همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

عقیم سازی گربه نر بدون بخیه

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اظهار داشت: از عمده ترین مشکلاتی که امروزه گریبانگر شهرها بوده؛ وجود تعداد بسیار بالایی از سگ های آزاد و بلاصاحب در سطح شهر و حومه آن است. آفتابنیوز : سیروان غفوری روز سهشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از عمدهترین مشکلاتی که امروزه گریبانگر شهرها بوده؛ وجود تعداد بسیار بالایی از سگهای بلاصاحب در سطح شهر و حومه آن است. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،اسمش را هرچه دوست دارید، بگذارید، ولگرد، بی خانمان، بلاصاحب، این نامگذاریها چیزی از صورت مسئله حل نمیکند، امروز خیابانها و معابر سطح شهرها و روستاهای مازندران، از حضور انبوهی از سگهای ولگرد، تبدیل به قفسی از رعب و وحشت شده است، ترس از سگ در نگاههای وحشت زده شهروندان، از کودکان گرفته تا حتی مردهای جوان، خانه کرده است. آفتابنیوز : قاسم سلیمانی دشتکی چهارشنبه در حاشیه نشست شورای سلامت استان خوزستان با اشاره به بررسی مشکلات آب شرب، سیستم فاضلاب و تاثیر آن در سلامت مردم اظهار کرد: بنا شد در سطح شهرستان ها برای پیشگیری از شیوع بیماری های مرتبط با آب و فاضلاب نشستهایی برگزار شود و تقسیم کار صورت گیرد.

وی تصریح کرد: به همین منظور با بررسی چالشها و راهکارهای موجود در حوزه ساماندهی سنگهای بلاصاحب جلسات متعددی با کارشناسان و متخصصان در این زمینه صورت گرفته است. امینی با اشاره به اینکه رفتار سگهای ولگرد وحشیانهتر از قبل شده است، افزود: از ابتدای امسال حملات سگهای ولگرد در سطح شهر به سرو صورت شهروندان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش یافته است. او اضافه کرد: همچنین حملات این سگها به زنان در سطح شهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش نشان میدهد. عقیم کردن گربه های ماده به جلوگیری از عفونت های رحمی و تشکیل تومورهای پستان که در حدود 90 درصد گربه ها بدخیم یا سرطانی هستند، کمک می کند. رژیم های سرشار از ال کارنیتین به کاهش وزن سالم کمک می کنند، زیرا استفاده از ذخایر چربی را برای انرژی افزایش می دهد. عقیم سازی پرسه زدن گربه را کاهش می دهد. اگر تعداد بیشتری گربه در خانه نگه داری می کنید برای هرکدوم اسکرچر جدا، ظرف خاک جدا و وسایل جدا داشته باشید تا هرکدام حریم شخصی خود را داشته و احساس آرامش کنند.

پس از قبل خاک گربه رو آماده کنید و برای همیشه جای مشخصی برای آن در نظر بگیرید. تعداد زیادی گربه هرساله به دلیل نبود جای کافی کشته می شوند. جای سگ در طبیعت نیست. عمل عقیم سازی گربه ها چندان سخت نیست و گربه همون روز عمل مرخص میشه! به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی چند روز گذشته سرقت سایت عقیم سازی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز موجب برانگیختن تعجب بسیاری از مردم شد. سالهاست به شهر کوچ کردهاند و در کوچه پس کوچههای محلات جولان میدهند؛ کافی است که صبح زود از خانه بیرون بزنید، اولین صحنهای که با آن مواجه میشوید، چند قلاده سگ ولگرد با جثه لاغر و زبان بیرون زده است که در پی غذا در شهر پرسه میزنند. از طرفی، به طور معمول برخی دامپزشکان نوعی پماد محافظتی را بر روی چشم گربه میزنند تا چشمشان خشک نشود. بلوغ سگ ها به نژاد و همین طور اندازه آن ها بستگی دارد و معمولاً سگ ها بین ۶ ماهگی تا یک سالگی به بلوغ کامل می رسند. در کلینیک ما رژیم های غذایی سگ بر اساس جنسیت سگ، نژاد سگ بوسیله دامپزشک متخصص نیز تهیه می شود بعد از عقیم سازی کالری دریافتی سگ خود را مهار کنید، با سگ دلبندتان بازی و ورزش کنید تا سلامت هر دوی شما تضمین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بر اساس تفاهمنامه همکاری بین سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی بر همکاری در دو پروژه بزرگ تبدیل ضایعات شکمبه گاو و گوسفندی به مواد قابل تغذیه دامی و تامین محلی مخصوص نگهداری و تهیه غذای سگهای ولگرد به توافق رسیدند. وی افزود: شهرداری شهرکرد یک کمپ در جاده منتهی به سایت دفن زباله برای نگهداری این حیوانات ایجاد کرده که NGO ها همکاری بسیار خوبی داشتهاند، اما به دلیل اختلاف بین آنها همکاری با شهرداری نیز کمتر شد. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین مردانی, معاون خدمات شهری شهرداری همدان ضمن تاکید بر عقیم سازی سگهای بدون صاحب و درمان آنها در کلینیک سایت شهرداری گفت: این مرکز با کمترین هزینه و با استفاده از امکانات موجود در شهرداری در ۳ ماه ایجاد شده و نخستین بار است که عقیمسازی و جراحی دو قلاده سگ با کمک دامپزشکان و حامیان حیوانات در کلینیک سایت صورت میگیرد. من دو گربه نر و ماده دارم که هر دو بعد عقیم شدن آرومتر شدن.و باتوجه به عقیم کردنشون غذای مخصوص گربه عقیم شده میدم تا اضافه وزن نگیرند.خوشبختانه تا حالا مشکلی نداشتم و سلامتن.و از این بابت راضی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد