همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

مرکز تلفن VoIP چیست و چگونه کار می کند؟

مرکز تلفن VoIP به عنوان یک مرکز تلفنی که توسط فناوری WHIP استفاده می شود ، گفته می شود ، در واقع در پلت فرم IP قرار دارد و تماس ها را فعال می کند. مرکز تلفن ابزاری است که با آن ارتباط تلفنی داخلی بین شرکای یک سازمان امکان پذیر است. این مقاله به شما کمک می کند تا چرا مرکز تلفن را برآورده کنید.

مرکز تلفن VoIP چیست؟
قبل از ظهور خدمات جدید مانند مرکز تلفن VoIP ، مراکز سوئیچ Orbital (SAVA) به عنوان ابزار اصلی برای ارتباطات تلفنی داخلی در شرکت های مختلف استفاده می شد.
امروزه ، به لطف ابزارهای جدید ، می توانید تماس های داخلی و خارجی شرکت خود را با استفاده از مرکز تلفن VoIP مدیریت کنید ، به این معنی که فقط از خطوط ثابت و مراکز تلفنی معمولی از طریق پروتکل اینترنت استفاده می شود (یعنی انتقال محتوای زبان از طریق اینترنت). این یک سیستم تلفنی کاملاً دیجیتالی است که در آن یک پایگاه وب می تواند و می تواند مدیریت شود.
برای دریافت خدمات ویپ Voip به سایت dayan shabakeh karan مراجعه نمایید.
تلفن VoIP چگونه کار می کند؟
سیستم تماس VoIP مبتنی بر انتقال صدا از طریق پروتکل اینترنت است. با استفاده از این فناوری ، کاربران می توانند به جای استفاده از خطوط تلفنی آنالوگ معمولی ، از طریق اینترنت تماس بگیرند. این کار با تبدیل صداها به داده های باینری (یک و صفر) انجام می شود که به صورت آنلاین می توان به آنها رسید. مراکز ارتباطی می توانند از VoIP به عنوان یک سرویس صوتی اصلی استفاده کنند. جالب اینجاست که او می داند که 5 ٪ مشاغل در ایالات متحده می توانند با تغییر مراکز تلفن به شلاق ، پول جمع کنند. برخلاف خطوط تلفن معمولی که از کلید عمومی (PSTN) استفاده می کنند ، صدا را به سیگنال های دیجیتال تبدیل می کند و از طریق اتصال به اینترنت خدمات تلفنی را ارائه می دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد