همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

چرا استفاده از ردیاب جی پی اس بهترین راه تامین امنیت خودرو است؟

بهترین ردیاب خودرو برای مراقبت از افراد سالمند و فرزندان خانواده ردیابهای مجهز به دکمه اضطراری هستند. با ثبت شماره نزدیکان بر روی ردیاب، پس از فشردن دکمه اس او اس بلافاصله با شماره ثبت شده تماس گرفته شده و درخواست کمک و موقعیت مکانیتان برای آنها ارسال میشود. همچنین شما برای استفاده از این ردیاب، نیاز دارید گوشی شما از نوع هوشمند باشد که اپلیکیشن ردیاب بر روی آن نصب گردد. در این موقعیت متوجه خواهید شد که شاید انواع قفل به خوبی وظایف خود را انجام نداده اند. چون بدین وسیله سارق نمیتواند مکان آن را حدس بزند و فرصتی برای از کار انداختن آن داشته باشد. ردیاب خودرو وسیله ای برای موقعیت یابی آنلاین و لحظه ای خودرو می باشد که به وسیله آن می توانید در لحظه از مکان خودروی خود با خبر باشید.ردیابی آنلاین قابلیت عموم ردیاب ها می باشد. فقط صاحب خودرو و کسانی که او به آنها اجازه دسترسی داده است، میتوانند از موقعیت مکانیاش باخبر شوند. دزدگیرهای پیشرفته تصویری خودرو در زمان سرقت اتومبیل با نشان دادن باز و بسته شدن درب و حرکت دستگیرهها بر روی ریموت و تماس با صاحب خودرو اعلام هشدار سرقت را ارسال میکنند.

برای تهیه این محصول می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل کنید. زمانی که ردیاب ماشین کسل برروی خودرو شما نصب میشود، کلیه اطلاعات و داده های ماشین را به سمت سرور داخلی ارسال و ذخیره میکند و پس از پردازش اطلاعات دریافتی، آنها را از طریق اپلیکیشن جی پی اس لاین یا وب سرویس ان، به مشتری اعلام نماید. ماشینتان در هرکجا و هر فاصلهای که پارک شده باشد پس از حرکت با استفاده از ردیاب میتوانید آن را خاموش کنید که این ویژگی مخصوص ردیابهای پیشرفته خودرو است. یکی از قابلیت های جی پی اس ماشین که باعث محبوبیت بیشتر آن شده، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور می باشد. جی پی اس - GPS که کوتاه شده عبارت Global Positioning System است، (به معنای سیستم موقعیت یابی جهانی) وظیفه مشخص کردن موقعیت جغرافیایی یک خودرو یا شخص را دارد. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود در صورت سرقت یا وقوع حادثه خودرو را از را دور خاموش کرده و از امنیت خودروی خود مراقبت کنید.

همچنین بعد از سرقت آنها همچنین به مالک اجازه می دهند ماشین را از راه دور خاموش کند. اما قبل از معرفی محصولات، این نکته را به یاد داشته باشید که جی پی اس ها تنها برای ماشین ها ساخته نشده اند. در نهایت اگر با توجه به قابلیت هایی که یک جی پی اس خودرو برای شما فراهم می کند، این تصمیم را گرفته اید که برای خرید آن اقدام کنید، در این قسمت به معرفی چند نمونه از بهترین ردیاب های خودرو می پردازیم. لازم به ذکر است که ردیاب GM200، امکان شنود داخل خودرو را ندارد. البته جی پی اس ها یا همان ردیاب ها مدل های متفاوتی دارند که برای اشخاص و یا حتی حیوانات نیز مورد استفاده قرار می گیرند اما در این مقاله تمرکز ما بر ردیاب خودرو است. شرکت جی پی اس خودرو با ارائه بهروزترین ردیابهای انواع خودرو و موتور سیکلت، ردیابهای شخصی و ردیاب حیوانات آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

اما قابلیت های انواع جی پی اس تنها به این مورد محدود نمی شود بلکه به واسطه سیم کارتی که درون جی پی اس قرار می گیرد، شما می توانید کنترل کاملی روی خودرو خود داشته باشید و بدون نگرانی از دزدیده شدن آن، در شلوغ ترین یا خلوت ترین خیابان ها به کارهایتان رسیدگی کنید. جای نگرانی نیست. در ادامه مقاله هر آنچه که نیاز است درباره جی پی اس خودرو بدانید را مطرح کرده ایم. در چنین شرایطی تنها یک GPS ماشین می تواند، راهگشای شما باشد و امید دوباره دیدن ماشین شخصیتان را در دلتان زنده کند. برخی از افراد برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی برای خرید ردیاب هایی که شناسایی آن ها سخت تر است، اقدام می کنند. رسانه کلیک - تا همین چند سال پیش زمانی که از امنیت ماشین سخت می گفتیم، همه چیز به یک قفل فرمان یا نهایتا قفل پدال منتهی می شد اما در حال حاضر نمی توان گفت که بهترین راه تامین امنیت ماشین این دو مورد هستند! همانطور که گفتیم، مشاهده لوکیشن خودرو در نقشه، مهم ترین قابلیت جی پی اس خودرو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد