همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

بهترین برندهای پمپ در بازار


پمپ وسیله ای است که برای جابجایی مایعات استفاده می شود. پمپ با اعمال فشار به مایعات، آنها را در جهت مورد نظر حرکت می دهد. شناخته شده است که مایعات بدون ابزار از بالا به پایین جریان دارند.

اما به سختی می توان آب را در جهت دیگری حرکت داد. پمپاژ آب از لوله‌های مجتمع‌ها، ساختمان‌های اداری و مسکونی یا انتقال آب از منبعی مانند رودخانه‌ها یا تخلیه به آبیاری. یا اهداف پیشگیری از سیل امکان پذیر نیست.

تولید برق، روغن و پلاستیک مورد استفاده در زندگی روزمره مستلزم انتقال مایعات در فشار بالا است. مارک های مختلف پمپ ها واحدها و سیستم هایی را برای دستیابی به فشار و انتقال سیالات به روش های ایمن و کارآمد ارائه می دهند. در ادامه با سه برند پمپ آشنا می شویم.


پمپ پمپ

پمپ های ابارا محصولات استاندارد هستند. ابارا طیف گسترده ای از پمپ ها را برای رفع نیازهای مختلف ارائه می دهد، مانند پمپ های آبرا برای تامین آب و زهکشی برای زندگی روزمره و پمپ های مختلف ابارا برای انتقال مایعات مورد استفاده در کارخانه ها. پمپ ابارا از ایجاد یک محیط زندگی راحت و توسعه صنعت پشتیبانی می کند.


توپ پمپ ابارا

پمپ ابارا با محصولات و خدمات خود راه حل های عالی را برای هر هدف و هر موقعیتی ارائه می دهد. سری پمپ آبارا طیف گسترده ای از پمپ ها و سیستم ها را برای استفاده عمومی و حرفه ای ارائه می دهد.


پمپ های سطحی

طیف گسترده ای از پمپ های شناور EBARA برای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله آب شیرین، آب صنعتی، فاضلاب و سیالات ویژه مناسب است.

پمپ روکار ابارا مدل CB

ویژگی ها و مزایا

عملکرد بالا با طراحی پیشرفته

عملکرد بالا

کاهش هزینه های عملیاتی

طراحی پمپ کوچکتر به این معنی است که انرژی کمتری مورد نیاز است


بهبود عملکرد مکش

・ هنگام استفاده از سرعت های بالاتر NPSH-R را کاهش دهید

・با پمپ Ebara از مکش بالا حتی در دبی بالا اطمینان حاصل کنید

・ کاهش کاویتاسیون در پمپ Ebara


پمپ شناور

طیف گسترده ای از پمپ های شناور EBARA برای آب تمیز (چاه های عمیق، تامین آب، آبیاری) و فاضلاب (آب باران، فاضلاب، فاضلاب و غیره) مناسب هستند.


ارتقاء واحدهای پمپ

واحد بوستر پمپ ابارا از شبکه بزرگ آب یا مخزن آب تحت فشار برای تامین آب استفاده می کند. می تواند میزان آب آزاد شده را با توجه به مقدار آب مصرفی کنترل کند


ما رهبر هستیم

سیستم های مرتبط با انرژی، سیستم های آب و فاضلاب، سیستم های زهکشی آب، سیستم های آبیاری و غیره به پمپ هایی با راندمان بالا نیاز دارند که برای مدت طولانی به طور پایدار کار می کنند. EBARA چنین پمپ هایی را به نقاط مختلف جهان عرضه می کند.


ذخیره دوبله

بیش از 40 سال است که فناوری آب DAB، از جمله پمپ های DAB، نقش پیشرو در زمینه فناوری های انتقال و مدیریت ارزشمندترین منبع ما، آب را ایفا کرده است. پمپ های داب راه حل های فناوری قابل اعتماد و کارآمدی را ارائه می دهند و مصرف انرژی را در خدمات ساختمان های مسکونی، خدمات ساختمان های تجاری، کشاورزی و کاربردهای آبیاری بهینه می کنند. برای نصب این محصول از تجهیزاتی مانند بی متال هیوندای استفاده شده است.


مراقبت های آینده با پمپ داب

Pump Dub افراد را در مرکز هر فعالیت، استراتژی و برنامه توسعه قرار می دهد. شرکت «پمپ داب» بر این باور است که حفاظت از محیط زیست نه تنها از طریق محصولات دوستدار محیط زیست، بلکه به واسطه افراد مسئول امکان پذیر است.

به همین دلیل است که PumpDub تلاش می کند محصولاتی را ارائه دهد که مواد غذایی مصرف نمی کنند، با کمترین تأثیر زیست محیطی کار می کنند، شرکای اخلاقی و تامین کنندگان را انتخاب می کنند و شیوه های سبز را پیاده می کنند. زندگی کنید تا همه کسانی را که در PumpDub کار می کنند بشناسید.

پمپ داب همواره در کاهش ضایعات و احترام به محیط زیست کوشا بوده و از ابتدایی ترین فعالیت های روزمره در داخل و خارج از مجموعه شروع کرده است. این فقط در مورد عملکرد یا مشخصات صحبت نمی کند، یا حتی اینکه Dub بهتر از رقبا است. Pump Dub واقعاً باید از مردم شروع شود. از کاربران، و اگر چیزی به آنها بدهد که زندگی آنها را ساده یا بهبود بخشد، خوشحال می شوند که ما را دنبال کنند.


پمپ لئو

پمپ های لئو LEO یک ارائه دهنده راه حل های پمپ و سیستم یک مرحله ای است. از سال 1995، شرکت پمپ لئو یک ارائه دهنده راه حل های پمپ و سیستم حرفه ای پیشرو بوده است که در زمینه تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی، فروش و خدمات طیف کاملی از پمپ ها، سیستم ها و ماشین آلات مشغول است.

لئو دارای خط گسترده ای از پمپ ها، سیستم ها و تجهیزات Leo است که به بیش از 500,000,000 کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. Leo راه حل های پمپ و سیستم تک مرحله ای Leo را برای همه کاربردها در بیش از 150 کشور و منطقه ارائه می دهد. از سال 1995، LEO از یک متخصص محلی به یک شرکت ملی با فناوری پیشرفته پمپ LEO و سیستم های نوآورانه برای کاربردهای مختلف تبدیل شده است: مسکونی و خانگی، تجاری، کشاورزی و آبیاری، شهری، صنعتی، پمپ های خورشیدی، استخرها، پارک ها، راه حل های OEM و ...

Leo Pump بیش از یک تولید کننده پمپ با پنج پایگاه تولید در سراسر جهان است، بلکه یک مرکز فناوری پیشرفته مورد تایید دولت، یک ایستگاه کاری ملی پسا دکتری است. اصرار بر تمرکز بر مشتری، بازار و نوآوری مستمر به عنوان هسته اصلی، پمپ لئو را به یکی از بهترین تولید کنندگان پمپ و سیستم تبدیل می کند.

در حال حاضر، بیش از 15000 مرکز فروش LEO وجود دارد که به بیش از 500 میلیون مصرف کننده در بیش از 150 کشور و منطقه خدمات ارائه می دهد. Pump Leo با توجه به ماموریت خود و نیازهای مشتریان خود پمپ ها و سیستم های ایمن و با کارایی بالا را تحقیق و توسعه می دهد. بنابراین جهت گیری اصلی فعالیت لئو پمپ، ایجاد ارزش بیشتر برای افراد است. لئو بهترین پمپ های لئو، سیستم های کارآمد و خدمات به موقع را به آنها ارائه می دهد.

مشاهده ادامه: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214073-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد