همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

خرید نرم افزار سی آر ام


حتما پیش خود می گویید چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مگر ما نمی‌دانستیم کالاها یا خدماتمان را برای مشتری ایجاد می‌کنیم؟ مگر تاکنون مشتریان را نمی‌شناختیم؟ به چه علت باید موضوع ارتباطات با مشتری مطرح باشد؟ مگر مشکلی در بازاریابی یا فروش ما به وجود آمده که باید ما هم خود را گرفتار چنین موضوعاتی کنیم؟ آنانی که به این مقوله پرداخته‌اند، در معرض رقابت و در بازار جهانی فعالیت داشته‌اند، ما که در آن شرایط نیستیم؛ چرا باید بی‌جهت هزینه کنیم و خود را به درد سر بیندازیم.

به تدریج با رشد و توسعۀ جوامع و افزایش کارآمدی و گسترش ارتباطات، بنگاه‌ها محصولات خود را برای مصرف‌کنندگانی تولید یا ایجاد کردند که لزوماً آنان را رؤیت نکرده یا حتی تماس مستقیم نیز با آنان برقرار نکرده باشند. این مرحلۀ سوم، در سیر ارتباطات بنگاه‌ها با مشتری بود.

اگر فرض کنیم در بازار محصولات مورد نظر رقابت کامل برقرار باشد، طبعاً آن عرضه‌کننده‌ای موفق‌تر است که بتواند محصول خود را با کیفیت بالاتر، زمان تحویل کمتر و نیز قیمت پایین‌تر عرضه کند. در این شرایط، توسعه و پیشرفت بنگاه وابسته به توان عمل آن در بازار و قدرت و چالاکی آن در پاسخگویی به نیازهای بازار و نیز جلب و جذب مشتریان به روش‌های مختلف از جمله تبلیغات است.

مشتریان بالقوه شما با یک تماس خرید می کنند یا لازم است چندین جلسه و تماس برای تصمیم گیری آنها به سایت https://www.owj.io و انجام خرید برگزار شود؟

آیا خدماتی که برای کارکنانتان تعریف شده با اعمال افراد در ارتباط با مشتریان هم‌خوانی دارد یا در یک جمله، آیا سازمان و شرکت شما مشتری‌مداری اصولی را رعایت می‌کنند یا خیر؟

یک مدیر نیز می خواهد در صفحه کارتابلش علاوه بر وضعیت وظایفی که به سایرین محول کرده است، مشاهده نماید که وضعیت قیف فروش چگونه است، چه درصدی از سرنخ های فروش وارد فرایند فروش شده اند.

ولی نسخه اصلی این نرم افزار برای شرکت‌ها با هر سایزی مناسب بوده و جوایز و افتخارات زیادی را کسب کرده‌است.

با انتقال داده‌ها، نرم‌افزار و خدمات به یک محیط ابری آنلاین و البته امن، کسب‌وکارها می‌توانند بهره‌وری را افزایش، هزینه‌ها را کاهش و مقیاس‌پذیری را افزایش دهند.

سایت هایی که روزانه در سیستم باز میکنید از ای به بعد در نرم افزار ما ذخیره و در یک جا مدیریت کنید

در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود.

شما میتوانید از تمامی اطلاعات موجود در سیستم خروجی بگیرید. نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان باعث می‌­شود سازمان‌ خود را مدیریت کنید. این بدین معنی است که می‌توانید نظم سازمانی خود را بهبود بخشید.

زمانی که پورتال مشتریان و سیستم مرکز تماس به نرم فزار مدیریت خدمات پس از فروش متصل باشند، موجب خواهد که یک ارتباط دو طرفه میان تیم شما و مشتریان به نحو موثرتری شکل گیرد.

میخواستم بدونم نر افزار های سی آر ام باید مثلا روی مدیریت محتوا مثه وردپرس نصب شن یا جداگانه یه فضای ابری در اختیار ماست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد