همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) چگونه کار می کند؟


یو پی اس خاموش شدن ایمن و منظم رایانه ها و دستگاه های متصل را تضمین می کند. اندازه و طراحی UPS تعیین کننده مدت زمان منبع تغذیه بدون وقفه است.


توپولوژی یو پی اس

Standby اساسی ترین توپولوژی UPS است. یو پی اس آماده به کار برای مشکلات رایج برق مانند قطعی برق، افت ولتاژ یا نوسانات برق به برق پشتیبان باتری 100 آمپری سابا متکی است.

هنگامی که برق ورودی از سطح ولتاژ ایمن پایین می‌آید یا از آن فراتر می‌رود، UPS به برق باتری DC و سپس برای تغذیه تجهیزات متصل به برق AC برمی‌گردد. این مدل ها برای لوازم الکترونیکی مصرفی، رایانه های سطح ابتدایی، سیستم های POS، سیستم های امنیتی و سایر تجهیزات الکترونیکی اولیه طراحی شده اند.

یک UPS متصل به شبکه دارای فناوری است که اجازه می دهد تا نوسانات کوچک برق (افت ولتاژ و نوسانات برق) بدون تعویض باتری اصلاح شود. این نوع یو پی اس دارای اتوترانسفورماتور می باشد که بدون نیاز به تعویض باتری 65 آمپری صبا، ولتاژ پایین (مانند دمای بالا) را به ولتاژ بالا (مانند تورم) تبدیل می کند.

مدل‌های UPS تعاملی خطی اغلب برای لوازم الکترونیکی مصرفی، رایانه‌های شخصی، سیستم‌های بازی، لوازم الکترونیکی سینمای خانگی، تجهیزات شبکه و سرورهای میان‌رده استفاده می‌شوند. آنها برق را در هنگام حوادثی مانند قطع برق، ولتاژ کم، اضافه ولتاژ یا نوسانات برق تامین می کنند.

یو پی اس با تبدیل دوگانه (آنلاین) بدون توجه به شرایط برق ورودی، برق ثابت، تمیز و کامل را ارائه می دهد. این یو پی اس برق AC ورودی را به DC و سپس به AC تبدیل می کند. با استفاده از این فناوری، سیستم‌های یو پی اس ۱۰۰% مواقع با برق مستقیم DC ایزوله کار می‌کنند و زمان سوئیچینگ صفر دارند زیرا هرگز نیازی به سوئیچ به برق DC ندارند.

سیستم‌های UPS با تبدیل دوگانه برای محافظت از تجهیزات حیاتی فناوری اطلاعات، تجهیزات مرکز داده، سرورهای پیشرفته، تجهیزات بزرگ مخابراتی و برنامه‌های ذخیره‌سازی، و تجهیزات شبکه پیشرفته در برابر آسیب‌های ناشی از قطع برق، ولتاژ کم، اضافه ولتاژ و اضافه ولتاژ طراحی شده‌اند.

ولتاژ، بهره ولتاژ، نویز فرکانس، تغییرات فرکانس یا اعوجاج هارمونیک. منبع تغذیه اضطراری یک منبع تغذیه اضطراری با ولتاژ ثابت و فرکانس ثابت است که دارای یک دستگاه ذخیره انرژی بوده و از یک اینورتر به عنوان جزء اصلی استفاده می کند. عملکرد اصلی آن تامین برق بدون وقفه برای کامپیوترها، سیستم های شبکه کامپیوتری یا الکترونیک قدرت است.

در مصرف برق معمولی، منبع تغذیه بدون وقفه UPS شبکه را تثبیت کرده و بار را تامین می کند. منبع تغذیه یو پی اس اکنون با یک تثبیت کننده ولتاژ AC مطابقت دارد و همچنین باتری دستگاه را شارژ می کند. در صورت قطع برق، یو پی اس بلافاصله برق را از باتری 42 آمپری صبا موجود در دستگاه برای تامین برق 220 ولت متناوب به بار از طریق روش تبدیل اینورتر منتقل می کند.

به غیر از منبع تغذیه اضطراری شرکت مهرآذین بهراد ، منبع تغذیه بدون وقفه در واقع 8 عملکرد اصلی را انجام می دهد:


1. عملکرد حفاظت از قطع برق UPS

هنگامی که منبع تغذیه اصلی به طور لحظه‌ای از کار می‌افتد، سیستم برق UPS بلافاصله برق DC باتری UPS را به برق AC تبدیل می‌کند تا به تامین برق بار ادامه دهد و از مشکلات و تلفات ناشی از قطع برق جلوگیری کند.

2. عملکرد تثبیت ولتاژ منبع تغذیه یو پی اس

ولتاژ شبکه به راحتی تحت تأثیر فاصله و کیفیت خط انتقال برق قرار می گیرد. ولتاژ برای کاربران نزدیک به پست بالا و ولتاژ برای کاربران دور از پست کم است.

اگر ولتاژ خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، کیفیت و عمر تجهیزات کاربر را تحت تأثیر قرار می دهد و در صورت جدی بودن، به تجهیزات آسیب وارد می کند و آسیب جدی به کاربر وارد می کند. با استفاده از سیستم برق یو پی اس می توان ولتاژ پایدار به تجهیزات کاربر را تامین کرد، از عملکرد عادی تجهیزات اطمینان حاصل کرد و طول عمر آن را افزایش داد. در این شرایط داشتن باتری 28 آمپری صبا برای سلامت کامل بسیار مهم است.

3. منبع تغذیه یو پی اس عملکرد حفاظت از نوسانات

معمولاً سیستم منبع تغذیه یو پی اس دارای طراحی تخلیه خارجی برای جذب ولتاژ است تا به دلیل مشکل ولتاژ بر راندمان سرویس و عمر تجهیزات تأثیری نداشته باشد و از تجهیزات محافظت کند.

4. عملکرد حفاظت از ولتاژ بالا و پایین منبع تغذیه UPS

هنگامی که ولتاژ شبکه بالا و گاهی کم است، تنظیم کننده ولتاژ منبع تغذیه UP (AVR) ولتاژ شبکه را در محدوده قابل استفاده ایمن نگه می دارد تا از عملکرد عادی تجهیزات اطمینان حاصل شود. هنگامی که ولتاژ بالا و پایین از محدوده موجود فراتر رود، سیستم برق UPS باتری را برای تامین برق برای اطمینان از عملکرد مداوم تجهیزات راه اندازی می کند. قیمت باتری های یو پی اس با توجه به عملکرد بحرانی آنها نسبتاً مناسب است و خرید این باتری ها مقرون به صرفه خواهد بود.

5. عملکرد حفاظت از اعوجاج هارمونیک منبع تغذیه UPS

همانطور که توان از طریق خطوط انتقال و توزیع به مصرف نهایی منتقل می شود، شکل موج ولتاژ مخدوش می شود، جریان اصلی تغییر می کند و هارمونیک ایجاد می شود. هارمونیک ها بر استفاده از تجهیزات تأثیر می گذارند و منبع تغذیه یو پی اس می تواند برق پایدار و باکیفیت را برای تجهیزات فراهم کند که به طور موثری کارایی عملیاتی و عمر تجهیزات را بهبود می بخشد.

6. اثر فرکانس پایدار منبع تغذیه یو پی اس

فرکانس چرخه تغییر برق شبکه 50 سیکل در ثانیه و 50 هرتز 50 سیکل در ثانیه است. هنگامی که ژنراتور اصلی کار می کند، کاربر نهایی در معرض تغییرات ناگهانی در مصرف برق قرار می گیرد که باعث می شود فرکانس توان تبدیل ناپایدار باشد. برق تبدیل شده توسط منبع تغذیه UPS می تواند فرکانس ثابتی را برای اطمینان از عملکرد عادی تجهیزات فراهم کند.

7. حفاظت متناوب از برق UPS

گاهی اوقات افزایش و کاهش ولتاژ یا کاهش ناگهانی ولتاژ در شبکه برق وجود دارد. چنین مشکلاتی بر دقت تجهیزات تأثیر می گذارد و در موارد شدید به تجهیزات دقیق آسیب می رساند و باعث ضرر و زیان کاربران می شود. یک سیستم UPS می تواند یک ولتاژ پایدار برای محافظت از تجهیزات فراهم کند.

8. عملیات کاهش نویز حالت متقاطع و معمولی منبع تغذیه یو پی اس

صدای حالت پویا بین کابل های زنده و میانی پخش می شود. نویز معمولی بین سیم های برق، نول و زمین ایجاد می شود. جلوگیری از مشکلات الکتریکی نامرئی دشوار است، آنها همیشه ابزار و تجهیزات را به خطر می اندازند و باعث آسیب به کاربران می شوند. منبع تغذیه یو پی اس همراه با ابزارها و داده هایی است که عملکرد عادی تجهیزات را تضمین می کند و عمر مفید تجهیزات را افزایش می دهد. بنابراین بهتر است برای یافتن سیستم یو پی اس مناسب با یک متخصص فروش باتری صبا تماس بگیرید و قیمت مناسب باتری صبا را جویا شوید.

نکاتی برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کشاورزی


در سال های اخیر موضوع پهپادها در کشاورزی مطرح شده و کشاورزان بسیار کمی آن را خریداری کرده و در مزارع و باغ ها استفاده می کنند. برای اطلاع از قیمت پهپاد سمپاش تا انتهای این مقاله اوجیران همراه ما باشید.


کشاورزی در دنیا رو به جلو است و هر از چند گاهی یک اختراع به صنعت کشاورزی اضافه می شود. البته کشورهای کوچک کشاورزی را توسعه داده اند و کشاورزی هنوز در بسیاری از کشورهای جهان سنتی است، اما فناوری برخی از ربات ها مانند هواپیماهای بدون سرنشین به اکثر کشورها رسیده است. در واقع پهپادها بخشی از کشاورزی هوشمند هستند که مانند همه ابزارها قطعا دارای مزایا و توصیه هایی هستند که اگر تا پایان مقاله با ما همراه باشید با آنها آشنا خواهید شد.

کاربرد پهپادها در کشاورزی

فناوری در کشاورزی در حال پیشرفت است و پهپادها یکی از ربات های جدید در برخی کشورها هستند که در تعاملات مختلف از جمله نظارت صحرایی یا سمپاشی استفاده می شود. البته بسته به هدف، طراحی پهپاد متفاوت است و طرح آن فقط برای محلول پاشی است یا پیچیده تر است و می توان آن را برای شمارش دقیق گیاهان باغ و یا گرفتن عکس های دقیق خریداری کرد.

تصویر تفصیلی بررسی مزرعه و باغ

از آنجایی که کشاورز می تواند مزرعه یا باغ خود را از بالا بدون خلبان و از راه دور زیر نظر داشته باشد، اگر پهپاد دارای حسگرهای طیف سنجی پیشرفته (چند طیفی و فراطیفی) باشد، می توانید شاخص های مهمی مانند سطح سبز مزرعه، شرایط استرس (مادون قرمز) را اندازه گیری کنید. تشخیص و حسگرهای طیفی مادون قرمز خاک) وضعیت عناصر و غیره را در فرهنگ خود تعیین کنید.

سم پاشی و کود

در برخی موارد، وسایل نقلیه و سایر ماشین آلات کشاورزی نمی توانستند وارد مزارع و باغ ها شوند و در این حالت کشاورزان می توانستند از پهپادها برای انجام برخی فعالیت ها مانند سم زدایی یا بیماری استفاده کنند.

مزایا و توصیه های پهپاد در کشاورزی

در قسمت قبل دو کاربرد مهم پهپادها در کشاورزی ارائه شد، اما بهتر است بر روی مزایا و توصیه های پهپادها تمرکز کنیم.

برخی از مزایای پهپادها

عکس های هوایی از مزارع و باغ ها برای تجزیه و تحلیل تصاویر برای کنترل استرس و بهبود تغذیه...

در بحث محلول پاشی و محلول پاشی در مزارع و باغات در مدت زمان کوتاه استفاده می شود.

استفاده از پهپاد برای آفت کش ها در مزارع و باغ ها (با رعایت شرایط استفاده و غلظت).

رصد آب و هوای مزارع و سبزیجات از بالا برای مشاهده وضعیت

چند نکته برای هواپیماهای بدون سرنشین

قبل از استفاده از هر فناوری جدید، باید به توصیه های آن توجه کنید:

مهم است که در مورد جابجایی هواپیماهای بدون سرنشین صحبت کنید که باید در منطقه کشاورزی شما سختگیرانه و قانونی باشد و برای ایجاد مزاحمت برای دیگران وارد محدوده باغ ها و سایر زمین های کشاورزی نشوند.

برای کاربردهای محلول پاشی بسیاری از کودها، مخلوط کردن آنها را در یک مخزن بدون سرنشین در نظر بگیرید زیرا حجم آنها کم است تا از باران کود جلوگیری شود. سمپاشی با پهپاد یا تراکتور بستگی به شرایط و مساحت باغ و باغ شما و همچنین اندازه مخزن پهپاد دارد تا بهترین نتیجه را برای سمپاشی کودهایی مانند محلول پاشی بدست آورید.

زمان پرواز پهپاد بین 10 تا 25 دقیقه و نهایتاً 35 دقیقه است زیرا می توان دوربین یا تجهیزات پاشش برگ را نصب کرد و بنابراین برای یک منطقه بسیار بزرگ باید باتری پهپاد را مورد بحث قرار داد. و کل محل باید با محلول پاشی شود. ، توجه کنید

در قانون، موضوع دیگری در مورد استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین وجود دارد و آن ممنوعیت استفاده از این ابزارها در نزدیکی فرودگاه ها است. زیرا در پرواز یک فرودگاه نباید از پهپادهای دیگر استفاده کرد تا خط پرواز را دچار مشکل نکند. حداکثر ارتفاعی که یک پهپاد می تواند به طور قانونی پرواز کند کمتر از 120 متر است. یکی دیگر از قوانین مهم در بحث پهپاد این است که استفاده از پهپاد در کشاورزی باید از سازمان های ذیربط مجوز داشته باشد در غیر این صورت مجازات می شوید و اگر گواهینامه دارید باید راننده پهپاد مانند گواهینامه رانندگی داشته باشید. کارت مورد نیاز است، شخصی که پهپاد Works Drone را اداره می کند نیز باید دارای مجوز معتبر باشد. بنابراین، هزینه باغ پهپاد را که بسیار گران است در نظر بگیرید، برای دریافت نیاز به این نکات گوش دهید.

آموزش زبان شخصی


به گزارش سایت ایران آبزرور؛ در این مقاله بهترین روش ها را برای تسلط بر زبان انتخابی در مدت زمان کوتاه به شما دوستان ارائه خواهیم داد. برای یادگیری زبان دلخواه با ما همراه باشید.

این روش ها را برای یادگیری زبان انگلیسی بررسی کنید:

آموزش زبان: در کلاس های حضوری یا آنلاین با یک معلم متخصص شرکت کنید.

استفاده از منابع آموزشی: کتاب های درسی، فیلم ها، وب سایت ها و نرم افزارهای آموزشی.

تماشای فیلم و سریال: لغات و اصطلاحات جدید را با زیرنویس انگلیسی جدید یاد بگیرید.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: این موارد به بهبود مهارت های شنیداری و درک زبان کمک می کنند.

مکالمه با افراد بومی: صحبت کردن با دوستان یا افراد بومی را تمرین کنید.

نوشتن و نوت بوک: مهارت های نوشتاری خود را با نوشتن مقالات و مجلات انگلیسی بهبود بخشید.

استفاده از برنامه های زبان: برنامه های تلفن همراه مانند Duolingo یا Babbel.

با پیوستن به گروه های یادگیری آنلاین و شرکت در رویدادها، با جامعه زبان آموزی ارتباط برقرار کنید.

هر یک از این روش ها می تواند به شما در یادگیری کمک کند.

آموزش زبان ترکی در استانبول

برای یادگیری زبان ترکی می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

کلاس های زبان: در کلاس های حضوری یا آنلاین با یک معلم متخصص شرکت کنید.

منابع آموزشی: کتاب های زبان ترکی، منابع آموزشی آنلاین، فیلم ها و نرم افزارهای کاربردی.

تماشای فیلم و سریال: با تماشای فیلم و سریال ترکی درک بهتری از اصطلاحات و فرهنگ زبان به دست خواهید آورد.

گوش دادن به موسیقی: با گوش دادن به موسیقی ترکی می توانید ملودی و لحن زبان را حس کنید.

چت با یک فرد بومی: این تجربه به بهبود مهارت های مکالمه شما کمک می کند.

استفاده از اپلیکیشن زبان: اپلیکیشن موبایلی که برای یادگیری زبان ترکی استانبولی طراحی شده است.

خواندن کتاب و مقاله: واژگان و گرامر خود را با خواندن کتاب و مقاله به زبان ترکی بهبود بخشید.

به گروه‌های مطالعه بپیوندید: به گروه‌های آنلاین مطالعه ترکی یا مکان‌هایی که افراد با هم یاد می‌گیرند بپیوندید.

کلاس های خصوصی زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از طریق کلاس های خصوصی می توانید به روش های زیر مراجعه کنید:

معلمان خصوصی: استفاده از خدمات یک معلم خصوصی یا آموزشگاه زبان متخصص در زبان فرانسه.

کتاب ها و منابع آموزشی: از کتاب ها، کتاب های کار و منابع آموزشی مرتبط با یادگیری زبان فرانسه استفاده کنید.

مدارس آنلاین: شرکت در دوره های آنلاین از طریق وب سایت ها یا برنامه های تلفن همراه.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: مهارت های شنیداری خود را با گوش دادن به آهنگ ها و پادکست های فرانسوی بهبود بخشید. https://www.mehrnews.com/news/6016306/%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%AE%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1

تماشای فیلم و سریال: با تماشای فیلم‌ها و سریال‌های فرانسوی با یا بدون زیرنویس مفاهیم جدیدی را بیاموزید.

به گروه‌های مکالمه بپیوندید: برای تمرین و بهبود مهارت‌های گفتاری خود به گروه‌ها یا کلاس‌های مکالمه بپیوندید.

استفاده از برنامه های زبان: برنامه های موبایلی که برای یادگیری زبان فرانسه طراحی شده اند.

خواندن متون و اخبار: مقالات، رمان ها و اخبار فرانسوی را بخوانید تا دایره لغات و مهارت های خواندن خود را تقویت کنید.

راه های یادگیری زبان فرانسه

چندین روش برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد:

دوره های زبان: در دوره های حضوری یا آنلاین با مدرسان متخصص زبان فرانسه شرکت کنید.

استفاده از منابع آموزشی: استفاده از کتاب های درسی، کتاب کار، فیلم و نرم افزارهای آموزشی.

تماشای فیلم و سریال: با تماشای فیلم و سریال فرانسوی با زیرنویس یا بدون زیرنویس می توانید تلفظ و کلمات را یاد بگیرید.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: مهارت های شنیداری خود را با گوش دادن به آهنگ ها و پادکست های فرانسوی بهبود بخشید.

پیوستن به گروه های چت: به گروه های چت به صورت آنلاین یا آفلاین بپیوندید.

استفاده از برنامه های زبان: برنامه های موبایل برای یادگیری زبان فرانسه.

متون فرانسوی را مطالعه کنید: کتاب ها، مقالات و رمان های فرانسوی بخوانید.

شرکت در دوره های آنلاین: شرکت در دوره های آنلاین از طریق وب سایت ها یا اپلیکیشن های معتبر.

آلمانی یاد بگیرید.

برای یادگیری زبان آلمانی به روش های زیر توجه کنید:

دروس زبان: در کلاس های حضوری یا آنلاین با معلمان متخصص شرکت کنید.

استفاده از منابع آموزشی: کتاب های درسی، فیلم ها، وب سایت ها و نرم افزارهای آموزشی.

تماشای فیلم و سریال: با تماشای فیلم ها و سریال های آلمانی مهارت های شنیداری خود را بهبود ببخشید.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: با گوش دادن به موسیقی آلمانی یا پادکست‌های آموزشی، لهجه و واژگان زبان را تمرین کنید.

برقراری ارتباط با افراد بومی: صحبت کردن با دوستان و افراد بومی خود را تمرین کنید.

از برنامه های زبان استفاده کنید: برنامه های تلفن همراه مانند Duolingo یا Babbel.

خواندن کتاب و مقاله: واژگان و گرامر خود را با خواندن متون آلمانی بهبود بخشید.

به گروه های مطالعه بپیوندید: به گروه های مطالعه آلمانی در اینترنت یا مکان هایی که افراد با هم یاد می گیرند بپیوندید.

دلایل بازگشت موهای ناخواسته بعد از لیزر


یکی از روش های از بین بردن موهای زائد، لیزر موهای زائد است. لیزر موهای زائد بدن از یک دستگاه الکترونیکی استفاده می کند که می تواند به عمق پوست نفوذ کند و در نهایت رشد موهای ضخیم و ناخواسته را در بدن شما متوقف کند. اگرچه اکثر مردم از نتایج و اثرات لیزر در دراز مدت کاملا راضی هستند. با این حال، برخی از افراد ممکن است رشد مجدد مو را تجربه کنند. بازگشت موهای ناخواسته پس از لیزر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

علاوه بر عوامل دخیل در بازگشت موهای زائد مانند اختلالات هورمونی و مصرف برخی داروها، عملکرد وسایل مورد استفاده و رعایت تعداد و مدت جلسات نیز از عوامل موثر در بازگشت موهای زائد است. مو در ناحیه لیزر شده رشد مو در سه مرحله شامل مرحله اول رشد فولیکول، مرحله دوم حرکت و مرحله سوم استراحت فولیکول رخ می دهد که در این مرحله فولیکول غیرفعال است و لیزر بر روی آن اثر می گذارد. اگر مو در طول لیزر رشد کند، فولیکول فعال توسط لیزر از بین می رود. اما لیزر هیچ تاثیری روی فولیکول مو در حال استراحت ندارد و امکان رشد مجدد فولیکول در این حالت وجود دارد. بنابراین توصیه می شود جلسات لیزر را تکرار و تمدید کنید تا موهای زائد به طور دائم از بین بروند.

علل بازگشت موهای ناخواسته پس از لیزر

از جمله دلایل اصلی رشد مو بعد از لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. اورمونال سژژ

رشد مو با هورمون های بدن ارتباط مستقیم دارد. برخی از هورمون ها رشد مو و فولیکول های مو را تحریک می کنند. قبل از شروع جلسه لیزر درمانی، می توان آزمایش خون انجام داد تا مشخص شود که آیا میزان هورمون ها در بدن شما متعادل است یا خیر. لیزر موهای زائد برای نوجوانانی که دوران بلوغ را سپری نکرده اند یا زنان باردار به دلیل عدم تعادل هورمونی توصیه نمی شود.

2. کیفیت دستگاه لیزر

کیفیت پایین دستگاه لیزر می تواند علت رشد مجدد موهای ناخواسته پس از لیزر باشد. شدت تابش لیزر و گرمای حاصله باید بتواند فولیکول های مو را از بین ببرد. علاوه بر این، باعث سوختگی و آسیب به پوست نمی شود. بنابراین در انتخاب دستگاه لیزر درمانی و مرکز زیبایی باید دقت زیادی به خرج داد.

3. نوع مو و رنگ پوست

اکثر افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بهترین نتایج را از لیزر موهای زائد می گیرند. افرادی که موهای بلوند و وز دارند اغلب به نتایجی که می خواهند از لیزر موهای زائد نمی رسند. قبل از شروع جلسه بهترین دستگاه لیزر را با توجه به نوع پوست و رنگ موی خود انتخاب کنید. با یک متخصص پوست مشورت کنید و تحقیق کنید.

4. تعداد جلسات و فواصل زمانی بین جلسات

اگر جلسات لیزر خود را کامل نکنید، همچنان شاهد رشد مو در بدن خود خواهید بود. در هر جلسه تقریباً 15 درصد از موهای زائد برداشته می شود. تعداد جلسات لیزر بسته به رنگ پوست و ضخامت مو در افراد مختلف متفاوت است. برای گرفتن بهترین نتیجه و جلوگیری از رشد مجدد مو پس از لیزر، بهتر است دوره درمان کامل شود. معمولاً پس از 6 یا 8 جلسه افراد به نتیجه مطلوب می رسند، پس از شش ماه یا یک سال باید جلسات یادآوری را درخواست کنند.

5. بیماری های خاص , هورمون لیزر

ایجاد برخی بیماری ها می تواند باعث ظاهر شدن مجدد موهای ناخواسته پس از لیزر شود. بیماری هایی مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک که باعث تحریک رشد مو می شود، نتایج لیزر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. سندرم تخمدان پلی کیستیک یکی از بیماری های شایع در زنان است که روند رشد مو را مختل می کند. بهترین کار قبل از شروع لیزر درمانی این است که با یک متخصص مشورت کنید. اگر شرایط پزشکی خاصی دارید با پزشک خود مشورت کنید.

6. مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد را دنبال نکنید

پیروی از توصیه های مراقبتی قبل و بعد از لیزر درمانی به ماندگاری نتایج لیزر کمک می کند و بعداً شاهد رشد موهای ناخواسته خواهید بود. اپیلاسیون و اپیلاسیون برخی از تعمیرات اساسی است که می توانید انجام دهید، مانند تمیز کردن و جلسات منظم لیزر.

روش های جلوگیری از رشد مو بعد از لیزر

1. زمان لیزر خود را به طور منظم افزایش دهید.

به طور کلی، افراد به 6 تا 8 جلسه درمانی و به دنبال آن هزینه سالانه نیاز دارند. هرچه منظم تر باشید، به طور موثرتری می توانید به فولیکول مو آسیب بزنید.

2. قبل از لیزر ذخیره کنید

برای از بین بردن موهای زائد بین جلسات از روش های دیگری غیر از اصلاح استفاده نکنید. اپیلاسیون یا اپیلاسیون از تاثیر لیزر بر روی فولیکول ها جلوگیری می کند.

3. در صورت وجود علائم بیماری های هورمونی پیگیری کنید.

رشد بیش از حد مو یکی از علائم چنین بیماری هایی است.

4. سعی کنید موهای زائد را با لیزر مو بعد از بلوغ از بین ببرید.

با رسیدن به بلوغ، رشد موهای اضافی به سطح ایده آل می رسد. در نتیجه، ممکن است در قبال پول خود به نتایجی که می خواهید نرسید.

5. با مراکز معتبر تماس بگیرید.

مراکزی را انتخاب کنید که قبل از لیزر به شما مشاوره دهند و دستگاه و کیفیت آن را با توجه به پوست و مو و شرایطتان تنظیم کنید.

تعداد جلسات برای جلوگیری از بازگشت موهای زائد پس از لیزر

برای بهره مندی از مزایای کامل لیزر درمانی، به چندین جلسه نیاز دارید. تعداد جلسات مورد نیاز به میزان گردش فولیکول های شما در روند رشد مو بستگی دارد. هر فرد به طور متوسط ​​به 6 جلسه نیاز دارد. برای نتایج بهتر، لازم است چند هفته بین جلسات صبر کنید. ممکن است تا 12 ماه طول بکشد تا یک دوره درمان کامل شود.

موارد منع مصرف لیزر موهای زائد.

مشکلات قبلی لیزر درمانی

تاریخچه اسکار و اسکار کلوئید

اگر عفونت فعال یا سابقه تبخال تناسلی در ناحیه هدف لیزر وجود داشته باشد.

حساسیت شدید به هیدروکینون یا سایر سفید کننده ها

استفاده از آکوتان خوراکی ظرف 6 هفته قبل از شروع درمان

بارداری

شیر دادن

آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام «میشه عشق زیاد یه جوری میشه که به چشم نمیاد»

متن آهنگ فرزاد فرزین عشق زیاد

ﻫﺮﻛﺎری ﻛﺮدی ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ ﺑﻴﺎ ﺷﺮوع ﻛﻨﻴﻢ از اول


ﻣﻴﺒﺨﺸﻤﺖ ﻛﻪ ﺑﺮﮔﺮدی ﻣﻨﻢ ﻛﻢ اﺷﺘﺒﺎه ﻧﻜﺮدم


دل ﻣﻦ ﺧﻴﻠﻰ ﭘﺮه وﻟﻰ ﺧﺐ ﺧﺎﻃﺮات ﭘﺎدرﻣﻴﻮﻧﻰ ﻣﻴﻜﻨﻦ


ﺗﺎ ﻣﻴﺎم ﺑﺒﺨﺸﻤﺖ ﻳﻪ ﻛﺎری ﻣﻴﻜﻨﻰ ﻛﻪ ﺑﺎز ﻫﻮس دوری ﻣﻴﻜﻨﻢ


وﻟﻰ اﻳﻨﺪﻓﻌﻪ دﻳﮕﻪ ﻓﺮق ﻣﻴﻜﻨﻪ ﺳﺮم واﺳﻪ دﻳﺪﻧﺖ درد ﻣﻴﻜﻨﻪ


ﻫﺮﻛﺎری ﻛﻨﻰ ﺗﻬﺶ ﭘﻴﺶ ﻣﻨﻰ ﺑﺒﻴﻦ اﻳﻨﺪﻓﻌﻪ ﻛﻰ ﺑﻴﻨﻤﻮن ﻗﻬﺮ ﻣﻴﻜﻨﻪ


ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻋﺸﻖ زﻳﺎد ﻳﻪ ﺟﻮری ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻧﻤﻴﺎد


ﺑﭽﻪ ﺗﻮ ﭼﺘﻪ ﭼﺮا ﻟﺞ ﻣﻴﻜﻨﻰ ﺷﺪی ﻫﻤﻮﻧﻰ ﻛﻪ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﻴﺎد


ﭼﻰ ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻋﺸﻖ زﻳﺎد ﻳﻪ ﺟﻮری ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻧﻤﻴﺎد


ﺑﭽﻪ ﺗﻮ ﭼﺘﻪ ﭼﺮا ﻟﺞ ﻣﻴﻜﻨﻰ ﺷﺪی ﻫﻤﻮﻧﻰ ﻛﻪ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﻴﺎد


 


ﺑﻴﺎ از ﺧﻮدت ﺑﮕﻮ ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ ﭼﻴﺎ ﮔﺬﺷﺖ ﻣﻦ ﻛﻪ ﻫﺮﺟﻤﻌﻰ ﺑﺮم ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﺗﻮﻫﻢ ﻫﻤﺶ


ﭼﺮا ﻣﻴﭙﺮﺳﻦ ﻫﻤﻪ ﻫﻨﻮز از ﻣﻦ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﻣﻦ ﻛﻪ ﻣﻴﮕﺮدم ﺧﻮدم ﻳﻪ ﺷﻬﺮو دﻧﺒﺎل ﺗﻮ


وﻟﻰ اﻳﻨﺪﻓﻌﻪ دﻳﮕﻪ ﻓﺮق ﻣﻴﻜﻨﻪ ﺳﺮم واﺳﻪ دﻳﺪﻧﺖ درد ﻣﻴﻜﻨﻪ


ﻫﺮﻛﺎری ﻛﻨﻰ ﺗﻬﺶ ﭘﻴﺶ ﻣﻨﻰ ﺑﺒﻴﻦ اﻳﻨﺪﻓﻌﻪ ﻛﻰ ﺑﻴﻨﻤﻮن ﻗﻬﺮ ﻣﻴﻜﻨﻪ


ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻋﺸﻖ زﻳﺎد ﻳﻪ ﺟﻮری ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻧﻤﻴﺎد


ﺑﭽﻪ ﺗﻮ ﭼﺘﻪ ﭼﺮا ﻟﺞ ﻣﻴﻜﻨﻰ ﺷﺪی ﻫﻤﻮﻧﻰ ﻛﻪ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﻴﺎد


ﭼﻰ ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻋﺸﻖ زﻳﺎد ﻳﻪ ﺟﻮری ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻧﻤﻴﺎد


ﺑﭽﻪ ﺗﻮ ﭼﺘﻪ ﭼﺮا ﻟﺞ ﻣﻴﻜﻨﻰ ﺷﺪی ﻫﻤﻮﻧﻰ ﻛﻪ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﻴﺎد

https://musicdel.ir/single-tracks/306007/