همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

چرا زگیل تناسلی باعث طلاق میشود؟

چرا زگیل تناسلی باعث طلاق میشود؟ در صورت ابتلا به عارضه زگیل ناحیه تناسلی بانوان، فرد باید شریک جنسی خود را از موضوع مطلع کرده و با در نظر گرفتن موازین احتیاطی، از وی محافظت کند. بسته به نظر پزشک درمان استفاده از داروهای موضعی مثل پودوفیلین ، استفاده از کرایوتراپی ( سرما درمانی ) با نیتروژن مایع، تا استفاده از لیزر یا جراحی متفاوت است. 3- درمان زگیل تناسلی با لیزر پس از بیحسی موضعی انجام میشود. درمان به کمک آلوئه ورا؛ آلوئه ورا سرشار از مواد ضد ویروس و آرام بخش است که به شدت در درمان زگیل تناسلی موثر می باشد. در صورتی که زگیلها در ناحیه موهای شرمگاهی است از تیغ زدن موها خودداری کنید چون به شدت باعث تکثیر زگیلها میشود. این ویروس مشابه ویروس ایجاد کننده ی زگیل معمولی است ولی در مقایسه با آن از قدرت انتقال بیشتری برخوردار است. این زگیلها همچنین در دهان و گلوی افرادی که رابطه غیر معمول جنسی دهانی با فرد آلوده داشتهاند، یافت شدهاند.

دارد. همچنین برای عفونتهای باکتریایی، قارچی و ویروسی مانند زگیل نیز استفاده می شود. معمولاً انتقال از طریق ارتباط جنسی انجام میشود ولی گاهی تماس با ترشحات تناسلی و لباس آلوده و همچنین از طریق مادر به نوزاد در هنگام تولد امکان انتقال وجود دارد. روش درمان زگیل تناسلی توسط پزشک و با توجه به محل درگیری و اندازه ضایعات تعیین می شود. 2- باید از خراشیدن و دستکاری ضایعات پرهیز نمود چرا که موجب انتقال آلودگی شده و یا ممکن است عفونت ثانویه باکتریایی روی دهد. 5- دیده شدن بیماری در کودکان میتواند مطرح کنندهی احتمال سوءاستفاده جنسی از کودکان باشد، اگرچه احتمال انتقال از مادر در هنگام تولد نیز وجود دارد. این عارضه بیشتر در چه نقاطی از بدن به وجود میآید؟ انتخاب روش درمان زگیل تناسلی به علائمی که ایجاد شده وابسته است اما باید بگوییم که تا به حال هیچ روش قطعی برای درمان این عارضه پیدا نشده. مهمترین عارضه جانبی آن درد و یا تاول درمحل درمان است.  کرایوتراپی(سرما درمانی) برای بیماران دارای زگیلهای با تعداد کم یا متوسط مناسب است.

با این حال در موارد نادر، این عفونت یک عامل خطر بالقوه جدی برای انواع خاصی از سرطان در زنان و مردان است. با وجود این سرطان دهانه رحم هنوز هم دومین علت مرگومیر ناشی از سرطان میان زنان در کشورهای در حال توسعه است. کانتاریدین: پزشک با قرار دادن کانتاریدین (Cantharidin) بر روی زگیل باعث ایجاد تاول در زیر آن شده و سپس زگیل را جدا می کند. در 80 درصد افراد پس از 2 سال عود نمی کند و ریشه کن می شود ولی در 20 درصد موارد ممکن است تا زمان نامعلومی عود کند. احتمال عود 20 تا 40 درصد هم وجود دارد. 11-بعد ازیک هفته از شروع کرایو درمانی جهت بررسی درصد موفقیت باید جهت ویزیت مراجعه نمایید. هر دوی این واکسنها از بروز انواع سرطانهای مرتبط با HPV جلوگیری میکنند. چند حبه سیر را کاملا له نمایید و آن را بر روی زگیل واژن، مقعد و تناسلی قرار دهید و با یک باند و یا گاز تمیز به خوبی آن را بپوشانید. زگیلهای تناسلی میتوانند روی سطح خارجی فرج ( vulva ) و یا دیوارههای داخلی واژن (Vagina) و ناحیه بین مقعد و واژن (perineum) و روی سطح دهانه رحم ( سرویکس ) رشد کنند.

با توجه به علائم اولیه زگیل تناسلی، باید به خاطر داشته باشید که این زگیلها میتوانند هفتهها تا ماهها بعد از ورود عفونت در بدنتان ظاهر شوند. زگیلها میتوانند از چند هفته تا چند ماه بعد از تماس با فرد آلوده ایجاد شوند. 2- درمان جراحـی به صورت کوچک و با بیحسی موضـعـی توسط متخصـصـان پوسـت انجام میشود. که زگیل های مربوط به پا هستند. ویروس های زگیل تناسلی 6 و 11 باعث زگیل های تناسلی و ریوی (PAPPILOMATOSIS ) می شوند. در آقایان، ضایعات ممکن است که در نوک آلت تناسلی (penis) و یا در طول بدنه آن (shaft ) و یا روی سطح اسکروتوم(scrotum) و نیز مقعد(anus) رشد کنند. اگر فکر می کنید زگیل در ناحیه تناسلی یا مقعد یا اطراف آن ها وجود دارد، در اسرع وقت به یک پزشک مراجعه کنید. این ضایعات فاقد درد، سوزش و خارش بوده و مسری تر از زگیل معمولی سایر نواحی بدن هستند به طوری که با هر بار تماس حدود 60% احتمال انتقال وجود دارد. رنگ این زگیلها با پوست نواحی اطراف آنها تفاوت دارد. آنها معمولاً در صورت و گردن ظاهر می شوند. این زائده همچنان می توانند روی گردن رشد کنند. در صورت وجود زگیل بر روی دهانه رحم (Cervices) امکان ایجاد سرطان گردن رحم وجود دارد.

منبع:

https://irurology.com/زگیل-تناسلی-و-درمان-جدید/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد