همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

آیا تصفیه آب بر روی کیفیت آب تاثیرگذار هست؟


شما با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب، می توانید همیشه و بدون وجود این مشکلات، آب تصفیه شده با کیفیت مناسب در اختیار داشته باشید. با توجه به اهمیت "سلامتی" برای بسیاری از مردم و همینطور خطرات ناشی از آلودگی آب آشامیدنی، در حال حاضر، انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب، از موضوعاتی است که ذهن بسیاری از خانوارهای کشورمان را به خود معطوف کرده است. حذف املاح مضر: برخی املاح موجود در آب، می توانند باعث ایجاد خطراتی برای سلامتی انسان شوند. قیمت فیلترهای کربنی و پولی پروپیلن با اختلاف قیمت بسیار زیاد در بازار موجود است. مشتریان گرامی در نظر داشته باشید دستگاههای ساخت تایوان بهصورتی که مونتاژ شده از تایوان آمده باشد وجود دارد اما این هم بسیار درصد کمی دارد. حذف ویروس و باکتری: جدا از مواد شیمیایی و گرد و خاک که می تواند در آب وجود داشته باشد، شاید ترسناک ترین مورد، میکروارگانیسمها (کمین کرده در آب ذخیره که قابلیت بزرگ شدن و تکثیر دارند) هستند که ممکن است در آب شرب (مخصوصاً آب خروجی چاه ها) وجود داشته باشد.


شما می توانید از طریق بخش سایت شرکت آبینه، از قیمت دستگاه های تصفیه آب آگاهی کسب کرده و همچنین تمامی لوازم مورد نیاز دستگاه تصفیه آب خود را فراهم کنید. بهتا آمادگی دارد تا در تمام فرآیند خرید تصفیه آب صنعتی در کنار شما باشد. فیلتر فرابنفش یا UV نیز با اشعهی UV درون دستگاه، تمام موجودات زندهی درون آب را از بین میبرد. تمام قطعات دستگاهی با اجزای یکپارچه به این بیماری ها جلوگیری شود و. به این صورت که قیمت های درج شده در سایت نمایندگی، در سراسر ایران یکپارچه بوده و فقط و فقط فروشندگان مجاز و مورد تایید شرکت امکان عرضه دستگاه های آب شیرین کن خانگی مینروا Minerva را دارند. پس اگه هر کدام از انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی مشخص شده رو انتخاب کردید میتونید خرید کنید . میتوان گفت یکی از مهمترین دلایل روند رو به رشد استفاده از دستگاه های تصفیه اب خانگی و بطریهای آب معدنی نیز، همین مسأله میباشد. باشد که هرکدام با هدفی خاص طراحی شده و وظیفه مخصوص به خود را بر عهده دارند.


البته علت این مشکل می تواند عدم قرارگیری صحیح اورینگ در جای مخصوص به خود باشد. دستگاه تصفیه آب، آبی سالم عاری از تمامی املاح مضر، میکروب، ویروس، باکتری، نیترات، کلر و .. را فراهم می کند که با استفاده از آن می توانیم از سلامتی خود بیشتر مراقبت کنیم. معمولا در تصفیه خانه ها از کلر برای ضد عفونی کردن آب استفاده می کنند اما مصرف زیاد کلر نیز باعث مشکلاتی برای سلامتی بدن انسان می شود. روش اسمز معکوس یکی از متداول ترین روش های تصفیه آب است و معمولا دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی از روش RO استفاده می کنند. بیشتر دستگاه های تصفیه آب خانگی از دو یا سه فیلتر متفاوت برای تصفیه آب استفاده می کنند. از آنجایی که بیشتر بدن آدمی را آب تشکیل می دهد، نوشیدن آب سالم تاثیر بسزایی در سلامتی ما دارد. سلامتی کودکان: با توجه به اینکه سیستم ایمنی کودکان نسبت به بزرگسالان ضعیف تر است، آسیب پذیری آنان در مقابل آلاینده های موجود در آب (مخصوصاً نیترات)، بیشتر است.


فیلترهای قلیایی همانند فیلترهای مینرال و پست کربن تنها به صورت خطی (inline) در بازار موجود می باشند و عمر مفید آنها نیز در حدود 1 سال است. فیلترهای الیافی آنتی باکتریال دو برابر فیلترهای معمولی عمر مفید دارند. یکی از مهمترین ویژگی های این فیلترهای خانگی کیفیت بالا و طول عمر بلندمدت آنهاست و همچنین قیمت آنها با توجه به نوع خدمات پس از فروش و مدت زمان گارانتی 36 ماهه که ما به مشتریان عرضه میکنیم بسیار مناسب است. این دستگاه دارای شیر اهرمی بسیار کارآمد می باشد. یکی از فیلتر های این دستگاه از جنس پلی پروپلین می باشد که قابلیت حذف انواع قارچ، انگل، گل و لای، شن و ماسه و … این دستگاه های تصفیه آب بدون پمپ هستند و معمولا در این دستگاه ها از فیلترهای الیافی، نخی، فیلتر کربن و غشای اولترافیلتراسیون و لامپ UV یا همان اشعه فرابنفش برای زدودن آلودگی آب استفاده می شود. دستگاه های تصفیه آب خانگی از جهت روش تصفیه و کارایی انواع مختلفی دارند. تصفیه آب صنعتی به کلیه اقدامات و فعالیتهایی گفته میشود که با استفاده از دستگاه، تجهیزات و یا مواد شیمیایی در جهت کاهش و یا حذف کامل آلودگیهای آب و بهبود کیفیت آب در ابعاد و مقیاس صنعتی صورت میگیرد.


*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir  دستگاه تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد