همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

گوشواره طلا چیست؟


گوشواره نوعی زیورآلات شخصی است که از طریق سوراخی که در لاله گوش ایجاد شده از گوش فرد آویزان می شود. گوشواره ها از مواد مختلفی از جمله نقره و طلا ساخته می شوند و در استفاده روزمره مردم بسیار محبوب هستند. استفاده از گوشواره به خصوص گوشواره طلا در تمام دنیا مرسوم است و علاقه همه افراد به ویژه دختران و خانم ها را برمی انگیزد. گوشواره ها اغلب به صورت جفت استفاده می شوند و کاملا شبیه هم هستند، اما گاهی اوقات از یک گوشواره استفاده می شود.

در شرق گوشواره های قدیمی را هم مردان و هم زنان می پوشیدند. در غرب، از جمله اسرائیل باستان و مصر، به عنوان یک قاعده، آن را تزئینی زنانه می دانستند. در میان یونانی ها و رومی ها، گوشواره تنها توسط زنان استفاده می شد و اغلب در ادبیات باستانی به عنوان یک فرهنگ رایج شرقی از آن یاد می شود. برای خرید گوشواره طلا به سایت کادوساز مراجعه نمایید.

جالب است بدانید که گوشواره هایی با پیچیدگی و زیبایی باورنکردنی در گورهای ساکنان یونانی جزایر کریمه (قرن چهارم قبل از میلاد) یافت شده است.

گوشواره طلا یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه روز مادر و روز زن است.

مدل های مختلف گوشواره طلا

عواملی مانند کاربرد، جنس، اندازه، طول و در نهایت طراحی آنها گوشواره ها را از یکدیگر متمایز می کند که هر یک از این زیورآلات برای یک نوع شخصیت یا موقعیت خاصی مناسب است و هیچ مدلی بر دیگری برتری ندارد. در ضمن سلیقه هر فرد ملاک اصلی در انتخاب نوع اوست.

گوشواره یا خال طلا

برای خرید گوشواره از این مدل سایز بسته به کیف پول شما متفاوت است. این مدل کلاسیک که هیچ وقت قدیمی نمی شود از یک سکه کوچک یا سنگ قیمتی روی پایه فلزی تشکیل شده است که با پیچ در طرف مقابل گوش بسته می شود. این مدل ساده و راحت را می توان هر روز استفاده کرد. این مدل را می توان بالا برد و معلق کرد.

گوشواره طلا مینیمال

استفاده از روش های ساده و مینیمال در هر شرایطی زیبا و جذاب است. این نوع انگشتر به دلیل سبک وزنی که دارد برای استفاده روزمره انتخابی ایده آل است. مثال زیر نمونه ای زیبا از این مدل انگشتر است که از شکل قلب مینیمال الهام گرفته شده است.

گوشواره مروارید طلا

این نوع انگشتر جذابیت خاصی دارد. گوشواره های مرواریدی که می توانند با طلا یا نقره ترکیب شوند بیشتر برای مهمانی ها یا مجالس رسمی مناسب هستند. این سبک ها با سبک های رسمی مانند لباس شب منحصر به فرد هستند و در مجالس و مهمانی ها می درخشند. طرح هایی که در زیر مشاهده می کنید ترکیبی از نقره سفید و مرواریدهای باروک و بژ است..

گوشواره های شیک و شیک

گوش ها مطابقت ندارند یا شکلی متفاوت از مدل سنتی نشان می دهند، شکل و جزئیات آنها انتزاعی است و از زندگی واقعی الهام نمی گیرد. اگر می خواهید از طرح های معمولی دور بمانید. این مدل گوش بهترین انتخاب برای شماست.

گوش های خوشه ای

همچنین مناسب برای مهمانی ها یا مجالس رسمی، این مدل به عنوان گوشواره در گوش قرار می گیرد. تفاوت این مدل با مدل ناخن در این است که از ترکیب بسیاری از سنگ های تزئینی در کنار یکدیگر ساخته می شود.

Orecchini d'oru

این مدل که در اشکال و اندازه های مختلف در بازار موجود است به شکل دایره کامل یا نیم دایره بوده و گیره آن در سوراخ نرم گوش قرار می گیرد. این مدل یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین انواع گوشواره برای خانم ها می باشد. استفاده از این مدل بیشتر در مهمانی ها و مجالس رسمی رایج است.

گوشواره یا دستبند حلقه ای کوچک.

این مدل یکی دیگر از مدل های گوشواره حلقه ای است. با این تفاوت که اندازه آن بسیار کوچکتر از گوشواره های حلقه ای بزرگ است.

گوشواره های طلا را دور بریزید

این طرح از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت بالایی در قسمت نرم گوش قرار می گیرد و قسمت پایینی مانند قطره آویزان می شود. ارتفاع این مدل با توجه به سلیقه و سبک متفاوت است.

گوشواره طلایی

این مدل نوعی گوشواره خاص است که از سنگ های قطره ای شکل ساخته شده است.

گوشواره آویزان (گردنبند) یا Dangel

این مدل به گوش های نرم بستگی دارد. اجزای مختلف مانند کره، مکعب، مهره و غیره. می توان از این مدل گوشواره استفاده کرد

لوستر الکترونیکی Amacici

این مدل دارای دو قسمت است که قسمت بالایی روی قسمت نرم گوش قرار می گیرد و قسمت پایینی مانند لوستر آویزان می شود.

گیره گوشواره طلا

این مدل از هدفون با استفاده از گیره دو قسمتی به مجرای گوش متصل می شود. بنابراین این مدل برای افرادی که از آلرژی رنج می برند توصیه می شود. چرخ، آهنربا، ساده، مته، پیچ ساده و پیچ گیره از تغییرات این مدل هستند. لازم به ذکر است که در طراحی این مدل نمی توان از فلزات و سنگ های سنگین استفاده کرد.

نکات مهم در خرید گوشواره طلا

نسبت رنگ بلوند به پوست

فرم انگشتر برای صورت مناسب است

مدل موی هماهنگ با گوشواره

گوشواره متناسب با لباس شما

مناسب بودن طرح و نوع زیورآلات برای مجالس مختلف

به رنگ طلایی و نوع آرایش دقت کنید.

وزن مناسب برای گوشواره طلا

آیا می خواهید گوشواره طلا بخرید؟ ارزش دانستن نکاتی را دارد که به شما در انتخاب گوشواره طلا کمک می کند. اولین مسئله مهم این است که گوشواره انتخابی وزن مناسبی داشته باشد. در غیر این صورت وقتی در گوش قرار می گیرد سنگین می شود.

مقاومت وزنی هر فرد متفاوت است. به طور کلی، زنان می توانند تا 2.5 گرم در هر گوش را تحمل کنند، اما در صورت امکان قطعاً 2 گرم یا کمتر در هر گوش را ترجیح می دهند. به طور کلی، صرف نظر از پشت گوش، گوشواره های سبک تر را برای گوش های آسیب پذیر ترجیح می دهند.

رنگ عامل مهمی در تصمیم گیری است

گوشواره های طلا نیز مانند سایر انواع طلا در رنگ های مختلف موجود است. انتخاب رنگ به سلیقه شما بستگی دارد، اما به طور کلی طلای سفید برای پوست های گرم و طلای زرد برای پوست های سرد مناسب است. ترکیب طلای زرد و سفید معمولا جلوه زیبایی بر روی انواع پوست ایجاد می کند.

اهمیت استفاده از گوشواره طلا

انتخاب فلزات گرانبها به معنای انتخاب جواهراتی است که ارزش خود را برای قرن های آینده حفظ کنند. اگر به طور مرتب از انگشتر استفاده می کنید، به طلا یا پلاتین نیاز خواهید داشت زیرا یک فلز واقعی است. علاوه بر ارزش خرید، گوشواره های طلا دو برابر گوشواره های دیگر خوب هستند.

جواهرات امروزی به دلیل درخشندگی و زیبایی که دارند با فلزات گرانبها مانند طلا و پلاتین بیش از هر فلز دیگری کار می کنند. شما اغلب نمی توانید جواهراتی با مواد کمتر از فلزات گرانبها پیدا کنید. چه با سنگ ترکیب شده باشد و چه به تنهایی در یک انگشتر زیبا یا طرح های دیگر، حلقه های طلا و پلاتین تنها انتخاب برای گوش های زیبای شماست.

حلقه ها را بر اساس نوع و مدل موهای خود بخرید

گوشواره ها نه تنها نقش مهمی در ظاهر و استایل افراد دارند، بلکه گوشواره ها توجه دیگران را به چهره و موهای او نیز جلب می کنند. گوشواره ها توجه را به صورت و موهای شما جلب می کنند. هنگام خرید گوشواره به اندازه موهای خود توجه کنید.

طول موهای شما تعیین می کند که کدام نوع گوشواره برای شما مناسب است. توجه داشته باشید که دور انتخاب برای افرادی که موهای کوتاه دارند متنوع تر و هیجان انگیزتر خواهد بود.

گوشواره طلا برای موهای بلند

موهای بلند آویزان شده روی گوش به راحتی می توانند گوشواره ها و توپ های گل را پنهان کنند. انتخاب گوشواره های بزرگتر و بلندتر برای موهای بلند شانس بیشتری برای دیده شدن دارد. فرم های بلند مانند بیضی و مربع با موهای بلند سازگار است.

مدل موی گوجه ای

مدل موی گوجه ای زمان صاف کردن موهایتان است و یک مدل موی بی عیب و نقص برای یک مراسم رسمی است. گوشواره های مناسب برای پوشیدن با موهای گوجه ای، گوشواره های بلند ظریف هستند.

بلندی گوشواره های بلند خط گردن و شانه ها را برجسته می کند و بلندی گوشواره ها ماهیت کلاسیک این مدل مو را متعادل می کند. این نوع مدل مو برای مجالس و مهمانی ها مناسب است، پس با یک گوشواره آویزان بلند نظر جمعیت را به خود جلب کنید.

گوشواره طلا و موهای کوتاه

موهای کوتاهی که انحنای گوش و گردن را نشان می‌دهند، گوشواره‌های بیشتری را تولید می‌کنند و به فرد اجازه می‌دهند گوشواره‌هایی را با هر اندازه‌ای انتخاب کنند.

درخشش الماس دکمه ای، یاقوت و سنگ های تراش خورده گوش شما را به وجد می آورد. استفاده از گوشواره های خوشه ای بدون نگرانی از بلند بودن موها نیز می تواند ظاهری زیبا و کامل در کنار گردن ایجاد کند.

مدل موی یک طرفه

جارو کردن موها به یک طرف ساده و در عین حال شیک است. گوشواره های قطره ای یک کلاسیک هستند.

آنها ساده، زنانه و ظریف هستند و می توانند در هر رنگی که با لباس شما مطابقت داشته باشد یا در تضاد باشد استفاده کنید. حتی می توانید آنها را با رنگ چشم خود هماهنگ کنید.

از استفاده از گوشواره های خیلی بلند خودداری کنید، زیرا قسمت کناری صورت شما را بلندتر نشان می دهد.

آیا گوشواره های حلقه ای مناسب هستند؟

انتخاب حلقه های طلایی یا نقره ای بزرگ برای مدل مو و فرم صورت شما می تواند چالش برانگیز باشد. گوشواره های حلقه ای صورت شما را سنگین تر و گردتر نشان می دهد. اگر صورت کشیده و موهای بلندی دارید، گوشواره های حلقه ای می توانند متعادل و مناسب به نظر برسند.

به رنگ مو توجه کنید

تمام موارد و جزئیاتی که در انتخاب رنگ لباس، کفش، آویز، کیف و حتی رنگ موهایتان باید به آن توجه کنید، برای انتخاب رنگ گوشواره نیز قابل استفاده است.

به یاد داشته باشید که حلقه ها با مو در موهای کوتاه قرار می گیرند و موهای بلند نقش پشت حلقه را بازی می کنند.

گوشواره های طلایی و نقره ای براق برای هر رنگ مویی مناسب هستند، مانند گوشواره های الماس تراش خورده.

با تمام این توضیحات، زمانی که برای خرید گوشواره به فروشگاه می روید، قبل از اینکه با انواع گوشواره با رنگ های مختلف مواجه شوید، چند دقیقه ای برای ارزیابی نوع و رنگ موهای خود وقت بگذارید و نوع و رنگ آن را بررسی کنید. گوشواره برای لباس شما

انگشترها بخشی از جواهرات موثر هستند و سبک، هنر و زنانگی استفاده کننده را نشان می دهند. آنها ظاهری باکلاس به زنان می دهند و آنها را متمایز می کنند. خانم هایی که همیشه لباس های رسمی می پوشند یا لباس های هوشمندانه می پوشند، اغلب از گوشواره برای آراستن خود استفاده می کنند.

انتخاب گوشواره طلا با توجه به فرم صورت هر فرد

ناگفته نماند که همه اشکال صورت زیبا هستند، اما از آنجایی که بیشتر مردم دوست دارند لباس را آزمایش کنند تا ببینند چه چیزی بیشتر به ما می آید، بازی با جواهرات برای کشف سبک ها سرگرم کننده است. نسبت های صورت خود را به دلخواه متعادل و برجسته کنید.

اگر صورت گرد دارید

بنابراین گوشواره هایی را انتخاب کنید که صورت شما را کمی بلندتر یا بلندتر نشان دهد. به عبارت دیگر، اگر گوشواره های گرد را برای چنین چهره ای انتخاب کنید; گردی و پهنای بیش از حد صورت خود را رعایت کرده اید و این تغییر اصلا خوشایند نیست و از جمله اینکه اصلا آن را دوست ندارید. اگر از گوشواره های میخی استفاده می کنید؛ متوجه خواهید شد که صورت شما کمی بلندتر به نظر می رسد و این تغییر قطعا جذاب و دلچسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد