همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

اکنون شما می توانید از پله ها استفاده نکنید

اکنون شما می توانید از پله ها استفاده نکنید، زیرا با استفاده از بالابر خانگی، زندگی شما بسیار ساده تر خواهد شد. شما با تماس با شماره های مندرج در سایت آپار بالابر ضمن بهره مندی از مشاوره کارشناسان شرکت برای انتخاب و خرید بالابر مطلوب خود از قیمت به روز بالابر می توانید آگاه گردید. این محصول قابل استفاده برای افراد معلول و کم توان می باشد. طولی نکشید که بتوانید با موبایل خود با هوم لیفت در خانه تماس بگیرید.آن را رمزگذاری کنیدوازدسترس دیگران خارج کنید وباتشخیص چهره و اثرانگشت به آن فرمان دهیدبا این سرعت ، فناوری در حال پیشرفت است.برای نصب هوم لیفت خانگی دهها دلیل دیگر وجود دارد که باید یک هوم لیفت را در خانه خود نصب کنید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که؛ موتور دستگاه بر روی صندلی قرار گرفته است. بالابر خانگی های مناسب به عنوان نفربر با بهترین و قوی ترین موتور بالابر . این نوع از بالابر پله رو، از بالابرهایی است که در جهت جا به جایی افراد کم توان مانند معلولین و یا سالمندان در خانه های دوبلکس یا تریپلکس استفاده میشود است.


در این مقاله می خواهیم صندلی پله را برای شما عزیزان توضیح داده و نکات مهم در انتخاب آن را بگوییم. ویلچر برها چون برای افراد ناتوان ساخته میشن باید در ایده آل ترین شرایط ساخته بشن . این بالابرها معمولا سکوهایی دارن که زمانی نیازی به استفاده از آسانسور نباشه، تا میشن. بالابر کابلی این نوع مکانیزم توسط مکانیزم کابل و وینچ طراحی شده است. این نوع مکانیزم توسط مکانیزم زنجیر و وینچ طراحی شده است. این نوع بالابرهای هیدرولیکی دارای چرخ در زیر خود هستند و هزینه آنها نسبت به ارتفاع آنها متفاوت است. آنها فضای کمتری را نسبت به یک بالابر سنتی اشغال می کنند و ممکن است مقرون به صرفه تر باشند. آسانسور ویلچر بر عمودی به فضای بیشتر، سیستم بالابر و هم چنین پد بتنی نیاز داره تا ایمنی هنگام جابجایی برقرار بشه. صندلی پله پیما سلکتور دستی روی دستههای صندلی داره که امکان کنترل دستگاه را جهت جابهجایی برای سرنشین فراهم میکنه.


مکان ویلچر بر باید جایی باشه که فرد ناتوان به راحتی سوار و پیاده شه یعنی فرد ناتوان در صورت توانایی فردی، برای سوار و پیاده شدن به ویلچر بر نیاز به همراه نداشته باشه. کاربرد صندلی در بالابر پله رو افرادی که به دلیل تصادف، بیماری و یا کهولت سن قادر به جا به جایی بین طبقات نیستند، میتوانند با نشستن بر روی این صندلی بالابر پله رو به راحتی بدون کمک دیگری از پله های منازل خود و یا مکان هایی که آمد و شد میکنند، تردد نمایند. و بسیار پر کاربرد میباشد، بدین گونه که افراد کم توان یا سالمندان برای جا به جایی دیگر نیازی به کمک دیگری ندارند. برانکاردی به شکل صندلی که امکان حمل و نقل ایمن بیمار را در راه پله ها ، در بالابرها یا راهروها یا هر مکان دیگری که امکان حمل و نقل افقی بیمار وجود ندارد را فراهم می کند. این دستگاه اولین و تنها دستگاه داخلی می باشد که توسط مهندسین این مجموعه طراحی و ساخته شده است این محصول طوری طراحی شده ک با انواع راه پله ها سازگار می باشد . ضمن اینکه درب کابین باید به مدت طولانی تر از حد معمول باز بمونه، بنابراین باید به این دکمه داخل کابین مجهز باشه.


عواملی از قبیل تعداد پله ها، مکان نصب بالابر، صندلی دار بودن یا با کفی بودن بالابر پله رو، چپ رو یا راست رو بودن بالابر پله رو و از همه مهم تر مکانیزم بالابری برخی از عوامل موثر بر قیمت بالابر پله رو می باشند. بسیاری از مهندسین و کسانی که استاندارد های لوازم برقی توانبخشی را می دهند با این سبک از ویلچرهای پله رو موافق تر هستند. در هر یک از این دو دسته، مدلهای متفاوتی در بازارهای جهانی تولید شدهاند. قیمتگذاری بدین نحو است که ابتدا از محل مورد نظر که میخواهید بالابر پله رو نصب کنید فیلم گرفته و به ما ارسال میکنید. قیمت گذاری بدین نحو است که ابتدا از محل مورد نظر که میخواهید بالابر پله رو نصب کنید فیلم گرفته و به ما ارسال میکنید. عضلات پای خود را درگیر کرده و پای خم شده را به آرامی صاف کنید. با پای دیگر خود به آرامی روی استپ یا پله ضربه بزنید ، بعد به آرامی پشتتان را پایین بیاورید.


https://kooshagroups.ir/products/what-stairlift/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد