همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

هوش مصنوعی رایگان برای تولید محتوا


با کمک ابزارهای هوشمند می توان مقالاتی برای پست های وبلاگ، مقالات فروشگاهی، ایمیل ها، کتاب های الکترونیکی یا شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. از این دست ابزارها زیاد است که در زیر بهترین آنها را ارائه کرده ایم.

نکته مهم: قبل از ارسال محتوای تولید شده با هوش مصنوعی، حتما یک بار آن را مطالعه کنید تا مشکلی از نظر نوشته یا محتوا پیش نیاید.

1. هوش مصنوعی ChatGPT

اگر به دنبال هوش مصنوعی رایگان فارسی برای تولید محتوا هستید، JPT Chat قطعا اولین انتخاب شما خواهد بود. شما می توانید از این ابزار برای ایجاد انواع محتوا برای صفحات فرود، صفحات محصول و وبلاگ ها استفاده کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های ChatGPT پشتیبانی از زبان فارسی و سرویس رایگان آن است.

این هوش مصنوعی مبتنی بر متن است و به هر سوالی که بپرسید پاسخ می دهد. این مشکل منجر به سوالات مختلفی در مورد ریاضی، داستان سرایی، برنامه نویسی و غیره می شود. کارهای زیادی را می توان با چت GPT انجام داد که برخی از آنها عبارتند از:

ترجمه متن

به سوالات پاسخ دهید

تولید مواد در تمامی زمینه ها

به نظرات کاربران پاسخ دهید

تجزیه و تحلیل و ویرایش مقالات

محتوای تبلیغاتی ایجاد کنید

تولید داستان کوتاه

2. هوش مصنوعی جالب گوگل

پس از اینکه مایکروسافت ChatGPT را با موتور جستجوی Bing ادغام کرد، گوگل برای ایجاد هوش مصنوعی Bard در مقایسه با ChatGPT در حال به روز رسانی پایگاه داده گوگل از جمله ایجاد محتوا و حل مشکلات کدگذاری است. در آخرین آپدیت قابلیت های بیشتری اضافه شده و سوالات با دقت بالایی پاسخ داده می شود. با این حال، مدل GPT همچنان قدرتمندترین مدل زبان هوش مصنوعی در نظر گرفته می شود.

3. با هوش مصنوعی تولید محتوای رایگان را مختل کنید

در کمال تعجب دستگاه های GPT-4 وجود دارد و می تواند هر نوع محتوایی را تولید کند. با این ابزار دستیار قدرتمندی خواهید داشت. وقتی این سوال هوش مصنوعی را می‌پرسید، پیشنهاداتی را نیز به عنوان سوالات بعدی ارائه می‌دهد. این توصیه ها معمولاً از وب سایت های مختلفی مانند یوتیوب، ویکی پدیا و گوگل می آیند. به جرات می توان گفت که یکی از بهترین هوش مصنوعی رایگان برای تولید محتوا و تحقیق، پیچیدگی است.

4. هوش مصنوعی Copy.ai

Copy.ai ابزار محبوبی برای ایجاد محتوا برای وب سایت، اینستاگرام، محتوای ویدیویی و عنوان مقاله است. با وجود کمک آن، ایده های متفاوتی در مورد تولید محتوا پیدا خواهید کرد. اگرچه این هوش مصنوعی از زبان فارسی پشتیبانی می کند، اما کیفیت اسناد تولید شده خوب نیست که پیش بینی می شود در آینده برطرف شود. Copy.ai نسخه های رایگان پولی دارد.

5. هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ AI

بینگ آی از مدل GPT-4 استفاده می کند که نسبت به نسخه قبلی یعنی GPT-3 تغییرات زیادی داشته است. هوش مصنوعی بینگ درخواست ارسال شده توسط شما را در اینترنت جستجو می کند و پس از یافتن پاسخ مناسب، آن را به صورت ساده و دقیق در اختیار شما قرار می دهد. یعنی به جای خواندن چندین صفحه، خیلی سریع جواب خود را خواهید گرفت. در حال حاضر بینگ یکی از بهترین هوش مصنوعی رایگان در این زمینه است.

6. هوش مصنوعی GPTZero

با ظهور و گسترش Ai، بسیاری از افراد شروع به تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی به صورت رایگان کرده اند. محتوای نوشته شده توسط هوش مصنوعی آنقدر به متن انسان نزدیک است که تشخیص آن دشوار است. با این حال، ابزارهای تشخیص سرقت ادبی وجود دارد که قادر به تشخیص متن انسان از هوش مصنوعی است.

GPTZero یکی از این ابزارهاست که می تواند بین متن انسانی و متن هوش مصنوعی تا حدودی تفاوت قائل شود. این ابزار انواع متن را می شناسد و حتی امکان آپلود متن به صورت فایل نیز وجود دارد. نسخه رایگان GPTZero حداکثر 5000 کاراکتر را در یک زمان بررسی می کند. جالب است بدانید که این هوش مصنوعی در اصل برای معلمان برای بررسی تکالیف ارسال شده توسط دانش آموزان ساخته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد