همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

لوازم مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه زنانه


کوتاه کردن مو حرفه ای است که طرفداران زیادی به خصوص در بین خانم ها دارد. پس از گذراندن دوره آموزش کوتاهی مو، اکثر افراد تصمیم به راه اندازی سالن زیبایی می گیرند. اما راه اندازی سالن زیبایی در اولین قدم نیاز به آرایش و تجهیزات لازم دارد. برخی از مشتریان با توجه به تجهیزات موجود، سالن زیبایی را انتخاب می کنند.

بنابراین نوع، ظاهر و تجهیزات مورد استفاده در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر سالن زیبایی دارای تجهیزات باکیفیت باشد، رضایت مشتریان را جلب خواهد کرد. هنگام راه اندازی سالن زیبایی، داشتن تجهیزات و لوازم به روز، کار را برای شما آسان می کند. در ادامه به معرفی لوازم لازم برای راه اندازی آرایشگاه زنانه و آرایشگاه می پردازیم.

لیست ملزومات آرایشگاه زنانه

زنان برای زیبایی خود ارزش قائل هستند. ناخن، سر، مژه و ... یکی از خدماتی است که در سالن های زیبایی ارائه می شود. هر کدام از این موارد نیاز به تجهیزاتی دارند که یک سالن زیبایی به آن نیاز دارد. اما از جمله لوازم مهم و ضروری برای راه اندازی آرایشگاه زنانه موارد زیر می باشد.

مبلمان سالن زیبایی

اولین نکته مهم در جلب توجه مشتری مبلمان آرایشگاهی است. ارائه مبلمان آرایشگاهی شیک و باکیفیت باعث افزایش رضایت مشتری می شود. اگر این موضوع را نادیده بگیرید، دوباره باید هزینه های سنگینی بپردازید. بنابراین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه بانوان شامل مبلمان و مبلمان مربوطه می باشد.

از دیگر منابع موجود در این منطقه می توان به صندلی های مخصوص، آینه ها، ایستگاه ها، گاری ها و چهارپایه ها اشاره کرد. یکی از وسایل مهم در هر سالن زیبایی آینه است. اگر قاب آینه آرایشگاه را با میز و مبلمان آرایشگاه ترکیب کنید تاثیر آن دو چندان می شود. انتخاب یک صندلی اصلاح مناسب و راحت نیز بسیار مهم است.

لوازم جانبی رنگ مو

دپارتمان رنگ مو یکی از پرکارترین دپارتمان ها در آرایشگاه های زنانه است. به همین دلیل تجهیزات مورد استفاده در این بخش باید با کیفیت و بادوام باشند. سینک یکی از لوازم ضروری برای راه اندازی آرایشگاه زنانه است. سایر لوازم ضروری عبارتند از: صندلی با کیفیت، رنگ مو با کیفیت بالا، پیش بند، کاسه رنگ، برس رنگ، حوله و میله دائمی. اگر قسمت رنگ موی سالن شما شلوغ است، یک سشوار بادوام برای این قسمت انتخاب کنید.

کاسه ای برای شستن مو

این مدل از ظرف شستشوی مو مخصوص شستشو و شامپو زدن طراحی شده است. بسته به ابعاد آرایشگاه خود می توانید تعداد متفاوتی ظرف شامپو تهیه کنید. اما نسبت صحیح ظرف سر آرایشگاه، یک ظرف شستشوی مو برای هر ۲ تا ۳ صندلی است.

دستگاه مانیکور و پدیکور

بخش مانیکور و پدیکور بخش محبوب سالن زیبایی است. از جمله لوازم مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه زنانه، لوازم مانیکور و پدیکور نیز به لیست اضافه شده است. این بخش در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و در دسته خدمات کاشت و ترمیم ناخن قرار می گیرد.

برای افزودن این ویژگی به سالن خود، از محصولات با کیفیت استفاده کنید. از جمله ابزارهای مورد نیاز در این بخش می توان به موارد زیر اشاره کرد. البته ناگفته نماند که اکثر مانیکوریست ها تجهیزات لازم برای کاشت و ترمیم ناخن را دارند.

میز مانیکور

صندلی مانیکور

صندلی مشتری

پدیکور مرطوب

صندلی مشتری

استریل کردن شیشه

لامپ خشک کن

سوهان ناخن

ضد عفونی کننده

چرخ دستی پدیکور

لوازم اتاق نشیمن

همچنین تجهیز محل استراحت به تجهیزات لازم برای راه اندازی آرایشگاه زنانه بسیار مهم است. اکثر خدمات آرایشگری نیاز به اقامت طولانی مدت در سالن زیبایی دارند. در نتیجه مشتری باید زمان زیادی را در اتاق توالت بگذراند. میز، صندلی، مبلمان راحت و یخچال از جمله عناصر ضروری برای دکوراسیون اتاق استراحت هستند.

لوازم جانبی کوتاه کردن مو

آرایشگاه یکی از مهم ترین بخش های سالن های زیبایی زنانه است. با توجه به مراجعه بیشتر مشتریان به این قسمت، تجهیزات آن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. کوتاه کردن مو همچنین نیاز به لوازم ضروری دارد که باید آنها را تهیه کنید و در هنگام خرید به آنها توجه کنید. به همین دلیل تجهیزات لازم برای راه اندازی آرایشگاه زنانه شامل تجهیزات کوتاهی مو می باشد.

شانا پرس

دست های خشک

ما هشت نفر

قیچی خیاطی

آرایشگری

تیغه

صندلی

پیشبند

بافته کردن

سشوار

بیگودی

شامپو

ابزار آرایشگری

این قطعه نیز قطعه ای است که در سالن های زیبایی زنانه کاربرد فراوانی دارد. برخی از مشتریان سالن درخواست می کنند که موهای خود را به صورت موی صاف کنند. بنابراین، استفاده از محصولات مراقبت از مو با کیفیت تأثیر بسزایی در نتایج خواهد داشت. پیش بند، آینه عقب، صندلی کودک و شنل از لوازم ضروری این قسمت است.

محصولات آرایش صورت

کیفیت و نوع لوازم آرایشی استفاده شده در آرایشگاه تاثیر بسزایی در درآمد آرایشگاه دارد. تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه زنانه شامل ابزار آرایش می باشد. نوع لوازم آرایش میزان رضایت مشتری از خدمات سالن شما را تعیین می کند. انواع لوازم آرایشی مورد نیاز برای تجهیز سالن شما در این دسته قرار می گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد