همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

چگونه آگهی را ثبت و منتشر کنیم؟


همان طور که از نام آن پیداست، مفقودالاثر، اعلام مفقود شدن اسناد اصیل و قانونی است که در آن هنگام مفقود شدن سند، صاحب آن مفقود شدن سند را با (شامل) مشخصات قانونی در روزنامه کثیرالانتشار اعلام می کند. سند) در تاریخ مورد نظر و بدون اعتبار.

کمبود تبلیغات ممکن است در نگاه اول کوچک و غیر ضروری به نظر برسد. بررسی آگهی مفقودی 


صرف نظر از مفقود شدن یا مفقود شدن برخی از اسناد برای دریافت نسخه یا بررسی، نیاز مبرمی به بایگانی و چاپ آگهی های مفقود شده در یک روزنامه گسترده وجود دارد. در برخی موارد مفقود شدن شناسنامه ها صدمات جبران ناپذیری به صاحبان آنها وارد کرده است.

اخطار مفقود شدن اسناد باید به دو دلیل زیر ثبت و در روزنامه محلی یا سراسری منتشر شود:

1. جلوگیری از سوء استفاده مجرمین از اسناد مفقود و مسروقه.

با گزارش مفقودی آن، صاحب سند از دست رفته از هرگونه اتهامی که ممکن است در آینده با آن مواجه شود چشم پوشی می کند.

2. صدور رونوشت اسناد مفقود;

برای صدور مجدد شناسنامه، ثبت نام خودرو و سایر اسناد مالکیت، اسناد مفقود طبق قانون باید در رسانه های عمومی اعلام شود و باید در دسترس باشد.

برای مقالاتی که اخطار الزامی را از دست داده اند؟

مدارک مفقودی که برای ثبت نام و صدور کپی نیاز به پرینت اخطار مفقودی دارد: گرین کارت خودرو، سند مالک خودرو، سند شرکت، بیمه خودرو، گواهینامه اسلحه، مدرک تحصیلی و دانشگاهی، پروانه کسب، گذرنامه، گواهینامه. کارت، پروانه پزشکی، پروانه وکالت، کارت دانشجویی، کارت پایان خدمت، اسناد مالکیت و اسنادی مانند فاکتور بدنه خودرو و ... ارزش ذاتی دارند.

علاوه بر مدارک فوق، در صورت مفقود شدن مدرک شناسایی مانند شناسنامه، کارت ملی یا KTP ممکن است منجر به تشکیل پرونده کیفری شود، بنابراین در صورت گم شدن این مدارک، گزارش مفقودی مناسب را ارائه دهید. آگهی ها فهرست شده و در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شوند. این سند قدرتمندی است که مالک را از جنایات یا تخلفات رهایی می بخشد.

کدام روزنامه ها مجاز به ثبت آگهی هستند؟

انتشار آگهی طبقه‌بندی شده در کلیه روزنامه‌های دارای مجوز «فعالیت ملی» در سامانه کامل وزارت مدیریت اسلامی تایید می‌شود.

روزنامه کیهان، اطلاعات، کاروکارگر، همشهری، ایران و سایرین برای چاپ آگهی های گمشده تفاوتی ندارند. تنها نکته مهم این است که اخطاریه مفقودی باید در صفحه اصلی روزنامه چاپ شود نه در مفاد روزنامه و صفحات تکمیلی چاپ صفحات آگهی، روزنامه اصلی نیز هزینه کمتر و خدمات بهتر و کیفیت بالاتری دارد.

آیا برای دریافت کپی از تمام اسناد نیاز به ثبت آگهی گمشده دارم؟

نه برای چاپ اخطاریه مفقودی به مدارکی مانند شناسنامه یا کارت تامین اجتماعی نیازی ندارید اما توصیه می شود از روی این مدارک برگه مفقودی را چاپ کنید. زیرا در صورت سوء استفاده از شناسنامه و عدم ثبت گزارش مفقودی، نمی توان ثابت کرد که این مدرک وجود نداشته است! اما اگر اخطار حذف ثبت و چاپ شده باشد، ارائه یک کپی از روزنامه مربوطه به راحتی به شما نشان می دهد که هیچ مدرک هویتی ندارید.

هزینه تبلیغات گم شده چقدر است؟

هزینه آگهی مفقود شده باید قبل از انتشار آگهی پرداخت شود. همچنین پرداخت این مبلغ به عهده شخصی است که دارای یک یا چند مدرک مفقود است. هزینه چاپ آگهی گمشده با هزینه دریافت سند یا سند تکراری متفاوت است و به صورت جداگانه صورتحساب می شود.

بسیاری از روزنامه ها در سراسر کشور شروع به انتشار آگهی های گمشده کردند و به برگه های گسترده معروف شدند. بسته به روزنامه ای که می خواهید در آن آگهی درج کنید، باید مبلغ مورد نیاز را به حساب نشریه آن روزنامه واریز کنید.

از طریق سامانه ثبت و رهگیری می توانید تمامی مراحل و اقدامات لازم برای انحلال شرکت را پیگیری کنید. با رعایت راهنمای انحلال و سامانه ثبت آسان کسب و کار می توانید این روند قانونی را به راحتی انجام دهید.

انحلال شرکت چیست؟

مشاغل ممکن است پس از انجام عملیات به دلایل خاصی فعالیت خود را متوقف کنند. این تعطیلی ممکن است به دلیل پایان دوره فعالیت شرکت (مشخص شده در اساسنامه شرکت) باشد و یا به دلایل دیگری نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. به این فرآیند انحلال شرکت می گویند.

قوانین تجارت بیان می کند که این شرکت ها باید فسخ خود را به اداره ثبت شرکت ها و عموم مردم (در روزنامه رسمی کشور مربوطه) اعلام کنند و مشکلات معوق شرکت باید در مدت معینی حل شود.

در هنگام انحلال باید بدهی ها و بدهی های شما پرداخت شود و کلیه دارایی های منقول و غیرمنقول پس از انحلال و پرداخت کامل بدهی های شرکت بین سهامداران و ذینفعان شرکت تقسیم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد