همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

بهترین تشک تخت چه ویژگی هایی دارد؟


کیفیت خواب شبانه نه تنها باعث می شود روز بعد احساس شادابی و انرژی داشته باشید، بلکه بر سلامت روان، سلامت جسمی و حتی زیبایی و شادابی پوست شما تأثیر می گذارد. عوامل زیادی در داشتن یک خواب آرام و راحت تاثیر دارند که یکی از آنها انتخاب تشک مناسب است. در واقع، از آنجایی که همه ما تقریبا یک سوم عمر خود را در خواب می گذرانیم، خرید بالش و تشک مناسب تاثیر بسزایی در حفظ سلامت آناتومی بدن دارد. به عنوان مثال، احتمالاً همه ما بیدار شدن با بدن درد، کمر درد، گردن درد و کبودی ناشی از خوابیدن روی تشک نامناسب را تجربه کرده ایم. در نتیجه انتخاب بهترین تشک تخت خواب یکی از مهم ترین و مهم ترین معیارهای یک خواب راحت است. اما سوالی که پیش می آید این است که بهترین تشک تخت چه ویژگی هایی دارد. برای دریافت پاسخ این سوال تا پایان مقاله با نمایندگی تشک رویال همراه باشید.

نکاتی که هنگام خرید تشک تخت باید در نظر گرفت.  تشک دو نفره رویال

اولین نکته در انتخاب بهترین تشک تخت، شناخت انواع آنهاست. اما به طور کلی هنگام خرید دقت کنید که پارچه تشک ضد آب، مقاوم در برابر نفوذ حشرات و ضد حریق باشد.

توجه داشته باشید که تشک های فنری بهترین گزینه برای افراد کم وزن مانند کودکان است. از طرف دیگر تشک های فنری طبی برای تمامی گروه های سنی و وزن های مختلف مناسب هستند.

به یاد داشته باشید که تشک های طبی غیر جراحی هستند و فقط مزایای پزشکی دارند.

طول تخت نیز بسیار مهم است. ارتفاع تخت برای بزرگسالان باید بین 35 تا 40 سانتی متر باشد. در غیر این صورت مشکلات زیادی پیش خواهد آمد.

هنگام خرید تشک، تنها با دست زدن و نشستن روی تشک نمی توانید راحتی و لطافت آن را درک کنید. در صورت امکان بهتر است روی آن بخوابید.

شرکت های قابل اعتماد و تامین کنندگان معتبر را انتخاب کنید.

اگر خر جیغ میکشد یعنی بی کیفیت است.

اگر به ماده خاصی حساس هستید، از فروشنده کمک بخواهید.

توجه داشته باشید که هر چه وزن بیشتری داشته باشید، چگالی فنر و ضخامت آن باید به نسبت بیشتر باشد.

اندازه های استاندارد تشک چیست؟

اندازه تشک استاندارد بسته به اینکه تشک یک نفره یا دو نفره باشد متفاوت است.

1. اندازه تشک یک نفره استاندارد

تمامی تشک های یک نفره استاندارد با طول 2 متر و عرض 90 یا 120 سانتی متر تولید می شوند. تشک های یک نفره با عرض 90 سانتی متر معمولا در هتل ها و سایر مراکز اقامتی استفاده می شود. در واقع این نوع تشک برای کودکان و بزرگسالان با اندامی متوسط ​​مناسب است.

تشک یک نفره با عرض 120 سانتی متر برای افرادی که استخوان های درشت دارند و کودکان خود را هنگام خواب در آغوش می گیرند مناسب است.

2. اندازه تشک دو نفره استاندارد

تخت های دونفره مانند تخت های یک نفره 2 متر طول و در 3 عرض مختلف (140، 160 و 180 سانتی متر) موجود می باشد.

تشک های دو نفره با عرض 140 سانتی متر برای دو بزرگسال یا یک فرد قد بلند مناسب است. البته توجه داشته باشید که این تشک برای افرادی که در طول خواب زیاد جابجا می شوند مناسب نیست.

تخت دونفره با عرض 160 سانتی متر برای همه مناسب است. مزیت و دلیل برتری این نوع تشک دو نفره استحکام و آپشن های بیشتر آن است. این اندازه معمولا در هتل ها استفاده می شود.

تشک دو نفره با عرض 180 سانتی متر بزرگترین تشک مناسب برای دو بزرگسال است.

به یاد داشته باشید که هنگام خرید روتختی دونفره حتما ابتدا سایز تخت دونفره خود را مشخص کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد