همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

نکاتی برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کشاورزی


در سال های اخیر موضوع پهپادها در کشاورزی مطرح شده و کشاورزان بسیار کمی آن را خریداری کرده و در مزارع و باغ ها استفاده می کنند. برای اطلاع از قیمت پهپاد سمپاش تا انتهای این مقاله اوجیران همراه ما باشید.


کشاورزی در دنیا رو به جلو است و هر از چند گاهی یک اختراع به صنعت کشاورزی اضافه می شود. البته کشورهای کوچک کشاورزی را توسعه داده اند و کشاورزی هنوز در بسیاری از کشورهای جهان سنتی است، اما فناوری برخی از ربات ها مانند هواپیماهای بدون سرنشین به اکثر کشورها رسیده است. در واقع پهپادها بخشی از کشاورزی هوشمند هستند که مانند همه ابزارها قطعا دارای مزایا و توصیه هایی هستند که اگر تا پایان مقاله با ما همراه باشید با آنها آشنا خواهید شد.

کاربرد پهپادها در کشاورزی

فناوری در کشاورزی در حال پیشرفت است و پهپادها یکی از ربات های جدید در برخی کشورها هستند که در تعاملات مختلف از جمله نظارت صحرایی یا سمپاشی استفاده می شود. البته بسته به هدف، طراحی پهپاد متفاوت است و طرح آن فقط برای محلول پاشی است یا پیچیده تر است و می توان آن را برای شمارش دقیق گیاهان باغ و یا گرفتن عکس های دقیق خریداری کرد.

تصویر تفصیلی بررسی مزرعه و باغ

از آنجایی که کشاورز می تواند مزرعه یا باغ خود را از بالا بدون خلبان و از راه دور زیر نظر داشته باشد، اگر پهپاد دارای حسگرهای طیف سنجی پیشرفته (چند طیفی و فراطیفی) باشد، می توانید شاخص های مهمی مانند سطح سبز مزرعه، شرایط استرس (مادون قرمز) را اندازه گیری کنید. تشخیص و حسگرهای طیفی مادون قرمز خاک) وضعیت عناصر و غیره را در فرهنگ خود تعیین کنید.

سم پاشی و کود

در برخی موارد، وسایل نقلیه و سایر ماشین آلات کشاورزی نمی توانستند وارد مزارع و باغ ها شوند و در این حالت کشاورزان می توانستند از پهپادها برای انجام برخی فعالیت ها مانند سم زدایی یا بیماری استفاده کنند.

مزایا و توصیه های پهپاد در کشاورزی

در قسمت قبل دو کاربرد مهم پهپادها در کشاورزی ارائه شد، اما بهتر است بر روی مزایا و توصیه های پهپادها تمرکز کنیم.

برخی از مزایای پهپادها

عکس های هوایی از مزارع و باغ ها برای تجزیه و تحلیل تصاویر برای کنترل استرس و بهبود تغذیه...

در بحث محلول پاشی و محلول پاشی در مزارع و باغات در مدت زمان کوتاه استفاده می شود.

استفاده از پهپاد برای آفت کش ها در مزارع و باغ ها (با رعایت شرایط استفاده و غلظت).

رصد آب و هوای مزارع و سبزیجات از بالا برای مشاهده وضعیت

چند نکته برای هواپیماهای بدون سرنشین

قبل از استفاده از هر فناوری جدید، باید به توصیه های آن توجه کنید:

مهم است که در مورد جابجایی هواپیماهای بدون سرنشین صحبت کنید که باید در منطقه کشاورزی شما سختگیرانه و قانونی باشد و برای ایجاد مزاحمت برای دیگران وارد محدوده باغ ها و سایر زمین های کشاورزی نشوند.

برای کاربردهای محلول پاشی بسیاری از کودها، مخلوط کردن آنها را در یک مخزن بدون سرنشین در نظر بگیرید زیرا حجم آنها کم است تا از باران کود جلوگیری شود. سمپاشی با پهپاد یا تراکتور بستگی به شرایط و مساحت باغ و باغ شما و همچنین اندازه مخزن پهپاد دارد تا بهترین نتیجه را برای سمپاشی کودهایی مانند محلول پاشی بدست آورید.

زمان پرواز پهپاد بین 10 تا 25 دقیقه و نهایتاً 35 دقیقه است زیرا می توان دوربین یا تجهیزات پاشش برگ را نصب کرد و بنابراین برای یک منطقه بسیار بزرگ باید باتری پهپاد را مورد بحث قرار داد. و کل محل باید با محلول پاشی شود. ، توجه کنید

در قانون، موضوع دیگری در مورد استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین وجود دارد و آن ممنوعیت استفاده از این ابزارها در نزدیکی فرودگاه ها است. زیرا در پرواز یک فرودگاه نباید از پهپادهای دیگر استفاده کرد تا خط پرواز را دچار مشکل نکند. حداکثر ارتفاعی که یک پهپاد می تواند به طور قانونی پرواز کند کمتر از 120 متر است. یکی دیگر از قوانین مهم در بحث پهپاد این است که استفاده از پهپاد در کشاورزی باید از سازمان های ذیربط مجوز داشته باشد در غیر این صورت مجازات می شوید و اگر گواهینامه دارید باید راننده پهپاد مانند گواهینامه رانندگی داشته باشید. کارت مورد نیاز است، شخصی که پهپاد Works Drone را اداره می کند نیز باید دارای مجوز معتبر باشد. بنابراین، هزینه باغ پهپاد را که بسیار گران است در نظر بگیرید، برای دریافت نیاز به این نکات گوش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد