همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

بهتر است لینک بخریم یا از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

ما نیز همچون شما با تمام رویکردهای سنتی که در صورت استفاده درست میتوانند سودمند باشند، آشنا هستیم (مثل انتشار متن خبری در وبسایت یا وبلاگ، اشتراکگذاری آن در شبکههای اجتماعی یا ارتباط با افراد از طریق ایمیل)، ولی برای اینکه مطمئن شویم یک بیانیه مطبوعاتی، بیشترین تاثیر ممکن را دارد، باید به چند چیز توجه داشته باشیم. برای شروع فعالیت های مرتبط با بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز خواهیم داشت. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد وقتی در حال مطالعه متن یا مقاله ای هستید مطالب جالب و وسوسه انگیزی درباره جدید ترین محصولات زیبایی یا محصولات تخفیف دار دیده باشید. اگر هیچ سئو کاری در سایت شما کار نمیکند می توانید در ادامه با ما همراه باشید که نحوه لینک گذاری در یک رپورتاژ آگهی را برای شما خواهیم آموخت . بازاریابی آنلاین، برندسازی، معرفی و فروش محصول، جذب مخاطب، کسب بک لینک و افزایش رتبه وب سایت و بهبود وضعیت سئو از معمول ترین اهداف انتشار رپورتاژ آگهی است.

چون هدف رپورتاژ آگهی تمرکز بر محتوای تبلیغاتی، فروش، جذب مخاطب و بازاریابی است فقط لحن ادبیاتی قلمبه سلمبه کافی نیست بلکه محتوا باید به اندازه کافی گیرا، جذاب و کاربردی باشد تا بلکه مخاطب بعد از نیمچه نگاهی به خواندن آن تشویق شود. در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد. محتوای یکسان در یک سایت (حتی اگر کمی اصلاح شده باشد) می تواند تاثیر منفی بر روی نمایش محتوا در موتورهای جستجوگر داشته باشد. رپورتاژ آگهی عبارتی است که گاهی اوقات به اشتباه رپرتاژ آگهی نیز سرچ میشود اما این اشتباه بسیار رایج است و ممکن است اکثر کاربران یا حتی خود شما نیز این کلمه را اینگونه سرچ کنید. وب سایتهایی که دارای سئو مناسب هستند میتوانند به عنوان وب سایتهای معتبر شناخته شوند چرا که این گونه سایتها دارای ورودی مناسب بوده و رتبهی الکسای بهتری نسبت به سایر سایتها دارند. یکی از راهکارهایی که باعث میشود الگوریتم گوگل، رتبه سایت شما را افزایش دهد، دریافت بک لینک از سایتهای پربازدید و معتبر است. 

اما پس از آن محتوای سایت شما است که تعیین میکند مخاطب در آن باقی بماند یا نه. قانع کننده، سرگرم کننده، جالب، کاربردی و هدفمند بودن از ضروری ترین و مهم ترین مواردی است که در نگارش متن رپورتاژ باید به آن ها توجه داشت. امروزه کاربران فضای مجازی به راحتی متن های تبلیغاتی را تشخیص می دهند و بدون کوچک ترین توجهی از آن ها عبور می کنند به همین دلیل نوع نگارش متن رپورتاژ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما از موثر ترین و مهم ترین آن ها می توان به تبلیغات رسانه ای (رادیو یا تلویزیون)، تبلیغات نوشتاری (روزنامه ها و مجله ها) و تبلیغات اینترنتی (وب سایت ها و خبرنامه ها) اشاره کرد. متاسفانه سودجویان بسیاری هستند که با استفاده از این بک لینک ها یک سایت را به سرعت بالا آورده و پروژه را تحویل و بلافاصله اصرار شدیدی به تسویه حساب می کنند.

با توجه به مزایای رپورتاژ آگهی که در بالا گفته شد، این سوال مطرح می شود که برای داشتن بک لینک بهتر است لینک بخریم یا از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟ در واقع از زمان های دور کامنت گذاری در مطالب یکی از ضروری ترین موارد برای سئو بوده است که کاملاً منطقی میباشد زیرا هرچه یک مطلب کامنت و نظر بیشتری دریافت کرده باشد یعنی برای کاربران مفید تر بوده و توانسته اند با آن ارتباط برقرار کنند. آدرس سایت مورد نظر باشد. 8-مرحله بعد انتخاب و آپلود عکس مناسب برای مطلب است.بهترین حالت این است که عکسها اختصاصی باشد.فرضا اگر در مورد یک غذا مانند طرز تهیه زرشک پلو با مرغ می نویسید ،خیلی مناسب است که خودتان عکس بگیرید و عکستان اختصاصی باشد. این دسته از تبلیغات که احتمالا تبلیغاتی بودن آن ها از چشم شما پنهان مانده است یکی از روش های جذب مخاطب است که آن را اصطلاحا رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری می نامند. طرز کار سامانه به این شکل می باشد که پس از ثبت نام و ورود به بخش کاربران شما به متن های آماده انتشار به صورت رپورتاژ خبری در وب سایت خود دسترسی خواهید داشت و می توانید با توجه به موضوع و کیفیت متن ریپورتاژ و سایت آگهی کننده متون دلخواه را به صورت خبر یا مقاله در وب سایت خود منتشر کنید و به ازای انتشار هر رپورتاژ در وب سایت خود امتیاز معینی دریافت خواهید کرد که با استفاده از این امتیازات می توانید متن رپورتاژ تبلیغاتی خود را نیز برای انتشار در اختیار وب مستر های دیگر قرار دهید.

خرید رپورتاژ : https://www.tesmino.com/reportage/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد