همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

آشنایی با ویژگی ها و کاربردهای پمپ کارواش برتولینی


پمپ کارواش برتولینی یکی از بهترین برندهای پمپ کارواش می باشد. برند برتولینی از سال 1918 در ایتالیا در زمینه تولید تجهیزات کشاورزی فعالیت خود را آغاز کرد. دوش ماشین های تولید شده توسط برند برتولینی از نظر مدل و طراحی متفاوت هستند. در واقع شرکت برتولینی همواره سعی در طراحی و تولید محصولات جدید و باکیفیت دارد.

برند برتولینی سابقه طولانی در تولید پمپ کارواش دارد. شرکت برتولینی از شهرت بالایی در بازارهای بین المللی برخوردار بوده و با تمرکز بالا بر روی محصولات خود قادر است انواع پمپ کارواش های بزرگ و کوچک را در بازار عرضه کند.

مزایا و ویژگی های پمپ برتولینی

در انتخاب و خرید پمپ کارواش برتولینی باید به این نکته اشاره کرد که برتولینی اولین برندی بود که سعی کرد مشکلات مرتبط با پمپ کارواش مانند قیمت بالا، صدای زیاد و وزن زیاد را برطرف کند.

پمپ های برتولینی دارای فشار بالایی هستند، بنابراین برای تمیز کردن خودروها، قطعات صنعتی و غیره به مدتی زمان نیاز دارند. بنابراین استفاده از فشار بالا باعث افزایش سرعت شستشو و کاهش هزینه ها می شود. فشار بیشتر پمپ نیز به کاهش مصرف آب کمک می کند.

در ضمن ساختار پمپ برتولینی به گونه ای است که تمامی قطعات آن با یکدیگر سازگاری دارند. این هماهنگی باعث می شود پمپ به خوبی کار کند و قطعات کمتر فرسوده شوند. همچنین این ویژگی باعث استفاده بهینه از سوخت، کاهش تعمیرات و تعویض قطعات می شود.

ماشین لباسشویی برتولینی در بازار بین المللی و همچنین بازار ایران شناخته شده است و شرکت های زیادی دارد. بنابراین در صورت نیاز به سرویس یا تعمیر قطعات، دسترسی به تعمیرکاران این برند پمپ کارواش بسیار آسان است.

انواع پمپ کارواش برتولینی

انواع پمپ های کارواش برتولینی بر اساس نوع کارکرد، کوپلینگ، سطح فشار و مدل تقسیم بندی می شوند. پمپ های برتولینی از نظر عملکرد دارای انواع پیستونی و دیافراگمی می باشند. از نظر نوع کوپلینگ، این نوع پمپ کارواش دارای دو نوع پمپ کوپلینگ مستقیم و پمپ کوپلینگ شاسی می باشد. شرکت برتولینی در تولید پمپ های کارواش خود از فناوری های پیشرفته و استانداردهای بین المللی استفاده می کند.

پمپ کارواش پیستونی مفیدتر از نوع دیافراگمی است. پمپ پیستونی برتولینی در سری های مختلف تولید و عرضه می شود. از انواع مدل پمپ های پیستونی می توان سری های CA، RA، VM، TM و ... را مشخص کرد. شرکت برتولینی هر ساله سری جدیدی از پمپ های پیستونی را تولید و عرضه می کند. هر سری از این محصول با قابلیت ها و کیفیت بیشتری ارائه می شود.

انواع پمپ کارواش برتولینی را نیز می توان بر اساس فشار تقسیم کرد. پمپ های برتولینی 110 بار، 200 بار، 300 بار، 400 بار و غیره پمپ های کارواش انواع مختلفی دارند که هر کدام از نظر کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع هر کاربرد به فشار خاصی نیاز دارد و با افزایش فشار پمپ، دامنه آن افزایش می یابد.

کاربرد پمپ کارواش برتولینی

پمپ کارواش برتولینی قابل استفاده در انواع صنایع از جمله صنایع شیمیایی، غذایی، سرامیک و سنگبری، صنایع گاز و ... می باشد. در ضمن این پمپ کارواش به عنوان بهترین نوع برای انواع تاسیسات خانگی و صنعتی شناخته می شود. ماشین شویی.

پمپ های برتولینی از بهترین محصولات برای شستشوی قطعات مختلف صنعتی به شمار می روند. از این پمپ کارواش می توان برای زدودن گرد و غبار تجهیزات و قطعات صنعتی استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای مهم این نوع پمپ شستشوی صورت می باشد. شستن ساختمان های بلند نیاز به یک سیستم قدرتمند دارد. این پمپ می تواند در مدت زمان کوتاهی با فشار بالا و هزینه بسیار کم انواع ساختمان ها را تمیز و گردگیری کند.

پمپ برتولینی را می توان در صنعت کشاورزی برای سمپاشی و سیستم انتقال آب استفاده کرد. عملیات اسپری با سرعت بالا و به راحتی به کمک این پمپ انجام می شود. این پمپ زمان آبیاری را نیز کاهش می دهد.
 https://havasjam.ir/features-of-a-powerful-and-practical-car-wash-pump/اجزای پمپ

پمپ کارواش برتولینی از قطعات و اجزای مختلفی ساخته شده است که هر کدام وظیفه خاصی در عملکرد پمپ دارند. این قطعات شامل یک میله مسیر فولادی، یک محور فولادی یکپارچه، یک پیستون سرامیکی با راندمان بالا، بلبرینگ های با کیفیت و یک شیر یک طرفه برنجی است که می تواند فشار بالا را تحمل کند.

پیستون های داخلی و قسمت های اصلی پمپ های برتولینی از موادی مانند فولاد ضد زنگ، برنز و آلیاژهای ضد خوردگی ساخته شده اند. در واقع یکی از معایب سایر برندهای پمپ کارواش، فرسودگی زیاد قطعات آنها به دلیل استفاده از آلیاژهای بی کیفیت فلزی است، زیرا در اثر انتقال آب و یا ایجاد فشار بالای آب مشکلاتی به وجود می آید. در پمپ کارواش برای قطعات پرکاربرد.. به دلیل استفاده از آلیاژهای مرغوب در پمپ های برتولینی، نیازی به تعمیر یا تعویض قطعات طولانی مدت پس از استفاده نیست.

پمپ کارواش صنعتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟


اگر دقت کرده باشید فشار آبی که برای شست و شوی ماشین ها، ابزار و قطعات در خودروهای صنعتی استفاده می شود زیاد است شاید این سوال در ذهن شما باشد که این خودروها روزانه چقدر آب مصرف می کنند یا چگونه می توانید آن را از این مقدار آب صرفه جویی کنید. در واقع با وجود مشکل کم آبی اقداماتی برای رفع این مشکل انجام شده است ماشین لباسشویی صنعتی واقعا راه حل خوبی است که با مصرف آب کمتر برای شستشوی ماشین استفاده می شود استفاده از این تجهیزات صنعتی به عنوان تجهیزات اصلی، یک کارکرد مهم و ارزش مفید برای کارواش صنعتی است در معرفی پمپ کامیون صنعتی با ما در معرفی همه کاره بودن این دستگاه همراه باشید.

پمپ کارواش

در ارائه این پمپ صنعتی که با نام واتر جت نیز شناخته می شود، می توان گفت دستگاهی است که انرژی مکانیکی یک موتور الکتریکی را به آب داخل دستگاه منتقل می کند تا آلودگی های سطحی آب فشار قوی را از بین ببرد. . طراحی بهینه این پمپ باعث شده تا انرژی مکانیکی ورودی به آب مستقیماً به محل مورد نظر منتقل شود. بدین ترتیب موتور الکتریکی به پمپ کارواش متصل می شود و در حین چرخش پیستون ها در سیلندر دستگاه، آب تحت فشار زیاد تزریق می شود. یکی از مهمترین ویژگی های این پمپ صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و زمان می باشد.
https://abzartrade.com/news/what-is-an-industrial-car-wash-pump-and-what-is-its-use/استفاده از پمپ کارواش

کارایی این دستگاه با عملکرد آن مشخص می شود. پمپ های صنعتی برای شستشو و نظافت انواع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند که تمیز نگه داشتن آنها نقش مهمی در افزایش کارایی تجهیزات دارد. با استفاده از این پمپ می توانید حتی مکان های صعب العبور را بدون آسیب رساندن به تجهیزات تمیز کنید. عموماً از این نوع پمپ کارواش برای شستشوی انواع خودرو، شستشوی نمای ساختمان، شستشوی ماشین آلات صنعتی، شستشوی کف کارخانه ها، کارگاه ها و استخرها، نظافت سطل زباله، رسوب زدایی، زدودن اکسیدهای قطعات فلزی استفاده می شود. و غیره. در بیشتر موارد، استفاده از این ابزارها، استفاده از مواد شوینده را برای شما غیر ضروری می کند. زیرا فشار بالای آب به راحتی هر نوع آلودگی را از سطوح مختلف پاک می کند.

انواع پمپ های ماشین شوی صنعتی

این نوع پمپ ها بر اساس عوامل متعددی طبقه بندی می شوند. بنابراین خرید نوع مناسب کمی دشوار است. در طبقه‌بندی انواع پمپ‌های کارواش صنعتی، این دستگاه‌ها را می‌توان بر اساس فشار آب و حجم آب، نوع استفاده یا نوع کاربری، نحوه کارکرد، نوع پمپ و اجزای سازنده، برند سازنده و سایر عوامل طبقه‌بندی کرد. انواع پمپ های کارواش صنعتی با موتور برق سه فاز کار می کنند و برای نصب و راه اندازی آن باید از تابلو برق استفاده شود. عملکرد این پمپ ها تقریباً یکسان است.

پمپ های آب صنعتی عملکردی مشابه پیستون ها و سیلندرهای خودرو دارند و حداکثر فشار را با حداقل دبی تامین می کنند. البته نوع استفاده از این پمپ ها بر اساس فشار آب و حجم آب تعیین می شود و به همین دلیل انواع مختلفی از این محصول را خواهید یافت. مثال: در صورت نیاز به دبی بالا برای پمپ، باید پمپ 30 لیتری و بیشتر را انتخاب کنید.

قیمت خرید پمپ کارواش

یکی از عوامل مهم در ارزیابی انواع پمپ کارواش قیمت خرید آنها می باشد. عواملی مانند: نوع پمپ، فشار و حجم آب، برند سازنده، جنس قطعات و عواملی مانند موارد ذکر شده در پاراگراف قبل بر قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد. برای انتخاب درست در خرید این دستگاه و استفاده بهینه از آن، باید شناخت کاملی از این نوع محصولات صنعتی داشته باشید. در میان برندهای مطرح در تولید پمپ کارواش صنعتی، پمپ های برتولیتی ایتالیا می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

پمپ های برتولیتی در انواع فولادی و برنجی و در انواع کوپلینگ مستقیم و شاسی تولید و عرضه می شوند. پمپ باز در سری های مختلف تولید می شود. ممکن است قیمت بالاتر از قیمت پمپ کارواش برندهای مختلف باشد. اما خرید آن قطعا یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شماست.

نکته: به طور کلی بهتر است برای خرید این نوع تجهیزات صنعتی، پمپی با سیستم آب بندی را علاوه بر ویژگی های معمول طراحی و عملکرد عالی انتخاب کنید. در این نوع پمپ آب با کوچکترین بدنه پمپ پمپ شده و به سطح مورد نظر منتقل می شود. مجموعه های مختلفی از پمپ های برتولینی وجود دارند که این ویژگی را دارند، بنابراین عمر بیشتری دارند. با توجه به عدم تخصص شما در انتخاب بهترین ماشین لباسشویی، بهتر است مرجع خریدی را انتخاب کنید که بهترین برند ماشین لباسشویی را با قیمت مناسب ارائه دهد و در هنگام خرید خدمات مشاوره ای ارائه دهد.

این مورد نیست

در این مقاله به پمپ کارواش صنعتی پرداخته ایم و کاربردها و مزایای آن را بررسی کرده ایم. استفاده از این نوع پمپ آب برای شستشوی انواع خودروها، تجهیزات صنعتی و سایر کاربردها ضروری است. با توجه به لزوم استفاده از این نوع پمپ ها و انتخاب صحیح آنها به منظور افزایش راندمان دستگاه، در انتخاب مدل پمپ و نوع عملکرد آن باید در انتخاب بهترین برندها دقت شود. انتخاب یک نقطه خرید مطمئن و تخصصی می تواند به این امر کمک کند.

معرفی بهترین راه های کسب درآمد


کسب درآمد یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در طول زندگی است. هر فردی به دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد خود است تا بتواند نیاز‌های مالی خود و خانواده خود را تأمین کند. امروزه روش‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. گلدن مارت، یک پلتفرم چند زبانه است که در سطح بین المللی فعالیت می کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری را در زمینه تجارت و کسب درآمد کسب کنید به وب سایت گلدن مارت مراجعه کنید. گلدن مارت در این مقاله به معرفی بهترین راه‌های کسب درآمد می‌پردازد.

بهترین راه‌های کسب درآمد

راه‌های کسب درآمد را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

1.      کسب درآمد از طریق کار در شرکت ها، سازمان ها و مجموعه های بزرگ

2.      کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری

کسب درآمد از طریق کار

کسب درآمد از طریق کار، روشی سنتی و رایج برای کسب درآمد است. در این روش، فرد در ازای انجام کاری برای کارفرما، حقوق دریافت می‌کند. کار می‌تواند به صورت حضوری یا غیرحضوری باشد. مزایای کسب درآمد از طریق کار عبارت‌اند از:

·         امنیت شغلی

·         دستمزد ثابت

·         فرصت رشد و پیشرفت

معایب کسب درآمد از طریق کار:

·         ساعات کاری مشخص

·         تابع بودن

·         عدم استقلال مالی

کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری

کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری، روشی جدیدتر برای کسب درآمد است. در این روش، فرد سرمایه خود را در یک دارایی، مانند سهام، ملک، یا طلا، سرمایه‌گذاری می‌کند و از سود حاصل از آن درآمد کسب می‌کند. مزایای کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری نیز عبارت‌اند از:

·         امکان کسب درآمد بالا

·         استقلال مالی

·         امکان کار از خانه

معایب کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری:

·         ریسک بالا

·         نیاز به دانش و تجربه

بهترین راه ‌های کسب درآمد کدامند؟

بهترین راه کسب درآمد برای هر فرد به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند:

·         مهارت‌ها و تخصص‌ها

·         علایق

·         توانایی ریسک پذیری

·         زمان و سرمایه

در ادامه، برخی از بهترین راه‌های کسب درآمد را معرفی می‌کنیم:

کسب درآمد از طریق اینترنت

کسب درآمد از طریق اینترنت، یکی از محبوب‌ترین روش‌های کسب درآمد در سال‌های اخیر است. در این روش، فرد با استفاده از مهارت‌ها و تخصص‌های خود، در ازای ارائه خدمات یا محصولات به افراد دیگر، درآمد کسب می‌کند. راه‌های کسب درآمد از طریق اینترنت عبارت‌اند از:

·         فریلنسری

·         فروش محصولات دیجیتال

·         ساخت وبلاگ یا سایت، مانند راه‌اندازی سایت

·         تولید محتوا

·         راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

·         ثبت آگهی و تبلیغات خدمات و محصولات در اینترنت، همچون ثبت آگهی رایگان در گلدن مارت

کسب درآمد از طریق شبکه‌های اجتماعی

امروزه شبکه‌های اجتماعی، یکی از مهم‌ترین ابزار‌های ارتباطی در جهان هستند. افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و به دنبال محتوای مفید و جذاب هستند. با تولید محتوای جذاب و مفید در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید به جذب مخاطبان زیادی بپردازید و از طریق تبلیغات، کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از طریق آموزش

اگر در یک زمینه مهارت و دانش بالایی دارید، می‌توانید با آموزش آن مهارت به دیگران، کسب درآمد کنید. این کار را می‌توانید به صورت حضوری یا غیرحضوری انجام دهید.

کسب درآمد از طریق فروش محصولات فیزیکی

اگر صاحب یک محصول فیزیکی هستید، می‌توانید آن را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به فروش برسانید. برای فروش مستقیم، می‌توانید یک فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی راه‌اندازی کنید. برای فروش غیرمستقیم، می‌توانید محصولات خود را به فروشگاه‌ها یا خرده فروشان بفروشید.برای افزایش فروش خود می توانید از سایت های ثبت آگهی رایگان همچون گلدن مارت، دیوار و .. استفاده کرده و تبلیغات کسب و کار خود را در این سایت ها قرار دهید.

کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری

اگر سرمایه کافی دارید، بهتر است بخش کوچکی از آن را از طریق سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مختلف، مانند سهام، ملک، یا طلا، کسب درآمد کنید. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتری در زمینه سرمایه گذاری دارید، حتما از وب سایت گلدن مارت دیدن کنید. این وب سایت اطلاعات جامعی را در زمینه انواع سرمایه گذاری در سطح بین المللی در خدمت شما عزیزان قرار می دهد.

سخن پایانی

مهمترین اصل در کسب درآمد، پیگیری هدف‌های خود، انعطاف‌پذیری در مواجهه با تغییرات بازار، و استفاده هوشمندانه از منابع و فرصت‌ها است. امیدوارم که این راهنما به شما کمک کرده باشد و شما بتوانید با بهره‌گیری از مهارت‌های خود، به بهترین شکل ممکن در مسیر کسب درآمد پیش بروید. وب سایت گلدن مارت، فضای مناسبی را برای ایرانیان سراسر جهان قرار داده است، تا به درآمد بیشتری در کسب و کارهای خود دست یابند. اگر می خواهید از امکانت بینظیر این سایت همچون، ثبت آگهی رایگان، درج آگهی به زبان های دیگر زنده دنیا، نمایش تبلیغات در صفحات پربازدید و دیگر امکانات گلدن مارت استفاده کنید، به وب سایت گلدن مارت www.golden-mart.com مراجعه کرده و آگهی خود را ثبت کنید.

 

کپسول های افزایش اندازه انرژی قوی.


کپسول اروس ویگور از شرکت آمریکایی Eros; این قوی ترین دارو برای افزایش قدرت مردان و افزایش سایز آلت تناسلی است، حاوی ویتامین B3 است که قدرت جنسی مردان را تقویت می کند.


برای داشتن یک رابطه زناشویی مطلوب و رضایت بخش، مردان باید ویژگی های زیر را داشته باشند: نعوظ خوب، اندازه آلت تناسلی استاندارد، توانایی حفظ زمان انزال و قدرت و قدرت جنسی قابل شمارش است. اما گاهی اوقات در برخی از مردان به دلیل برخی از این ویژگی ها از بین می رود. اینجاست که درمان ها وارد می شوند. در این میان لوازم عروسی می تواند بخشی از این مشکلات را حل کند. اما امروز می خواهیم قرصی را معرفی کنیم که می تواند به مردان کمک کند همه موارد فوق باشند. این محصول با نام تجاری Vigor به فروش می رسد و توسط شرکت آمریکایی Eros یکی از محبوب ترین شرکت های تولید محصولات جنسی در آمریکا تولید می شود.

قرص های فرمولاسیون VIGOR EROS

قرص اروس ویگور محصولی برای بهبود عملکرد زناشویی مردان است. این قرص که دارای ترکیبات ویژه ای از اسیدهای آمینه، ویتامین ها و ترکیبات طبیعی است، در افزایش عملکرد جنسی، افزایش قدرت و تامین انرژی، تقویت حالت نعوظ، بهبود خون رسانی و افزایش سایز آلت تناسلی مردانه موثر است. ظاهر کپسول اروس ویگور به صورت خاص و با تکنولوژی جدید به صورت کپسول مایع بوده و در بسته بندی های 45 عددی عرضه می گردد.

این قرص به عنوان کپسول جدیدی که می تواند سایز آلت تناسلی دائمی را افزایش دهد و در درمان زود انزالی سخت کار می کند، می توان از این قرص کپسول اروس ویگور را به عنوان یکی از این خاص نام برد و اثرات قوی آن که شامل شرایط مناسب می باشد را شامل می شود. GMO و ISO 9001. به همین دلیل در سال 2014 FDA این دارو را تایید کرد و آن را برای استفاده افراد عادی بی خطر دانست.

قرص های قوی ؛ برای مردانی که می‌خواهند در رختخواب قوی‌ترین عملکرد خود را داشته باشند، بهترین گزینه ممکن است. این کپسول دارویی جدید مبتنی بر دانش برای افرادی است که از مشکلات جنسی رنج می برند یا می خواهند آلت تناسلی خود را بزرگ کنند. این قرص 100% بی خطر بوده و حاوی مواد بسیار قوی و با کیفیت می باشد. با استفاده از آن ضخیم و ضخیم می شوید و نعوظ قوی و کامل خواهید داشت. همچنین با مصرف این دارو می توانید نعوظ قوی تر، رابطه جنسی طولانی تر و نعوظ راحت را تجربه کنید.

مواد تشکیل دهنده کپسول ویگور اروس اصل فروشگاه زوجیم 



دلیل عملکرد خوب این قرص را باید در ترکیبات آن بررسی کرد. اگرچه این کپسول حاوی بسیاری از مواد گیاهی و طبیعی است ، اما مواد اصلی شامل چهار ماده در دوزهای قوی است که در زیر ذکر خواهد شد:

یوهیمبین

یکی از اجزای اصلی قرص اروس ویگور یوهیمبین است. این ماده برای رفع ناتوانی جنسی مردان متاهل استفاده می شود. یوهیمبین می تواند با افزایش جریان خون به آلت تناسلی و جلوگیری از جریان خون از آلت تناسلی (افزایش جریان خون وریدی و کاهش جریان خون از آلت تناسلی) باعث نعوظ شود. Yohimbine مزایای زیر را دارد:

فواید یوهیمبین

داروهایی برای اختلال نعوظ

درمان استرس و افسردگی (یوهمبین می تواند به راحتی سطح دوپامین را در بدن افزایش دهد)

بهبود فشار خون

تقویت عملکرد قلب

پیشگیری از لخته شدن خون

مراقبت از کلیه

ال آرژنین

آرژنین یکی از اسیدهای آمینه است که بدن انسان به طور طبیعی آن را تولید نمی کند. آرژنین یک آمینو اسید نیمه ضروری است که باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود و این خون رسانی به اندام هایی مانند اندام تناسلی باعث ضخیم شدن آلت تناسلی می شود. برای خرید قرص پاور وی 8 با ما تماس بگیرید.


خواص ال آرژنین

بهبود سیستم ایمنی بدن انسان

اثرات در حال توسعه بیماری های اندام های داخلی را کاهش می دهد

درمان نعوظ برای مردان

افزایش حجم خون در حین نعوظ

قدرت اسپرم را افزایش می دهد

تحریک ترشح هورمون رشد مردانه

پیشگیری از دیابت

این محصول به صورت کپسول آب با استفاده از آخرین تکنولوژی تولید شده است

ال کارنیتین

ال کارنیتین یک مشتق طبیعی از اسید آمینه است که به عنوان ویتامین B نیز شناخته می شود. ال کارنیتین به بدن در تولید انرژی کمک می کند و از سلامت قلب حمایت می کند. این گیاه به عنوان تقویت کننده قدرت مردانه در قرص ویگور عمل می کند. و در آینده افراد در رابطه جنسی قدرتمندتر خواهند بود. طبیعتاً این عنصر در افزایش میل و شدت جنسی در مردان تأثیر زیادی دارد. علاوه بر این، این ماده سفتی و بی حالی بدن را کاهش می دهد. بی‌حالی مردان پس از مقاربت را که در اثر آمیزش، انزال و احساس لذت شدید ایجاد می‌شود، تسکین می‌دهد.

نتیجه یک مطالعه در آمریکا بر روی 3000 مرد بین 46 تا 65 سال که از ناتوانی جنسی رنج می‌برند، انجام شد. این مردان به مدت 4 ماه 2 گرم ال کارنیتین مصرف کردند و در مطالعه دیگری مشخص شد که میزان تستوسترون و میزان اسپرم موجود در آنها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

خواص بی نظیر ال کارنیتین

به سوزاندن چربی کمک کنید.

خطر ابتلا به بیماری های قلبی در افراد را کاهش می دهد

بهبود عملکرد مغز و حافظه

بهبود میل جنسی در مردان

کاهش خستگی و افزایش استقامت

نیاسین

نیاسین یکی از چندین ویتامین B است که به عنوان ویتامین B3 شناخته می شود. نیاسین (نیکوتینیک اسید) یکی از مواد موثره در قرص اروس ویگور است. نیاسین می تواند به کاهش ناتوانی جنسی مانند ناتوانی جنسی کمک کند و همچنین باعث بزرگ شدن آلت تناسلی شود. زیرا نیاسین به عنوان یک گشادکننده عروق عمل می کند و جریان خون را در ناحیه تناسلی افزایش می دهد.

خواص ویتامین B3 یا نیاسین

اختلال نعوظ را سریع برطرف کنید

ایمنی را در کمترین زمان ممکن بهبود بخشید

افزایش سطح کلسترول خوب

خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد

درمان افراد آلوده

فواید دائمی قرص های انرژی خارجی

همانطور که در بالای مقاله ذکر شد ، این محصول می تواند کیفیت روابط جنسی را به عنوان دارویی با اثرات باورنکردنی افزایش دهد. از دیگر مزایای این دارو برای یک کاربر معمولی عبارتند از:

لذت جنسی را تقویت می کند و زمان روابط زناشویی را افزایش می دهد

درمان دائمی انزال زودرس در مردان

اساساً تمایل یک مرد را افزایش می دهد

بزرگ شدن آلت تناسلی مرد و آلت تناسلی مرد

تداوم قدرت جنسی و ارتباط بدون درد

با استفاده از این محصول ، مشکلات اختلال نعوظ و اختلال عملکرد درمان می شود و باعث افزایش اعتماد به نفس مردان می شود. همچنین ، این کپسول را می توان برای افراد مسن با تأثیر واقعی خود استفاده کرد.

در مقایسه با سایر قرص های ناتوانی جنسی مردانه مانند کپسول بیگ رایز، کپسول اروس ویگور موثرتر و خلاقانه تر است. به یاد داشته باشید که این محصول دارویی جدیدتر از داروهای دیگری است که سال ها در داروخانه وجود دارد. بنابراین، طراحی آن خوب است و تأثیر آن بسیار بیشتر از آنها است. ویژگی اصلی یک دارو "تولید کننده" آن است. "Eros Brand" یکی از معتبرترین و نوآورانه ترین شرکت های دارویی در آمریکا است که در زمینه تولید محصولات برای زوجین و رابطه جنسی فعال است.

مکانیسم اثر قرص آمریکن ویگور

قرص اروس ویگور از ترکیب معجزه آسایی از 4 ماده قوی و منحصر به فرد تولید شده است که باعث افزایش جریان خون در بافت اسفنجی آلت مردانه و در نتیجه نعوظ قوی، افزایش میل جنسی در مردان و تقویت کیفیت روابط بین زوجین می شود. برای بسیاری از مردم. ترکیب این دارو باعث افزایش طول و ضخامت آلت تناسلی و همچنین جلوگیری از انزال زودرس می شود. این دارو می تواند ظرفیت جریان خون رگ های آلت تناسلی را افزایش دهد و اندازه آلت تناسلی را افزایش دهد و آن را قوی تر کند. بهتر است بدانید که این قرص به عنوان قوی ترین محرک مردانه در آمریکا شناخته می شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آنچه منجر به نعوظ کاملتر و قوی تر می شود، افزایش خون رسانی به بافت آلت تناسلی است. با افزایش گردش خون در آلت تناسلی، قرص ویگور جدید توانایی ایجاد نعوظ بهتر و آلت تناسلی قوی‌تر را دارد.

یعنی به لطف ترکیبات ویژه ای که تمرکز بیشتری روی افزایش گردش خون در آلت تناسلی دارد، این قرص راه جدیدی را برای رفع تمام نیازهای یک مرد باز کرده است و با افزایش سیستم عصبی + خون بیشتر، نتایج بهتری به شما می دهد. گردش خون در آلت تناسلی

سال هاست که محصولاتی مانند قرص ویگرکس پلاس به مردانی که می خواهند سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهند توصیه می شود، اما داروخانه اینترنتی کوثر طب مفتخر است که اولین وارد کننده این داروی جدید برای افزایش سایز و معرفی آقایان است. این محصول به هموطنان عزیز

عکس کپسول جدید شرکت آمریکایی Eros Vigor

نحوه مصرف قرص های تقویت کننده مردانه اروسویر

همیشه گفته ایم که میزان و نحوه استفاده از هر محصولی باید توسط پزشک متخصص تعیین شود. و بستگی به شرایط جسمانی، سن و سایر خواسته های فرد دارد. اما به طور کلی و طبق گفته سازنده این کپسول، مصرف یک عدد کپسول ویگور اروس در روز توصیه می شود. اما در هنگام استفاده از این محصول باید به نکاتی توجه کرد:

با توجه به فرمولاسیون این دارو، اثر آن در صورت مصرف بعد از غذا و با معده سیر افزایش می یابد.

در حین مصرف این کپسول مقداری آب بنوشید.

استفاده از این قرص برای مردان بزرگسال (بالای 18 سال) مجاز است.

اگر بیماری قلبی یا بیماری خاصی دارید و یا از داروهای خاصی استفاده می کنید، قبل از مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.

از مصرف بیش از مقدار توصیه شده (یک کپسول در روز) خودداری کنید.

از مصرف داروهایی مانند ویاگرا و سیالیس همراه با این دارو خودداری کنید.

عکسی از کپسول جدید شرکت آمریکایی Eros Vigor

اصول طراحی سالن کنفرانس


امروزه کسب و کارها توجه ویژه ای به طراحی دکوراسیون اداری خود دارند و سعی می کنند فضایی مناسب برای جذب مشتریان بیشتر ایجاد کنند. اتاق جلسه یکی از مکان های مهم ...

امروزه تجار به طراحی مبلمان اداری خود توجه ویژه ای دارند و سعی می کنند مکانی مناسب برای جذب مشتری ایجاد کنند. اتاق کنفرانس به عنوان یکی از بخش های مهم در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها برای برگزاری جلسات و گردهمایی های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین طراحی آن بسیار مهم است. اما اصول طراحی اتاق کنفرانس چیست؟ در طراحی اتاق کنفرانس چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت؟

در این مقاله  نیکان به بررسی اصول و نکات مهم در طراحی اتاق کنفرانس می پردازیم.


نکات کلیدی در طراحی اتاق کنفرانس

با توجه به اینکه سالن کنفرانس برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، باید اصولی را در طراحی آن لحاظ کرد. بنابراین برای داشتن یک مکان مناسب برای تبادل اطلاعات و ارتباطات بیشتر، باید اصول و قواعد طراحی اتاق کنفرانس در نظر گرفته شود.

اما در طراحی خانه اجتماع چه اصولی را باید رعایت کرد؟

آهنگ های اتاق هیئت

یکی از شرایط و اصول اصلی چیدمان سالن سخنرانی، آکوستیک بودن آن است. برای پوشاندن دیوارها، کف و سایر سطوح سالن سخنرانی باید از مصالحی استفاده کرد تا فضا تا حد امکان آکوستیک شود. البته اینکه چقدر فضا را آکوستیک می کنید کاملا به شما و نیاز شما بستگی دارد. اما نکته کلیدی در طراحی سالن کنفرانس محسوب می شود.

آکوستیک اتاق کنفرانس به این معنی است که صدای بیرون هم به داخل و هم در خارج از اتاق کنفرانس نفوذ می کند و در نتیجه ازدحام جمعیت بیشتر می شود.

ویژگی های مختلفی مانند کف فرش و استفاده از درهای ضد صدا باعث می شود فضای مناسب برای جلسات و کنفرانس ها باشد.

ظرفیت اتاق کنفرانس

ظرفیت و ابعاد یکی دیگر از اصل طراحی اتاق کنفرانس است. هنگام طراحی اتاق کنفرانس ، باید به این دو چیز توجه کنید و فضا را بر این اساس طراحی کنید. این نکته همچنین باید هنگام خرید صندلی های کنفرانس و سایر تجهیزات لازم در نظر گرفته شود. اگر یک فضای کوچک دارید ، باید از میزها و صندلی های حداقل و کوچکتر استفاده کنید تا بهترین استفاده از فضا را انجام دهید.

استفاده صحیح از رنگ ها

رنگ یک عامل موثر در طراحی هر فضایی است. اتاق کنفرانس نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولین نکته در این زمینه توجه به رنگ سازمان و رنگ های به کار رفته در سایر قسمت های مجموعه است. استفاده از رنگ های روشن می تواند اتاق کنفرانس را بزرگتر نشان دهد. بنابراین اگر با فضای محدودی مواجه هستید پیشنهاد می کنیم رنگ های روشن را انتخاب کنید.

استفاده از مواد چوبی نیز گزینه جالبی است. زیرا می تواند گرما و راحتی بیشتری را به فضا منتقل کند. استفاده از مواد چوبی نیز می تواند تاثیر خوبی بر صدای اتاق داشته باشد. نکته مهم رعایت هارمونی رنگ ها در انتخاب رنگ برای اتاق جلسه است.

از نور طبیعی روز استفاده کنید

یکی از مواردی که در طراحی سالن کنفرانس باید به آن توجه ویژه داشت استفاده از نور طبیعی است. نور مصنوعی فضا را سرد و دلگیر می کند. نور طبیعی می تواند روحیه کارکنان را بهبود بخشد و همچنین عملکرد کاری کارکنان را بهبود بخشد. همچنین این نور تاثیر زیادی بر روی تخیلات افراد می گذارد و عملکرد آنها را بهبود می بخشد.

نکات مهم در انتخاب تجهیزات اتاق جلسات

انتخاب تجهیزات در طراحی سالن اجتماعات می تواند تاثیر بسزایی در استفاده از محیط داشته باشد; به همین دلیل توصیه می کنیم از این موضوع به سادگی عبور نکنید و بهترین گزینه ها را مجبور کنید.

میز اتاق کنفرانس

میز یکی از مهمترین عناصر در طراحی اتاق کنفرانس است. میز کنفرانس فضای زیادی را در سالن کنفرانس اشغال می کند. اما مهم ترین فاکتورها در انتخاب میز کنفرانس چیست؟

طراحی میز

یکی از دلایل اساسی طراحی میز. میز کنفرانس باید بر اساس سبک دکوراسیون و متناسب با فضای مورد نظر انتخاب شود. میزهای کنفرانس در انواع مختلفی تولید می شوند و شما بسته به نیاز خود گزینه های متنوعی را پیش روی خود دارید.

مواد لازم برای ساخت میز

در ساخت میز کنفرانس از مواد مختلفی استفاده شده است. میز کنفرانس می تواند از فلز، چوب، شیشه و ... باشد که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. اما در نهایت کاربردی بودن و سازگاری آن با سلیقه شما حرف آخر را زد.

ارتفاع میز

هنگام خرید میز کنفرانس باید به ارتفاع آن توجه ویژه ای داشت. ارتفاع استاندارد میز کنفرانس 75 سانتی متر است. هر چیزی کوتاهتر یا بلندتر از این می تواند برای افرادی که در جلسه شرکت می کنند مشکل ساز باشد. حضور در یک جلسه یا استفاده از میز کنفرانس به دلیل ارگونومیک نبودن می تواند باعث ایجاد خستگی در قسمت های مختلف بدن شود.

صندلی های اتاق کنفرانس

یکی دیگر از تجهیزات اصلی و مهم اتاق کنفرانس، صندلی ها می باشد. تعداد صندلی های این اتاق به ابعاد اتاق کنفرانس و ابعاد میز بستگی دارد. توصیه می کنیم برای خرید صندلی کنفرانس از مدل های قابل تنظیم ارتفاع استفاده کنید. توجه به این نکته به افراد کمک می کند تا قد خود را با توجه به قد خود تنظیم کنند.

توجه داشته باشید که پس از قرار دادن صندلی ها باید فضای کافی بین صندلی و دیوار وجود داشته باشد و صندلی نسبت به میز در وضعیت مناسبی قرار گیرد.

سیستم های صوتی و تصویری سالن کنفرانس

داشتن سیستم صوتی و تصویری مناسب از دیگر اصول طراحی اتاق جلسات است. توصیه می شود از سیستمی با دسترسی آسان استفاده کنید. علاوه بر این، دسترسی به سیستم باید تا حد امکان در طول جلسه آسان باشد.

دو نکته کلیدی دیگر نیز وجود دارد. یک سیستم پخش ویدیویی باید در اتاق کنفرانس انتخاب و قرار گیرد به گونه ای که همه شرکت کنندگان در این جلسه بتوانند آن را ببینند.

همچنین ، سیستم صوتی باید به گونه ای باشد که با اطلاعات مربوطه به همه برسد.

در طراحی سالن کنفرانس از تجهیزات مورد استفاده در سیستم های صوتی می توان به میکروفون، فرستنده، چراغ، گیرنده، پروژکتور، دوربین حرکتی، بلندگوهای دیواری و سقفی و آمپلی فایر اشاره کرد. همچنین برخی ویژگی های دیگر وجود دارد که این سیستم را مفید می کند.

داشتن میکروفون به افراد امکان می دهد بیشتر در بحث های تعاملی و بحث های گروهی شرکت کنند. با داشتن سیستم صوتی مناسب و باکیفیت می توان مخاطبان را در این جلسات انتخاب و متمایز کرد.

راه حل

مرکز همایش ها به عنوان یک فضای کلیدی برای برگزاری جلسات، کنفرانس ها و رویدادهای مختلف بسیار مهم است. بنابراین رعایت قوانین و اصول طراحی اتاق کنفرانس می تواند کمک شایانی به ارتقای کیفیت برگزاری این جلسات کند. اندازه و ظرفیت اتاق کنفرانس مورد نظر مهم نیست. در هر صورت باید به طراحی مناسب آن توجه ویژه ای شود.

مبلمان هونیک با ارائه خدمات ویژه برای راه اندازی دفاتر به شما در طراحی اتاق جلسه کمک می کند. کارشناسان ما با مهارت خود، مطالعه محیطی و ارزیابی سازمان، خانه اجتماعات مورد نیاز را به بهترین نحو طراحی و اجرا خواهند کرد.