همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

چه کنیم تا از علامت تجاری شرکت سو استفاده نشود؟

چون همه در کل مال شریک هستند و نمی­توان گفت کدام بخش مربوط به کدام وارث است تا زمانی که تقسیم به عمل آید. این کشور بخش زیادی از قدرتش در صحنه های جهانی را مدیون منابع و انرژی خود است. همچنین تقسیم فعالیت و مسئولیت در شرکت ها باعث می شود که در صورت ضرر و زیان همه این ضرر ها متوجه یک نفر نباشد. آخرین گام از مراحل ثبت برند آن است که با در دست داشتن کپی برابر اصل مدارکی که در مرحله تکمیل و ارسال اظهارنامه ثبت علامت تجاری در سامانه مرکز مالکیت معنوی تکمیل و ارسال نموده اید و همچنین نسخه کاغذی روزنامه رسمی هر دو مرحله اول و دوم، به مرکز مالکیت معنوی مراجعه نمایید و سند برند خود را تحویل بگیرید. اما شروع هر کسب و کار حرفهای نیازمند داشتن یک شرکت معتبر است. برای ثبت برخی شرکتها و شروع بعضی فعالیتها، نیاز است تا شرکا، مجوزهای خاصی را دریافت کنند.


برای ثبت هر نوع شرکتی، فارغ از موضوع آن، نیاز است تا متقاضیان تاسیس شرکت مراحل قانونی مختلفی را طی کنند. یعنی متقاضیان ثبت شرکت پیمانکاری باید اسناد و مدارک زیر برای ارائه به اداره ثبت شرکتها که زیر نظر قوه قضاییه است، تهیه کنند. در این مقاله مراحل ثبت مادرید را بصورت جامع و کامل برای متقاضیان محترمی که قصد دارید در خارج از ایران، فعالیت بصورت شخصیت حقوقی داشته باشید،ارائه داده ایم. همانطور که مشخص است تشکیل شرکت بصورت تنها یا همان شرکت تک­نفره ممکن نیست. در ابتدا باید مدارک لازم جهت تشکیل شرکت تهیه و سهام شرکت جهت فروش به عموم مردم عرضه شود و پس ازآن موسسین و تمام کسانی که در خرید سهام شرکت نقش داشته اند در مجمع عمومی موسس حاضر و شخصیت حقوقی شرکت را ایجاد کنند. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از وکیل یا نماینده قانونی به جای مدیران و صاحبان حق امضای شرکت، بایستی وکالتنامه رسمی و معتبر نیز به مدارک فوقالذکر اضافه شود. در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد. 


مدارک شما بررسی می شود، در صورتی که مدارک تان توسط کارشناسان تایید شود. باید توجه داشت که کارشناسان اداره ثبت به طور دقیق اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتی را بررسی میکنند و مراحل بعدی تاسیس شرکت بر مبنای همین اظهارات پیش خواهد رفت.  تمامی مراحل پیش نیاز های ثبت برند مانند اخذ انواع مجوز و کارت بازرگانی و طراحی لوگو همگی در ثبت گویا انجام میگیرد که ارزش مدیریت وقت برای شما مراجعه کنندگان عزیز به همراه دارد. تامین کنندگان سرمایه در شرکت سهامی عام به دو دسته موسس و پذیره نویس تقسیم می شوند. موسسان از نظر حقوقی (https://www.sabterahroshan.com)، به پرداخت تمام سرمایه شرکت متعهد باشند. موسسان از نظر حقوقی، به پرداخت سرمایه شرکت متعهد باشند. شما باید حدود 2 هفته زمان برای این کار در نظر بگیرید. توانایی در پرداخت دیون: زمان موردنیاز، هزینه برحسب درصدی از اموال و نرخ بازگشت. به طور مثال اگر شرکا قصد داشته باشند ثبت شرکت را به موسسات ثبتی بسپارند، کارمزد بیشتری در قالب حق ثبت و حقالوکاله باید پرداخت کنند. تفکیک میان موسسین و پذیره نویسان تا زمانی برقرار است که شرکت به ثبت نرسیده است و زمانی که شرکت به ثبت برسد هردو سهامدار شرکت محسوب می شوند.به موجب ماده ۶ لایحه، موسسین باید در بانک حسابی به نام حساب شرکت در شرف تاسیس افتتاح نموده و حداقل ۲۰ درصد از کل سرمایه شرکت را تعهد نموده و حداقل ۳۵ درصد از مبلغ تعهد شده ( نه کل سرمایه شرکت) را به صورت نقدی پرداخت کنند.


در پاسخ به سوال شرکت چیست باید اول مشخص کنیم که منظور ما شرکت مدنی است یا تجاری. و در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که موارد ذکر شده، تنها مواردی کلی از مراحل ثبت برند در سامانهی ثبت اسناد و املاک کشور بود. فرآیند ثبت شرکت پیمانکاری از هر نوع که باشد (تاسیس شخصیت حقوقی) در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دنبال میشود. در یک تعریف ساده میتوان گفت که برند یا نام تجاری به نماد، طرح، عبارت یا ویژگی های گفته میشود که میتوانند محصول خاص یا خدماتی را معرفی و مشخص کند و به این واسطه سبب تمایز آنها با خدمات یا محصولات مشابه گردد. علاوه بر این اشخاص حقیقی نیز میتوانند برند را به نام خود به ثبت برسانند. شرکت مختلط غیر سهامی شرکتی است که برای امور تجارتی در تحت نام مخصوصی بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود،بدون انتشار سهام،تشکیل می شود(ماده ی 141 ق.ت). شرکت مدنی همانطور که در قانون مدنی تعریف شده به معنی این است که دو یا چند نفر باهم مالک یک شی واحد باشند، به نحوی که نتوانیم قبل از تقسیم، سهمِ هرکدام را مشخص کنیم و همه­ی شرکا در ذره ذره­ی مال شریک هستند و بدون اجازه شرکای دیگر حق تصرف مادی در آن را ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد