همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

آیا تصفیه آب بر روی کیفیت آب تاثیرگذار هست؟


شما با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب، می توانید همیشه و بدون وجود این مشکلات، آب تصفیه شده با کیفیت مناسب در اختیار داشته باشید. با توجه به اهمیت "سلامتی" برای بسیاری از مردم و همینطور خطرات ناشی از آلودگی آب آشامیدنی، در حال حاضر، انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب، از موضوعاتی است که ذهن بسیاری از خانوارهای کشورمان را به خود معطوف کرده است. حذف املاح مضر: برخی املاح موجود در آب، می توانند باعث ایجاد خطراتی برای سلامتی انسان شوند. قیمت فیلترهای کربنی و پولی پروپیلن با اختلاف قیمت بسیار زیاد در بازار موجود است. مشتریان گرامی در نظر داشته باشید دستگاههای ساخت تایوان بهصورتی که مونتاژ شده از تایوان آمده باشد وجود دارد اما این هم بسیار درصد کمی دارد. حذف ویروس و باکتری: جدا از مواد شیمیایی و گرد و خاک که می تواند در آب وجود داشته باشد، شاید ترسناک ترین مورد، میکروارگانیسمها (کمین کرده در آب ذخیره که قابلیت بزرگ شدن و تکثیر دارند) هستند که ممکن است در آب شرب (مخصوصاً آب خروجی چاه ها) وجود داشته باشد.


شما می توانید از طریق بخش سایت شرکت آبینه، از قیمت دستگاه های تصفیه آب آگاهی کسب کرده و همچنین تمامی لوازم مورد نیاز دستگاه تصفیه آب خود را فراهم کنید. بهتا آمادگی دارد تا در تمام فرآیند خرید تصفیه آب صنعتی در کنار شما باشد. فیلتر فرابنفش یا UV نیز با اشعهی UV درون دستگاه، تمام موجودات زندهی درون آب را از بین میبرد. تمام قطعات دستگاهی با اجزای یکپارچه به این بیماری ها جلوگیری شود و. به این صورت که قیمت های درج شده در سایت نمایندگی، در سراسر ایران یکپارچه بوده و فقط و فقط فروشندگان مجاز و مورد تایید شرکت امکان عرضه دستگاه های آب شیرین کن خانگی مینروا Minerva را دارند. پس اگه هر کدام از انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی مشخص شده رو انتخاب کردید میتونید خرید کنید . میتوان گفت یکی از مهمترین دلایل روند رو به رشد استفاده از دستگاه های تصفیه اب خانگی و بطریهای آب معدنی نیز، همین مسأله میباشد. باشد که هرکدام با هدفی خاص طراحی شده و وظیفه مخصوص به خود را بر عهده دارند.


البته علت این مشکل می تواند عدم قرارگیری صحیح اورینگ در جای مخصوص به خود باشد. دستگاه تصفیه آب، آبی سالم عاری از تمامی املاح مضر، میکروب، ویروس، باکتری، نیترات، کلر و .. را فراهم می کند که با استفاده از آن می توانیم از سلامتی خود بیشتر مراقبت کنیم. معمولا در تصفیه خانه ها از کلر برای ضد عفونی کردن آب استفاده می کنند اما مصرف زیاد کلر نیز باعث مشکلاتی برای سلامتی بدن انسان می شود. روش اسمز معکوس یکی از متداول ترین روش های تصفیه آب است و معمولا دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی از روش RO استفاده می کنند. بیشتر دستگاه های تصفیه آب خانگی از دو یا سه فیلتر متفاوت برای تصفیه آب استفاده می کنند. از آنجایی که بیشتر بدن آدمی را آب تشکیل می دهد، نوشیدن آب سالم تاثیر بسزایی در سلامتی ما دارد. سلامتی کودکان: با توجه به اینکه سیستم ایمنی کودکان نسبت به بزرگسالان ضعیف تر است، آسیب پذیری آنان در مقابل آلاینده های موجود در آب (مخصوصاً نیترات)، بیشتر است.


فیلترهای قلیایی همانند فیلترهای مینرال و پست کربن تنها به صورت خطی (inline) در بازار موجود می باشند و عمر مفید آنها نیز در حدود 1 سال است. فیلترهای الیافی آنتی باکتریال دو برابر فیلترهای معمولی عمر مفید دارند. یکی از مهمترین ویژگی های این فیلترهای خانگی کیفیت بالا و طول عمر بلندمدت آنهاست و همچنین قیمت آنها با توجه به نوع خدمات پس از فروش و مدت زمان گارانتی 36 ماهه که ما به مشتریان عرضه میکنیم بسیار مناسب است. این دستگاه دارای شیر اهرمی بسیار کارآمد می باشد. یکی از فیلتر های این دستگاه از جنس پلی پروپلین می باشد که قابلیت حذف انواع قارچ، انگل، گل و لای، شن و ماسه و … این دستگاه های تصفیه آب بدون پمپ هستند و معمولا در این دستگاه ها از فیلترهای الیافی، نخی، فیلتر کربن و غشای اولترافیلتراسیون و لامپ UV یا همان اشعه فرابنفش برای زدودن آلودگی آب استفاده می شود. دستگاه های تصفیه آب خانگی از جهت روش تصفیه و کارایی انواع مختلفی دارند. تصفیه آب صنعتی به کلیه اقدامات و فعالیتهایی گفته میشود که با استفاده از دستگاه، تجهیزات و یا مواد شیمیایی در جهت کاهش و یا حذف کامل آلودگیهای آب و بهبود کیفیت آب در ابعاد و مقیاس صنعتی صورت میگیرد.


*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir  دستگاه تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

 

مغازه دو دهنه 280 متری

مغازه بر اصلی قرار دارد . سقف و دیوار سنگو کاغذ دیواری شده . قولنامه ای است و معاوضه هم میشود . تمامی امتیازات اعم از اب و برق و گاز و تلفن
موجود است.
تجهیزات کامل سه طبقه . طبقه اول رستوران . طبقه دوم کافی شاپ. طبقه سوم بالکن کافی شاپ.360 درجه ویو در بالکن 
جزئیات
شناسه ملک: 3742                                                                                                               مساحت ملک (مترمربع): 280 مترمربع 
قیمت کل (تومان): 15000000000تومان                                                               وضعیت: برای فروش 
تعداد کل طبقات: 3                                                                                                            موقعیت ملک: تالش محله . رستوران ننه مرضیه
دهنه و عرض ملک (متر): 9

امکانات
آب 
برق 
سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

زمین مسکونی به متراژ 201 متر در خیابان آزموده

زمین موردنظر در خیابان آزموده واقع شده است. به دلیل مجاورت این خیابان به جاده لیلاکوه دسترسی مناسبی به مراکز خرید، رفاهی و درمانی اعم از هایپرمارکت، کافه و رستوران، داروخانه و غیره برای ساکنین این خیابان مهیا شده است. این خیابان  از یک سو به میدان مصلی و از سمت دیگر به بلوار دهگان منتهی می شود و به معابر مهم دیگری از جمله جاده لاهیجان، بلوار کشاورز و خیابان دوازده متری شهدا متصل شده استاملاک آرمان

متراژ زمین 201 متر و کاربری آن مسکونی می باشد. دورتادور زمین به ارتفاع 2 متر بلوک چینی شده است. با توجه به ساخت و ساز های انجام شده در این منطقه و روند افزایشی قیمت های زمین، خرید این زمین به جهت ساخت و ساز و سرمایه گذاری گزینه مناسبی محسوب می شود. تمامی امتیازات آب، برق و گاز در پای زمین قرار دارد.

مزایای خرید این زمین:

موقعیت مکانی مناسب
دسترسی مناسب
سیماک دارد
UTM دارد
جزئیات
شناسه ملک: 7166                                                                                                        مساحت زمین (مترمربع): 201 مترمربع 
قیمت کل (تومان): 1میلیارد و 850 میلیون                                                      وضعیت: برای فروش 
دهنه و عرض ملک (متر): 13                                                                                     نوع زمین: مسکونی

مقایسه اسپاتیفای و ساند کلود توسط شخصی که از هر دو سرویس استفاده کرده


در صنعت موسیقی که به طور فزاینده ای تحت سلطه پلتفرم های استریم است، Spotify و SoundCloud بازیگران اصلی هستند. بسیاری از طرفداران موسیقی حداقل در مقطعی از تاریخ هر دو سرویس را تجربه کرده اند. آنچه می خوانید مقایسه و بررسی مزایا و معایب هر دو سرویس از دیدگاه شخصی است که زمان زیادی را با هر دو سپری کرده است.

اسپاتیفای Spotify

تاریخ تاسیس: 2006
تعداد کاربران: بیش از 180 میلیون نفر
تعداد آهنگ ها: بیش از 40 میلیون آهنگ از بیش از 2 میلیون هنرمند
کیفیت پخش: حداکثر 320 کیلوبیت بر ثانیه
قیمت: رایگان، حق بیمه (9.99 دلار در ماه)، خانوادگی (99.14 دلار در ماه)، دانشجویی (4.99 دلار در ماه)
قیمت: 20 میلیارد دلار

توجه: Spotify یک شرکت سهامی عام است، به این معنی که هر کسی می تواند سهام آن را بخرد و بفروشد.

نقاط قوت اسپاتیفای

سهولت استفاده

اولین جنبه Spotify سادگی آن است. استفاده از هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ آسان است و کاربران می توانند با اتصال به اینترنت معمولی بدون وارد شدن به مسائل فنی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. به راحتی برنامه را نصب کنید و آهنگ های جدید را با پیمایش در لیست های پخش کشف کنید.

پایگاه داده عمومی

Spotify میزبان حجم عظیمی از موسیقی است. بعید است که شما جستجو کنید و چیزی پیدا کنید. با توجه به برجسته بودن Spotify در عرصه پخش موسیقی، هنرمندان ترجیح می دهند ابتدا آثار خود را در این سرویس منتشر کنند. البته ممکن است در برخی موارد فقط هنرمندان محبوب آثار خود را در اسپاتیفای منتشر نکنند و یا پس از انتشار به روش های سنتی آنها را در اسپاتیفای منتشر نکنند. دلیلش را در ادامه خواهید خواند.

شبکه های اجتماعی قوی

یکی از راه های مورد علاقه من برای کشف آهنگ های جدید استفاده از Spotify است. با دنبال کردن دوستانتان، می‌توانید آهنگ‌های جدیدی را که گوش داده‌اند، فهرست‌های پخش عمومی و آهنگ‌هایی را که در نسخه دسک‌تاپ گوش می‌دهند، کشف کنید. امکان ایجاد لیست پخش گروهی نیز وجود دارد. در این صورت افراد با سلایق مشترک گروهی تشکیل می دهند و آهنگ های مورد علاقه خود را به صورت تیمی کنار هم می گذارند. به عنوان مثال، یک لیست پخش گروهی از آهنگ های پاپ ایرانی تشکیل شده است. ویژگی ویژه به شما کمک می کند همیشه به چیز جدیدی گوش دهید.

الگوریتم توصیه آهنگ هوشمند

Spotify علاوه بر اینکه به شما امکان اشتراک‌گذاری لیست‌های پخش را می‌دهد، دارای لیست‌های پخش رسمی است که به شما کمک می‌کند آهنگ‌های جدیدی را پیدا کنید که مطابق با سلیقه شما باشد. بسیاری از این پیشنهادات بر اساس ترجیحات سلیقه، موسیقی و آهنگ هایی است که دوست دارید یا به لیست پخش خود اضافه می کنید. بر این اساس، هر از گاهی لیست های پخش ویژه ای ایجاد می شود، به عنوان مثال روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه تا بتوانید به آهنگ های جدید گوش دهید.

امکان دانلود و پخش آهنگ به صورت آفلاین

امروزه، بعید است که در جایی بدون اینترنت یا اتصال Wi-Fi باشید. با این حال، نمی توان از آن جلوگیری کرد. Spotify به مشترکین ممتاز اجازه می دهد تا 10000 آهنگ را دانلود کنند تا در صورت نبود اینترنت به آفلاین گوش دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اشتراک ممتاز بخرید و آهنگ ها و آلبوم های مورد نظر خود را ذخیره کنید.

نقاط ضعف اسپاتیفای

یک محدودیت جدی در نسخه رایگان

محدودیت های Spotify آنقدر زیاد است که برای لذت بردن از آن باید هزینه پرداخت کنید! نسخه رایگان Spotify (مخصوصاً نسخه موبایل) در هر آهنگ یک تبلیغ پخش می کند که بسیار آزار دهنده است. پس واقعا اذیت شدی! همچنین، در نسخه موبایل فقط به هم زدن آهنگ مجاز است. یعنی نمی توانید یک آهنگ خاص را خودسرانه پخش کنید.

حتی در نسخه رایگان، کیفیت پخش 96 کیلوبیت بر ثانیه برای موبایل و 160 کیلوبیت بر ثانیه برای دسکتاپ است. کاربران ممتاز می توانند آهنگ ها را با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه گوش دهند. با تجهیزات معمولی تفاوت چندانی در ویژگی های اعلام شده وجود ندارد، اما اگر از هدفون حرفه ای یا سیستم پخش استفاده می کنید، تفاوت آشکار است.

عدم وجود آهنگ های زیرزمینی

اگرچه آهنگ های زیادی در Spotify وجود دارد، اما تعداد زیادی از آنها وجود ندارد. به عنوان مثال، موسیقی هیپ هاپ و رقص الکترونیک که بسیاری از آنها توسط هنرمندان زیرزمینی تولید می شوند. این افراد به دلیل آزادی بزرگ ساندکلاد دوست دارند در آنجا کار کنند. بنابراین، طرفداران این سبک ها بخش خوبی از موسیقی را در Spotify از دست خواهند داد. هنرمندان و گروه های معروفی وجود دارند که به چند دلیل علاقه ای به انتشار آثار خود در Spotify ندارند.

بازیگران: گارث بروکس، جی زی، تول، جوآنا نیوسام و عالیه. از سوی دیگر، افراد دیگری مانند نیل یانگ، بیتلز و لد زپلین قبلاً در Spotify حضور نداشتند. اما اخیرا او پیدا شده است. در هر صورت، اگر آهنگ مورد علاقه خود را در Spotify پیدا نکرده باشید، احتمالاً خوش شانس نیستید.

بازده کم در جریان

یکی از بزرگترین نگرانی ها در مورد مقایسه اسپاتیفای و ساند کلود حقوق پایین است. Spotify برای هر 1000 استریم 7 دلار می پردازد که متاسفانه برای هنرمندانی که می خواهند از این طریق درآمد کسب کنند، کم است. در حالی که این انتقاد فقط متوجه Spotify نیست، در سایر زمینه ها نیز وجود دارد. اما از سرویسی با تعداد زیادی کاربر اشتراک پولی (حق بیمه)، انتظار می رود که پرداخت های Easy Stream برای هنرمندان افزایش یابد. اگرچه این موضوع نگرانی خاصی برای مصرف کنندگان ایجاد نمی کند، اما باز هم نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

ساندکلود SoundCloud

تاریخ تاسیس: 2007
تعداد کاربران: بیش از 175 میلیون نفر
تعداد آهنگ ها: بیش از 180 میلیون آهنگ از بیش از 20 میلیون هنرمند
کیفیت پخش: 128 کیلوبیت بر ثانیه
قیمت: رایگان، حرفه ای (6 دلار در ماه)، پرو نامحدود (12 دلار در ماه)، Go+ (9.99 دلار در ماه)
هزینه: 700 میلیون دلار

امکان بارگذاری مستقیم آهنگ های هنرمند

نکته جالب در مورد Soundcloud این است که هر کسی که یک حساب کاربری رایگان دارد می تواند آهنگ های خود را آپلود کند. به این ترتیب هر هنرمند می تواند آثار خود را بدون واسطه با کاربران به اشتراک بگذارد. این صنعت موسیقی را در آغاز این سرویس تغییر داد. فقط آهنگ خود را ایجاد کنید و آن را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. هیچ هزینه اضافی و هیچ واسطه ای نیاز نیست.

محدودیت کم در نسخه رایگان

نسخه رایگان Soundcloud برای افرادی که مایل به گوش دادن و کشف آهنگ های جدید هستند جذاب خواهد بود. زیرا محدودیت های زیادی ندارند و تبلیغات در مقایسه با Spotify کمتر است. همچنین، SoundCloud یک مدل منحصر به فرد (و تا حدودی مبهم) دارد که درصدی از درآمد تبلیغات را به هنرمندان خاصی می پردازد. به گفته هنرمندان، نسخه رایگان Soundcloud به آنها اجازه می دهد 180 دقیقه (3 ساعت) موسیقی آپلود کنند که برای شروع بد نیست. به جز برخی از دی جی ها میکس های طولانی انجام می دهند.

شبکه اجتماعی قدرتمند

Soundcloud در اصل یک شبکه اجتماعی برای دوستداران موسیقی است. در این مجموعه می‌توانید آهنگی را که دیگران دوست دارند دنبال کنید، نظر بدهید یا آهنگی را در فید خود ارسال کنید. ویژگی Repost در Soundcloud مانند یک توییت مجدد در توییتر است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا آهنگ های دیگران را در پروفایل خود به اشتراک بگذارند. به راحتی می توانید تأثیر این ویژگی را در پخش ویروسی یک آهنگ مشاهده کنید. یک کرک می تواند در مدت زمان کوتاهی به میلیون ها نفر برسد. این ویژگی SoundCloud را به یک شبکه اشتراک‌گذاری موسیقی تبدیل می‌کند که هم برای شنوندگان و هم برای هنرمندان فعال مفید است.

امکان اشتراک ویژه آهنگ ها

آخرین ویژگی اصلی SoundCloud امکان آپلود و اشتراک گذاری آهنگ ها با افراد خاص از طریق یک لینک خصوصی است. این ویژگی برای هنرمندان و گروه‌هایی که قصد دارند هر پیشرفتی را با ناشران آنلاین به اشتراک بگذارند بسیار مفید است.

نقاط ضعف ساندکلود

نمی توان با حساب های رایگان درآمد کسب کرد

شاید یکی از بدترین ویژگی های SoundCloud این باشد که هنرمندان به طور کلی نمی توانند از کار خود درآمد کسب کنند. مگر اینکه عضوی حرفه ای بخرند و تعدادی معیار دیگر را رعایت کنند. ما قبول داریم که نسخه حرفه ای مزایایی را برای کاربران به ارمغان می آورد، اما کاربر نباید مجبور به پرداخت هزینه اشتراک ساند کلود برای کسب درآمد از جریان ها شود.

نمی توان آفلاین اهنگ پخش کرد

برخلاف Spotify، Soundcloud توانایی دانلود و پخش آفلاین آهنگ را ندارد. این بدان معناست که برای استفاده از این سرویس باید همیشه به اینترنت متصل باشید. بنابراین، اگر Soundcloud منبع اصلی شما برای گوش دادن به موسیقی باشد، زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید، کار سختی خواهید داشت.

پخش خودکار را نمی توان متوقف کرد.

یک مشکل کوچک با Soundcloud این است که نمی توانید پخش خودکار را متوقف کنید. اگر بعد از این آهنگ فعلی هیچ آهنگی در صف پخش وجود نداشته باشد، آهنگ بعدی به صورت تصادفی برای شما پخش می شود، بعید است که با استفاده از الگوریتم توصیه آهنگ ضعیف Soundcloud آهنگ بعدی شما باشد. پیاده سازی این ویژگی کوچک سخت نیست، اما تعجب آور است که سال هاست به آن اضافه نشده است.

به‌روزرسانی ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹: نسخه‌های جدید وب و اندروید Soundcloud این ویژگی را اضافه کرده‌اند، اما هنوز برای iOS در دسترس نیست.

کیفیت صدای متوسط

اگر از کیفیت صدای نسخه رایگان Spotify راضی نیستید، مطمئناً از Soundcloud راضی نخواهید بود. حداکثر کیفیت پخش آهنگ ها در SoundCloud 128 کیلوبیت است. این حتی از کیفیت نسخه رایگان Spotify نیز پایین تر است. البته این مشکل برای اکثر کاربرانی که زیاد به این مسائل اهمیت نمی دهند مشکل ساز نیست. به ندرت یک شنونده معمولی از کیفیت 128 ناراضی می شود یا تفاوت بین آن و 320 را درک می کند.

آینده نامعلوم

نگرانی بعدی در مورد Soundcloud آینده نامشخص است. در سال 2017، این شرکت 40 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد و دفاتر خود را در لندن و سانفرانسیسکو تعطیل کرد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که این شرکت درآمد کافی برای پوشش هزینه های خود ندارد. این اولین بار نیست که شکنندگی مالی SoundCloud باعث می شود تا به توییتر، اپل، اسپاتیفای و غیره فروخته شود و به نظر نمی رسد آخرین بار باشد. اما با وجود این تعداد کاربران، احتمالاً به این زودی شاهد خروج Soundcloud از بازار رقابتی نخواهیم بود.

پایان

Spotify بهترین انتخاب برای کاربرانی است که فقط می خواهند آهنگ های جدید را گوش کنند و تجربه کنند. با داشتن آهنگ های متنوع در سبک های مختلف، این سرویس برای همه سلیقه ها جذاب خواهد بود و در صورت خرید نسخه پریمیوم آن، بهترین تجربه پخش موسیقی را خواهید داشت.

از سوی دیگر، Soundcloud اولین انتخاب برای هنرمندان زیرزمینی و افرادی است که با استفاده از رایانه شخصی آهنگ می سازند. با ظهور موسیقی هیپ هاپ و رقص الکترونیک، ساندکلاد فرصتی عالی برای هنرمندان این سبک است تا بدن خود را گسترش دهند. این افراد می‌توانند با انتشار آهنگ‌هایی در این پلتفرم قبل از ورود به بازار اصلی، نامی برای خود دست و پا کنند. SoundCloud همچنین مکانی عالی برای یافتن ریمیکس های طولانی است.

آهنگ جدید علی عباسی به نام «به تو میرسه»

متن آهنگ به تو میرسه علی عباسی


وای امون از اون مزه نگات زیر زبونمه هنوز

هر چقد که قربون صدقت برم بازم کمه هنوز
بلا به دور از نظرت اسفند بگیرم رو سرت
بچرخونم دور و برت دورت بگردم
با نمک جذاب منی قشنگ قشنگ حرف میزنی
یهو دلو از جا میکنی دورت بگردم
به تو میرسه نازتو بخرم تو دلیه بامزه
راهشو بلدم عاشقت کنم سخته ولی می ارزه
به تو میرسه نازتو بخرم تو دلیه بامزه
راهشو بلدم عاشقت کنم سخته ولی می ارزه

عاشق اینم بشینی پیشم گوش بدی به حرفای من
آخه تو فقط منو بلدی خوش قد و بالای من
به کسی نگاه نکنی یه وقت حواستو جمع کن تو جمع
میدونی که زود قاطی میکنم بپا نره ابروم تو هم
به تو میرسه نازتو بخرم تو دلی بامزه
راهشو بلدم عاشقت کنم سخته ولی می ارزه
به تو میرسه نازتو بخرم تو دلیه بامزه
راهشو بلدم عاشقت کنم سخته ولی می ارزه

به تو میرسه نازتو بخرم تو دلی بامزه