همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

کانال فروش عمده لوازم جانبی موبایل

یو ای بوم 3 به کارآمدی یو ای بوم 2 نیست، ولی هنوز هم یکی از بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 جهان است. این بلندگوی سبک ولی فشرده و کم حجم, شما دوستداران موسیقی را قادر می سازد تا به آهنگ های مورد دلخواه خود در هر کجایی که دوست داشته باشید گوش دهید حال این آهنگها می تواند داخل گوشی موبایل شما باشد یا داخل حافظه میکرو یا داخل دستگاه پخش کننده موزیک ، با این وسیله به صدای آهنگهای مورد علاقه تان قدرت و وضوح ببخشید تا لذت شنیدن آنرا چند برابر کنید. اسپیکر یا بلندگوهای قابل حمل تجربه شنیدن موسیقی با کیفیت را لذت بخش خواهند کرد، این وسیله سرگرم کننده را از وب سایت کوک موبایل سفارش دهید. توضیح : اتصال بدون نیاز به رمز و تائیدیه خواهد بود ولی اگر بلوتوث وسیله یا موبایل شما در حالت ایمن باشد ممکن است برای اتصال از شما رمز بخواهد که رمز بلوتوث این اسپیکر 0000 یعنی چهار تا صفر میباشد که با زدن آن بر روی گوشی یا وسیله و تائید اتصال وسیله شما به این اسپیکر متصل خواهد شد. فاصله پشتیبانی کننده: یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام خرید و سپس استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی توجه به میزان فاصله یا همان بُرد دستگاه است که معمولا ۱۰ متر را باید پشتیبانی کند ولی با توجه به ورود برندهای مختلف در عرصه طراحی و تولید انواع و اقسام دستگاه های صوتی این میزان نیز می تواند دستخوش تغییرات فراوانی شود.

پس بهترین اسپیکر بلوتوثی لزوما مدلی با ظرفیت باتری بالاتر نیست بلکه باید میزان بهینهای را در نظر بگیرید. برای این منظور حواستان باشد از میزان سرعت شارژ شدن دستگاه و همچنین میزان کارکرد آن با هر بار شارژ کامل شدن محصول مطمئن شوید و حتی المقدور سعی کنید به سراغ خرید اسپیکرهایی بروید که دارای باتری هایی با میزان ظرفیت بالا و امکانات جانبی کمتری باشند! بسیاری از فعالان اقتصادی در زمینه خرید و فروش لوازم جانبی به این قضیه آگاه هستند که کشور چین به عنوان مهم ترین و بهترین گزینه برای واردات لوازم جانبی موبایل به حساب می آید. برخی از آنها از قابلیت های منحصر به فردی همچون امکان پاسخگویی به تماس تلفنی، رقص نور، استفاده به عنوان پاور بانک برای شارژ کردن گوشی موبایل و غیره برخوردار هستند که برای استفاده در جشن های خانوادگی، مسافرت و رفتن به پیک نیک گزینه بسیار مناسب و بخش می باشند.


اسپیکر بلوتوث وایرلس شارژی برای جوابگویی به مکالمات موبایل از فاصله 10 متری و پخش MP3 از حافظه Micro با صدایی فوق العاده قوی و تعجب برانگیز و با بدنه پلاستیکی. این بلندگوها به طور خاص برای پخش صدا با فرکانس پایین طراحی شدهاند و به همراه بلندگوهای اصلی برای افزایش دامنه پایین صدا مورد استفاده قرار میگیرند. درگاه های ورودی: اسپیکرهای بلوتوثی با اینکه همچون نام خود از قابلیت اتصال بصورت بلوتوثی با هر نوع دستگاه هوشمند دیگری که از این قابلیت برخوردار باشد، بهره مند هستند اما از درگاه های متصل کننده دیگری نیز همچون: پورت USB، جک ۳.۵ میلیمتری صدا و همچنین ورودی کارت حافظه نیز برخوردار می باشند که قطعا بر روی قیمت نهایی فروش این قبیل از محصولات صوتی نیز موثر خواهند بود. یادتان باشد همه اسپیکرهای بلوتوثی دارای پخش آزمایش نیستند و به همین خاطر بهتر است پیش از اقدام به خرید خود از کیفیت صدا نه صرفا حجم صدای خروجی آن اطمینان حاصل نمایید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید اسپیکر بلوتوثی مناسب آشنا شدیم. این اسپیکرها به Tweeter معروف هستند و با دیافراگمی مناسب در رنج فرکانس ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز ساخته میشوند. برای شروع و راهاندازی نیازی به نصب درایورها ندارید و این یک مزیت بزرگ محسوب میشود. شما میتوانید از این اسپیکر ایستاده و قدرتمند برای برگذاری میهمانی ها و حتی کمپهای خارج از منزل و هر جایی که به برق مستقیم دسترسی داشته باشید، استفاده کنید.برنامه JBL PartyBox اسپیکر JBL Partybox 710 دارای نرم افزار اختصاصی JBL PartyBox است که با استفاده از این برنامه، شما میتوانید تنظیمات مناسبی را اجرا کنید. اسپیکرهای بلوتوثی را در طرحها، اندازهها و اشکال مختلف میتوانید در بازار تهیه کنید. در سال های اخیر و با گسترش استفاده از لوازم و ابزار الکترونیکی مخصوصا گوشی های هوشمند تلفن همراه نیاز به شارژر همراه است. وظیفه اصلی لوازم جانبی کامپیوتر مانند موس و صفحه کلید و اسپیکر، در واقع انتقال اطلاعات و داده ها بین کاربر و سیستم است. ماوس (موس)، موس پد، کیبورد (صفحه کلید)، برچسب کیبورد، کاور کیبورد، انواع چاپگر (پرینتر)، انواع مودم (همراه، خانگی)، انواع کنسول های بازی، اسپیکرها، وب کم ها، میکروفن، کارت TV، آنتن تلویزیون (در برخی موارد با توجه به سلیقه و نیاز کاربر)، هارد اکسترنال، سی دی (دی وی دی) درایور (رایتر)، اسکنر، خمیر سیلیکونی، هدفون، رم ریدر، کابل یو اس بی، فلش، هاب، کارت گرافیک اکسترنال، قلم نوری، چراغ مطالعه ال ای دی، کارتخوان، و خیلی تجهیزات دیگر که برای نام بردن از آنها وارد بحث جزئیات کیس می شویم. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد