همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

مه پاش مرغداری چه قابلیت هایی دارد؟

لیست خرید تجهیزات و لوازم جانبی مورد نیاز کارواش بخار . دستگاه مجهز به قرقره جمع کن شیلنگ فشار قوی و کابل برق بوده و برای قرارگیری و نگهداری کلیه بخش ها و لوازم جانبی دستگاه، فضای ویژه ای روی بدنه در نظر گرفته شده است. این دستگاه برای استفاده مداوم نبوده و به منظور نظافت اطراف منزل، دوچرخه و یاموتورسیکلت استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه در یک مدت زمان کم با اعمال آب پر فشار می توان جرم ها و آلودگی ها را از روی سطح برطرف نمود. برای استفاده از دستگاه کافی است شیلنگ ورودی به یک منبع آب خارجی وصل گردد. M24000 برای پودر کردن آب از پروانه بسیار بادوام آلومینیومی بهره می گیرد. واترجت KQ599 TST یک دستگاه شوینده فشار قوی صنعتی با طراحی فشرده است که با دارای بودن محدوده فشار کاری 30 تا 150 بار و خروجی آب 11 لیتر بر دقیقه برای کاربرد در محیط های صنعتی بسیار ایده آل می باشد. ورودی مربوط به ماسه به کمک یک شلنگ به یک جعبه ماسه متصل می شود. با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به نظافت سطح به صورتی دستی نیست و می توانید به کمک دستگاهی به نام پمپ کارواش, به نظافت سطوح و منزل اقدام کنید.

سوپاپ پمپ بر اساس فشار کارواش, دبی کارواش و نوع مصرف کارواش در اندازه های مختلف طراحی و تولید می شود. کاری که باید سوپاپ انجام دهد, آن است که در زمان معینی آب را انتقال دهد و هوا را خارج کند. با استفاده از این وسیله کاربردی می­توان عملیات شستشو و رفع گیر شبکه انتقال فاضلاب را با سرعت بیشتری انجام داد. همان طور که در مقاله های گذشته توضیح دادیم, پمپ کارواش می تواند با کمترین میزان استفاده از آب و در مدت زمان کوتاه سطح مورد نظر را تمیز نمایید. اجزای تشکیل دهنده این سیستم در مطالب زیر به اختصار توضیح داده شده . ساختار کیت پکینگ از حلقه های نرم و منعطفی تشکیل شده است که به وسیله پیچ و مهره به هم فشرده شده اند. این حلقه ها در درون محفظه آب بندی پمپ قرار می گیرند و از نشست آب درون پمپ به بیرون جلوگیری می کنند. این وسیله قطعه ای است که در درون پمپ قرار دارد و از خروج مایع تحت فشار به بیرون پمپ جلوگیری می کند. شرکت آبیاران عاملیت فروش پمپ کارواش های تولید شده کارخانجات Annovi می باشد که آماده ارائه هرگونه خدمات به هم میهنان عزیز است .

آبپاش مدل pgp هانتر از نظر کارکرد کاملا شبیه آبپاش مدل pgj بوده با این تفاوت که شعاع پاشش این مه پاش مرغداری بین 7 الی 13 متر میباشد. این دستگاه همراه با دو نازل تیغه ای و دوار عرضه میگردد و می توان متناسب با عملکرد و فشار و نوع پاشش مورد نظر، نازل مطلوب را انتخاب نمود. همچنین شعاع پاشش یعنی فاصله خروج آب از نازل تا انتهای فرودآمدن آن، از مقدار حداقل تا حداکثر قابل تنظیم و کنترل می باشد. کنترل جریان خروجی آب در این کارواش صنعتی به سادگی امکان پذیر است و تنها با فشردن یا رها کردن ماشه تفنگی، موتور و پمپ دستگاه فعال یا غیر فعال شده و جریان آب برقرار یا قطع می گردد. استفاده از دستگاه پمپ کارواش صنعتی به کاربری خاصی محدود نشده و تقریبا در نظافت تمامی وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرکاربردترین لوازم یدکی پمپ کارواش, سوپاپ پمپ است که روی سرسیلندر قرار می گیرد. مانند پکینگ, سوپاپ نیز باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه می شود. نشت آب از پمپ در دراز مدت سبب آسیب به پمپ می شود, بنابراین این قطعه سبب افزایش طول عمر مفید پمپ می شوند.

سپس وزن، طول و قطر آنها اندازهگیری شد و شکل آنها بر اساس طبیعی یا غیر طبیعی (بدشکل) بودن ثبت شد. مواد جامد محلول کل در هر میوه با رفراکتومتر و pH و اسید قابل تیتر اندازهگیری شد. مه پاش) هم قابل استفاده برای آبیاری گل و گیاهان می باشد و هم برنامه مجزا و مخصوص برای مه پاش دارد که همگی در یک دستگاه در نظر گرفته شده است و به دلخواه شما مورد استفاده قرار میگیرد. این ویژگی سطح ایمنی و سهولت کار با دستگاه واترجت را به شکل قابل توجه افزایش می دهد. برای ایمنی بالای دستگاه از شیر ایمنی خودکار و محافظ حرارتی موتور کارواش استفاده شده است. برای راه اندازی کارواش چه لوازمی مورد نیاز است؟ این دستگاه شوینده فشار قوی، دارای پارامترهای متعددی است که با توجه نمودن به آن ها، تصمیم گیری در رابطه با خرید یک کارواش صنعتی مناسب و درخور نیاز را راحت تر می سازد. روی هر گیاه یک گلآذین با اولین میوه و دو میوه ثانویه نگهداری شد. گانجی کارواش VIP پلاس .برای اولین بار در ایران خدمات کارواش تخصصی سیار خودرو. انواع مختلفی از دستگاه های بخارشوی کارواش وارداتی یا ساخت ایران با اندازه های مختلف در بازار وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد