همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

7 قدم آسان برای فروش بیشتر پنجره دوجداره


انتخاب بی نظیر : طیف گسترده ای از سبک ها ، اندازه ها ، رنگ ها با کلیه خواص و متناسب با بودجه های متفاوت. همچنین انواع مختلفی از رنگ پنجره UPVC وجود دارد ، به این معنی که همیشه می توانید چیزی را پیدا کنید که متناسب با خانه شما باشد. پروفیل سری 60 چهار کاناله: در تولید پنجره دو جداره پروفیل سری 60 برای دوجداره بودن پنجره کارایی دارد. این که آیا شما به ظاهر مدرن ، براق یا زیبایی خاصی علاقه دارید ، بیشتر تولید کنندگان پنجره می توانند در مورد سبک های پنجره UPVC به ترجیحات شخصی شما توجه کنند. باشد در گذر زمان و پیشرفت های صورت گرفته پنجره های نیز تغییرات چشمگیری داشته اند و ویژگی های بسیاری در این پنجره ها برای افزایش کارایی آنها در آنها قرار داده شده است اروزه دیگر شما نیاز نیز هر ساله هزینه زیادی برای برای تعویض و نگهداری پنجره دوجداره کنار بگذارید همچنین شما می توانید از سر و صداهایی که پنجره های قدیمی داشتند در امان بمایید ، پنجره های جدید می توانند تا چندین سال برای شما بیدون اینکه نیاز به تعمیر داشته باشند کار کنند همچنین در مناطق گرم و خشک و مناطق پر رطوبت نیز این پنجره ها قادر هستند بدون افت کیفیت به کار گرفته شوند .



چرا پنجره UPVC برای خانه شما بهتر است؟ از جمله این که باید جلوی درب و پنجره ها به اندازه 1.5 تا 2 متر خالی باشد تا خسارتی به وسایل داخل خانه نرسد. سوزاندن PVC می تواند منجر به انتشار دیوکسین ها به محیط شود که آلاینده های آلی پایدار محیطی هستند. مانند پایدار کننده که موجب بیشتر شدن مقاومت یو پی وی سی در برابر حرارت و تابش نور خورشید میشود، ماده تنظیم کننده ضربه، مقاومت آن را در برابر ضربه افزایش و ماده دی اکسید تیتانیوم برای سفیدی رنگ و کربنات کلسیم به عنوان پرکننده فیلر می باشد. در ضمن یو پی وی سی به عنوان عایق الکتریسیته هم کاربرد دارد. همین موضوع باعث میشه در صورت حس یکنواختی، خیلی راحت با رنگ کردن ظاهر پنجره رو عوض کرد. امروزه UPVC یکی از متداول ترین مواد مورد استفاده توسط تولید کنندگان در و پنجره ها یا به عنوان مثال کاشی های پلاستیکی سقف های پلاستیکی را نشان می دهد. استفاده از یو پی وی سی به عنوان ضربه گیرها، پرکننده ها، کرکره ها، کفپوشها و غیره از جمله کاربرد های این ماده ارزشمند است. جهت کسب اطلاع بیشتر در باره خصوصیات این نوع محصول و دیدن تصاویر به صفحه کانکس پانلی مراجعه فرمائید.از این سازه با عنوان های کانکس ماموتی ، یخچالی نیز یاد می شود که در ادامه قیمت کانکس ماموت یا همان ساندویچ پانلی به همراه نمونه تصویر و قیمت کانکس 6 متری و 12 متری آن آمده است.

https://upvcmaster.com/تعویض-پنجره-قدیمی/

در کل پی وی سی و یو پی وی سی تفاوت ساختاری خاصی ندارند و هر دو از پلی وینیل کلراید ساخته شده اند که یک پلیمر تهیه شده از نفت خام است. که از به هم پیوستن مواد پودری با رنگ دانه ها و یا گرانول های مخصوص به وجود می آیند که به وسیله اکسترودر تهیه می شوند. اگر به هزینه تعویض هم فکر میکنید کافی است بدانید که تفاوت هزینه انرژی پرداختی با وجود پنجره قدیمی در درازمدت بیشتر از هزینه تعویض پنجره خواهد بود. ● به دلیل وجود شبکه های توخالی در ساختار پروفیل های UPVC، این محصول عایق حرارتی و برودتی مناسبی می باشد. چرا که مهمترین و اصلی ترین مزیتی که استفاده از پنجرهها و دربهای UPVC دارد، حفظ حرارتی و مطلوب باقی نگه داشتن هوای فضای داخلی، با استفاده از ویژگی عایق بودن است. راندمان انرژی نهایی برای کاهش صورتحساب انرژی است. صرفه جویی در صورتحساب خانگی فقط هنگامی که از پنجره ها و درهای UPVC استفاده می شود ساده تر است. یو پی وی سی از جمله مهمترین و پرکاربردترین موادی است که در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد؛ که در حقیقت نوعی پلی وینیل کلراید سخت شده است.

قیمت پنجره وین تک

به طور کلی می توان گفت که هر چه کیفیت ساخت پنجره ی دوجداره بیشتر باشد، احتمالا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. مثلا پنجره چند لنگه باشد و کدام لنگه بازشو انتخاب شود و همچنین متراژ کلی و تک تک لنگه ها به چه نحوی باشد. بطور کلی ۵۵ درصد از PVC تولید شده توسط کارخانه ها در صنایع ساخت و ساز٬ حدود ۱۶ درصد در صنایع بسته بندی٬ ۴ درصد در صنعت مبلمان و بقیه در سایر صنایع مورد استفاده قرار میگیرد. مشخصات فنی پنجره دوجداره : در ایران برای اولین بار حدود بیست سال پس از اختراع پنجره های یوپی وی سی و در اواخر دهه ۵۰ واحد تولید پروفیل و ساخت درب و پنجره پی وی سی احداث گردید. با عنایت به بکارگیری مصالح مناسب و با تاثیر مثبت پنجره های پی وی سی و شیشه دو جداره در بهینه سازی انرژی ، هم اینک ایجاد واحد های تولید پروفیل UPVC و ساخت درب و پنجره UPVC و شیشه های دو جداره بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. برای انجام این کار، بهتر است کمی صبر و حوصله داشته باشید چرا که کار آسانی نیست. چرا پنجره دوجداره کشویی خوب عایق نمیشود؟ همچنین این فرم ها با لبه های خود باعث عایق شدن و زیبایی پنجره Upvc شده که باعث عدم دیده شدن پنجره قبلی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد