همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

نمایش واقعی زنت به کارگردانی سعید ابوطالب و تهیه کنندگی مجید واشقانی تاریخ و زمان اکران


برای اطلاع از تاریخ و ساعت پخش واقعی زانت سعید ابوطالب همراه ما باشید. رئالیتی شو آنتی با اجرای مجید واشگانی از شبکه نمایش داخلی پخش می شود.

تاریخ و ساعت پخش رئالیتی شو به کارگردانی سعید ابوطالب

Anti Race را می توان آخرین اثر تولید شده در دسته برنامه های مسابقه ای دانست. این برنامه رئالیتی ویژه شبکه خانگی تولید شده و از بستر مخاطبان پخش خواهد شد. نمایش ضد واقعیت به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 تولید شد. کارگردانی که در ساخت مسابقات سریالی پرکار و بسیار موفق بود.

سعید ابوطالب آثاری چون مسابقه پدرخوانده، شب‌های اوباش، رالی ایرانی، شام ایرانیان و مسابقه 77 ساعته را تولید کرده است. تهیه کنندگی برنامه ضد واقعیت را خود سعید ابوطالب بر عهده دارد. صنعت تلویزیون واقعیت ضد رقابت است. مجید واشقانی مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده دارد. شرکت کنندگان این رئالیتی شو از میان افراد مشهور و افراد مشهور انتخاب شده اند. با ما همراه باشید تا تاریخ و ساعت پخش تلویزیونی رئالیتی شو به کارگردانی سید ابوطالب را دریابید. برنامه ضد واقعیت با بازی مجید واشقانی روی آنتن شبکه نمایش داخلی می رود.

تاریخ و ساعت پخش رئالیتی شو زانت به کارگردانی سید ابوطالب

Anti Race را می توان جدیدترین اثر تولید شده از سری برنامه های ریسینگ دانست. این رئالیتی شو به طور ویژه برای شبکه خانگی ساخته شده و روی پلتفرم مخاطبان پخش می شود. نمایشی ضد واقعیت به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 تولید شد. کارگردانی که در ساخت مسابقات سریالی بسیار پرکار و موفق بود.

سعید ابوطالب آثاری چون مسابقه های پدرخوانده، شب های مافیا، رالی ایرانی، شام ایرانی و مسابقه 77 ساعت را تولید کرده است. سعید ابوطالب تهیه کنندگی برنامه خلاف واقع را بر عهده دارد. ژانر رئالیتی شو ضد رقابت است. مجید واشقانی سرپرستی این مسابقات را بر عهده دارد. شرکت کنندگان در این رئالیتی شو نیز از میان افراد مشهور و افراد مشهور انتخاب شده بودند.


ادامه مطلب: https://tmk.ir/series/102077

انواع دمپایی و کاربرد آنها


فرش فرش یکی از انواع فرش هایی است که معمولا در منازل و روی فرش مورد استفاده قرار می گیرد. فرش فرش یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین فرش ها برای همه است.

چرا باید از دمپایی فرش استفاده کنیم؟

همانطور که قبلا ذکر شد دمپایی فرش برای استفاده روی فرش طراحی و تولید می شود. به عنوان مثال از دمپایی فرش برای جلوگیری از شوره سر، گرم نگه داشتن پا، رفع سرماخوردگی، درمان برخی بیماری ها، مراقبت از زیبایی، جلوگیری از ورود آلاینده ها به خانه پس از بازگشت از بیرون و ... استفاده می شود.

انواع تفنگ هایی که باید بدانید؛

دمپایی فرش نیز مانند سایر انواع دمپایی در انواع و مدل های مختلف موجود است. زیرا طیف وسیعی از کاربران را شامل می شود و باید نیازهای مختلف این نوع کفش را پوشش دهد. این نوع کفش ها می توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند.

15 مدل صندل فرش:

1. دمپایی فرش

اولین نوع از این صندل ها که بیشتر مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد، صندل های فرش می باشد. این مدل صندل برای مجالس، مراسم و جشن های مختلف مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد و انواع مختلفی دارد. از انواع صندل های فرش می توان به صندل های پاشنه دار، گوه ای، تخت و بدون پاشنه، بدون انگشت، جلو بسته و ... اشاره کرد. مدل های فرش پاشنه بلند یکی از مدل های صندل هایی است که به دلیل زیبایی و قدشان همیشه مورد پسند خانم ها قرار می گیرد.

2. کفش ورزشی

یکی دیگر از انواع دمپایی فرش، کفش فرش اسپرت است. این دمپایی ها یا بدون پاشنه یا پاشنه هستند، به راحتی ساخته می شوند یا با تزئینات فانتزی ساخته می شوند. از جمله این نوع کفش ها می توان به حوله، لاستیکی، پشمی، اسباب بازی، ابری، لنگی، درب جلو، بازشوی جلو و ... اشاره کرد.

کفش اسپرت یکی از جدیدترین مدل های کفشی است که وارد بازار شده و طرفداران زیادی دارد. طراحی به روز، ظاهر زیبا، طرح های متنوع، رنگ های جذاب و سهولت استفاده از ویژگی های انکار ناپذیر این کتانی است و همین امر باعث شده تا این مدل کتانی خریداران زیادی داشته باشد.

3. فلیپ فلاپ

دمپایی دمپایی یکی دیگر از انواع دمپایی است که به جای پوشاندن پاها با استفاده از قسمت بالای دمپایی از بند استفاده می کند. این بند از دو طرف دمپایی به سمت انگشت پا کشیده شده و بین انگشت شست و انگشت بعدی قرار می گیرد. این محصول با ظاهری اسپرت تر برای استفاده در فصل تابستان مناسب بوده و برای مدل های زنانه و مردانه عرضه می شود.

4. دمپایی ابری

قطره آبرا از نوع سبک، نرم و با قابلیت لیز شدن آسان است که ماده اصلی آن اتیلن وینیل استات است که در بین تولیدکنندگان با نام EVA شناخته می شود. این نوع کفش ها در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند و طرح واحدی ندارند. تخت های ابری به دلیل راحتی زیاد مورد استفاده مردم قرار می گیرند. استفاده از آن به عنوان فرش فرش یکی از آنهاست.

5. نمازخانه ساخته شده است

دمپایی فرش بافتنی در واقع نوعی دمپایی بافته شده از نخ های مختلف است. زیبایی و تنوع در طرح و رنگ از ویژگی های اصلی این دمپایی ها می باشد. برخی از مدل های آنها را می توان به عنوان دمپایی مهمانی نیز استفاده کرد. خانم ها معمولا از انواع دمپایی فرش بافتنی استفاده می کنند.

نوع دیگری از این دمپایی نیز وجود دارد که از موادی مانند PU، EVA و ... ساخته می شود اما قسمت رویه آن بافته می شود. بسیاری از ویژگی های مختلف از این نوع وجود دارد.

6. یک جفت دمپایی فرش پشمی

دمپایی فرش پشمی برخلاف ظاهر سنگینش بسیار سبک و به طور طبیعی نرم است. این دمپایی ها با پارچه پشمی دوخته شده و مناسب فصول سرد سال برای کاهش سرما و همچنین ایجاد حس راحتی هستند. یکی از انواع دمپایی های روکش پشمی مدل بچه گانه آن است که نسبت به مدل های دیگر محبوبیت بیشتری دارد.

7. صندل فرش پاشنه دار

دمپایی پاشنه دار، دمپایی زنانه است که می توان از آن در منزل یا مهمانی ها استفاده کرد. این دمپایی ها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به قاچ با قد های مختلف، کفش پاشنه بلند، پاشنه کوتاه، پاشنه چهارگوش، پاشنه تیز و ... اشاره کرد.

علاوه بر زیبایی، انواع کفش های پاشنه دار به افزایش قد خانم ها کمک می کند و از این رو همیشه در بین خانم ها محبوبیت دارند.

8. دمپایی پلاستیکی

دمپایی های پلاستیکی به دلیل جنس محکمی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. جنس این صندل از مواد روغنی ساخته شده و راحتی فوق العاده ای را برای فرد فراهم می کند. علاوه بر این، تنوع رنگ در این نوع صندل بسیار زیاد است.

9. کفش فرش جلو زیپ دار


یکی از مدل های زیبای دمپایی به خصوص دمپایی زنانه، دمپایی فرش است. این مدل با دمپایی قسمت جلوی پا را تا پاشنه کاملا می پوشاند. در جلوی انواع دمپایی فرش فضای زیادی برای تزیین وجود دارد و همین امر باعث تنوع در طرح های این مدل از دمپایی ها شده است. این دمپایی در مدل های زنانه و مردانه، دخترانه و پسرانه تولید می شود.

10. کابینت با آستر چرمی

یکی از موادی که برای ساخت کیف، کفش، کمربند و دمپایی فرش استفاده می شود، چرم است که در پوست حیوانات مختلف از جمله گاو و گوسفند یافت می شود. کفش های کتانی چرمی جدای از شیک و منحصر به فرد بودن، بسیار بادوام هستند و برای افرادی است که می خواهند در همه جا شیک و منحصر به فرد به نظر برسند.

دمپایی های چرمی در مدل های سالم، زنانه، مردانه و ... برخلاف گذشته دارای رنگ های متفاوتی هستند.

11. دمپایی فرش عروسکی

دمپایی های عروسکی که عمدتا در مدل های بچه گانه و دخترانه تولید می شوند دارای طرح حیوانات مختلف از جمله خرس و خرگوش هستند و معمولاً نخی هستند. این دمپایی نسبت به سایر انواع دمپایی فرش حجم بیشتری دارد اما زیبایی آن نیز شگفت انگیز است. دمپایی عروسکی پنبه ای را می توان در زمستان استفاده کرد. دمپایی ها از پلاستیک و ابر ساخته شده اند.

12 عدد دمپایی طبی

نگرانی اصلی برای مبتلایان به پا و کمر درد این است که از کدام صندل برای کاهش درد استفاده کنند. دمپایی های طبی یک راه ایده آل برای تسکین و حتی درمان بسیاری از این بیماری ها هستند. در بیشتر موارد می توان از دمپایی طبی برای پیشگیری از بیماری های فوق استفاده کرد.

جنس و طرح زیره، زیره، رویه و پاشنه به گونه ای طراحی شده است که هرکس بتواند با توجه به نوع بیماری کفش مناسبی را انتخاب کند. به عنوان مثال کفش طبی برای افراد دارای کف پای صاف با کفش های طبی برای افراد دیابتی متفاوت است و می خواهند با انتخاب کفش طبی به بهبود گردش خون در پاها کمک کنند. بنابراین برای انواع بیماری های مربوط به پا، انواع کفش طبی نیز وجود دارد.

13. دمپایی با خز

دمپایی فرش خز نوعی دمپایی زنانه و دخترانه است که جدای از استفاده در منزل در مهمانی ها و مجالس دوستانه نیز قابل استفاده است. این دمپایی های زیبا از مواد مختلفی ساخته شده و دارای پرهای رنگارنگ در قسمت بالایی آن می باشد.

14. کفش های زیبا

بهترین فرش فرش، نوع جدیدی از فرش با نقش و نگارهای مختلف از جمله عروسکی، فرش در طرح های جدید و مدرن، پشمی و ... است که با دیدن این مدل کشویی متوجه می شوید که این مدل کشویی اغلب حجم بیشتری نسبت به انواع دیگر متن های جاسازی شده دارد. به عنوان مثال، از یک پروانه با بال های بزرگ یا یک توپ بزرگ به رنگ آبی برای تزئین سطح استفاده می شود.

15. کفش پوشیده شده با حوله

کفش های پوشیده شده با حوله از انواع کفش هایی هستند که اغلب در فصل زمستان استفاده می شوند. بله در فصول دیگر هم قابل استفاده است. به عنوان مثال، پس از خروج از حمام، می توانید با پوشیدن دمپایی پوشیده شده با حوله و راه رفتن به راحتی بدون لیز خوردن، پاهای خود را خشک کنید.

این دمپایی ها در مدل های جلو بسته و جلو باز تولید می شوند. لایه داخلی آن می تواند از مواد مختلفی باشد که با یک لایه پارچه تری پوشانده شده است.
ادامه مطلب: https://www.alivitrine.ir/fa/list-product/62


برای چه فرش ماشینی خوب بخرم؟ 6 ویژگی یک فرش خوب


ما و شما هر دو می دانیم که یک فرش مرغوب گران نیست، بنابراین همه خریداران فرش سعی می کنند فرشی را انتخاب کنند که از نظر کیفیت قابل قبول باشد تا زمانی که سال ها قصد استفاده از آن را دارند، فرش آن ها آثار خرابی نداشته باشد و مانند روز اول استحکام داشته باشد.

در مطلبی که در مجله اینترنتی تک فرش منتشر شده است، ۱۰ ویژگی مهم یک فرش خوب را نشان می دهیم تا بتوانید به عنوان یک متخصص فرش عمل کنید و در هنگام خرید فرش تصمیم خوبی بگیرید، پس تا پایان با ما همراه باشید.

نخ اکریلیک

1: الیاف یا نخ های فرش

در بین تمام ۱۰ عاملی که در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد، الیاف و الیاف فرش از همه مهمتر هستند.

الیافی که برای بافت فرش استفاده می شود ضامن کیفیت و بی کیفیتی فرش است، ابتدا به نوع نخی که برای بافت فرش استفاده می شود توجه کنید، زیرا هر چه الیاف فرش کیفیت بالاتری داشته باشد، کیفیت فرشی که انتخاب می کنید بالاتر می رود.

در حال حاضر برای دوخت فرش های سنتی ایرانی از نخ اکریلیک و برای دوخت فرش های ظریف از پلی استر، پلی پروپیلن، نخ BCF و گاهی اکریلیک استفاده می شود.

2: شانه و تراکم فرش

خوب! بعد از شنیدن پادکست شانه و تراکم به این نتیجه رسیدید که شانه و تراکم بالا نقشی در کیفیت یا بی کیفیتی فرش ندارد، اما حتما برایتان این سوال پیش آمده که چرا باید به شانه و تراکم در فرش توجه کنید؟!

در سال‌های اخیر با نو شدن فناوری‌ها و ماشین‌های ساخت فرش در ایران، تعداد زیادی شانه جدید معرفی و ظاهر شده‌اند، بنابراین می‌توان دریافت که در حالی که بزرگ‌ترین شانه‌ها زیاد است، فرش‌ها با تکنولوژی و ماشین‌آلات جدید ساخته می‌شوند.

نقش رج و تراکم در فرش ماشینی:

1: برتری فناوری قالی بافی

2: با افزایش تعداد شانه، ضخامت فرش کاهش می یابد

3: با افزایش شانه و ضخامت فرش ها بهتر و بیشتر شبیه فرش دستباف می شوند.

4: شانه ها و تراکم بالاتر نسبت به سری قبلی گران تر است

5: هر چه شانه و تراکم بیشتر باشد، فرش سنگین‌تر است

(به دلیل نازک بودن فرش در پرزهای بلند، تعداد گره های فرش افزایش می یابد و در نتیجه از الیاف بیشتری در فرش استفاده می شود)

شانه ها و مقادیر موجود در بازار ایران تا کنون: (سال 2018)

1500 دوربین با تراکم 4500

1250 شانه و وزن 4000 و 3600

1200 شانه با تراکم 3600

1000 لانه زنبوری با تراکم 3000

700 شانه تراکم 2550، 3000 و 3100

500 شانه با تراکم 1500 و 1000

440 شانه تراکم 1000 و 800

400 شانه با تراکم 800

350 شانه با تراکم 500

3: فرش تعبیه شده یا تخت (ساده):

سومین موردی که در خرید یک فرش خوب باید در نظر بگیریم این است که آیا فرش مورد نظر ما متفاوت است یا خیر. این اقلام مانند پرز و تراکم نقش مهمی در کیفیت فرش ندارند و فقط در فرش ماشینی نقش زیبایی دارند.

امروزه فرش‌های برجسته گران‌تر از فرش‌های تخت یا ساده هستند

توصیه ما برای خرید فرش ابتدا فرش های ساده و سپس فرش های معروف است

4: ظرفیت شستشوی فرش:

فرش خوب باید قابل شستشو باشد چهارمین نکته ای که در هنگام خرید فرش باید از فروشنده سوال کرد این است که آیا فرش قابل شستشو است؟

اگر فرشی از نظر کیفیت الیاف در حد قابل قبولی باشد پس از شستشو آسیبی به آن وارد نمی شود

اما اگر فرش ها کیفیت لازم را نداشته باشند پس از شستشو دچار این مشکلات می شوند:

1: آرامش

2: زردی فرش

3: پوسیدگی فرش

4: شکستن و جداسازی نخ ها از سطح فرش

5: رنگ سفید روی فرش

5: تشک اکریلیک باید کیت ضربه ای باشد

اگر قصد خرید فرش کلاسیک را دارید تا فرش ماشینی، مطمئن شوید که الیاف اکریلیک به کار رفته در فرش با حرارت پخته شده اند.

اعتصاب چیست؟

همین چند سال پیش و پس از گذشت تقریباً 20 سال از تولید فرش، شرکت ها تصمیم گرفتند تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهند، کارهای زیادی برای ارتقای کیفیت فرش ماشینی انجام شده است و یکی از مواردی که مورد توجه قرار گرفته، الیاف فرش است.

هیت گیرش فرآیندی است که در آن نخ با استفاده از بخار و دما پس از پرس (تهیه پارچه) گیر می شود. این فرآیند باعث تغییرات زیادی در کیفیت نخ و در نتیجه کیفیت فرش می شود

این واقعیت که الیاف به صورت گرما به زیرانداز ماشین فشار داده می شوند، یکی از ویژگی های کلیدی است که مزایای زیادی برای تشک ماشین دارد، از جمله:

1: فرش ضد حساسیت و ضد حساسیت

2: نرم کننده فرش

3: کیفیت فرش های ترموست بالاتر از فرش های ترموست است.

4: فرش های بافته شده با نخ هیت ست شده نسبت به فرش های بدون هیت ست پرز بسیار کمتری دارند.

5: نخ های عملیات حرارتی شده مقاومت خوبی در برابر اثرات آلودگی جوی و گرد و غبار نشان می دهند.

لایی فرش

6: فرش صاف نیست

مطمئن شوید که فرش پرز خوبی نداشته باشد. اگر فرشی که خریداری کرده اید پس از گذشت یک دوره (یک هفته) همچنان پرز دارد، دلیل آن بی کیفیتی فرش است.

فرش های ماشینی پس از استفاده اولیه تا یک هفته دارای کرک هستند و روی سطح فرش کرکی وجود دارد که باعث افت کیفیت فرش نمی شود، این یک امر طبیعی است اما اگر این کرک بیش از یک یا دو هفته بود دلیل آن را از فروشنده جویا شوید.


مشاهده منبع: https://ghalikhane.com/brand/zomorod-carpet


تخت هوشمند: آیا به آن نیاز دارید؟


تخت های هوشمند دارای سنسورهایی برای کنترل دما و تشخیص فشار خون، ضربان قلب و تعداد تنفس هستند و با تنظیمات خودکار خود این اطلاعات را در هنگام خواب جمع آوری می کنند و از این اطلاعات برای بهبود کیفیت خواب شما استفاده می کنند.

خواب کافی، آرامش و آرامش می تواند بر تمام خستگی های روزانه غلبه کند و بدن را آرام کند. یکی از مواردی که برای راحتی و کیفیت به آن نیاز دارید یک تخت خواب راحت است که بتواند در هنگام خواب احساس راحتی داشته باشید. دنیای فناوری نیز این موضوع را نادیده نگرفته و در جهت ایجاد تشک های بهتر برای بهبود کیفیت خواب گام برداشته است. اگر می خواهید در مورد فناوری تشک هوشمند بیشتر بدانید، در مقالات دیگر با ما همراه باشید.

با یک تخت هوشمند راحت بخوابید

با یک تخت خواب هوشمند می توانید از خوابی راحت و آرام لذت ببرید. تخت هوشمند تختی است که از فناوری های مختلفی مانند سنسور فشار خون و ضربان قلب، کنترل دما و تنظیم خودکار استفاده می کند تا بتوانید بهتر بخوابید.

با این حال، صنعت تخت خواب هوشمند هنوز در مراحل ابتدایی خود است و از منظری خوش بینانه، امیدوارکننده به نظر می رسد زیرا فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد و قوانین روشنی در مورد نحوه استفاده از آن وجود ندارد. تخت هوشمند.

ویژگی های مختلف تخت خواب هوشمند

از یک تخت خواب هوشمند چه انتظاری دارید؟ نظر شما در مورد تخت خواب های هوشمند چیست؟ آیا سنسورهای گرمایش یا سرمایش برای تشک و تنظیمات دما دارید؟ آیا برنامه پخش خاصی دارید؟ آیا مانیتور و صفحه نمایش بالای سر خود دارید؟ اما تخت های هوشمند فعلی بازار چه ویژگی هایی دارند؟ بیایید کمی در مورد ویژگی ها و عملکرد تخت های هوشمند موجود در بازار صحبت کنیم.

اگرچه هیچ دستورالعمل مشخصی در مورد نحوه استفاده از تخت خواب هوشمند وجود ندارد، تعدادی از شرکت ها که بیشتر آنها هنوز در مراحل اولیه بازار هستند، نسخه های مخصوص به خود را از تختخواب های هوشمند بر اساس آنچه مشتریان انتظار دارند توسعه داده اند. . با این حال، در اینجا برخی از ویژگی های رایج در میان بیشتر تخت خواب های هوشمند آورده شده است.

تجزیه و تحلیل کیفیت خواب: با این قابلیت، تخت هوشمند کیفیت خواب شما را ردیابی می کند و این جنبه متفاوتی از یک تخت معمولی و یک تخت خواب هوشمند است. با استفاده از یک تکه «پارچه هوشمند»، چندین دستگاه روی تخت پخش می‌شوند و تشک هوشمند اطلاعات مختلفی مانند تنفس، ضربان قلب، دمای خواب و وزن بدن را جمع‌آوری می‌کند. ، بیدار شو

کنترل دما: برخی از تخت های هوشمند دارای یک ترموستات در زیر هستند که به شما امکان می دهد دمای تشک را در هنگام خواب تنظیم کنید. در نتیجه زمانی که احساس سرما یا گرما می کنید می توانید دمای تخت را تغییر داده و به دمای دلخواه برسانید.

دریچه های هوا: لوله های ورودی هوا در تشک و سنسورهای فشار به شما این امکان را می دهند که وضعیت بدن خود را در هنگام خواب تغییر دهید. لوله های هوا را می توان با قوانین شخصی شما کنترل کرد.

همگام سازی برنامه: تصور کنید، در رختخواب دراز کشیده اید، قهوه ساز را روشن کنید تا قهوه صبح شما آماده شود، و همزمان به تلویزیون فرمان دهید تا دستیار صوتی شما را روشن کند و چراغ های خانه را روشن کند تا تختخواب شما را کنترل کند. آره! همه اینها با یک تخت خواب هوشمند امکان پذیر است. می‌توانید از طریق اینترنت به سایر دستگاه‌ها و برنامه‌های خانه هوشمند، از جمله دستیارهای صوتی مجازی، ترموستات‌ها، چراغ‌های هوشمند، قهوه‌ساز و تلویزیون‌ها متصل شوید و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به بلند شدن از رختخواب از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

انواع تخت هوشمند محبوب

همانطور که گفته شد، صنعت تخت خواب هوشمند هنوز در مراحل ابتدایی است و تولیدکنندگان به تازگی وارد این عرصه شده اند. اما برای اینکه ایده ای از برندهای تولید کننده تخت خواب های هوشمند به شما بدهیم، برخی از برندهای محبوب و ویژگی های تخت خواب هوشمند آنها را معرفی می کنیم.

Sleep Number: این یکی از مدل های تخت خواب هوشمند با ویژگی هایی مانند کنترل کیفیت خواب و کنترل دمای داخلی تخت است که بر اساس ساعت روز و مکان شما تنظیم می شود. Sleep Number یکی از اولین برندها در صنعت تختخواب هوشمند بود. نام تجاری کمی مینیمالیستی است، اما قطعا کار را به خوبی انجام می دهد.

تخت های هوشمند ReST: در فناوری ReST، این تخت هوشمند دارای 18 سنسور هوا در سراسر تخت و پارچه لایکرای هوشمند است که می تواند کیفیت خواب شما را بهبود بخشد.

هشت تخت: در حالی که وسایل استراحت و خواب در درجه اول بر راحتی و سلامت تمرکز دارند، Eight Beds یک کلاس کاملاً جدید از تخت‌خواب‌های هوشمند است که می‌تواند داده‌ها را متصل، همگام‌سازی کند و چندین دستگاه و لوازم خانگی را از طریق IFTTT کنترل کند. در رختخواب راحت تر است.

تخت خواب هوشمند HiCan: بر خلاف سایر تخت های هوشمند که فقط تشک هوشمند دارند، HiCan با استفاده از اتاق خواب مجزا با پرده های اختصاصی، نور، کنترل دما، سیستم صوتی و صفحه تلویزیونی که روی آن کار می کند، اتاق خواب را با تجربه ای متفاوت تعریف می کند. این تخت مانند تجربه سفر به آینده ساختمان های شهری است. اما قیمت این مدل تخت خواب بیشتر از سایر مدل های تخت خواب هوشمند است.

آیا شما هم تخت هوشمند دارید؟

اکنون که می دانید تختخواب های هوشمند واقعاً چیست و دقیقاً چه کاری می توانند برای شما انجام دهند، آیا به آن نیاز دارید؟ شاید نه. مگر اینکه از قبل یک خانه هوشمند با امکانات کامل برای نصب تخت هوشمند در آن داشته باشید، داشتن تخت هوشمند بخش مهمی از زندگی روزمره شما نیست. اما اگر بودجه مناسبی دارید و کنجکاو هستید که خواب بهتری داشته باشید، یک تخت خواب هوشمند می تواند بخشی از خانه هوشمند شما باشد.

مراجعه به ادامه مطلب : https://farazandefurniture.com/product-category/beds/تخت-خواب-هوشمند/

آنچه در مورد عینک و انواع آن نمی دانید


برخی از افراد از عینک برای بهبود بینایی و درمان ضعیف بینایی استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از آن برای درمان تنبلی یا تنبلی استفاده می کنند، بنابراین با توجه به کاربرد، نوع عینک استفاده شده، می توان از عینک به روش های مختلفی استفاده کرد.

هر جا که هستید به اطراف نگاه کنید. حداقل یکی از هر فرد یک وسیله اضافی به نام عینک روی صورت خود دارد. هر فردی که از این عینک استفاده می کند از این عینک برای هدف خاصی استفاده می کند. برخی از آنها فقط برای زیبایی عینک می زنند. برخی از افراد برای محافظت از چشمان خود در برابر نور خورشید از عینک استفاده می کنند. را

برخی افراد از آن برای تقویت بینایی و درمان اختلال بینایی استفاده می کنند. برخی افراد نیز از آن برای درمان تنبلی یا تنبلی استفاده می کنند. بنابراین عینک می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. بسته به نوع استفاده، نوع عینک مورد استفاده نیز متفاوت است.

● اشعه های تزئینی.

همانطور که گفتیم هدف از استفاده از این عینک محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر خورشید است. برخی افراد فقط برای زیبایی و زیبایی از آن استفاده می کنند. نکته ای که در اینجا لازم به ذکر است این است که گاهی اوقات این عینک ها نه تنها از چشم ها در برابر نور خورشید محافظت می کنند، بلکه باعث آسیب جدی به چشم می شوند.

به طور کلی اگر مانعی مانع از ورود نور به چشم شود و یا در اتاقی باشید که نور کمی دارد مردمک چشم گشاد می شود و در نتیجه احتمال ورود نور خارجی به چشم افزایش می یابد. بنابراین اگر به دلیل هر بیماری چشمی نیاز به استفاده از عینک آفتابی دارید، باید در انتخاب آن دقت کنید. از آنجایی که عینک های غیرعادی فقط جلوی چشم شما را تیره می کنند، چشم ها را بزرگ می کنند و بدون ایجاد مانعی در برابر تشعشعات مضر به ناحیه چشم دسترسی پیدا می کنند.

● عینک طبی

این شیشه ها در مدل های مختلف و متریال های مختلف ساخته می شوند. اگر برای تصحیح دور بینی یا نزدیک بینی باشند محدب یا مقعر هستند و اگر برای تصحیح دور بینی باشند منشوری خواهند بود. تفاوت بین این اشکال البته در عمل چندان آسان نیست.

عینک آفتابی طبی

این عینک ها اصولا کاربرد پزشکی دارند و برای بازگردانی و اصلاح خطاهای کنتراست چشم استفاده می شوند، اما یک عنصر اضافی به آن اضافه می شود که می تواند زیبا و گاهی بخشی از عملکرد پزشکی و درمانی عینک باشد. شما به سختی با این عینک آشنا خواهید شد. این شیشه ها جزو شیشه های فتوکرومیک محسوب می شوند. در بسیاری از موارد رنگ و رنگ شیشه توسط بیمار انتخاب می شود.

● شیشه های صنعتی و ایمنی

ممکن است متوجه نام استفاده از این عینک شده باشید. این عینک در کاربردهایی مانند جوشکاری، آهنگری و رادیولوژی برای محافظت از چشم در برابر نفوذ اجسام خارجی و اشعه های مضر استفاده می شود.

● عینک های مختلف

انواع دیگری از این عینک وجود دارد که در اینجا زیاد به آنها پرداخته نشده است زیرا کاربرد آنها بسیار محدود و مختص موارد بسیار خاص است. از این میان می توان به عینک الکترونیکی برای نابینایان، عینک شنوایی برای ناشنوایان و عینک ورزشی برای ورزشکاران اشاره کرد.

به طور کلی تمامی شیشه ها از دو قسمت اصلی تشکیل شده اند که یکی فریم و دیگری شیشه یا عدسی است. اگرچه فریم ممکن است به اندازه لنز در ساخت عینک اهمیت نداشته باشد، اما در اولین بازاریابی توجه بیشتری را به خود جلب می کند و به همین دلیل بسیاری از افراد مشتاق انتخاب هستند. قاب از چند قسمت اصلی تشکیل شده است.

▪ لبه یا پرچ که در اصل حلقه فریمی است که عدسی را احاطه کرده و در اصل موقعیت عدسی است. البته بسیاری از عینک های جدید این قسمت را ندارند و در آنها لنز با پیچ به اجزای فریم متصل می شود.

پل قسمتی است که از دماغه قاب عبور می کند و اساساً دیواره های جانبی را به هم متصل می کند.

کوسن ها 2 تکه هستند که در هر طرف بینی قرار می گیرند و معمولا باعث می شوند وزن عینک به آرامی روی بینی پخش شود.

▪ لگ ها، در انتهای سمت راست و چپ در قسمت بیرونی رینگ، جایی که نگهدارنده عینک به رینگ متصل می شود. نکات مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال برخی از آنها دارای فنری در این قسمت هستند که باز و بسته شدن دسته را آسان می کند.

▪ دسته عینک، قسمتی است که عینک را روی گوش شما نگه می دارد. دسته عینک می تواند جمجمه شکل باشد (یعنی ساختار آنها ترکیبی از این دو ماده است. اما ساختار و جنس فریم باید دارای ویژگی های زیر باشد تا یک عینک خوب در نظر گرفته شود. باید قابل کشش و کشش باشد. به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا لنز را در خود جای دهد.

باید درجه ای از انعطاف و نرمی داشته باشد تا در اثر فشار و کشش به راحتی آسیب نبیند و در عین حال باعث سهولت استفاده از عینک بر روی صورت شود. جنس آنها باید به گونه ای باشد که در معرض عوامل شیمیایی، آب، تعریق صورت، نور خورشید و ... تغییر رنگ یا شکل ندهد.

● مقرون به صرفه باشید

البته ظاهر مهم است. از آنجایی که عینک در بخش قابل توجهی از روز توسط فرد استفاده می شود، بخش مهمی از چهره و ظاهر فرد را تشکیل می دهد، بنابراین باید با فرم صورت فرد مطابقت داشته باشد.

با این باور، اندازه قاب، رنگ قاب، طرح قاب و از طرفی ویژگی های لنز یا عینک باید با سلیقه فرد و ویژگی های چهره فرد مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال افراد در انتخاب عینک باید به وضعیت عینک و پل بودن عینک توجه داشته باشند تا فشار زیادی به بینی خود وارد نکنند و به راحتی پاره شوند.

علاوه بر این باید توجه داشت که نوع لنز نیز در انتخاب فریم اهمیت دارد. برخی از فریم ها قابلیت قرار دادن انواع عدسی ها و در نتیجه هنگام انتخاب فریم را ندارند. مشخصات لنز (قطر لنز، شکل و تحدب لنز، قطر کانونی لنز و غیره) باید در نظر گرفته شود.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب قاب باید به آن توجه کرد، ویژگی حساسیت بدنه است. به عنوان مثال، برخی از افراد به انواع خاصی از فلزات و فلزات حساسیت دارند و در صورت تماس با آنها دچار بثورات پوستی، خارش و اگزما می شوند. به ویژه، بسیاری از افراد به نیکل حساسیت دارند که در ساختار بسیاری از جواهرات مانند گوشواره، گردنبند، ساعت و دستبند استفاده می شود. طلا نیز خواص مشابهی دارد و در بسیاری از افراد واکنش های آلرژیک ایجاد می کند. اگر سابقه ابتلا به این حساسیت ها و آلرژی ها را دارید، هنگام انتخاب قاب باید اطلاعات کافی در مورد مواد قاب به دست آورید.

هنگام خرید عینک طبی، به نسخه چشم پزشک خود مراجعه کنید. علاوه بر این، نمره عینک باید توسط چشم پزشک تعیین شود. ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که چشم پزشک نمی تواند آنها را تعیین کند.

● آستیگماتیسم

آستیگماتیسم که یکی از شایع ترین بیماری های انکساری است، برای اصلاح نیاز به لنزهای مخصوص دارد که این امر نیز نیازمند محاسبات بسیار دقیق توسط چشم پزشک است.

● تعیین فاصله مردمک یا PD

شاید یکی از مهمترین کارهایی که بینایی‌شناسان هنگام تجویز عینک انجام می‌دهند، تعیین PD یا فاصله بین دو مردمک است. اگر این عدد مشخص نشود، بینایی‌شناس عینک مناسبی را برای شما تهیه نمی‌کند و به همین دلیل معمولاً بینایی‌شناسان با وسایل بسیار حساس این عدد را برای شما تعیین می‌کنند. اگر این فاصله به طور دقیق تخمین زده نشود، نمای مورد نظر برای شما ایجاد نخواهد شد.

با این حال، از آنجایی که افراد معمولاً تجربه زیادی در تهیه عینک مناسب ندارند، تبادل نظر با مسئول فنی محلی که عینک را خریداری می کنید همیشه مفید است. اما تصمیم نهایی در مورد ظرافت و زیبایی با خود بیمار است. اما در صورت نیاز می توانید از اطلاعات و تجربیات مسئول فنی در مورد انواع فریم های موجود در بازار و همچنین تجربیات علمی صورت خود استفاده کنید. برای انتخاب درست، توجه به خطوط تشکیل دهنده صورت فرد و شکل هندسی صورت بسیار مهم است.

همچنین در نظر گرفتن ویژگی ها و ویژگی های صورت، مو، ریش و سبیل، رنگ مو و میزان تیرگی پوست نیز مهم است. از سوی دیگر، روابط کاری و اجتماعی، سن، جنسیت و حتی نوع لباس پوشیدن افراد نیز از عواملی هستند که در انتخاب باید مورد توجه قرار گیرند. همیشه باید در نظر داشت که کنها بالای وسط ابرو و پایین وسط گونه و همچنین شباهت وسط بینی و شیب بینی به تناسب آن کمک زیادی می کند. وسط آن جلو است.

تمام این اصول در مورد کودکان نیز صدق می کند. به ویژه جنبه های زیبایی شناختی و زیبایی شناسی قاب برای کودکان بسیار مهم است، زیرا اگر این اشیاء قابل رویت نباشند، منجر به از بین رفتن علاقه به استفاده از عینک در کودکان می شود و ممکن است به دلیل شکستگی و خراب شدن عینک رخ دهد. . چهره کودک با توجه به روحیه و شخصیت او برای او مشکل ساز خواهد شد. ضمناً با توجه به میزان فعالیت و حرکت کودک، استحکام و پایداری قاب باید بیشتر از بزرگسالان باشد تا به راحتی آسیب نبیند. آموزش درست استفاده و مراقبت از عینک بسیار مهم است و والدین در این زمینه مسئولیت بزرگی دارند.

به طور کلی، بر اساس شکل کلی صورت، می توان توصیه هایی برای فرم قاب و عدسی داشت: برای صورت های مربع، برای قاب های گرد، برای صورت های لوزی، فریم های بدون حاشیه. برای صورت های کشیده، قاب هایی با طراحی بند عمیق؛ برای چهره های مثلثی با پایه در بالا، قاب های قالب گیری نواری با عمق کم. برای صورت های مثلثی با پایه زیر، دایره های بیضی شکل. و برای صورت های گرد، فریم های مربعی زیباتر هستند.

دسته عینک تاثیر زیادی در انتخاب نوع عینک و فرم نهایی صورت افراد دارد. به عنوان مثال آستین های پایین فریم صورت را کوچکتر نشان می دهند و بر خلاف آستین های بالای فریم صورت را کشیده تر نشان می دهند.

یکی از مهم ترین قسمت های عینک، عدسی ها هستند. تعیین عدسی مناسب یک کار نسبتا تخصصی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند: قطر عدسی، محدب یا مقعر بودن عدسی، مقاومت آن در برابر ضربه و غیره. اگر می خواهید لنز عینک شما رنگی باشد یا ... -صدا کرد فتوکرومیک، هماهنگی رنگ آنها با فریم ها و سایر قسمت های صورت بسیار مهم است. گاهی اوقات لنزها عملکردهای دیگری مانند عملکرد ضد انعکاس دارند که در درمان برخی از اختلالات چشمی مفید است.

بیشتر بخوانید:  https://sapticstore.ir/sunglasses/