همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

نکاتی که باید درباره بازی Mortal Kombat بدانید

نکاتی که باید درباره بازی Mortal Kombat بدانید

استودیوی بازی سازی NetherRealm سازنده سری بازی های Mortal Kombat طبق قولی که داده بود امروز جدیدترین شماره مورتال کمبت را به صورت کاملا تشریفاتی منتشر کرد. در مراسم راه اندازی Mortal Kombat 11، همه چیز درباره بازی شنیدیم. از داستان آن گرفته تا سیستم گیم پلی جدید و مکانیک ها و شخصیت هایی که به آن می آیند.

سیستم بازی Mortal Kombat 11 نسبت به قسمت های قبلی این سری تغییر بزرگی ایجاد کرده است. بنابراین می توان گفت که بازی بسیار شبیه به بازی مبارزه ای قبلی استودیو NetherRealm یعنی Injustice 2 است. به دلیل قدرت، منابع و زیربنای مجموعه Mortal Kombat، علاوه بر تغییر سیستم و ظاهر، به نظر می‌رسد که Mortal Kombat 11 یکی از کامل‌ترین و عمیق‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای امروزی باشد.

داستان بازی مورتال کامبت ۱۱

از نظر داستانی، مورتال کامبت ۱۱ دقیقا پس از مورتال کامبت ۹ یا همان مورتال کامبت سال ۲۰۱۱ اتفاق می‌افتد. در توضیح رسمی استودیوی بازی‌سازی NetherRealm آمده است: «ریدن تعادل تاریخ را با کشتن شیناک برهم می‌زند. کرونیکا هم که از مقابله‌ی زمینیان (Earthrealm) خسته شده است، تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی نظم دنیا را بازگرداندشخصیت کرونیکا به عنوان «نگه‌دارنده‌ی زمان» معرفی شده است و ضد قهرمان اصلی مورتال کامبت ۱۱ است.

در طول داستان بازی، شخصیت‌های دوره‌های مختلف مورتال کامبت با یکدیگر برخورد خواهند کرد. برای مثال، شخصیت‌ها با نسخه‌های جوان‌تر خود روبرو خواهند شد و با هم مبارزه خواهند کرد.

دیدن تریلر داستانی مورتال کامبت ۱۱ می‌تواند ایده‌های خوبی از اتفاقات این قسمت بازی به شما بدهد و پیشنهاد می‌کنیم آن را در پایین تماشا کنید.

ورود Mortal Kombat 11 به نسل نهم

اولین و مهم‌ترین خصوصیت این نسخه، بهبودهای صورت گرفته در بازی برای استفاده از توانایی‌های سخت‌افزاری کنسول‌های نسل نهم است. بازی Mortal Kombat 11 Ultimate با استفاده از پتانسیل SSD های کنسول‌های نسل نهم، زمان بارگذاری بازی را تقریبا به صفر رسانده است. این امر هیجان مبارزات بازی را بیشتر کرده و انتظار برای شروع نبرد را را کاهش داده است.

از دیگر خصوصیات ویژه‌ی این نسخه برای دارندگان PlayStation 5 و Xbox Series X/S، پشتیبانی از رزولوشن 4K است. حالا کسانی که این بازی را روی کنسول‌های خود تجربه می‌کنند هم می‌توانند از کیفیت تصویری 4K بازی لذت ببرند. علاوه بر این موارد، بازی Mortal Kombat 11 Ultimate امکان تجربه‌ی آنلاین بین پلتفرم‌های مختلف (Cross Play) را هم فراهم می‌کنند. دیگر مهم نیست که دوستان شما عضو خانواده‌ی اکس‌باکس باشند یا پلی‌استیشن، حالا شما می‌توانید بدون هیچ دردسری با آن‌ها به مبارزه در جهان خونین مورتال کامبت بپردازید.

ویژگی کلی بازی

مورتال کمبت را نمی‌توان صرفا به صنعت بازی‌سازی محدود کرد. در کمیک‌ها، سری‌های تلویزیونی، سینما، انیمیشن‌ها و حتی لایو اکشن‌ها، این اسم همیشه یک نام پر آوازه به حساب می‌آید. جدای از بقیه صنعت‌ها، مورتال کمبت در دنیای بازی‌های ویدیویی از قدیم تا به‌ امروز، همیشه یک مجموعه بازی موفق، پرطرفدار، پرهیجان و جذاب بوده است.

وقتی صحبت از بازی مورتال کمبت می شود، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، خشونت و انجام حرکات معروف فیتالیتی است. از ابتدا این بازی با این ویژگی ها مطرح شدند و با همین روال توانستند در میان مردم محبوبیت به دست آورند. به همین خاطر است که مورتال کمبت توانست در یک مدت زمان اندک راه خود را از دیگر بازی های مبارزه ای جدا کند.

توضیح مختصری در مورد بازی مورتال کمبت 11

این بازی همانند نسخه های قبلی در سبک مبارزه ای است و به صورت یک نفره و در غالب نبرد های پیاپی و دو نفره یا ماجراجویی پیش می رود. روند بازی بدین صورت است که در صفحه اول باید شخصیت جنگجوی خود را انتخاب کنید و در طی چند مرحله به مبارزه با رایانه یا بازی کننده دوم بپردازید.

برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود. پس از دو بار پیروزی، جنگجوی شکست خورده در حالت نیمه جان قرار می گیرد و براساس جنسیت او پیغام تمامش کن به بازیکن برنده داده می شود. در این زمان جنگجوی برنده این فرصت را دارد تا با استفاده از فنون فیتالیتی ضربه پایانی را به فرد وارد کند و برنده نهایی بازی باشد.

در پایان

در این مقاله، بررسی کامل بازی Mortal Kombat را برای شما قرار داده ایم و با وجود اینکه تمام نکات مربوط به بازی را برای شما ذکر کرده ایم، باز هم باید بگوییم که در آخرین نسخه بازی باید حرفه ای شوید. بازی ، که Mortal Kombat 11 است، یک و تنها. اگر به موزیک علاقه دارید، می توانید دانلود برنامه اسپاتیفای موزیک را نیز در سایت پرمیوم بیابید.

به نظر شما کدام شخصیت بهترین تطابق را دارد؟ شما می توانید نظرات خود را در مورد این سرگرمی شگفت انگیز به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد