همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

نکات بسیار مهم برای انتخاب غذای خشک سگ در پت شاپ ایران زمین منتشر شد

نکات بسیار مهم برای انتخاب غذای خشک سگ در پت شاپ ایران زمین منتشر شد

سگ ها نیز مانند سایر حیوانات در مراحل مختلف زندگی خود نیاز به تغذیه متفاوتی دارند که مختص این مرحله از زندگی است و بر اساس زمان رشد، فعالیت، دوره تولید مثل و سایر مراحل، میزان انرژی و تغذیه مرتبط است. لازم و کافی است تا این دوران در اوج سلامت و نشاط باشد. بنابراین توصیه می شود بهترین انتخاب غذای خشک سگ را داشته باشید. ما در این مطلب از پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com به شما راهنمایی خواهیم کرد تا یک انتخاب مناسب برای غذای خشک سگ خانگی خود داشته باشید.

 

در غذای خشک سگ شما باید چه مواد مغذی حتما وجود داشته باشد؟

برای اینکه بتوانید با کیفیت ترین و بهترین انتخاب غذای خشک سگ را داشته باشید، باید مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ را بشناسید. بر خلاف گربه ها، سگ ها گوشتخواران اجباری نیستند و اگرچه

 

گوشت بخش بزرگی از رژیم غذایی آنها است، اما به منابع غذایی دیگری مانند غلات، سبزیجات و میوه ها نیز نیاز دارند.

بهترین غذای خشک سگ شما  باید شامل موارد زیر باشد:

·        دارای فیبر موجود در سبزیجات و غلات باشد.

·        غذای خشک سگ باید سر شار ازمواد معدنی موجود مانند: کلسیم، فسفر، منیزیم و آهن باشند.

·        برای بهترین انتخاب غذای خشک سگ به پروتئین موجود در آن حتما توجه کنید. پروتئین هر نوع گوشتی مانند مرغ، گوشت گاو، بره، ماهی و پروتئین گیاهی باشد.

·        اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 را در ترکیبات خود داشته باشد.

·        دارای گروهی از ویتامین های a،b،c و ویتامین d باشد.

غذای خشک سگ رویال کنین یک از بهترین و محبوب ترین برندهای موجود غذای خشک سگ در دنیا و ایران است که همه این نوع ترکیبات غذایی را در خود دارد. شما می توانید غذای خشک سگ رویال کنین را در پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

چه نکاتی را هنگام خرید بهترین انتخاب غذای خشک سگ باید توجه کرد؟

امروزه تنوع زیادی از غذاهای خشک سگ در بازار وجود دارد و شاید بزرگترین تفاوت قیمت آنها باشد. درست است که گرانی غذا به معنای کیفیت بالا نیست، اما از طرفی غذای بسیار ارزان می تواند بی کیفیت باشد و به سگ شما آسیب برساند. حتما توصیه می کنیم از غذای خشک سگ با کیفیت برای حیوان خانگی خود استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ در پشت بسته غذا نوشته شده است. بهتر است قبل از خرید این مواد را بخوانید و مطمئن شوید که برای سگ خود غذای باکیفیت می‌خرید. همچنین نسبت مواردی مانند پروتئین، فیبر، چربی و برخی ویتامین ها و مواد معدنی (خاکستر) در بسته بندی موجود است و باید به آن توجه کنید. نسبت مناسب این اقلام عمدتاً به سن، نژاد، سطح فعالیت و وضعیت سلامت سگ شما بستگی دارد و بهتر است در این مورد با دامپزشک مشورت کنید.

طبق تحقیقات انجام شده در پت شاپ ایران زمین iranzamimpetshop.com  عاقلانه ترین و بهترین انتخاب غذای خشک سگ خرید از برندهای معتبر است که امتحان خود را پس داده اند و هزاران صاحب سگ در سراسر جهان به آنها اعتماد دارند. به این ترتیب به شما آرامش می دهد و مطمئن خواهید بود که غذای کامل و با کیفیتی برای سگ دلبندتان خواهید داشت.

چگونه رپورتاژ آگهی به سئو سایت کمک می کند؟

همانطور که می دانید روابط عمومی به ویژه روابط عمومی دیجیتال نقش بسیار مهمی در دنیای امروز دارد.

گزارش تبلیغاتی

https://faraanegar.ir/others/1637391281.632882

رپورتاژ آگهی یکی از زیرمجموعه های مهم روابط عمومی است و اهمیت آن بسیاری را به این فکر می اندازد که تمام کارهای روابط عمومی، رپورتاژ آگهی است. اما اینطور نیست و گزارش خبری در بسیاری از زمینه های دیگر از جمله رسانه های عمومی برای معرفی یک محصول یا خدمات استفاده می شود.

شاید شنیده باشید که برخی از شرکت ها در رسانه های معروف مانند وب سایت های محبوب در زمینه های مختلف تبلیغ می کنند. در واقع مقالات علاوه بر دستیابی به اهداف تبلیغاتی و بازاریابی، نقش عمده ای در دریافت بک لینک دارند. در این مقاله می خواهیم ببینیم رسانه های اجتماعی چیست و چگونه به سئو کمک می کند.

گزارش (گزارش) رسانه ای چیست؟

همانطور که می دانید رپورتاژ تبلیغات یا گزارش خبری در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب گزارش و خبری است. وب سایت معروف Entrepreneur در تعریف خود از گزارش تبلیغاتی می گوید:

بیانیه مطبوعاتی پیامی است که توسط روابط عمومی برای اعلام رویدادهای تجاری در رسانه های مختلف و نشریات هدف منتشر می شود.

بیانیه مطبوعاتی در واقع نوعی اطلاعیه است که در قالب گزارش یا رپورتاژ نوشته می شود و البته در مورد تبلیغات باید توسط کارشناس انجام شود. هنگام گزارش دهی، مخاطبان خود را در جهت خاصی راهنمایی می کنید تا به سمتی که شما انتخاب می کنید و آنچه می خواهید اتفاق بیفتد هدایت شوند.

گزارش تبلیغات آنلاین چیست؟

در دنیای امروز که مخاطبان آن بیشتر آنلاین هستند، تبلیغات و بازاریابی رنگ دیگری به خود گرفته است و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال هستیم. به همین دلیل رپورتاژ آگهی تاثیر بسزایی در تبلیغات آنلاین به عنوان یکی از مهمترین فعالیت های روابط عمومی برای اطلاع رسانی، تبلیغ و ارتباط با مخاطب خواهد داشت.

در تبلیغات اینترنتی می توانید با انتشار آگهی ها یا گزارش های خبری در پربازدیدترین وب سایت هایی که مخاطبان هدف شما هستند، از برنامه تبلیغاتی خود مطلع شوید. در حالی که در بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، موضوع سئو بسیار مهم است و رپورتاژ یکی از مواردی است که تاثیر زیادی در سئو خواهد داشت.

مزایای رپورتاژ تبلیغات چیست؟

البته کمپین های تبلیغاتی صرف نظر از اینکه چگونه انجام شوند بسیار مهم هستند. یک دلیل مهم برای خرید گزارش های تبلیغاتی، گسترش روش انتشار متون خود در انواع رسانه های آفلاین و آنلاین است.

البته، گزارش‌دهی اخبار یا تبلیغات مزایای متعددی دارد، در اینجا به چند نکته کلیدی اشاره می‌کنیم:

بیشتر ببین

کامل و جامع بودن گزارش تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از گروه های هدف را از بسیاری از کانال های توزیع محتوا مانند سایت های محبوب، شبکه های اجتماعی، رسانه های چاپی و غیره هدف قرار دهید. بنابراین انتشار رپورتاژ تبلیغاتی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را افزایش می دهد و یکی از مهم ترین کارکردهای گزارش، برندسازی و آگاهی از برند است.

مناسب برای همه

یکی دیگر از مزیت های بزرگ رپورتاژ تبلیغات این است که همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک می توانند از این رویکرد برای اهداف مختلف استفاده کنند. فرقی نمی کند کسب و کار شما مدل B2B باشد یا B2C، مهم این است که با انتشار یک گزارش تبلیغاتی قوی می توانید پیام خود را به مخاطبان بیشتری برسانید.

برندسازی و ایجاد اعتماد در برند

همانطور که در بالا ذکر شد، یکی از بزرگترین مزایای انتشار گزارش در کانال های توزیع محتوای محبوب این است که آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. انتشار گزارش ها می تواند به شما در ایجاد اعتبار برندتان در ادامه رشد کمک کند.

قیمت مناسب

گزارش های خبری سود بیشتری نسبت به روش های دیگر دارند، حتی اگر گزارش آنقدر قوی باشد که بتواند تعداد زیادی از مردم را جذب کند، اکثر کانال های توزیع چاپ خواهند شد. با قیمتی مناسب، می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید، تبدیل ها و سئوی خود را بهبود بخشید.

سئو و بهینه سازی

انتشار گزارش تبلیغات یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای دریافت لینک و بهبود سئوی خارجی سایت شما است. دلیل اصلی این امر این است که وقتی گزارش خود را در سایت های محبوب منتشر می کنید و به کلمات کلیدی مورد نظر خود لینک می دهید، می توانید از سایت های معروف بک لینک دریافت کنید. همچنین متن گزارش شما در نتایج گوگل رتبه خوبی خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر می توانید برنامه را بررسی کنید.

کاربردهای صنعتی پلی یورتان در ایران

کاربردهای صنعتی پلی یورتان در ایران

در این گزارش با کاربرد پلی یورتان در صنعت آشنا خواهیم شد و به بررسی بخش هایی از خواص و مزایای استفاده از این ماده در صنایع امروزی می پردازیم. استفاده از مواد پلی یورتان روز به روز در حال افزایش است. این مواد متخلخل انعطاف پذیر هر روز کیفیت خود را در زمینه های مختلف ثابت می کنند. استفاده از این مواد در ساخت و ساز، کشتی سازی، خودروسازی، آب و برق و ... اهمیت تولید آنها را در بخش های مختلف افزایش داده است. از جمله مهمترین سازه های ساخته شده از این مواد می توان به کانال های پلی یورتان اشاره کرد که یکی از ملزومات اساسی تاسیسات امروزی می باشد. در قسمت هایی از این مقاله به نفوذ این کانال ها نیز اشاره شده است. مواد پلی یورتان نوعی مواد پلاستیکی صنعتی است که این روزها در زمینه ساخت و ساز بسیار پرطرفدار است و هر کدام برای کاربرد خاصی شناخته شده اند. کاربردهای این ماده در صنعت پزشکی همیشه جالب بوده و به همین دلیل در مقادیر زیادی تولید می شوند. ویژگی های بسیاری در ساختار هر یک از این مواد وجود دارد که کاربرد آن را در صنایع مختلف تقویت کرده است. این ماده در واقع شکلی از فوم متراکم است که با قابلیت تغییر شکل ایجاد می شود. تراکم بالای این مواد نیز از ویژگی های فنی آنهاست. هر یک از این مواد در قالب های مختلفی ریخته می شوند و به روش های مختلفی تولید می شوند. بنابراین استفاده از آن در تمامی شرایط صنعتی امکان پذیر خواهد بود.

ماده اولیه پلی اورتان چیست؟

تا اینجا اطلاعات مختصری در مورد ماهیت مواد پلی یورتان و کاربردهای صنعتی آن در زمینه های مختلف داریم. اما فرآیند ساخت و تهیه این مواد نیز پیچیدگی خاص خود را دارد و باید حواسمان به آن باشد. پلی اورتان نوع خاصی از مواد شیمیایی است که از ترکیب پلیون و ایزوسیانات ساخته شده است. پلی ال مورد استفاده در ساخت این مواد نوعی چسب است که با هیدروژن و اکسیژن تولید می شود. در این فرآیند تولید از عوامل مختلفی استفاده می شود. از آن جمله می توان به عامل دمنده در پلی اورتان اشاره کرد که در تولید مواد پلی یورتان سخت نقش فرعی دارد. در قسمت بعدی از عوامل فعال کننده استفاده می شود که از این میان می توان نوع سومی از آمین ها را نام برد. در بخش بعدی از تثبیت کننده های فوم برای کمک به تکمیل این فرآیند تولید استفاده می شود. در مرحله بعد فرآیند تولید با مواد بازدارنده شعله ادامه می یابد که در این فرآیند از پلی ال های هالوژنه نیز استفاده می شود.

کاربردهای پلی یورتان

کارایی این ماده در زمینه های مختلف صنعتی مورد توجه بازارهای بین المللی قرار گرفته است. این مواد به اشکال مختلف به فروش می رسد و هر فرم به صورت خصوصی خرید و فروش می شود. در زیر برخی از کاربردهای مهم صنعتی آورده شده است: تهیه انواع لاک با استفاده از پلی اورتان. تولید انواع پوشش های پلی اورتان تولید چسب های صنعتی پلی یورتان رزین پلی اورتان انواع الاستومرهای پلی اورتان فوم های جامد مواد ترموپلاستیک تولید انواع پلی یورتان

استفاده  در صنعت ساختمان

مواد اولیه پلی یورتان در صنعت ساختمان استفاده می شود و کاربردهای زیادی در این صنعت دارد. از جمله کاربردهای آن می توان به ساخت و تولید پنجره های عایق که مانع از نفوذ گرما و صدا به محیط می شود اشاره کرد. سیستم های پلی یورتان عملکردی مضاعف در ساخت پنجره های ساختمان ایجاد می کنند. این مواد پنجره را کاملا آب بندی می کنند و استحکام پنجره را افزایش می دهند. استفاده از این مواد برای پوشش استخرها نیز امکان پذیر است. در این زمینه از انواع الاستومرهای پلی اورتان برای ایجاد غشای بادوام و افزایش کیفیت و کارایی استخرها استفاده می شود. استفاده از پلی اورتان در صنعت چسب نیز جالب توجه است. از مواد پلی اورتان برای ساخت چسب های مخصوص فلزات، پلاستیک ها و غیره استفاده می شود. انواع تیرهای چوبی، قاب های تزئینی، پانل های تزئینی، قالب گیری و غیره در صنعت معماری و طراحی ساختمان استفاده می شود.  

آشنایی با کانال های پلی اورتان

در بین انواع مواد پلی یورتان ساخت و تولید کانال های پلی یورتان اهمیت زیادی دارد. این کانال ها که در صنایع ساختمانی و عمرانی موثر هستند با ویژگی های خاصی طراحی شده اند. مواد پلی یورتان به ساختار این کانال ها کیفیت بخشیده و کارایی آنها را در پروژه های صنعتی و تاسیساتی افزایش داده است. با استفاده از این کانال ها خطر هیچ نوع واکنشی وجود ندارد. استفاده از این کانال ها محدود به صنعت نیست و به مردم و محیط زیست آسیب نمی رساند. تولید و ساخت این ایستگاه ها در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و به راحتی در مکان های مناسب قرار می گیرند. این مواد با انعطاف پذیری فوق العاده ای تولید می شوند. آنها به اندازه کافی طولانی برای پوشیدن در نظر گرفته می شوند. مقاومت زیادی که در برابر انواع سوخت و نفت و ... نشان داده اند مورد توجه صنعت گران این حوزه بوده است. قیمت این سازه ها بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. در تعیین قیمت هر کدام به نوع، مدل و دسته بندی این محصولات توجه می شود. استفاده از این سازه ها به جای کانال های گالوانیزه قدیمی نیز رایج شده و جایگزین این ماده قدیمی در حوزه صنعتی شده است.   

نکاتی که باید درباره بازی Mortal Kombat بدانید

نکاتی که باید درباره بازی Mortal Kombat بدانید

استودیوی بازی سازی NetherRealm سازنده سری بازی های Mortal Kombat طبق قولی که داده بود امروز جدیدترین شماره مورتال کمبت را به صورت کاملا تشریفاتی منتشر کرد. در مراسم راه اندازی Mortal Kombat 11، همه چیز درباره بازی شنیدیم. از داستان آن گرفته تا سیستم گیم پلی جدید و مکانیک ها و شخصیت هایی که به آن می آیند.

سیستم بازی Mortal Kombat 11 نسبت به قسمت های قبلی این سری تغییر بزرگی ایجاد کرده است. بنابراین می توان گفت که بازی بسیار شبیه به بازی مبارزه ای قبلی استودیو NetherRealm یعنی Injustice 2 است. به دلیل قدرت، منابع و زیربنای مجموعه Mortal Kombat، علاوه بر تغییر سیستم و ظاهر، به نظر می‌رسد که Mortal Kombat 11 یکی از کامل‌ترین و عمیق‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای امروزی باشد.

داستان بازی مورتال کامبت ۱۱

از نظر داستانی، مورتال کامبت ۱۱ دقیقا پس از مورتال کامبت ۹ یا همان مورتال کامبت سال ۲۰۱۱ اتفاق می‌افتد. در توضیح رسمی استودیوی بازی‌سازی NetherRealm آمده است: «ریدن تعادل تاریخ را با کشتن شیناک برهم می‌زند. کرونیکا هم که از مقابله‌ی زمینیان (Earthrealm) خسته شده است، تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی نظم دنیا را بازگرداندشخصیت کرونیکا به عنوان «نگه‌دارنده‌ی زمان» معرفی شده است و ضد قهرمان اصلی مورتال کامبت ۱۱ است.

در طول داستان بازی، شخصیت‌های دوره‌های مختلف مورتال کامبت با یکدیگر برخورد خواهند کرد. برای مثال، شخصیت‌ها با نسخه‌های جوان‌تر خود روبرو خواهند شد و با هم مبارزه خواهند کرد.

دیدن تریلر داستانی مورتال کامبت ۱۱ می‌تواند ایده‌های خوبی از اتفاقات این قسمت بازی به شما بدهد و پیشنهاد می‌کنیم آن را در پایین تماشا کنید.

ورود Mortal Kombat 11 به نسل نهم

اولین و مهم‌ترین خصوصیت این نسخه، بهبودهای صورت گرفته در بازی برای استفاده از توانایی‌های سخت‌افزاری کنسول‌های نسل نهم است. بازی Mortal Kombat 11 Ultimate با استفاده از پتانسیل SSD های کنسول‌های نسل نهم، زمان بارگذاری بازی را تقریبا به صفر رسانده است. این امر هیجان مبارزات بازی را بیشتر کرده و انتظار برای شروع نبرد را را کاهش داده است.

از دیگر خصوصیات ویژه‌ی این نسخه برای دارندگان PlayStation 5 و Xbox Series X/S، پشتیبانی از رزولوشن 4K است. حالا کسانی که این بازی را روی کنسول‌های خود تجربه می‌کنند هم می‌توانند از کیفیت تصویری 4K بازی لذت ببرند. علاوه بر این موارد، بازی Mortal Kombat 11 Ultimate امکان تجربه‌ی آنلاین بین پلتفرم‌های مختلف (Cross Play) را هم فراهم می‌کنند. دیگر مهم نیست که دوستان شما عضو خانواده‌ی اکس‌باکس باشند یا پلی‌استیشن، حالا شما می‌توانید بدون هیچ دردسری با آن‌ها به مبارزه در جهان خونین مورتال کامبت بپردازید.

ویژگی کلی بازی

مورتال کمبت را نمی‌توان صرفا به صنعت بازی‌سازی محدود کرد. در کمیک‌ها، سری‌های تلویزیونی، سینما، انیمیشن‌ها و حتی لایو اکشن‌ها، این اسم همیشه یک نام پر آوازه به حساب می‌آید. جدای از بقیه صنعت‌ها، مورتال کمبت در دنیای بازی‌های ویدیویی از قدیم تا به‌ امروز، همیشه یک مجموعه بازی موفق، پرطرفدار، پرهیجان و جذاب بوده است.

وقتی صحبت از بازی مورتال کمبت می شود، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، خشونت و انجام حرکات معروف فیتالیتی است. از ابتدا این بازی با این ویژگی ها مطرح شدند و با همین روال توانستند در میان مردم محبوبیت به دست آورند. به همین خاطر است که مورتال کمبت توانست در یک مدت زمان اندک راه خود را از دیگر بازی های مبارزه ای جدا کند.

توضیح مختصری در مورد بازی مورتال کمبت 11

این بازی همانند نسخه های قبلی در سبک مبارزه ای است و به صورت یک نفره و در غالب نبرد های پیاپی و دو نفره یا ماجراجویی پیش می رود. روند بازی بدین صورت است که در صفحه اول باید شخصیت جنگجوی خود را انتخاب کنید و در طی چند مرحله به مبارزه با رایانه یا بازی کننده دوم بپردازید.

برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود. پس از دو بار پیروزی، جنگجوی شکست خورده در حالت نیمه جان قرار می گیرد و براساس جنسیت او پیغام تمامش کن به بازیکن برنده داده می شود. در این زمان جنگجوی برنده این فرصت را دارد تا با استفاده از فنون فیتالیتی ضربه پایانی را به فرد وارد کند و برنده نهایی بازی باشد.

در پایان

در این مقاله، بررسی کامل بازی Mortal Kombat را برای شما قرار داده ایم و با وجود اینکه تمام نکات مربوط به بازی را برای شما ذکر کرده ایم، باز هم باید بگوییم که در آخرین نسخه بازی باید حرفه ای شوید. بازی ، که Mortal Kombat 11 است، یک و تنها. اگر به موزیک علاقه دارید، می توانید دانلود برنامه اسپاتیفای موزیک را نیز در سایت پرمیوم بیابید.

به نظر شما کدام شخصیت بهترین تطابق را دارد؟ شما می توانید نظرات خود را در مورد این سرگرمی شگفت انگیز به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

نشانه خرابی بلبرینگ

بلبرینگ و کاربرد های آن

 

بلبرینگ ‌ها از دو مسیر عبوری تشکیل شده اند که در بین آنها یک سری توپ ‌های فلزی صاف وجود دارد که امکان چرخش را فراهم می کند.



بلبرینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که می دانید، ماشین ها بدون چرخ های خوب و محکم نمی توانند به طور ایمن یا به درستی کار کرده و حرکت کنند. اما نکته جالب توجه آن است که در طراحی یک چرخ پیچیدگی های زیاد و چندین جز وجود دارد که همه باید با هم ادغام شوند. نمونه ی بارز این طراحی، بلبرینگ چرخ است. بلبرینگ ها برای کارکردن چرخ ‌ها به طور همزمان و خصوصا برای هماهنگی توپی، تایر و سایر مجموعه ‌های خودرو با هم بسیار مهم می باشند.

بلبرینگ ‌ها از دو مسیر عبوری تشکیل شده اند که در بین آنها یک سری توپ ‌های فلزی صاف وجود دارد که امکان چرخش را فراهم می کند. این توپ ها بار کاربرد را پشتیبانی کرده و همچنین اصطکاک بین سطوح را کاهش می دهند. به عبارت دیگر می توان گفت بلبرینگ مجموعه ای از گوی های فولادی است که در یک حلقه فلزی در کنار هم قرار می گیرند و در مرکز چرخ ها یک قطعه فلزی توخالی وجود دارد که توپی نامیده می شود. یاتاقان‌ های چرخ به خوبی داخل این توپی قرار گرفته و روی یک محور فلزی سوار می شوند و بدین ترتیب در کاهش اصطکاک به هنگام چرخش چرخ کمک می کنند.

 

نگهداری و تعمیر بلبرینگ

توجه داشته باشید که اگر بار روی بلبرینگ خیلی زیاد باشد، این خطر وجود دارد که توپ ها تغییر شکل داده و باعث از کار افتادن زودهنگام یاتاقان شوند. بنابراین روغن کاری بلبرینگ به طور موثر، امری مهم و ضروری است و همچنین برای حفظ روغن و گریس و جلوگیری از ورود آلودگی، به خصوص در صنایعی که سطوح آلودگی بالایی دارند، باید آب بندی شود. اما در نهایت مانند اکثر قطعات خودرو، بلبرینگ چرخ نیز ممکن است دچار ساییدگی و پوسیدگی شده و حتی ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد، توجه داشته باشید که در هنگام تعویض و خرید بلبرینگ عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت بلبرینگ تاثیر می گذارد.

 

علائم و نشانه های خرابی بلبرینگ

برخی از علائم هشدار دهنده کلیدی از مشکل بلبرینگ چرخ عبارتند از:

- اولین و شایع ترین علامت از خرابی بلبرینگ چرخ، صدای آن است و می توان گفت که به راحتی قابل شناسایی ترین علامت بلبرینگ چرخ خراب می باشد. اگر متوجه صدای خراش یا رنده شدن از چرخ یا لاستیک خود شدید، توجه داشته باشید که این امر به احتمال زیاد ناشی از خرابی یاتاقان چرخ است مخصوصا اگر صدا با شتاب خودرو افزایش یافته و بلندتر شود.

- یکی دیگر از نشانه خرابی بلبرینگ چرخ ها، سستی خودرو به هنگام حرکت است. شل بودن فرمان اغلب به دلیل مشکل یاتاقان چرخ می باشد. گاهی اوقات یاتاقان های چرخ ممکن است فرسوده شده و در نهایت باعث شل شدن آنها در مجموعه چرخ خودرو شود.

- نشانه دیگر از خرابی بلبرینگ، انحراف خودرو به مسیر و سمت دیگری است. البته لازم بذکر است که این مورد همیشه به دلیل مشکل بلبرینگ چرخ نیست، اما مطمئناً می تواند تاثیرگذار باشد.

- در نهایت به لاستیک های خودرو توجه کنید. چرخاندن منظم لاستیک ها می تواند به جلوگیری از سایش کمک کند، اما اگر متوجه شدید که سایش بسیار ناهموار است باید بلبرینگ را حتما بررسی کنید.

از آنجا که مشکل در بلبرینگ چرخ ها می تواند نرمی و راحتی در سواری و هم چنین طول عمر لاستیک های خودرو را به خطر بیندازد، و از طرف دیگر نیز می تواند ایمنی و امنیت خودرو و سرنشینان را تهدید کند، بنابراین مهم است در صورت مشاهده ی اولین نشانه‌ های مشکل، بلبرینگ چرخ را بررسی کنید و به رفع آن بپردازید.

 

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و قطعات صنعتی، هم چنین در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره فنی در خرید بلبرینگ و فروش انواع آن، آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

  https://taherzadehbearing.com