همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

راهنمای خرید بهترین لاستیک خودرو


Quick Clean، با کیفیت فوق العاده و با بالا بردن عمر لاستیک باعث می شود تا مدت بیشتری از آن با خیال راحت استفاده کنیم و همچنین در هزینه های خود صرفه جویی کنیم. همچنین جدیدترین لاستیک ها باید در محور عقب و لاستیک هایی که تا حدی فرسوده هستند در محور جلو قرار بگیرند. لیست بیستی های گرامی توجه داشته باشید که برای خرید لاستیک خودرو می توان بر خلاف تهیه قطعات یدکی اتومبیل ها که حتما باید با قطعه قبلی خود در تشابه کامل قرار داشته باشند از مدل های دیگری نیز استفاده کرد البته به شرط اینکه بدانید در بازار به دنبال چه نوع لاستیکی برای انداختن در زیر چرخ های وسیله نقلیه خود هستید! اعداد کمتر، مانند ۵۵ یا کمتر، به معنای یک ساید وال کوتاه برای بهبود فرمان پاسخ در خودرو است . فشار باد زیاد و فشار باد کم هر دو باعث آسیب رساندن به لاستیک ها میشوند. مدل چهار فصل: لاستیک های چهار فصل همانند نام خود مناسب استفاده و رانندگی در هر چهار فصل سال هستند و بهترین گزینه برای تمام کسانی بحساب آورده می شوند که خیلی تمایلی به تعویض لاستیک های خود با تغییر فصل ها ندارند!

برای افزایش یافتن عمر تایر خودروتان لازم است هر سال برای تنظیم بالانس و فرمان و نیز جلوبندی ماشین خود به مرکزهای معتبر برای این کار مراجعه کرده و ماشین را چکاپی کامل کنید. از سال 1900 استفاده از لاستیکها محبوبیت زیادی برخوردار شد و از آنها برای ساخت دوچرخهها و اتوموبیلها استفاده شد. این مورد برای لاستیکهای ساخت داخل کمتر وجود دارد. استفاده نمایید. اسپری براق کننده لاستیک ترتل واکس برای انواع لاستیک ماشین مناسب میباشد. همچنین این محصول برای شستشوی تایرها و لاستیکهای کلاسیک هم کاملا مناسب و ایمن میباشد. همانطور که اقلیم های مختلف جغرافیای اعم از سرد و گرم دارند، لاستیک ها هم متناسب با همین شرایط آب و هوایی طراحی و تولید می شوند و در تولید آنها از مواد خاصی بهره گرفته می شود. با این حال یادتان باشد که شما باید متناسب با شرایط آب و هوایی اقلیم محل زندگی خود به فکر خرید لاستیک برای اتومبیل تان باشید. این تکنولوژی طراحی شده است تا خطوط کنتور تایر را قادر سازد به شرایط مختلف جادهها واکنش مناسب داشته باشد. ابتدا مقداری آب پر فشار بر روی لاستیک میگیریم تا کثیفی و جرمهای چسبیده به آن جدا و نرم شوند. برای یافتن پاسخ این سوالات بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پس از آشنایی با انواع اسپری لاستیک، ما شما را با 5 محصول برتر از دیدگاه کارشناسان گنجی پخش آشنا میکنیم. اگر فرمولاسیون ما مناسب نباشد نمیتوانیم محصولی مفید و کارآمد تولید کنیم. مطالب مفید درباره لاستیک خودرو : به مرور زمان تایرها دچار ساییدگی می شوند و آج خود را از دست میدهند. اسپری لاستیک نانوتیس براق کننده و محافظ سطوح لاستیکی و تایر خودرو NanoTiss، یک تمیزکننده خوب و با کیفیت است که با از بین بردن کلیه آلودگی ها درخشندگی عمیقی به تایر خودروی شما می بخشد. مهمترین نکته این است که شما (حداقل) درک اولیهای از نیازهای رانندگی خود داشته باشید و دلیل برتری برخی از لاستیکها نسبت به انواع دیگر را بدانید. شرایط آب و هوایی: برای رانندگی در شرایط آب و هوایی مختلف لاستیک های مختلفی ساخته شده است شما می توانید با توجه به نوع آب و هوای محل زندگی خود لاستیک بخرید. 12. در صورت تجهیز خودرو به سیستم ضد قفل یا سیستم ضد لغزش هیچ گاه سایز رینگ و لاستیک را بدون اصلاح وضعیت سیستم کامپیوتر خودرو تعویض نکنید. یکی از دلایل جذب شدن افراد به لاستیک های پهن، ظاهری بسیار زیبای آن میباشد که به خودرو می بخشد. پس از تمیز کردن تایر، نوبت به اجرای پوشش محافظ میسد.

خرید لاستیک خودرو در تایر آنلاین شاپ آسان است اما پیدا کردن لاستیک مناسب برای خودرو مشکل است. نکته دوم برای انتخاب لاستیک خودرو توجه به میزان پهنای آن است که بر حسب میلی متر تعیین می شود. این لاستیک ها همچنین مصرف سوخت را نیز بالا می برند و در صورت استفاده از زنجیر چرخ نیز به مشکل برخواهید خورد. البته لازم به ذکر است که تغییر پهنای لاستیک به میزان ۲ سانتی متر در این زمینه مجاز می باشد که البته در صورت افزایش پهنا لاستیک باید از ارتفاع آن کاست! ارتفاع لاستیک خودروی شما نیز همچون پهنای آن بهتر است متناسب با ارتفاع لاستیک فابریک اتومبیل تان باشد. در گام اول از خرید لاستیک خودرو باید به نوع آن توجه کنید. تمام اِلمانهای لاستیکی خودرو را میتوانید با این فرمول منحصر به فرد بشویید. در ساختار داخلی تایرهای بدون تیوب لایه نازکی از بوتیل استفاده شده است که این لایه نازک در جدار داخلی تیوبهای معمولی نیز به کار رفته است. ژل لاستیک اکستریم سوناکس Sonax مدل Xtreme tyre Gloss Gel، یک ژل پاک کننده قوی است که با ساختار پیچیده خود تمامی آلودگیها را به راحتی از لاستیک خودرو پاک میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد