همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

از انجام آکواریوم دبی به روش قدیمی بیمار و خسته شده اید؟ این را بخوان


برج خلیفه 209 طبقه دارد که 46 طبقه آن زیر منار مخروطی قرار گرفته است. این بار به سراغ هتلی میرویم که فاصله کوتاهی با برج خلیفه دارد و با کمتر از 10 دقیقه رانندگی میتوانید از آن بازدید کنید. برای دانستن اطلاعات بیشتر میتوانید سری به انجمن اتومبیلرانی دبی بزنید و اطلاعات اضافی را دریافت نمایید. اگر شما هم از جمله علاقمندان دنیای هالیوود هستید، حتما به شهربازی موشن گیت دبی (Motion Gate Dubai) سری بزنید. به همین دلیل در کنار لگولند دبی، میتوانید سری به بالیوود پارک و موشن گیت پارک بزنید. دراگون مارت دارای دو شعبه کنار یکدیگر است که دراگون مارت یک اول ساخته شده است و محبوب تر از دراگون مارت دو است. هر دو امارت، مرکز درحال رشدی از وسایل لوکس، رستوران های معروف، کلوب های شبانه شناختهشده و مراکز خرید برجسته هستند. سبک و سیاق هتلهای راو، دیگر در بین هتل های خوب 3 ستاره دبی شناختهشده است. این ساحل فقط 15 دقیقه از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و به آسانی می توانید به این مکان ها دسترسی داشته باشید. همچنین آکواریوم بزرگ دبی، مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه، بلندترین آسمان خراش جهان نیز در فاصله کمتر ۱۰ کیلومتر تا هتل Al Khaleej Grand Hotel Dubai قرار دارند که با استفاده از خودروی شخصی و یا تاکسیهای بین شهری، دسترسی به آنها ظرف چند دقیقه امکان پذیر است. اینکه زمان سفر شما چه موقع از سال بوده و یا از کدام بخش پارک می خواهید استفاده کنید، بسیار حائز اهمیت است. طراحان این رستوران حتی سقف آن را هم به گونه ای طراحی کرده اند که شما تصور می کنید، در آسمان مشغول خوردن غذا هستید. این مجموعه به شکل یک کشتی طراحی شده و دارای بخشهای مختلفی نظیر سالن تئاتری با ظرفیت دو هزار نفر، سالن کنسرتهای آکوستیک و …

اجرای گروه هنری مازندران در پل طبیعت تهران نوروز۱۴۰۱#_ایران#_نوروز#_افعانستان #_کنسرت#_پل طبیعت# در کنار اینها می توان به باشگاه تناسب اندام، سالن کنفرانس و اتاق مادر و نوزاد نیز اشاره کرد که اغلب در هتلهای مجلل می توان مشاهده کرد. میتوانید از استخر روباز هتل در کنار چترها صندلیها و بار استخر استفاده کنید؛ در هفته خدمات و برنامههای خنده دار و سرگرم کننده در امفی تئاتر و سینما هتل توسط تیم انیمیشن هتل برگذار میشود که میتواندی با پرداخت هزینه آن از آنها بهرهمند شوید. از کایتسواری تا کتابخواندن و آفتابگرفتن را میتوانید در این سواحل تجربه کنید بسیاری از این سواحل شهرت جهانی داشته و از سراسر دنیا و بخصوص ایران گردشگران را به خود جذب کنند. تا اینجا تفریحاتی مانند شهربازی و پارک آب و سواحل دبی را گفتیم ولی باید گفت که این شهر مدرن و رویایی، طبیعت بی نظیری دارد که به تنهایی نیز باعث جذب گردشگران متعدی به این منطقه میشود. در دبی مال، قادر خواهید بود از فروشگاههای ارائه دهنده محصولات برند در زمینه مد در قسمتی به نام فشن اَوِنیو یا خیابان مد خرید کنید، در فودکورت و رستورانهای آن غذاهای عربی بخورید، با جاذبههای فوقالعادهای مانند آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی سرگرم شوید و حتی یک شب را در هتلهای پر زرق و برق مجاور مرکز خرید بگذرانید. به لطف این تفریحات بدون اینکه در سفر به دبی دیناری خرج کنید، بسیاری از جاهای دیدنی دبی را به رایگان خواهید دید. مرکز شبیه سازی دبی به عنوان یکی از جالب توجه ترین تفریحات موجود در دبی شناخته شده است. پارک آبی نوساز لاگونا با تم دریایی و سرسره های آبی جالب و هیجان انگیز، گزینه مناسبی برای ساختن یک روز عالی است. این مزیت برای کسانی که قصد حضور طولانی مدتتری در دبی دارند و موضوعاتی مانند قیمت تور دبی ۷ شب و ۸ روز باعث نگرانیشان شده است، میتواند بسیار راهگشا باشد.

این ساحل با شنهای سفید رنگ میتواند برای شما لحظات آرامبخشی ایجاد کند. نمایش منظم فواره ها در بخش تجاری شهر با فوارههای هتل بلجیو Bellagio در لاس وگاس رقابت می کند و مجموعههای خرید عظیمی مانند مرکز خرید دبی (که دارای یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان است) و مرکز خرید امارات (دارای زمین اسکی) همراه با هدایایی از برندهای های بین المللی هستند. هتل پلازا آتنی در پنج طبقه ساخته شده و یکی از بزرگترین مجموعههای صنعت میهمان نوازی فرانسه به شمار میرود. تور دبی یکی از بهترین و لوکس ترین تورهای آسیایی است که مسلمانان زیادی هر ساله از آن استقبال می کنند.با ما همراه باشید تا با بهترین و بزرگ ترین مساجد دبی بیشتر آشنا شوید. فاصله شما با مال آف امارات تنها پنج دقیقه است و از طرف دیگر میتوانید بعد از قدمزدنهای طولانی در یکی از بهترین مراکز خرید دبی به سراغ رستوران ایتالیایی این هتل بروید و خستگی را از تن به در کنید. بد نیست به این مسئله هم توجه کنیم که فضای صمیمی و ساده هتل، جای خوبی برای فاصله گرفتن از ظاهر لوکس و پرزرقوبرق شهر است و به بسیاری از مسافران اجازه میدهد تا خستگی خوشگذرانی در پارک های آبی دبی و سایر مکان های تفریحی و شلوغ این شهر را در این فضا از تن به در کنند. طراحی و دکوراسیون منحصربهفرد این اتاقها باعث شده تا از لحظه وارد شدن به هتل، شما را در دنیایی پر از رنگ و خلاقیت فرو برده و شما را در آغوش خیالپردازی لگو قرار دهد. این پروژه که در جامعه معتبر داماک هیلز قرار دارد، هنر زندگی زیبا را از طریق طراحی بی نظیر، امکانات رفاهی در سطح جهانی و محیطی خیره کننده، باز تعریف می کند. گردشگران از جاهای مختلف اروپا، امریکای شمالی و کشورهای آسیایی در صورتی که گواهینامه بین المللی رانندگی ندارند میتوانند با گواهینامه رانندگی کشور خودشان به انضمام پاسپورت و دو قطعه عکس سایز پاسپورت نسبت به رانندگی در سطح شهر اقدام کنند.

در تور دبی پیست اسکی تمام امکانات و تجهیزات لازم در بالاترین سطح کیفیت پیاده شدهاند. حتی اگر شما یک اسکیباز حرفهای نیستید، قبل از اینکه در دامنه برفی پیست اسکی دبی مجاز به اسکیکردن شوید، آموزشهای ابتدایی را خواهید دید. می توانید در پیست اسکی دبی بلیط جداگانهای بخرید و از نزدیک پنگوئنها را ببینید. علاوه بر تمام محاسن این ساحل، زمین بازی برای کودکان و سالن آمفی تئاتر برای بزرگسالان وجود دارد که ساعت ها می توانید در آنجا به خوشگذرانی بپردازید. هیجان وسایل بازی هواهوا به قدری بوده که گاهی در بین کودکان، بزرگسالانی را می بینید که به همراه کودک خود در حال بالا رفتن و خوشگذرانی هستند. جالب است بدانید آکواریوم دبی گاهی اوقات برای استفاده از این تاکسیها تخفیفاتی ارائه میکند. اقامت در این شهر هم مانند هر کار دیگری هزینه زیادی میخواهد؛ اما گاهی بین هزینه خرید و تفریح و اقامت، شما باید یک انتخاب عاقلانه داشته باشید و انتخاب یک اقامتگاه خوب از میان بهترین هتل های 3 ستاره دبی، میتواند همان انتخاب عاقلانه باشد. یکی از بهترین هتل های 3 ستاره دبی که میتواند برای شما اقامتی راحت و بهصرفه در این شهر را به ارمغان بیاورد، هتل راو سیتی واک است.

اگر قصد شنا کردن و غواصی را دارید بخش غربی و شرقی ساحل جمیرا بهترین انتخاب است. چه به دنبال مکانی برای آفتاب گرفتن، شنا کردن یا صرفاً تماشای زیبایی های اطراف باشید، ساحل جمیرا مطمئناً یک روز پربار را برای شما فراهم می کند. اگر ترجیح می دهید در کنار آفتاب گرفتن و شنا به بازی و تفریحات آبی دبی بپردازید، ساحل کایت گزینه جذابی خواهد بود. این هتل برای تفریح و سرگرمی شما امکانات نسبتاً کاملی را در کنار امکانات رفاهی در اختیارتان میگذارد. راو هلث کر هم مانند هتلهای قبلی، امکانات کاملی با رعایت استاندارد هتل های خوب 3 ستاره دبی دارد و با توجه به قرارگیریاش در مکان مناسب، به شما امکان بازدید بسیاری از جاهای دیدنی دبی و همینطور استفاده از مراکز خرید و تفریح در این شهر را میدهد. با خرید این پکیج، در سالن ورودی از شما استقبال ویژه به عمل میآید؛ بهعلاوه امکان سفارش انواع غذا و نوشیدنی در کابین (با تحویل مستقیم) وجود دارد. شرکت های هواپیمایی بریتیش ایرویز، امارات، کانتاس، رویال برونئی و ویرجین اتنلانتیک پرواز مستقیم از انگلستان به دبی و بالعکس را دارند. اگر میخواهید از امریکا به دبی بیایید، هواپیمایی امارات به صورت مستقیم پروازهایی از آمریکا به دبی دارد. پیش از سفر به دبی بهتر است، یک لیست از جاهای دیدنی دبی تهیه کنید تا بتوانید بدون از دست دادن وقت بیشتر قسمت های تفریحی دبی را بازدید کنید. شبکه جدید راه آهن در دست ساخت است که نسبت به حمل و نقل مسافران در داخل امارات متحده عربی و در نهایت به کشورهای همسایه اقدام خواهد نمود.

البته شبکه ریلی جدیدی در حالت ساخت است که حمل بار و خدمات مسافری به امارات متحده و کشورهای همسایه را ارائه میدهد. حالت نخل وجود دارد این هیچ ساحل جنبه عمومی ندارد و تمام این سواحل متعلق به کسانی است که در مناطق مسکونی لوکس زندگی می کنند؛ همچنین اگر قصد بازدید از این ساحل را دارید باید حتماً در هتل لوکس اقامت کنید. این سفر کمک میکند تا الگوهای زندگی خودتان را هم بهبود ببخشید و آنها را ارتقا دهید. بعد از انصراف از دانشگاه هشت شغل رو تست کردم تا اینکه با گروه خوب این تودی آشنا شدم و مسیر زندگی خودم تغییر کرد ، ترکیب گردشگری با کار باعث شد دید من نسبت به جهان تغییر کند. این هتل درست کنار مال آف امارات ساخته شده و بهعنوان یک هتل 3 ستاره میتواند بهراحتی نظر هرکس را به خودش جلب کند. در نتیجه می توانید در کنار لذت بردن از یک هوای آفتابی، به خرید نیز بپردازید. در این ساحل علاوه بر گشت و گذار، قدم زدن، خوردن غذاهای مدیترانه ای، صرف قلیان و چای می توانید از بازی های آبی مثل کایت، جت اسکی، بازی موج سواری و … این ساحل پاتوق تفریحی برای موج سواران به خاطر وجود موج های عظیم الجثه بوده است. این ساحل در گذشته پاتوق ماهیگیران، غواصان و صیادان مروارید بوده است. این مجموعه بهعنوان یک هتل 3 ستاره، توانسته در سایتهای معتبر امتیازدهی به اقامتگاهها امتیاز خوبی بابت راحتی و تمیزی از مسافران دریافت کند.

این هتل در فاصله خوبی نسبت به چند ایستگاه مترو قرار دارد و اگر به سیستم حملونقل عمومی در دبی آشنا باشید، به سادگی متوجه این موضوع میشوید که استفاده از مترو تا چه اندازه میتواند سفر شما را سادهتر و کمهزینهتر کند. “بالون بزرگ دهکده جهانی دبی” برای افراد با اراده و نترس مناسب است و میتواند حداکثر 20 نفر در هر سنی را در خود جای دهد. طراحی ساده و پر از امکانات این هتل به شکلی است که حتی میتواند انتظاراتتان را از یک هتل 3 ستاره بالاتر ببرد! تاپ گلف برای آموزش و گلف حرفه ای طراحی نشده است. هتل یک باشگاه کودکان را برای راحتی هرچه بیشتر والدین ایجاد کرده است که توسط سالنهای بازی کودکان و کارکنان آموزش دیده نگهداری میشود. سیتی سنتر دیره (Deira City Center) در اسکله قرار دارد و خدمات خوب و برخورد دوستانهی کارکنان آن مشهور است. همچنین کارکنان این هتل بهغیر از اتاقها و سوئیتهایش، به شما فضاهای عمومی با نیمکتهای بزرگ را پیشنهاد میدهند تا فرصتی برای آشنایی با دیگر مسافران و همینطور ارتباط گرفتن با سایرین را هم داشته باشید. طبقات تنها فضاهای افقی این سازه هستند. اختلاف ساعت مرتفع ترین نقطه برج نسبت به طبقات پایین در حدود ۳ دقیقه است. از لندن به دبی 7 ساعت، نیویورک تا دبی دوازده و نیم ساعت، لس انجلس تا دبی کمتر از 16 ساعت(15ساعت و 50 دقیقه) تورنتو تا دبی 12ساعت و 45 دقیقه و از سیدنی تا دبی 14 ساعت و 15 دقیقه است. همانطور که گفتیم مرکز خرید اوت لت مال دبی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب آماده ی خدمت رسانی می باشد. از العین به دبی یکساعت و 20 دقیقه، از ابوظبی یک ساعت و 50 دقیقه و از مسقط 4 ساعت تخمین زده شده است.

اتوبوسهایی برای رفتن به مسقط (پایتخت عمان) لحاظ شده است. خروجی های اصلی برای رفتن به داخل شهر است. در این مطلب به 8 مورد از جذابترین ساحل های عمومی دبی خواهیم پرداخت. تفریحات دهکده جهانی دبی به اینجا ختم نمیشود و یکی از جذابترین کارهایی که در دهکده جهانی دبی میتوانید انجام دهید سوار شدن بر قایقهای تفریحی و گذر از کانال مرکزی موجود در این پارک میباشد که میتوانید لحظاتی را در این قایقها به آرامش و استراحت بپردازید. ساحل أم سقیم (Umm Suqeim Beach) به خاطر منظره شگفتانگیز برج العرب که در نزدیکی آن قرار دارد، شلوغترین و جذابترین سواحل دبی بشمار میرود. اگر به دنبال یکی دیگر از ساحل های عمومی دبی هستید که در نزدیکی ساحل کایت قرار داشته باشد؛ ما به شما ام صوکیم را به شما معرفی می کنیم. برای پیدا کردن بهترین هتل 3 ستاره دبی در این مطلب از مجله گردشگری لستسکند به سراغ معرفی تعدادی از آنها رفتهایم. در این مطلب آژانس مسافرتی آرند تور کوشیدیم دهکده جهانی دبی را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود به دبی حتماً برای بازدید از آن برنامهریزی کرده و از سرگرمیهای آن لذت ببرید. السیف در محل تلاقی بخش قدیمی و بخش مدرن شهر دبی قرار دارد. اتوبوسهای این بخش از قسمت خروجی دفتر فروش بلیطهای هواپیمایی در دیره، خیابان شیخ زاید حرکت میکنند. این موزه در دفتر مرکزی بانک ملی دبی واقع شده و گالری اصلی آن نیز مرواریدهای مجلل را در اشکال و رنگهای غیرمعمول و خیرهکننده به نمایش در آورده است. راو سیتی سنتر هم بهعنوان یک هتل سه ستاره خوب در دبی شناخته میشود.

این اقامتگاه که با نام کوزین آرت گلف شناخته شده در حقیقت میان یک محوطه تفریحی قرار گرفته و دور تا دورتان را فضای سبز، دریا، درختان متنوع و بلند و زیباییهای بصری بینظیر احاطه کرده است. امارات متحده عربی که غنی از ثروت نفت است (البته نه به صورت انحصاری)، امروزه با هتل های فراوان، معماری فوق مدرن و اشتیاق ظاهرا بی انتها برای میلیون ها پروژهی جدید و نوآورانه شناخته می شود. سالانه بیش از پنج میلیون نفر از این مکان بازدید میکنند. آکواریوم های زیبایی برای نمایش وجود دارند که حاوی بیش از ۱ میلیون لیتر آب هستند. برخی افراد علاوه بر قدم زدن لب ساحل، به آفتاب گرفتن علاقه دارند و ساحل جمیرا بهترین انتخاب برای آفتاب گرفتن است. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به مد روز اهمیت نمی­دهید اما دوست دارید از برندهای معروف با قیمت­های مناسب خرید کنید، فروشگاه­های اوت لت دقیقا مناسب­تان هستند. چرت زدن در ساحل کاو یکی از محالات است؛ زیرا در تمام روز از بلندگوهای این ساحل صدای موسیقی به گوش میرسد. ناگفته نماند که برخی از این سواحل در نزدیکی هم قرار دارند یا بسیار به فرودگاه بین المللی دبی نزدیک است؛ در نتیجه نیازی به نگرانی مسیر رسیدن به سواحل دبی نیست. میهمانان می توانند وسایل نقلیه خود را در گاراژ یا پارکینگ پارک کنند. با ورود به جهان آیا، تمام فناوری های جدید به گونه ای خلاقانه با استفاده از نور، صدا و حرکت به تحریک حواس و درگیر کردن ذهن شما می پردازند و با نمایشی زیبا یک تجربه واقعا همه جانبه را برای شما ایجاد می کنند.

به همین دلیل هم بهای بیشتری دارند و هم ممکن است در هر سفری امکان تجربه کردن آنها را نداشته باشید. این موزه شما را دعوت می کند تا فراتر از زمان حال را بنگرید و خود را در دنیاهایی که ممکن است در آینده بوجود آیند، قرار دهید. نکته جالب دیگری نیز که قابل ذکر است این موضوع میباشد که، مجهز به یک آکواریوم بزرگ می باشد که دارای ضخامت مخزن شیشه ای به 18 سانتی متر می باشد تا بتواند فشار آب را تحمل کند. کوچکترین سوئیت ۱۶۹ متر مربع و بزرگترین آن ۷۸۰ متر مربع میباشد. چرخ و فلک چشم دبی بهعنوان بزرگترین چرخوفلک دنیا، سواحل خصوصی، هتلهای ۵ ستاره و حدود ۲۰۰ رستوران در جزیره بلو واترز خودنمایی میکند. ساحل جمیرا یکی از مشهورترین سواحل عمومی دبی است که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. به گفته برخی گردشگران این ساحل دارای منطقه ای هیجان انگیز برای کودکان به نام “هواهوا” است که تفریحات جالب را در خود جای داده است. جالب است بدانید که واژه «جمیرا» در زبان عربی بهمعنای زیباست و به دلیل زیبایی خاصی که این منطقه دارد، این نام برای آن انتخاب شده است. جالب است بدانید که چرخ و فلک چشم دبی با الهام از چرخ و فلک معروف چشم لندن، طراحی و ساخته شده است. موسیقی، غذا و نوشیدنی وجود خواهد داشت و به گونه ای طراحی شده است که برای همه جذاب باشد.(حتی غیر گلف بازان). بوسیله استخر روی بام و همینطور مرکز تناسب اندام مستقر در هتل اوقات فراغت خوبی خواهید داشت. دبی یکی از پر بازدید ترین مقاصد گردشگری آسیا است که سالانه مسافران زیادی برای گذراندن اوقات فراغت آنجا را انتخاب می کنند.در این میان، دبی شهری است که هم از اماکن و تفریحات لوکس و لاکچری برخوردار است و هم مکان هایی برای عموم مردم را در خود جای داده است.

اگر قصد دارید چند روزی را بدور از هیاهوی شهر به استراحت و تفریح با خانواده بگذرانید قطعا یکی از مقاصد گردشگری این پارک زیبا به همراه هتل آن می تواند باشد. بهعلاوه، این مجموعه دارای تعدادی مراکز خرید و مقاصد تفریحی مانند رستورانهای متعدد، باغوحش زیر آب، شهربازی، زمینهای اسکی روی یخ و غیره نیز است که گردشگران بسیاری را بهسمت خود میکشاند. گردشگران نام دیگری برای این ساحل به نام ساحل مخفی یا قصر سیاه گذاشته اند. بیشتر اتاقها چشمانداز خوبی به بندر یا شهر دارند. ترمینال مسافربری کشتی کروز در بندر رشید قرار گرفته است که هدف از این کشتی و بندرگاه اضافه کردن تعداد بازدیدکنندگان امارات متحده عربی از طریق راه دریایی بوده است. ده ها رستوران و کافه وجود دارد که برای ریلکس کردن انتخاب خوبی خواهد بود. ساحل لامر برای جمع های خانوادگی و دوستانه مکانی جذاب و مناسب خواهد بود. ساحل الممزار (Al Mamzar Beach Park) یک مکانی آرام برای استراحت و لذت بردن از تعطیلات آخر هفته در دبی است. اگر به دنبال یکی از ساحل های عمومی دبی هستید که با دوستان و آشنایان خود به صرف پیک نیک بروید، ما آل ممزر را پیشنهاد می کنیم. این ساحل یکی از سواحل آزاد دبی می باشد که برای عموم مردم به صورت رایگان قابل استفاده است. قدم زدن روی شن های داغ سواحل دبی، حس و حال دلنشین و تازه ای به شما خواهد بخشید.

امارات متحده عربی (UAE) که یک قرن پیش در آن چیزی بیش از شن های ساحلی، قلعه های فرو ریخته و روستاهای ماهیگیری وجود نداشت، امروزه به مقصدی جذاب و در سر فصل خبرها تبدیل شده است که ترکیبی از فرهنگ سنتی اسلام و مشتری مداری را ایجاد کرده است. زیرا درختانی در این منطقه وجود دارد که جلوی آفتاب را گرفته و سایه ایجاد کرده است. با استفاده از گل، طراحان باغ گل دبی، اشیاءی منحصربهفرد و دیدنی را خلق میکنند. از دیگر ویژگیهای این بخش، نحوه کار و حل مشکلات بهواسطه طراحان و محققان و شرکتهای مختلف است. یکی دیگر از مراکز مذهبی دبی مسجد بستاکیا یا بستکیه دبی نام دارد. این جاذبه های جدید دبی را می توان مورد مناسبی برای طرفداران همه جانبه گلف و یا حتی علاقمندان سطحی به گلف دانست. ساحل الصفوح خلوت تر و آرام تر از دیگر ساحل های دبی به شمار می آید و با این حال، رستوران ها، امکانات رفاهی و سرگرمی و مغازه های متعددی در این مکان وجود دارد. جمیرا یکی از پیشرفته ترین سواحل امارات است که امکانات متعددی را در خود جای داده است. سانست یکی از ساحل های عمومی دبی است که ورود و استفاده از امکانات آن گران تر از دیگر ساحل های عمومی دبی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد