسانی برند شما را با صداقت تمام به فالوور اینستاگرام نشان دهد. وقتی که برای حضور در شبکههای اجتماعی مختلف هدف و برنامه داشته باشید، راحتتر میتوانید حضور موثرتری از برندتان به صورت آنلاین نشان دهید. این تعاملات همیشه دارای ارزش بیشتری نسبت به داشتن فالوورهای غیرفعال خواهد بود. هیچ روند طولانی ای در کار نیست و تنها در چند دقیقه قادر خواهید بود رشد کسب و کارتان را آغاز کنید و تبلیغات اینستاگرام خود را افزایش دهید. اگر تعداد اعداد زیر آن زیاد بود، از آن هشتگ استفاده نکنید و به همین روند تا ادامه دهید تا بهترین و کاربردیترین هشتگها را برای پیجتان بیابید. فالوور های غیر واقعی اکانت های غیر فعال و ربات هایی هستند که هیچ ارزشی را به پیج شما اضافه نمی کنند. درست است که وجود کامنتهای فراوان در پایین هر کدام از پستهای پیج شما، ارزش و اهمیت فراوانی دارد؛ ولی قرار نیست که پیج شما پر از کامنتهایی شود که هیچ معنا و ارزشی ندارند. وقتی محتواهای مختلف را در پیج خود منتشر کردید، آنالیزهای مربوط به آن محتوا را بررسی کنید و ببینید کدام دسته از محتواها، علاقهمندان و دوستداران بیشتری دارند. در نتیجه زمانی که وارد پیج میشوند برای اعتماد کردن به صفحه تعداد فالوورها را چک میکنند. دیگر نیازی به هزینهی گزاف برای عکس برداری از محصولات نیست؛ چرا که ما راه آن را به شما میآموزیم. خیلی زود متوجه خواهید شد که بعضی از مطالب در اینستاگرام طرفدار بیشتری نسبت به دیگر شکلهای محتوایی دارد. بعضی اوقات کوچکترین جزئیات مانند فیلترهای خاص، متن پست، نوع محتوا یا زمان ارسال مطلب میتواند اهمیت زیادی داشته باشد.

چرا که این افراد فالوور زیادی دارند و میتوانند به خوبی برای شما بازاریابی کنند. امروزه با گسترش کسب و کار ها و روی آوردن شان به اینترنت و فضای مجازی، هر کسی به دنبال بیشتر دیده شدن است. این روش باعث میشود کسب و کار شما به عنوان یک کسب و کار محلی، معروف شود و افرادی که در آن موقعیت مکانی زندگی میکنند، شما را دنبال کنند و به خاطر بسپارند. افراد واقعی میتوانند مطالب شما را به اشتراک بگذارند، آنها را لایک کرده و زیر آنها نظرشان را در مورد پست بنویسند و با آن تعامل داشته باشند. آنها میتوانند شما را لایک کنند یا کامنت بگذارند. پیج های زیادی وجود دارد که به فروش محصولات مختلف مبادرت دارند یا بلاگرهایی که در اینستاگرام تبلیغ می کنند. به طور معمول، برندها نباید بیش از چند بار در روز در اینستاگرام مطلب ارسال کنند تا از اسپم شدن جلوگیری شود. این شبکه اجمتماعی محبوب بر اساس آمار بیش از یک میلیارد اکانت فعال در سراسر دنیا و حدود 30 میلیون نفر کاربر فعال در ایران دارد. ناب فالوور متشکل از یک تیم متخصص در زمینه رشد شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام است. یکی از مراحل بسیار مهم فعالیت مناسب در فضای اینستاگرام، بهینهسازی کامل حساب کاربری اینستاگرام است. تبلیغات آنلاین در فضاهایی چون اینستاگرام، تلگرام یا توییتر انجام میشوند. این امکان وجود دارد که با گوگل کردن یا تصمیم به خرید فالوور، سعی در جلب اعتماد مخاطب و افزایش فروش داشتهاید.

در ادامه به سوالاتی که ممکن است در هنگام خرید فالوور مطرح شود پاسخ خواهید داد. اگر در انتشار پست های خود در اینستاگرام از هشتگ های مرتبط و پرطرفدار مربوط به کارتان استفاده کنید شانس این را خواهید داشت که پست های شما را تعداد افراد بیشتری ببینند. اگر پستی به اکسپلورر برود، فالوورهای بیشتری را جذب خواهد کرد. شمارا در صفحه ی home خود (یا همان فید feed) مشاهده خواهد کرد. فالوور ارزان اینستاگرام بخریم یا نخریم؟ مجموعهای از ویدئوهای IGTV برای فالوور اینستاگرام بسازید. استفاده از فالوور فیک در دراز مدت میتواند تصویر بدی برای برند شما به همراه داشته باشد. البته افزایش فالوور فیک یک پیج تنها مربوط به خرید فالوور نبوده و اگر برای مثال شما از قدیمی های اینستاگرام باشید قطعا داخل پیج خود فالوور هایی را دارید که فعال نیستند و یا از آخرین آنلاینی آن ها ماه ها میگذرد. قطعا خرید فالوور فیک یک روش سریع برای افزایش فالوور های شما می باشد. حالا شما باید از این نکات به نحو درست برای شناساندن برند خودتان به کاربران و افزایش آگاهی از برند استفاده کنید. زیرا هشتگها به ما کمک میکنند که در قسمت سرچ و اکسپلورر اینستاگرام دیده شویم. اگر حداقل یکی از موارد بالا را انجام داده باشید، اینستاگرام پروفایل شما را بهعنوان یک اسپم تشخیص داده و به همین خاطر بلاک شدهاید. شما می توانید با خیال راحت این موارد را خریداری کنید زیرا الگوریتم اینستاگرام این عمل را تحمل می کند. شما می توانید با دریافت مشاوره از پشتیبان های ما بهترین گزینه را برای رشد و پیشرفت کب و کارتان استفاده کنید. اگر میخواهید تعداد فالوورهای واقعی و ارگانیک پیج اینستاگرامی خود را افزایش دهید، به محتوایی که کاربرانتان تولید میکنند، اهمیت بدهید، محتوای آنها را در استوری پیج خود با سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید و از کاربرانی که برای شما محتوا تولید کردهاند، تشکر کنید.

به یاد داشته باشید که فالوورهای خودتان را دوستان خودتان بدانید و محتوایی منتشر کنید که میخواهید دوستانتان از آنها لذت ببرند. بهترین روش تبلیغات هدفمند در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ است که افراد مشهور اینستاگرام پست تبلیغاتی شما را در ازای دریافت هزینه منتشر میکنند. برای افزایش فالوور اینستاگرام نیازی به پرداخت هزینه در ازای اکانتهای فیک ندارید، همین کارهای سادهای که در ادامه در مورد آن صحبت میکنیم میتوانید کارتان را راه بیاندازید. همانطور که در بالا گفتیم، به کامنتها و دایرکتها نیز پاسخ دهید تا کاربران متوجه واقعی بودن پیج شما شوند. همانطور که گفته شد فالوور به معنی کسانی که یک پیج اینستاگرام را دنبال میکنند ، اما جالب است بدانید که در اینستاگرام انواع مختلف فالوور وجود دارد که در بسیاری از پیج ها از آنها استفاده میشود. حتی اگر محتواهای بسیار جذابی را داخل پیجتان داشته باشید، اما پروفایلتان درهم برهم باشد، مطمئن باشید که درصد زیادی از کسانی که وارد پیجتان میشوند، شما را دنبال نمیکنند. اگر واقعاً دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، باید برای افزایش فالوور باکیفیت و واقعی برنامهریزی کنید. وقتی با سلایق مخاطبان خود آشنا شدید، سعی کنید محتواهای خود را به سمتی ببرید که برای مخاطبان، جذاب و مفید باشد و آنها را به تعامل وادار کند. برای مثال در تصویر زیر نمونهای از بنرهای کاپریلا را مشاهده میکنید که مربوط به مطلب «بازاریابی محتوا چیست» در «مجله فرادرس» است. سرور افزایش فالوور اینستاگرام فالوکمپ علاوه بر اینکه توانایی ارسال فالوورهای خارجی و بین المللی به پیج مشتریانی که قصد افزایش فالوور از طریق روش خرید را دارند، برای آن دسته از مشتریان خود که نیاز به فالوور ایرانی را دارند نیز، امکان خرید فالوور ایرانی ارزان را به سرور خود اضافه نموده.

به احتمال زیاد و طبق خبرهای جدید، اینستاگرام فالوور های فیک را که از طریق ربات ها جذب اکانت می شود به صورت اتوماتیک حذف می کند. اگر خلاصه کتاب هنرمندان بقاپید اثر آستین کلئون را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که ایده گرفتن از افراد توانا و خلاق، تا چه اندازه به موفقیت شما کمک خواهد کرد. همچنین، بسته بودن پیج را میتوان به یک فروشگاه در بدترین جای یک بازار شلوغ تشبیه کرد که کسی آن را نمیشناسد و از آنجا خرید نمیکند. اما بیایید باهم نگاهی بیندازیم به لیست دارندگان بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 در ایران و جهان. کدام والیبالیست بیشترین فالوور را در جهان دارد؟ بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام کدام است؟ فکر میکنید بهترین روش برای جذب فالوور کدام است؟ با اینکار شما می توانید بدون پرداخت هزینه برای خود فالوور جمع کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات سایت ما می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت، تماس حاصل فرمایید. بهترین راه ها برای معرفی اینستاگرام خود به دیگران چیست؟ بنابراین سعی کنید مطالبی تهیه کنید که مخاطبان شما قادر به تعامل با آنها باشند. بسیاری از کاربران در اینستاگرام ممکن است که رمز اکانت خود را فراموش کرده باشند و این کمی کار پاک کردن اکانت اینستاگرام را سخت می کند، اگر شما هم این شرایط را دارید میتوانید از آموزش تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی استفاده کنید.

در ادامه به شما آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام رایگان را می دهیم. البته تقلید کامل از روشهای رقیبانتان درست نیست ولی میتوانید راجع به کارهایی که آنها برای بالا بردن سطح تعامل با کاربران انجام میدهند، نکاتی یاد بگیرید. این نوع از مسابقات با نشان دادن این موضوع که هوادارانتان مایل به منتشر کردن مطالب شما یا ارسال مطالب خودشان راجع به شما هستند، میتواند میتواند حضور شما در شبکههای اجتماعی را اثبات کند. اینها برای حسابهایی که در حال حاضر دنبالکنندگان مناسبی دارند و مایل به افزایش هستند، بهترین کار را دارند. در حال حاضر بیش از 1 میلیارد نفر در اینستاگرام فعالیت می کنند. برای بیش از 184 میلیون عکس استفاده شده است. البته برای این موضوع یک راه حل خوب وجود دارد که شما میتوانید از بهلینک برای درج بیش از یک لینک در اینستاگرام خود استفاده کنید. برای اینکه شما بتوانید هشتگ های خوب را پیدا کنید بهترین راه این است که ابتدا چندین موضوع اصلی که مرتبط با محتوای شما است را سرچ کنید و سپس در بخش هشتگ ها می توانید بسیاری از هشتگ های مختلف را پیدا کنید. برای مقابله با این مسئله، برنامهای منظم برای تولید محتوا داشته باشید. پرداخت هزینه برای لایک و سایتهای فالووریاب همه جا هست، اما این میانبرها هرگز ارزش لازم را ندارند، چون الگوریتم اینستاگرام به طور منظم برای از بین بردن حساب های فیک و غیرفعال به روز میشود. اگراز همان ابتدا آنقدر خوششانس بودهاید که کاربران و فالوورهایتان را به صفحه اینستاگرام خود جذب کنید، باید آنقدر به صورت منظم برایشان تولید محتوا کنید تا یادشان بماند که زمانی شما را به هر علتی فالو کردند. زیرا قسمت سرچ اینستاگرام، تعداد زیادی پست را در آن زمینه به کاربر نشان میدهد که احتمال دارد پست شما اصلا دیده نشود. بررسی ها نشان داده است که هشتگ های صحیح و مناسب موجب رونق کسب و کار شما می شود.

راهنمای خرید سنگ آندزیت

 

سنگ آندزیت به عنوان یکی از سنگ‌های طبیعی، به دلیل زیبایی و مقاومتش، گزینه بسیار مناسبی برای موارد دکوراتیو و ساختمانی مختلف است. این سنگ معمولاً در رنگ‌های خاکستری، سبز، قهوه‌ای و بنفش دیده می‌شود. در این مقاله به نکاتی خواهیم پرداخت که در هنگام خرید سنگ آندزیت باید مد نظر داشت.

 

1. کیفیت و منشأ سنگ

کیفیت یکی از عوامل اصلی است که باید در نظر گرفته شود. سنگ آندزیت از مناطق مختلفی استخراج می‌شود و هر منطقه ممکن است ویژگی‌های خاصی به سنگ ببخشد. مکان استخراج و فرآیندهای تولید کیفیت نهایی سنگ را تعیین می‌کند.

 

2. رنگ و بافت:

آندزیت در رنگ‌های متنوعی موجود است. رنگ و بافت سنگ بسته به نوع و مکان استخراج متفاوت است. بر اساس نیاز و سلیقه خود، رنگ و بافت مناسب را انتخاب کنید.

 

3. اندازه و فرم:

سنگ آندزیت به شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی قابل تهیه است. از کاشی‌های کوچک گرفته تا پلاک‌های بزرگ، بسته به کاربرد مورد نظر، می‌توانید اندازه مناسب را انتخاب کنید.

 

4. استفاده و موارد کاربرد:

بر اساس نوع استفاده از سنگ (کف‌پوش، دیوار، حمام و غیره)، نوع و کیفیت مختلفی از سنگ آندزیت را می‌توانید انتخاب کنید. مثلاً برای فضاهای خارجی، استفاده از سنگ‌های مقاوم‌تر بهتر است.

 

5. قیمت:

قیمت سنگ آندزیت ممکن است بر اساس کیفیت، رنگ، بافت، منشأ و فرآیندهای تولید متفاوت باشد. بهتر است قبل از خرید، با چند فروشنده مختلف مشورت کنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

 

6. نصب و نگهداری:

سنگ آندزیت نیاز به نگهداری ویژه دارد، به ویژه اگر در فضاهای مرطوب یا با ترافیک بالا استفاده شود. از فروشنده در مورد نحوه نگهداری و محصولات تمیز کننده‌ی مناسب مشاوره بگیرید.

 

7. گارانتی و پشتیبانی:

خرید از فروشندگانی که گارانتی و خدمات پس از فروش قوی ارائه می‌دهند، می‌تواند اطمینان شما را افزایش دهد.

 

8. نمونه‌برداری:

پیشنهاد می‌شود قبل از خرید نهایی، چند نمونه از سنگ مورد نظر خود را دریافت کنید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

 

9. مشاوره با متخصص:

در صورت داشتن هرگونه شک یا تردید، از یک متخصص در زمینه سنگ و طراحی داخلی مشاوره بگیرید. این می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

نتیجه‌گیری:

سنگ آندزیت با ویژگی‌های خاص خود، گزینه مناسبی برای انواع پروژه‌ها است. با توجه به نکات بیان شده در این راهنما، می‌توانید یک خرید آگاهانه داشته باشید و از زیبایی و دوام سنگ آندزیت در فضای خود بهره‌مند شوید.