همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

بهترین دوره آموزش ویندوز 10 در ایران

برای اجرای یک سیستم خانگی یا رایانه ، به یک سیستم عامل یا سیستم عامل نیاز داریم ، در غیر این صورت هیچ اتصال نرم افزاری و سخت افزاری برقرار نمی شود.

مایکروسافت ویندوز مجموعه ای از چندین خانواده از سیستم عامل های گرافیکی است که همگی توسط مایکروسافت توسعه یافته ، به بازار عرضه شده و به بازار عرضه شده اند. چندین نسخه از این سیستم عامل از سال 1985 در بازار بوده است. خانواده های فعال ویندوز شامل Windows Anti ، Windows Embedd و Windows Phone هستند. هر یک از این خانواده ها ممکن است شامل چندین زیر مجموعه باشد. (مثال: Windows Server) خانواده های قدیمی Windows نیز شامل Windows 9x و Windows Mobile می شوند. آخرین نسخه ویندوز ، که به طور رسمی در 24 ژوئن 2021 منتشر شد ، ویندوز 11 است.

به همین دلیل ما ویندوز را نصب می کنیم تا کار خود را در یک محیط گرافیکی و کاربر پسند انجام دهیم.

با این حال ، از آنجا که ویندوز به زبان انگلیسی است ، بسیاری از دوستان ممکن است ارتباط صحیح و کاملی با محیط ویندوز نداشته باشند و همیشه لکه های سیاه روی سر خود دارند.

ما این راهنما را برای کمک به شما در حل همه مشکلات و نگرانی های Windows آماده کرده ایم. علاوه بر این ، ما از آخرین نسخه ویندوز 10 که 2020 است ، استفاده کردیم.

پس از مشاهده این دوره منحصر به فرد ، می توانید با بخش های مختلف ویندوز کار کنید. برای درک بهتر موضوعات ، ما بخشی از دوره را به صورت رایگان به شما پیشنهاد کرده ایم تا بتوانید کیفیت دوره را مرور کرده و از آن مطلع شوید.

مشاهده لینک دوره