همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

این کانال ها هوا را هم از پوشش خود انتقال نمی دهند


البته این کانال ها هوا را هم از پوشش خود انتقال نمی دهند، اما شما می توانید برای بهتر شدن عملکرد، با استفاده از عایق های مناسب، کانال ها را هم عایق بندی کنید تا از نفوذ هوا به بیرون هم به طور کامل جلوگیری نمایید. در بالا هم به آن اشاره کردیم این محصول هم قابلیت آن را دارد که عمل سرمایشی و هم عمل گرمایشی را به عهده دارد که مهمتر آن است که در هنگام استفاده از آن در فصل سرما می توان آن به کویل آب گرم به آن وصل می کنیم و آن آب مدار را از پکیج یا موتور خانه تامین می کند که در این صورت مصرف کمتری نیز خواهد داشت. به دلیل برخورداری از مزیت های بی شمار در حال حاضر در اکثر ساختمان های مسکونی، اداری و یا تجاری با نصب داکت اسپلیت هوای مورد نیاز را تامین می کنند. این دو یونیت در داکت اسپلیت توسط لوله های مسی با یکدیگر در ارتباط می باشند.محل دقیق یونیت داخلی یا هواساز در سقف کاذب در بین طبقات می باشد و کندانسور که بخش تامین کننده هوای مطبوع می باشد نیز در فضای خارجی ساختمان مانند حیاط، پشت بام یا بالکن قرار می گیرد.لوله های مسی ارتباط دهنده این دو یونیت که به آن لوله های مبرد نیز می گویند وظیفه هدایت و انتقال دما را بر عهده دارند. 

برای کنترل مقدار هوای فن، در دهانه ی مکش آن یک دمپر قرار داده می شود که تنظیم هوای عبوری آن در مشعل های کوچک، به صورت دستی در مشعل های بزرگ به وسیله ی یک سرو موتور، کنترل شده و میزان هوای عبوری از دمپر هوا متناسب با مقدار سوخت کم و زیاد می شود. مزیت اصلی چیلرهای تراکمی آبی نسبت به هوایی، بیشتر بودن راندمان (COP) و قیمت کمتر چیلرهای آبی نسبت به هوایی است. مدلسازی شده است. دمای آزاد ساختمان با توجه به ویژگی­های آن متفاوت بوده و می­تواند بیشتر یا کمتر از دمای هوای خارجی باشد. در زمان کنونی که آلودگی و رسوبات موجود در هوا به خصوص در شهر های پر جمعیت افزایش پیدا کرده است، فیلتر کردن هوا و مطبوع ساختن آن خواسته ی همه ی شهروندان می باشد. می توان با تعبیه یک فیلتر مناسب جلوی دریچه مکش علاوه بر تهویه کاملا مطبوع، یک سیستم تصفیه تمام عیار هم داشته باشیم. قابلیت فیلتر کردن هوا را هم دارند که این از امتیازات ویژه آن ها محسوب می شود. فن کویل ها قابلیت خنک سازی تمامی اتاق های یک مجموعه را ندارند.

دسته بندی حدود 300 نوع مصالح مورد استفاده در ساختمان با ساده ترین روش جهت شبیه سازی جداره های مورد نظر و نیز با قابلیت افزایش توسط کاربر و محاسبات لازمه جهت تعیین وزن واحد سطح، اینرسی و قابلیت هدایت حرارتی یک جداره در و ضعیت های مختلف به صورت کاملاً هوشمند. اما در داکت اسپلیت کم مصرف به جهت استفاده از کمپرسور اینورتر دور شفت کمپرسور تغییر میکند و از استارت مجدد دستگاه که اوج مصرف برق در زمان زیر بار رفتن کمپرسور است جلوگیری میکند. یکی از معانی داکت، "کانال" است. در حالی که چنین مشکلی برای داکت اسپلیت ها وجود ندارد و آن ها می توانند از طریق کانال های مخفی به همه ی اتاق ها دسترسی داشته باشند. در حالی که در داکت اسپلیت می توانید برای تعداد زیادی از اتاق ها از سیستم های تهویه هوا یکسان استفاده نمایید. البته شما می توانید به سلیقه خود، از دریچه های با طرح های زیبا هم استفاده کنید و به زیبایی های بصری محیط هم بیافزایید.

البته نگران نباشید؛ استفاده از کانال های یونولیتی بسیار شبیه به کانال های گالوانیزه است که در سیستم های تهویه هوای سابق مورد استفاده قرار می گیرند. این دریچه ها همانند دریچه های کولر می باشند و به جای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند. در این بخش هم عملا می توانیم ماه هایی از سال که به سرمایش نیاز نداریم را حذف کنیم. این سیستم ها، با قدرت بالای خود، به بهترین حالت ممکن، سرمایش یا گرمایش را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند و این از خصوصیات بارز داکت اسپلیت ها می باشد. مزیت قابل توجه دیگر داکت اسپلیتها این است که به راحتی میتوان از آن برای سرمایش و گرمایش استفاده کرد. پیشنهاد می شود که اگر سابقه استفاده از این سیستم را ندارید، هم اکنون در تهویه کاج اقدام به ثبت سفارش خود کنید و یک داکت اسپلیت را با بهترین قیمت ممکن دریافت نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد