همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

آموزش پاکسازی پوست در بهترین آموزشگاه تهران

تاریخچه لایه برداری و پاکسازی پوست

با یک مطلب خواندنی از پاکسازی پوست در همیشه آنلاین همراه باشید. از زمان‌های گذشته تاکنون به پوست و اهمیت نگهداری و جوان سازی آن توجه بسیار شده است، زیرا پوست پوشش بیرونی بدن است و اولین چیزی که به چشم دیگران می‌آید، همین پوست است که سن و طراوت و جوانی هر فرد را نشان می‌دهد. در گذشته‌های بسیار دور از روش‌های مختلفی جهت جوان سازی پوست استفاده می‌کردند. مثلا کلئوپاترا فرعون مصر نیز از حمام شیر برای جوان سازی و لطافت و زیبایی پوست خود استفاده می‌کرد، زیرا شیر دارای اسیدلاکتیک بوده و برای جوان سازی پوست عالی است. رومیان باستان نیز برای جوان سازی پوست خود از روش وان شراب بهره می‌بردند.

اما از اولین اقداماتی که برای پاکسازی پوست انجام شد، به دهه ۱۸۷۰ برمی گردد که در آن سال برای پاکسازی پوست های خشک و چرب، خمیری را تهیه ‌نمودند که از آن جهت پاکسازی استفاده می‌شد. اما با پیشرفت علم در ایالات متحده شخصی به نام آنتوانت لاگاس برای بهبود اسکارهای ناشی از جراحات جنگ از روش پیلینگ با فنل استفاده کرد تا بتواند پوست های آسیب دیده را ترمیم کند.

شناخت انواع پوست برای پاکسازی آن

برای پاکسازی پوست ابتدا باید نوع پوست را شناسایی کرد تا بتوان با بهترین مواد و روش، پوست را از هرگونه آلودگی و چربی و لکه پاکسازی نمود. اما در کل بصورت روزانه دو بار در روز صورت خود را به آرامی با آب خنک و صابون تمیز کنید. سعی کنید پس از شستشوی صورت با حوله ای نرم و بدون کشیدن روی پوست، صورت خود را خشک نمایید تا از چروک شدن پوست جلوگیری شود. جهت جلوگیری از انتقال میکروب و آلودگی‌ها به پوست از لیف استفاده نکنید و سعی کنید با نوک انگشتان که نرم و لطیف است برای شستن صورت خود استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه آموزش پاکسازی پوست توسط فاطمه حبشی مراجعه نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد