همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

کرکره برقی صنعتی


کرکره برقی صنعتی عمدتاً در کارخانه ها و ساختمان های صنعتی استفاده می شود و محصولی نیست که مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد. کرکره برقی صنعتی برای مناطق صنعتی استفاده می شود که معمولاً بزرگتر و 20 متر مربع هستند و از آنجایی که مناطق صنعتی تردد بیشتری دارند، موتور کرکره برقی برای پاسخگویی به این حجم باید بسیار قوی باشد. ترافیک.. در این مقاله ایپاکو قصد داریم شما را با ویژگی های کرکره برقی صنعتی و کاربرد آنها آشنا کنیم.

کرکره صنعتی بیشتر در کارخانجات و سالن های صنعتی کاربرد دارد و محصولی نیست که مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد.

کرکره برقی صنعتی برای اماکن صنعتی استفاده می شود که معمولاً دارای مساحت 20 متر مربع می باشد. از آنجایی که در مناطق صنعتی تردد زیادی وجود دارد، به همین دلیل است که موتور کرکره برقی باید بسیار قدرتمند باشد تا بتواند به این حجم از ترافیک پاسخ دهد.

معرفی کرکره برقی صنعتی

همانطور که از نام آن پیداست کرکره برقی صنعتی در اماکن صنعتی، سوله ها و کارخانه ها استفاده می شود و کمتر برای مصارف خانگی و تجاری کاربرد دارد.

جنس تیغه کرکره صنعتی آلومینیوم بوده و معمولا در سایز 100 تولید می شود. در کرکره برقی صنعتی از دو نوع موتور استفاده می شود: موتورهای تک فاز و موتورهای سه فاز.

به طور معمول از کرکره های صنعتی در کارخانه ها و اماکن صنعتی استفاده می شود و چون این مکان ها معمولا در خارج از شهر قرار دارند به همین دلیل برای نصب کرکره های صنعتی باید از ریل های صنعتی استفاده کرد.

ویژگی های کرکره برقی صنعتی

مهمترین فاکتور یک نیروگاه قدرت موتور آن است، زیرا برای یک نیروگاه صنعتی با قطعات بزرگ برای یک نیروگاه سه موتوره باید قوی باشد، وزن این موتور کرکره برقی حدود 1500 کیلوگرم است.

طرح ها و رنگ های متنوع کرکره های صنعتی از دیگر ویژگی های کرکره های صنعتی است که تیغه های آن عموما در انواع تک شیشه و دو شیشه ساخته می شود.

همچنین طراحی اصولی و استاندارد تیغه های کرکره صنعتی باعث شد که برای درب سوله و انبار مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد.

فضای داخلی محل کسب و کار را از نور خورشید و تأثیرات طبیعی محافظت کنید.

حفاظت از سایت صنعتی در برابر سارقان و سارقان.

کرکره برقی صنعتی را می توان از راه دور کنترل کرد.

نصب درب ضد حریق کارخانه

آنچه برای نصب شرکت برق شرکت باید در نظر گرفته شود این است که باید به موقعیت ریل و نوع ریل مورد استفاده برای نصب شرکت درب شرکت توجه کنیم.

ریل هایی که برای نصب کرکره های صنعتی استفاده می شوند باید فولادی باشند و حفاظ های راه آهن در نصب کرکره های صنعتی بسیار دقت شود.

هنگام نصب درب های کرکره ای صنعتی، موتور، شفت و بوش های Baiiz Structure به دقت برای آنها طراحی شده است و پیچ و مهره های مورد استفاده در جوشکاری باید مورد تایید کارشناسان و تکنسین های مجرب باشد.

قیمت درب کرکره برقی صنعتی

همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد، قفل های صنعتی در مناطق صنعتی کاربرد دارند و قیمت بیشتری نسبت به مناطق معمولی و ساختمان های مسکونی دارند.

دلیل گرانی درب برقی صنعتی موتور قدرتمند به کار رفته در آن است.

یکی دیگر از دلایل گرانی درب های کرکره ای مواد اولیه مورد استفاده در ساخت کرکره های صنعتی است، کرکره های آلومینیومی مواد اولیه مورد استفاده در ساخت شرکت های صنعتی می باشد.

یکی دیگر از دلایل گرانی درب های برقی صنعتی این است که اغلب به مقدار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل برای ساخت آنها به مواد بیشتری نیاز است.

ماهیت قیمت تمام شده درب های صنعتی این است که هر چه اندازه بزرگتر باشد، هزینه درب های صنعتی به ازای هر متر مربع استاندارد کمتر محاسبه می شود.

دلیل این امر این است که همان لوازم جانبی موتور، برد و شفت در اندازه های بزرگ استفاده می شود که در اندازه های کوچک استفاده می شود.

بنابراین با بزرگتر شدن ابعاد، این هزینه تبدیل به دردسر می شود و قیمت کرکره برقی صنعتی جاوات بزرگ کمتر از قیمت کرکره صنعتی ابعاد کوچک به صورت متر مربع است.

هزینه های نصب برق

همانطور که گفته شد قیمت کرکره برقی صنعتی به ابعاد مورد استفاده و موتور آنها بستگی دارد. هر چه سایز بزرگتر باشد قیمت کرکره برقی صنعتی بیشتر می شود.

اگر بخواهیم قیمت هر متر مربع کرکره صنعتی در ابعاد بزرگتر را با قیمت هر متر مربع کرکره صنعتی در ابعاد کوچکتر مقایسه کنیم، می بینیم که قیمت هر متر مربع کمتر خواهد بود.

دلیل آن این است که قیمت مواد اولیه مورد استفاده به اندازه های بزرگتر تقسیم می شود. برای دریافت قیمت کرکره برقی صنعتی و اطلاع از قیمت دقیق می توانید با ما تماس بگیرید.

استفاده از کرکره برقی صنعتی

پرده های برقی صنعتی در مکان های تجاری که ایمنی اولویت اول است، مانند فروشگاه های بزرگ طلا، بانک ها و فرودگاه ها استفاده می شود.

کرکره برقی صنعتی در ساختمان های صنعتی مرتفع و انبارهای مواد غذایی کاربرد دارد.

استفاده از کرکره های صنعتی در مناطق پر تردد مانند برج های بیش از 100 واحد توصیه می شود.

استفاده از کرکره های صنعتی برای درب در مکان هایی که شرایط جوی نامناسب و بادهای شدید کوهستانی به این مناطق می رسد توصیه می شود.

I-کوره تیغه بسته صنعتی

اگرچه برق های صنعتی عموماً در ابعاد 800 میلی متر تولید می شوند، اما گاهی اوقات می توان به هزار میلی متر نیز رسید.

کرکره صنعتی یا کرکره صنعتی نیز در نوع 100 میلی متری ساخته می شود. یکی از ویژگی های تیغه کرکره برقی 100 میلی متری وجود دو پل میانی است که می تواند بارهای سنگین را تحمل کند.

کرکره صنعتی 100 میلی متری دارای یک شیار در بال است که باعث می شود کرکره برقی در حالت تا شدن قرار بگیرد و فضای زیادی را اشغال کند.

دستگاه ایمنی کرکره برقی کارخانه

تجهیزات ایمنی کرکره برقی صنعتی از این جهت مهم است که کرکره در کارهای صنعتی و غارها که افراد زیادی در آن کار می کنند استفاده می شود و فتوسل مادون قرمز یک سنسور ایمنی است. 

عملکرد سنسور فتوسل به گونه ای است که در صورت قرار گرفتن دستگاه یا شخصی در زیر صندلی سنتی، بسته یا حرکت نمی کند.

استفاده از سنسور فتوسل تاثیر زیادی بر هزینه کلی شیر صنعتی ندارد و توصیه می شود از این سنسور در ساخت گروه صنعتی استفاده شود. برای تعمیر کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد