همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

بهترین ویتامین برای چاقی صورت چیست؟



آیا می دانید بهترین ویتامین و قوی ترین قرص چاقی صورت  چیست؟ صورت پر با گونه‌های پررنگ و چاق می‌تواند چهره را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان دهد، در حالی که صورت لاغر با گونه‌های نازک می‌تواند چهره را پیرتر نشان دهد. راه های زیادی برای چاق کردن صورت وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید تحت عمل های زیبایی مانند جراحی انتقال چربی یا تزریق فیلرهای پوستی مانند Voluma قرار بگیرید.


همچنین می توانید روش های طبیعی تری را امتحان کنید که اگرچه لزوماً توسط جامعه پزشکی پذیرفته نمی شود، اما برای بسیاری از افراد مؤثر است. یکی از این روش های طبیعی و درمان های خانگی برای افزایش وزن روی صورت، مصرف برخی ویتامین ها، مولتی ویتامین ها و مکمل های غذایی است. تغذیه یکی از بهترین راه ها برای پرتر نشان دادن صورت است. اما کدام ویتامین ها در برابر چاقی صورت بهتر هستند و چگونه از آنها برای داشتن صورت کامل و پوستی سالم استفاده کنیم؟

بهترین ویتامین برای چاقی صورت چیست؟

آنچه می خورید، ویتامین ها و مواد مغذی که رژیم غذایی شما فراهم می کند می تواند تأثیر زیادی بر ظاهر و احساس پوست شما داشته باشد و می تواند پوست شما را بازسازی کند.

زیبایی از درون شروع می شود. رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر ظاهر پوست شما دارد و افزودن برخی ویتامین ها به رژیم غذایی شما می تواند به طور چشمگیری ظاهر و احساس پوست شما را تغییر دهد.

بسیاری از ویتامین ها را می توان با کرم ها و سرم ها روی پوست استفاده کرد. اما مصرف خوراکی ویتامین ها، چه از طریق غذا و چه به صورت مکمل ها و مولتی ویتامین ها، به آن ها این امکان را می دهد که جادوی خود را برای جوان سازی پوست انجام دهند. برخی از ویتامین ها به عنوان ویتامین های چربی سوز برای صورت شناخته می شوند، از جمله ویتامین E و ویتامین C. مصرف قرص های ویتامین E برای چربی سوزی یکی از رایج ترین انتخاب ها در بین افرادی است که به دنبال پوستی نرم و سالم هستند.

1. ویتامین های گروه B

بهترین ویتامین فرازطب  برای چاقی صورت باید بتواند نیازهای سلامت پوست را برآورده کند و قطعا یکی از این نیازها تامین ویتامین های گروه B است.

ویتامین B یکی از مهم ترین ویتامین ها برای سلامت پوست و مو است.

ویتامین B12 یکی از ویتامین هایی است که نقش مهمی در تولید کلاژن در بدن دارد.

ویتامین B5 همچنین با افزایش و حفظ رطوبت پوست صورت، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد که به میزان زیادی به داشتن صورت پرتر و هیدراته تر کمک می کند.

علاوه بر این، ویتامین های B، اسیدهای چرب ضروری پوست را تامین می کند، از آسیب سلولی جلوگیری می کند و از از دست دادن آب جلوگیری می کند. بنابراین، آنها در مرطوب نگه داشتن پوست و چاق نگه داشتن صورت مهم هستند.

2. ویتامین A

ویتامین A برای سلامت پوست بسیار مهم است و می توان آن را بهترین ویتامین برای چاقی صورت دانست. ویتامین A به طور طبیعی در فلفل قرمز، هویج و پنیر یافت می شود. وقتی صحبت از پوست درخشان و صورت چاق و سالم به میان می آید، ویتامین A یک ابرقهرمان است.

این ویتامین به تولید سلول های جدید پوست کمک می کند. اما این همه ماجرا نیست. این ویتامین باعث افزایش تولید کلاژن می شود که تاثیر زیادی در جوانسازی پوست صورت دارد. می توان آن را به صورت مولتی ویتامین برای چاقی صورت مصرف کرد و رژیم غذایی شامل مصرف غذاهای غنی از ویتامین A نیز می شود. آلوئه ورا یکی از موثرترین ترکیبات برای پوست است که در مقادیر کافی ویتامین A یافت می شود.

3. ویتامین E برای افراد چاق

شاید هیچ یک از ویتامین های موجود به اندازه ویتامین E در چاق شدن صورت قدرت و تاثیر نداشته باشد و بدون شک ویتامین E بهترین برای چاق شدن صورت است.

ویتامین E همچنین می تواند برای درمان اسکارهای آکنه و خشکی پوست استفاده شود زیرا باعث گردش سلولی و بازسازی می شود. این ویتامین را می توان به طرق مختلف استفاده کرد و پوست صورت را سفت می کند. می توانید آن را به صورت موضعی یا به عنوان بخشی از مکمل روزانه مصرف کنید. همچنین می توانید غذاهای غنی از ویتامین E را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. قرص های ویتامین E گزینه ای برای چاقی صورت هستند.

قرص ویتامین E 400 برای چاقی

یک گزینه خوب برای مصرف ویتامین برای صورت چاق کننده استفاده از قرص ویتامین E 400 است اما چگونه می توان از قرص ویتامین E 400 برای صورت چاق استفاده کرد؟ برای چهره های چاق ویتامین E از طریق غذا تامین نمی شود و بهتر است از مکمل های حاوی این ویتامین یا قرص های 400 ویتامین E استفاده شود.

دو روش برای مصرف این دارو وجود دارد: همچنین می توانید این قرص های ویتامین E400 را به صورت خوراکی روی چربی صورت مصرف کنید یا کپسول های ویتامین E400 را روی پوست خود بمالید. برای استفاده از این قرص ها مشاوره دارویی جهت تعیین دقیق دوز و مصرف توصیه می شود.

4. ویتامین C

ویتامین C به عنوان بهترین ویتامین برای محافظت از چربی صورت شناخته می شود و به طراوت، سلامت و درخشندگی پوست صورت کمک می کند. معمولا استفاده از ویتامین C برای پوست می تواند به صورت کرم های حاوی این ویتامین باشد. غذاها و خوراکی های مختلف حاوی این ویتامین مفید هستند که می تواند ویتامین های صورت را تامین کند.

یکی از گزینه ها استفاده از مواد طبیعی مانند سیب و آلوئه ورا است. استفاده روزانه از سیب می تواند تاثیر قابل توجهی بر سلامت پوست داشته باشد. آلوئه ورا همچنین یک ماسک طبیعی است که حاوی مقادیر زیادی ویتامین A و C است و می‌توان آن را روی پوست قرار داد تا پوست را حجیم و تمیز کند.

5. منیزیم

اما این تنها به حجیم کردن صورت ختم نمی شود، بهترین مکمل های ویتامین برای افرادی که صورت چاق دارند. مواد معدنی اهمیت خاص خود را دارند. یکی از این ترکیبات منیزیم است. منیزیم در بدن برای تنظیم متابولیسم و ​​بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی به سلول ها و ماهیچه ها عمل می کند. همین تاثیر روی صورت با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست به برجسته‌تر شدن و چاق شدن صورت کمک می‌کند.

6. کلسیم

یکی دیگر از ترکیبات مغذی و معدنی که به شما کمک می کند تا صورت شما را حجیم و سالم نگه دارد، کلسیم است. کلسیم موجود در بدن به طور کلی استخوان ها و ماهیچه ها را تقویت می کند. در نتیجه اثر کلسیم با تقویت عضلات صورت باعث حجیم شدن صورت می شود.

کلسیم را می توان از غذاهایی مانند لبنیات، دانه ها و سبزیجاتی مانند کلم بروکلی به دست آورد. مصرف کلسیم به شکل قرص نباید بدون تجویز پزشک انجام شود. بنابراین بهتر است فقط از منابع غذایی سرشار از کلسیم اکتفا کنید.

7. روی

روی یک ماده معدنی است که به دلیل توانایی آن در بهبود پوست آسیب دیده شناخته شده است. این ماده معدنی به انعطاف پذیر نگه داشتن دیواره های سلولی کمک می کند و به سلول ها اجازه می دهد تا در حین رشد تقسیم و تخصصی شوند. روی همچنین می تواند از پوست شما در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت کند. هنگامی که کمبود روی دارید، ممکن است پوست شما ترک بخورد یا جوش هایی شبیه اگزما ایجاد کند.

بثورات با مرطوب کننده ها یا کرم های استروئیدی بهتر نمی شوند. برای داشتن پوست سالم تر، غذاهای غنی از روی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. روی در حالی که به سلامت پوست کمک می کند، می تواند به پرتر نشان دادن صورت شما نیز کمک کند. غلات کامل، شیر، تخم مرغ و گوشت قرمز منابع غنی روی هستند.

8. انجام می دهد

آهن ترکیب دیگری است که معمولاً می تواند برای افزایش وزن از جمله چربی صورت استفاده شود. وقتی صحبت از افزایش وزن به میان می آید، شواهد قوی وجود دارد که مکمل های آهن می توانند از آن حمایت کنند. آهن نقش مهمی در انتقال اکسیژن به سلول های بدن شما دارد، بنابراین به عملکرد بدن شما در سطح بالاتری کمک می کند. مصرف آهن به خودی خود باعث افزایش وزن نمی شود، اما می تواند به افزایش وزن کمک کند.

آیا عطر برای سلامتی مضر است؟


آیا عطرها برای سلامتی مضر هستند؟ به عنوان یک پاسخ سریع باید گفت که مطالعات متعددی در این زمینه انجام شده است که نشان می دهد برخی از عطرها حاوی مواد بالقوه خطرناک برای سلامتی هستند. تجزیه و تحلیل 36 برند معروف عطر از سراسر جهان نشان می دهد که ادو تویلت و ادو پرفیوم حاوی فتالات و مشک مصنوعی هستند که در برخی موارد مواد شیمیایی نگران کننده هستند. البته مضرات عطر می تواند بسیار ملایم باشد اما باز هم توجه به آن ها و مراجعه به یازشک خالی از لطف نیست.

آیا با استفاده از عطر اولین مدرسه عطرسازی ایران  می توانیم سرطان بگیریم؟


از حدود 3000 ماده شیمیایی مورد استفاده در صنعت عطرسازی، 884 ماده می توانند باعث سرطان، نقایص مادرزادی، اختلالات اوتیسم، تحریک پوست و چشم، واکنش های آلرژیک و در برخی موارد حساسیت های مختلف شوند. این علائم از سردرد تا حالت تهوع، سرگیجه، مشکل در تمرکز، نوسانات خلقی، افسردگی، بی حالی، بی قراری، تحریک پذیری متغیر است.

تأثیر یک ماده عطر ممکن است مشکلی ایجاد نکند، اما ترکیب آن با سایر مواد تشکیل دهنده مشکل دیگری است. برخی از روغن های ضروری، از جمله روغن ترنج، می توانند خطرناک باشند و باعث حساسیت افراد به آلاینده ها یا نور خورشید شوند.

اگر قصد خرید عطر را دارید یا عطر جدیدی را که به تازگی تهیه کرده اید امتحان کنید، مراقب برندهای خاص باشید. بطری ها حاوی مواد خطرناکی هستند که می توانند باعث واکنش های آلرژیک یا بدتر از آن، سرطان در برخی افراد شوند.

مضرات عطر؛ 22 ماده حساسیت زا در هر عطر یافت می شود

برای شناسایی عطرهای آلرژی زا، یک نظرسنجی از 60 میلیون مصرف کننده در آزمایشگاه با استفاده از 6 ادو توالت برای مردان و 10 ادو پرفیوم برای زنان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتیجه این است که میانگین تعداد مواد آلرژی زا در هر عطر یا ادو تویلت 22 است. دو آلرژن رایج لینالول و لیمونن هستند که در حالت عادی کمی آلرژی زا هستند اما وقتی در معرض هوا قرار می گیرند بسیار حساسیت زا می شوند.

برخی از آلرژن ها نیز مشکوک به اختلالات غدد درون ریز هستند. بوتیل فنیل متیل پروپیون یا لیلیال که سازمان های بهداشتی اروپایی ممنوعیت آن را به دلایل ایمنی مصرف کننده توصیه می کنند، در شش عطر یافت می شود. برای شناسایی آن، توجه داشته باشید که بوی "سوسن" دارد.

هیدروکسی تولوئن بوتیله به عنوان مولکول بالقوه مضر دیگری در عطرها و اختلالات غدد درون ریز شناسایی شده است. تصور می شود این ماده نگهدارنده از اکسیداسیون در بطری های عطر جلوگیری می کند که باعث تغییر رنگ در عطر می شود.

ادو پرفیوم 'J'adore' توسط Dior، 'Angel' توسط Mugler، 'Flower' by Kenzo و Eau de Toilette 'Le Male' توسط Jean Paul Gauthier دو رایحه توصیه شده برای پوست های حساس و ساده هستند. آسان نیست زیرا یکی از بهترین عطرهایی است که ما تا به حال امتحان کرده ایم.

مواد شیمیایی سرطان زا در بسیاری از لوازم آرایشی مجاز است.

اما بدترین چیز این است که بر اساس تجزیه و تحلیل، رنگ های خاصی که در عطرهای مختلف یافت می شود مشکوک به سرطان زا هستند. به عبارت دیگر، آنها می توانند سرطان را افزایش دهند، باعث تغییر در ساختار یا تعداد کروموزوم های سلولی شوند، باروری زن و مرد را تغییر دهند یا حتی رشد جنین را مهار کنند.

در سال 2005، مطالعه ای که انجام شد نشان داد که برخی از عطرها (در مجموع 36 عطر) حاوی موادی هستند که می تواند برای سلامتی مضر باشد. این ادو توالت ها و عطرها حاوی "فتالات" و "مشک های مصنوعی" هستند که مواد شیمیایی با اثرات سرطان زا شناخته شده هستند.

قوانین جهانی در مورد سلامت عطرسازی

جالب است بدانید که در اروپا فقط عطر را می توان با خیال راحت در بازار فروخت. و توسط قوانین اروپایی که کاملاً سختگیرانه هستند اداره می شود افراد مبتلا به آلرژی نیز به خوبی از مواد آلرژی زا در عطرها مطلع هستند و همچنین قوانین اروپایی وجود 25 ماده آلرژی زا را تولید می کند. که در صورت وجود در محصول برای نشان دادن این موضوع باید برچسب گذاری شود.

آخرین کلمه

در نهایت باید گفت که طبق گفته ها و تحقیقات انجام شده، مواد سرطان زا که مورد توجه اکثر مصرف کنندگان است، به شما پیشنهاد می کنیم مقالات عطرسازی  را مطالعه کنید. عمدتاً در محصولات آرایشی و بهداشتی یافت می شود که می تواند برای مبتلایان به آلرژی مشکلاتی ایجاد کند و عطرهای ناشی از آن بسیار ایمن تر هستند. بنابراین می توانید عطرهای باکیفیت و مطمئن را از مجموعه فروشگاه های عطر حیات در تهران و فروشگاه اینترنتی این مجموعه تهیه کنید.


سیستم های تصویربرداری برای اتاق کنفرانس


این سیستم به دو صورت اتوماتیک و دستی انجام می شود که در ادامه به اختصار توضیح داده شده است.

سیستم عکاسی دستی محل برگزاری کنفرانس: پخش تصویر کنفرانس سیستمی است که در آن اپراتور دوربین های نصب شده در محل کنفرانس را با استفاده از یک دستگاه صفحه کلید کنترلی مدیریت می کند و با توجه به پیشرفت و زمان بندی کنفرانس از کنفرانس فیلمبرداری می کند. تنظیمات از پیش این کار را آسان می کند.

سیستم تصویربرداری خودکار اتاق کنفرانس (ردیابی خودکار): این سیستم از دوربین های مخصوص استفاده می کند و نیازی به اپراتور ندارد. مراحل کار به شرح زیر است: پس از انجام تنظیمات، روشن کردن هر میکروفون کنفرانس، دوربین به طور خودکار به موقعیت قرار می گیرد و عکس می گیرد. در این صورت امکان ارسال تصاویر به پلتفرم ویدئو کنفرانس، نمایش آنها بر روی مانیتورهای مختلف و ضبط بر روی ضبط کننده وجود دارد. در عین حال امکان نمایش تصاویر بر روی انواع صفحه نمایش نصب شده نیز وجود دارد.

سیستم اسناد اتاق کنفرانس فرلیچر: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، در حال حاضر از دستگاه های ضبط DVD برای مستندسازی (ضبط) جلسات اتاق کنفرانس استفاده می شود. این سیستم به ما این امکان را می دهد که از تمام جلساتی که با کمترین حجم و فضای حافظه برگزار می شود، ضبط آرشیوی به صورت صوتی و تصویری داشته باشیم.

سیستم انتقال ویدئو اتاق کنفرانس:

- سیستم انتقال تصویر سالن کنفرانس:

امروزه در اتاق جلسات مدرن برای به اشتراک گذاری تصاویر و ارائه اطلاعات در صفحه های مختلف، قرار دادن آن در مکان خاصی ضروری نیست، بلکه با استفاده از جداول (VSP) که در جلوی آنها قرار داده شده است به راحتی می توان این کار را انجام داد. انجام دهید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، با توجه به اینکه این پنل ها دارای کارایی و عملکرد بسیار زیادی هستند، می توانند از جمع شدن کابل های دستگاه های مختلف روی میز در کنفرانس جلوگیری کنند و در صورت عدم نیاز کاربر، این پنل ها می توانند بودن. روی میز است و فضایی روی میز کنفرانس وجود ندارد.

2- سیستم نمایش تصویر سالن:

انتخاب سیستم ویدئویی مناسب برای اتاق کنفرانس بسیار مهم است. توجه به این نکته ضروری است که نوع سیستمی که انتخاب می کنید به اندازه و هدف اتاق کنفرانس بستگی دارد.

در اتاق های ویدیو کنفرانس  مدرن از 3 روش زیر برای انتقال تصاویر استفاده می شود:

الف) استفاده از دیتا پروژکتورها و مانیتورهای بزرگ:

همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، می توانید تصاویر کنفرانس ویدئویی، اطلاعات کامپیوتر و بحث (بلندگوها) را بر روی مانیتورهای بزرگ و صفحه نمایش به صورت همزمان مشاهده کنید که با توجه به نیاز شما می توان بین مانیتور و صفحه نمایش سوئیچ کرد. نیاز داشتن.

استفاده از مانیتورهای رومیزی کوچک:

برخی از اتاق های کنفرانس از نمایشگرهای کوچکی استفاده می کنند که در مقابل یک یا دو شرکت کننده قرار می گیرند تا تصویر رایانه را مشاهده کنند.به این ترتیب شرکت کنندگان می توانند چاپ بسیار کوچک را بخوانند.

ج) استفاده همزمان از دیتا پروژکتورها و نمایشگرهای بزرگ و کوچک:

این تکنیک برای تسهیل مشاهده اشکال مختلف مانند متن، تصاویر کامپیوتری و ویدئو کنفرانس بر روی صفحه نمایش، مانیتور و نمایشگر استفاده می شود.

طراحی دکوراسیون ویلا و تراس در سبک های مختلف


همانطور که می دانید سبک های مختلفی در طراحی دکوراسیون برای ویلاها و خانه های چوبی در معماری وجود دارد. بهتر است قبل از خرید، سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید، وسایل مختلف را بچینید و دکوراسیون داخلی ویلا را طراحی کنید. با این کار میزان جذابیت بصری و هماهنگی عناصری که در این فضا استفاده می کنید به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

در طراحی خانه ها و ویلاهای چوبی معمولا به دو سبک سنتی و مدرن توجه می شود. اگرچه در داخل ویلا سبک های مختلفی وجود دارد. اینها عبارتند از کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن، روستیک و مینیمال.

سبکی که انتخاب می شود باید در انتخاب کلبه پیش ساخته، خرید، ساخت و چیدمان این فضا رعایت شود. همچنین طراحان فعال در این زمینه با پیروی از دنیای مد سعی در تلفیق برخی سبک ها داشتند و تحول بزرگی در معماری و طراحی دکوراتیو ویلاهای چوبی ایجاد کردند.


سبک های محبوب در طراحی دکوراتیو کلبه های چوبی و ویلا

سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون کلبه ها و ویلاهای چوبی بسیار محبوب است. عناصر به کار رفته در این سبک از معماری یونانی و رومی الهام گرفته شده است. این سبک طراحی همیشه مد بوده و کمی به سمت تجمل گرایی پیش می رود. طرفداران سبک های قدیمی نیز به سراغ سبک سنتی می روند. در این میان برخی از ترکیب سبک های سنتی و مدرن استقبال می کنند. در این روش از مصالح بومی استفاده شده و با طراحی مدرن ترکیب شده است.

سبک های یکپارچه هسته اصلی چیدمان و پلان ویلا، ناهار خوری و اتاق نشیمن و عناصر سنتی مانند میز و صندلی چوبی و غیره را در نظر می گیرند. از آنها برای طراحی و تجهیز فضای داخلی استفاده می شود. . این سبک های ترکیبی در معماری سنتی اسپانیا منعکس شده است.

درب و پنجره های کشویی بلند به سبک مدرن استفاده می شود. به این ترتیب می توان فضای داخلی را به صورت یکپارچه به فضای بیرون متصل کرد و از آن لذت برد. پوشش کف و دیوار و همچنین سازه های سقف و غیره. برای. انواع مختلف چوب در سبک های مختلف از جمله روستیک و سنتی استفاده می شود. چوب به طور کامل در طراحی دکوراسیون خانه های چوبی و ویلا استفاده می شود. اما در برخی سبک ها مانند سبک مدرن، مواد دیگری مانند سنگ و سرامیک به آن اضافه می شود.

تاثیر رنگ در طراحی داخلی ویلا

انتخاب درست رنگ چوب تاثیر زیادی در زیبایی فضای داخلی دارد. برای مثال در سبک های مدرن از رنگ های روشن و در سبک های سنتی از رنگ های گرم استفاده می شود. یکی از ویژگی های طراحی مدرن استفاده از رنگ های خنثی و ساده است. در این سبک طراحان دوست دارند فضاهای باز و بسته ایجاد کنند. بنابراین هنگام خرید و چیدمان مبلمان از گروه بندی، مرتب سازی و تطبیق با کلمه اول خودداری کنید.

تفاوت سبک مدرن و سنتی

بهتر است بدانید در محدوده شهری امکان ساخت دهکده های چوبی سنتی وجود ندارد. این روستاها اغلب در مناطق روستایی و جنگلی ساخته می شوند. بنابراین از امکانات شهری دور هستند و دسترسی به آنها تا حدودی مشکل است. بنابراین هزینه خانه های مدرن بسیار بیشتر از خانه های سنتی یا خانه های روستایی است. زیرا امکان ساخت خانه های مدرن در شهر وجود دارد و طراحی بیرونی این ویلاها با محیط شهری هماهنگ است.

هنگام طراحی دکوراسیون خانه چوبی و ویلا به سبک مدرن، فضاها باید با چیدمان منظم و صحیح از یکدیگر جدا شوند. به عنوان مثال، اتاق غذاخوری، آشپزخانه و اتاق نشیمن کاملاً از یکدیگر جدا شده اند. این محدودیت معمولاً بدون دیوارهای اضافی و تنها پس از چیدمان دستگاه ها انجام می شود.

به یاد داشته باشید که کابین های چوبی از نظر طراحی ساده تر از ویلاهای چوبی هستند. در این کابین ها عموما از وسایل ساده استفاده می شود. این کابین ها امکانات زیادی ندارند و معمولا در مناطق روستایی یا جنگلی ساخته می شوند. این کابین ها چند طبقه و اتاق دارند و معمولاً محل اقامت موقت هستند.

سیستم های گرمایشی و سرمایشی در خانه های قدیمی قدیمی و سنتی هستند و برای این منظور از هیزم سوز یا شومینه استفاده می کنند. اما در ساخت خانه های چوبی و دکوراسیون ویلا به سبک مدرن ابزار و وسایل زیادی برای آسایش ساکنین نگهداری می شود. به عنوان مثال سیستم گرمایش معمولا هوشمند است یا از فن کویل استفاده می شود.

در طراحی مدرن تجهیزات دیگری مانند استخر و جکوزی، سیستم اطفاء حریق، درب ضد سرقت، کرکره برقی، سایبان و روکش موبایل، سیستم های هوشمند و ... وجود دارد که باعث ارتقای سطح رفاه ساکنین می شود. .

آبسردکن استیل با 3 شیر


بدنه این شیر آبسردکن  استیل می باشد


این فیلم خنک کننده دو نوع جداشدنی و غیرقابل جابجایی دارد.

ابعاد این دستگاه: 60 طول * 50 عرض * 130 ارتفاع (ابعاد بر حسب سانتی متر)

این دستگاه از مواد اولیه کاملا بهداشتی ساخته شده است

مواد مخزن ایستگاه اتصال آب اختیاری از فولاد ضد زنگ ساخته شده است

جوش های مورد استفاده در دستگاه جوش کند هستند.

عایق این دستگاه در دو مدل فوم تزریقی و فوم دستی موجود می باشد

دارای سیستم عامل تمام اتوماتیک

بدنه دستگاه از مواد گالوانیزه برای افزایش استحکام آن ساخته شده است.

این کولر آبی دارای شیرهای 1 درجه است که به هیچ وجه آب را تخلیه نمی کند.

برق شهری را می توان از 220 ولت راه اندازی کرد.

دارای موتور خنک کننده از بهترین موتورهای موجود بتاسرویس در بازار است.

کندانسور کولر آبی از نوع مسی و درجه 1 می باشد.

کار با این کولر آبی بسیار آسان است و نیاز به دانش خاصی ندارد.

استحکام بالا و عمر طولانی

به دلیل استفاده از موتور خنک کننده درجه 1 از ظرفیت خنک کنندگی بالایی برخوردار است.

این دستگاه در 4 مدل یک، 2، 3 و 4 سوپاپ موجود بوده و آماده ارسال می باشد.

یک شیر آب کوچک دارد.

مخزن دستگاه 30 لیتر می باشد.

طراحی و تولید کولر آبی توسط مهندسین ایرانی و جدیدترین ماشین آلات و مواد اولیه انجام می شود.

آب خنک کننده کار می کند

کولرهای آبی مناسب برای انواع کارخانجات، ادارات، مدارس، کارخانه ها، ایستگاه های آتش نشانی، مساجد، معابر عمومی، مغازه ها و تمامی مکان هایی که نیاز به آب سرد و تمیز دارند می باشد.

این دستگاه هم در زمستان و هم در تابستان می تواند آب را خنک کند.

با موتور خنک کننده قدرتمند و مرحله 1 این کولر آبی به راحتی می توانید دمای آب را به دمای دلخواه برسانید.