همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

پیچ و رولپلاک سنگ نما از کجا تهیه کنیم؟


سنگ های نما به دلیل قرار گرفتن در معرض عوامل محیطی مانند رعد و برق و نور خورشید، مقدار و شدت چسب را اندکی کاهش می دهند و شروع به فرار از نما می کنند. نوع سنگ و کیفیت هوایی که در پشت سنگ قرار می گیرد و هنگام له شدن یا از بین رفتن سنگ ها ساخته می شود نیز بستگی ندارد. برای جلوگیری از این گونه مشکلات و خطرات ناشی از ریزش نمای ساختمان ها سعی کنید در صورت مشاهده چنین شرایطی از یال و رولپلاک ساختمان با طناب استفاده کنید. ریزش سنگ ها عمدتاً در فصول سردتر سال است، یعنی. پاییز و زمستان، روزهای بارانی و زلزله.
در صورت رعایت نکردن جزئیات و نکات مهم در طول نمایشگاه می توانید از بلوک های ساختمانی و رولپلاک های طناب دار استفاده کنید. برخی از دلایل ریزش سنگ به شرح زیر است: اینها دلایلی است که ما باید پناهگاه و طناب بسازیم.
امروزه استحکام بخشیدن به نمای ساختمان ها در سراسر دنیا یکی از موارد ضروری و واجب است. اولین مراحل در نصب نمای این ساختمان بهتر است برای جلوگیری از مشکلات و خطرات احتمالی انجام شود. در غیر این صورت می توان پیچ و مهره ساختمانی و رولپلاک با طناب را در هنگام ریزش نمای ساختمان ساخت. این امر نمای ساختمان را بهتر و زیباتر می کند. پیچ ها و رولپلاک های ساختمانی یکی از موثرترین روش ها برای ثابت نگه داشتن نماهای سنگ و سرامیک و سایر نمای ساختمان ها می باشد.
سنگ را نگیرید
خراشیده نشدن سنگ ها یکی از شایع ترین آسیب هایی است که در هنگام اجرای نمای ساختمان رخ می دهد. هدف از برداشتن سنگ در واقع شیاری است که توسط دستگاه فرز در پشت سنگ ایجاد می شود. این شیارها با سیم تقویت کننده گالوانیزه به هم متصل می شوند تا مخلوط سیمان را آب بندی کرده و از ریزش سنگ ها جلوگیری کند.
تزریق نامناسب در حین ساخت و ساز
یکی از مهم ترین قسمت های سنگ، دوغاب و دوغاب می باشد. زیرا در غیر این صورت باعث سنگین شدن یک طرف سنگ و خالی شدن طرف دیگر می شود که به مرور زمان باعث ریزش سنگ روی صورت می شود.
مخلوط نامعتبر
سایر مواردی که باعث ریزش سنگ نما و نیاز به سرویس ساخت پیچ و رولپلاک با طناب می شود، مخلوط تعلیق نامناسب است. کود تهیه شده باید چسبندگی لازم را داشته باشد یعنی. سیمان نباید زیاد باشد و نه خیلی کم. سختی و شلی کود نیز در چسبندگی آن تاثیر زیادی دارد.
یک خطای ساختمانی وجود دارد
سنگ تراشی نامناسب در هنگام نصب نما یکی دیگر از مواردی است که سنگ نما سقوط می کند و نیاز به خدمات پیچ و میخ به همراه طناب بنایی دارد. کلیه نماهای سنگی باید پشت سر هم و بدون برجستگی و فرورفتگی جزئی چیده شوند. همه سنگ ها باید به صورت ردیفی و در یک زاویه باشند.
خرید سنگ های نامناسب
برخی از سنگ ها برای اجرا در نمای ساختمان مناسب نیستند و برای جلوگیری از ریزش نمای ساختمان به مرور زمان باید در ابتدای کار سنگ مناسب برای نمای ساختمان انتخاب کنید. سنگ تراورتن بهترین و مناسب ترین نوع سنگ برای نمای ساختمان می باشد. گرانیت به دلیل صاف بودن سطح پشت و نداشتن منافذ کافی برای نما مناسب نیست.
زمانی که تمام موارد فوق به درستی انجام نشد، باید خدمات پیچ و مهره ساختمانی و گیره را با طناب اجرا کنید. اما اگر موارد زیر به درستی انجام شود، دلیلی برای ریزش نمای شما وجود نخواهد داشت. در زیر کلیه جزئیات سنگ نما جهت جلوگیری از ریزش سنگ نما آورده شده است:
برای پر کردن فضای پشت سنگ ها از زباله استفاده نکنید و برای این منظور حتما از دوغاب سیمان استفاده کنید.
حتما در ملات پشت سنگ از ماسه تمیز استفاده کنید.
هرگز از سیمان خشک برای تسریع استفاده نکنید.
در مکان های سرد سنگ پرتاب نکنید زیرا ممکن است آب بیش از حد جریان یابد.
در جایی که قرار است سنگ نما برجسته شود باید از خرگوش و بیل استفاده کرد.
بهترین انتخاب ما بین سنگ گرانیت و سنگ تراورتن برای نمای بنایی، انتخاب سنگ تراورتن است.
هنگام آسیاب کردن، خاک پشت سنگ را کاملا بشویید.
اگر از سنگ های گرانیت سوء استفاده می کنید، حتما همه آنها را یکی یکی بپوشانید.
 اطلاعات بیشتر:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد