همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین 22000


بخاری گازی ایران شارک طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد که آن را به انتخابی مناسب برای دوستداران زیبایی تبدیل می کند. دارای شیشه نشکن و برای دکوراسیون لوکس و همچنین استانداردهای داخلی و بین المللی می باشد. رنگ بدنه رادیاتور سفید است. دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. قیمت بخاری نسبتا مناسب است.

این بخاری و سایر محصولات نستلن مانند بخاری گازی فن دار، بخاری گازی بدون دودکش، بخاری برقی و ... را از سایت های معتبر به راحتی می توانید به صورت آنلاین انجام دهید و از فروشگاه های سخت افزاری خریداری کنید.

مزایا و معایب بخاری گازی ایران شارک مدل بنجامین 22000 در یک نگاه

چیزی به نام ریموت هوشمند برای کنترل از راه دور وجود ندارد

عدم وجود سیستم ضد یخ مجهز به ترموسوئیچ برای ایمنی.

دارای دو ترموکوپل و یک رگولاتور

دارای شیشه سکوریت یکپارچه، پیلوت سه مشعل و چوب سرامیک مخصوص.

کیفیت بالا و زیبایی فوق العاده

ویژگی ها و عملکردها:

خوب

راحتی در استفاده:

خوب

مشخصات فنی بخاری گازی شرق ایران بنیامین مدل 22000

گرمایش گازی طرح شومینه، استفاده از گاز شهری، قابل استفاده به صورت ایستاده. دودکش دارد. ابعاد آن 90*41*97 سانتی متر است. وزن آن 33 کیلوگرم است. حداقل و حداکثر توان حرارتی بین 4000 تا 8400 کیلوکالری در ساعت است. دارای ترموکوپل و رگلاتور دو قسمتی می باشد. دارای شیشه نشکن، چوب سرامیک مخصوص، کلید حرارتی و پیلوت سه مشعل. بدنه تمام فلزی دارد و در خانه های نسبتا بزرگ قابل استفاده است. به لطف استانداردهای بالا، طراحی منحصر به فرد و بهبود راندمان حرارتی، می توان تا حدودی در مصرف گاز صرفه جویی کرد.

امتیاز نهایی ایران شرق بنیامین مدل 22000 گاز گرمایشی

طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبا و باکیفیتی دارد، می توان آن را گزینه بسیار مناسبی برای کسانی که مشکلات دوست دارند در نظر گرفت. در حالت ایستاده نیز قابل استفاده است. مجهز به شیشه نشکن، لوازم جانبی برنجی، چوب سرامیک، ترموکوپل دو شاخه و کلید حرارتی برای امنیت بالا، به لطف طراحی، کیفیت و کارایی عالی، در مصرف گاز صرفه جویی می کند. دارای استانداردهای ملی و بین المللی می باشد. همه این دلایل باعث شهرت بخاری شرق ایران می شود.

شرکت های تاریخ ایران شارجه

شرکت ایران شرق در سال 1355 در نیشابور تأسیس و یک سال بعد در سال 1356 راه اندازی شد و شعار فناوری، خلاقیت و پویایی را سرلوحه کار خود قرار داد. امروزه انواع بخاری در طرح ها و مدل های مختلف، اجاق گاز، آبگرمکن و سایر محصولات خانگی را عرضه می کنند. او در طول سال ها در این زمینه به موفقیت و شهرت دست یافته است. از نیمه دوم سال 92، تولید و گسترش انواع کولر آبی، کولر، فریزر در طرح تجاری قرار گرفت و با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در سطح جهانی برای بازاریابی و فروش محصولات باکیفیت، بادوام و با طراحی زیبا و شکیل ترویج شد.
مشاهده متن کامل:  https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی-ایران-شرق  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد