همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

کولر گازی 24 اینورتر برای چه فضایی مناسب است؟


به صورت کلی کولر گازی های 24000 برای محیط هایی با متراژ 45 الی 60 متر مناسب است. عوامل زیادی در میزان بازدهی کولر گازی تاثیر دارند و می توانند باعث بهبود یا افت کیفیت آن شوند. مهم ترین عامل تعیین کننده بازدهی کولر گازی برند و شرکت سازنده آن است، چون بعضی برند ها از بهترین قطعات استفاده می کنند و همین امر سبب می شود که کولر گازی آن ها کیفیت بالاتری داشته باشید. از جمله کولر گازی های 24000 اینورتر بازار ایران موارد زیر را می توان نام برد:

·       24000 کریر کنترل آمپر: یکی از با کیفیت ترین کولرگازی ها 24000 به حساب می آید. این کولر گازی برای مناطق T3 ( گرم و حاره ای ) مناسب بوده و از کمپرسور روتاری، برد اینورتر، رادیات طلایی و ... بهره می برد.

·       24000 گری اینورتر: این کولر گازی مناسب افرادی است که به دنبال یک دستگاه با کیفیت و کم مصرف هستند. این کولر گازی از صدای کم، مصرف برق پایین، عملکرد بالا و اتصال به Wi-Fi بهره می برد.

·       24000 میدیا اینورتر: این کولر گازی 24000 دارای عملکرد سرمایشی گرمایشی است و با کلاس آب و هوایی T3 سازگار است.

·       24000 ایوولی اینورتر: کولر گازی های ایوولی طراحی زیبا و مدرنی دارند. این کولر گاز نیز به همان صورت طراحی زیبایی دارد و با کیفیت بالای قطعات در شرایط آب و هوایی گرم و حاره ای بهترین عملکرد را خواهد داشت.

·       24000 جنرال گلد اینورتر: کولر گازی های اینورتر دار جنرال گلد در مدل های تیتانیوم و دلتا طراحی شده اند. این کولر گازی ها از موتور روتاری، رادیات طلایی، پرتاب باد چهار جهته و قدرتمند بهره می برد و برای شرایط آب و هوایی گرم و حاره ای یکی از بهترین گزینه ها هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد