همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

شیر برقی هانتر

شیر برقی شکارچی چیست و چه کاربردی دارد؟

حتما تا به حال نام شیر برقی هانتر را شنیده اید. به عبارت ساده، شیر برقی یک وسیله آبی است که با خاموش و روشن کردن برق کار می کند. به طور کلی شیر برقی یکی از با ارزش ترین و پرکاربردترین وسایل مورد استفاده در اتوماسیون صنعتی اخیر برای عبور مایع و هوا می باشد. برخلاف محصولات مشابه، این نوع شیر عمدتاً توسط برق باز و بسته می شود. از این نظر، عملکرد آن به یک کنتاکتور نزدیکتر از عملکرد یک شیر معمولی است. از آنجایی که هم شیر برقی و هم کنتاکتور برای عملکرد معمولی و باکیفیت به برق نیاز دارند، قطع و وصل سیال هنگام وصل شدن برق اتفاق می‌افتد. شیر برقی هانتر یکی از محصولات مدرن و پیشرفته شرکت هانتر است که می تواند نقش کنترلی را در صنایع مختلف ایفا کند و عملکرد ثابت شده ای برای انواع جریان های آب و یا انواع دیگر سیالات دارد. شرکت هانتر یکی از معتبرترین و مدرن ترین شرکت های مستقر در ایالات متحده آمریکا است که قطعات و تجهیزات صنایع مختلف را تولید می کند.

امروزه محصولات و سیستم های مختلفی برای کنترل، قطع و وصل جریان مایعات از جمله شیر برقی تمام اتوماتیک هانتر استفاده می شود. شیر برقی هانتر که یک شیر الکترومکانیکی است دارای بدنه و قرقره فلزی با خاصیت مغناطیسی بالا می باشد. این شیر به دلیل قابلیت زمان بندی منحصر به فرد خود در انواع مختلف جریان بسیار هوشمندانه عمل می کند. از این قطعه پرکاربرد در ابعاد و اندازه های مختلف با ولتاژهای کاری متفاوت ساخته و به بازار عرضه می شود.

کاربردهای اصلی شیر برقی و هانتر

از آنجایی که شیر برقی هانتر برای قطع و وصل جریان آب و سایر سیالات از طریق اتصالات لوله کشی اصلی و فرعی استفاده می شود، این قسمت نیاز به کنترل کیفیت قوی مانند کنترلر هانتر یا تایمرهای دیجیتال و مکانیکی دارد. باید کنترل و محافظت شود. شکل ظاهری این نوع شیر برقی به صورت پیچی در درب درب این شیر است که از طریق آن می توان تمام جریان مایع را به صورت دستی قطع کرد. عموماً این نوع شیرهای برقی به دلیل داشتن سیستم ایمنی بالا در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا این شیر به بهترین وجه می تواند نقش کنترل را در جریان های مختلف ایفا کند. برخی از کاربردهای آشکار شیر برقی هانتر ممکن است شامل موارد زیر باشد:



استفاده از آن در پروژه های آبیاری سبز

سیستم های آبیاری قطره ای هوشمند

آبیاری گلخانه

لوله آب

آبیاری چمن و زمین فوتبال

و بسیاری از مایعات ذکر شده دیگر.


ویژگی های شیر برقی شکارچی

در مورد مشخصات شیر ​​برقی باید توضیح داد که این قطعه در برابر انواع تشعشعات مقاوم بوده و با استفاده طولانی و طولانی و همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید شکسته و خراب نمی شود. اما در نصب و استفاده از شیر برقی هانتر نکات مهمی باید رعایت شود. سایر ویژگی های این بخش عبارتند از:

ساخته شده از پلیمر قوی و بادوام و قادر به تحمل فشار و ضربه تا 5.10 درجه است

گزینه ای برای باز کردن دستی

قابلیت تحمل دما تا 66 درجه

طراحی مهر و موم دیافراگمی دو طرفه مناسب برای این نوع شیر از نشتی جلوگیری می کند

حلقه درپوش نایلونی مقاوم در برابر شیشه شیر دسترسی را بدون نیاز به ابزار آسان می کند

پیچ های هود ثابت روی این قسمت برای نگه داشتن شیر عالی هستند

دارای درب کامل است

کویل ایمنی وجود دارد

مرجع:https://abniro.com/solenoid-valve-hunter/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد