همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

چگونگی ارایه خدمات به مشتری

در این بخش می خواهیم با نحوه ی ارائه ی خدمات شرکت سام سرویس آشنا شویم. این خدمات هم در دفتر مرکزی سام سرویس ارائه می شود و هم در نمایندگی های تعمیرات موبایل سامسونگ و هم در نمایندگی سامسونگ کرج فردیس و درسراسرنقاط و شهر ها و محلات ایران ارائه می شود.

شرکت سام سرویس خدمات خود را با استفاده ی واحد های دورن مجموعه ی خود انجام می دهد. ارائه ی خدمات مناسب در سایه ی داشتن واحد های قدرتمند و البته هماهنگ با یکدیگر حاصل می شود و نتیجه ی آن ارتقای سطح رضابت مشتری خواهد بود.

در ادامه ی مطلب با واحد های شرکت سام سرویس آشنایی پیدا کرده و روش کار آن هارا خواهیم شناخت.

واحد فنی مهندسی:

این واحد شامل قسمت هایی است که در پایین آورده شده است :

Ø    پذیرش : تمامی امور ثبت سفارش، پذیرش و ارسال سفارشات به مشتریان در این بخش انجام می گیرد.

Ø    بخش فنی TV

Ø    بخش فنی محصولات صوتی اعم از DVD, Home Theater, Camera,Mobile,Tablet

Ø    بخش فنی کولر

Ø    بخش فنی مانیتور

لازم به ذکر است کلیه ی امور مربوط به مشتریانی که به صورت حضوری به سام سرویس مراجعه می کنند نیز در همین بخش رسیدگی و پردازش می شود. همچنین اگر نمایندگان سام سرویس با مشکلات فنی رو به رو شوند و به دفتر سام سرویس مراجعه کنند، همکاران سام سرویس در بخش پذیرش مشکلات پیش آمده را بررسی و حل خواهند کرد.

پشتیبانی فنی : ( اطلاعاتی در رابطه با  PPL,ServiceManual و مشکلات فنی نمایندگان خانگی)

VIP:

ارایه خدمات نصب TV:

Ø      ارائه کردن خدمات نصب محصولات به وسیله ی تیم های ویژه

Ø       پشتیبانی فنی  از نرم افزارهای تلویزیون ها

Ø      ارائه سرویس RM

Ø       دعوت از مشترکین ویژه در جشن ها و نمایشگاه ها ی سام سرویس و ...

Ø      انجام بازدیدهای ویژه جهت خدمات به مشترکین VIP

امورنمایندگان:

همانطور که قبلا اشاره کرده بودی تعداد نمایندگی های شرکت سام سرویس بسیار زیاد است. تعداد این نمایندگی ها به بیش از 800 نمایندگی در سراسر ایران می سد. از جمله ی نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ می توان نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج میدان شهدا را نام برد. با اعطای نمایندگی های زیاد و با کیفیت شبکه ی خدمات سام سرویس بهینه سازی می شود و به درستی توسعه می یابد. مسئولیت های سام سرویس در مقابل نمایندگی ها را در ادامه شرح می دهیم:

Ø    رسیدگی کردن به همه ی مسائل  مرتبط با  نمایندگان از قبیل تخلف های  نماینده ،تعلیق نمایندگی  ویا حتی حذف نمایندگی

Ø    رسیدگی کردن به درخواست های ارسال شده توسط متقاضیان اخذ نمایندگی های سام سرویس

این واحد شامل بخش های زیر است :

1.    امورنمایندگان صوتی تصویری

2.    امورنمایندگان خانگی

3.    امورنمایندگان کولر

4.    امورنمایندگان ماشین های اداری (پرینتر ، فکس و موبایل)

5.    ارزیابی


بیشتر بخوانید:

https://sam-service.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد