همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

3 غیرقابل تصور درب اتوماتیک شیشه ای تبدیل


انجام کلیه تعمیرات آیفون تصویری، جک پارکینگی، راهبند، دوربین مدار بسته، دزدگیر اماکن سیماران و برندهای مختلف انجام میپذیرد. در ادامه بیشتر دو سری از جکهای فراز سیماران را مورد بررسی قرار میدهیم پس برای شناخت بیشتر این جکها ما را همراهی نمایید. در ضمن فروشگاه فارسیان الکتریک امکان تعمیر انواع آیفون تصویری را دارد و آن را در اسرع وقت و با مناسبترین هزینه تعمیر و به شما تحویل میدهد. از آن جمله می توان به درب اتوماتیک شیشه ای قوسی، درب اتوماتیک شیشه ای منحنی نام برد. یکی از دغدغه های بزرگ مشتریان ارسال سریع و به موقع است که دی سی ای کالا قادر است این امر را محقق سازد. فروشگاههای خرده فروشی، سالنهای سینما و رستورانهایی که پذیرای مشتریان با دربهای خودکار هستند از سوی افراد معلول و دارای تجهیزات حرکتی نظیر واکر و عصا، بیشتر مورد توجه قرار میگیرند . با توجه به نکات ذکر شده، میتوان گفت، زمانی که از درب شیشهای و اتوماتیک صحبت میکنیم، منظورمان دربی است که به صورت خودکار باز و بسته میشود و موجب سهولت در رفت و آمد افراد میگردد. مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین ساختمان هایی که نمی خواهند درب پارکینگ فضای زیادی را اشغال کند ، می توان از جنس شیشه سکوریت استفاده کرد .جمع بندیدر این مقاله با بررسی انواع درب های اتوماتیک پارکینگی به نکات مهمی پی بردیم ، از جمله این درب ها معمولا باید در هر دوره سرویس شوند و همچنین توسط افراد مجرب و با تخصص نصب گردد ، چرا که تنظیمات پیچیده ای دارند . https://zibadoor.com/product-intro/درب-شیشه-ای-اتوماتیک/


درب های سکشنال پارکینگی جدیدترین و مدرنترین درب های اتوماتیک حال حاضر در بازار ایران و جهان می باشند که با درنظر گرفتن و رویکرد و توصیه معماران و سازندگان در نهایت مصرف کنندگان هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی بهترین انتخاب جهت اتوماسیون درب ورودی پارکینگ ساختمان به شمار می آید. در حال حاضر استفاده از جک برقی درب حیاط اتوماتیک بسیار رواج یافته است. امروزه جک درب پارکینگ یکی از ملزومات ساختمان ها شده است و کسی دیگر حاضر نیست از خودرو پیاده شود و درب پارکینگ را بازکند.جک پارکینگی بازار بزرگی دارد که در آن هم جک باکیفیت وجود دارد هم جک بی کیفیت.بنابراین برای خرید جک پارکینگی بهتر است نکاتی را بدانید تا شمارا برای خرید این محصول راهنمایی کند. بنابراین اگر درب پارکینگ شما به دلیل وجود مشکلی در سیستم آن باز نمی شود، این مشکل نمی تواند مربوط به چشمی در فتوسل ها باشد؛ بلکه در مواردی که درب پارکینگ شما بسته نمی شود امکان دارد مشکل از جانب فتوسل ها نیز باشد.


این نوع درب ها تنها به 20 سانتیمتر ارتفاع از سقف برای باز شدن نیازمند هستند، بنابراین شاید بتوان گفت بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک درب سکشنال زیرسقفی است. درب های اتوماتیک سکشنال معمولا در هر مکان و هر فضا قابل نصب می باشد و معمولا برای پارکینگ هایی که مسقف و عرض کم دارند مورد استفاده قرار می گیرد .کارایی این درب ها به گونهای است که درب در زمان باز شدن زیر سقف جمع میشود ،این دربها روی یک ریل به صورت اتوماتیک باز و بسته میشود. به همین دلیل تفاوت قیمت چندانی بین درب اتوماتیک شیشه ای دو لنگه و ۴ لنگه وجود ندارد.اگر عرض درب ورودی ساختمان به اندازه کافی بزرگ است توصیه می شود درب اتوماتیک شیشه ای ۴ لنگه نصب کنید چون درب های چهار لنگه زیباتر هستند. امروزه از جک های ریلی به دلیل قیمت مناسب آن زیاد مورد استفاده قرار می گیرد . درب های اتوماتیک پارکینگی انواع مختلفی دارند ، که با توجه به فضای پارکینگ و هزینه ای که می خواهید انجام دهید ، باید یک نوع را انتخاب کنید .برای خرید درب اتوماتیک پارکینگی و اطلاع از قیمت ها می توانید ، با کارشناسان ما در تیم اسمارت کو تماس بگیرید و جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت اسمارت کو مراجعه بفرمایید .



زمانی که شرایط آب و هوا نامساعد است بدون اینکه از ماشین یا منزل خارج شوید ، می توانید با یک ریموت کوچک درب را باز وبسته کنید، که این جزء مزیت های مهم این درب ها می باشد . ارسال این پیام به این صورت است که چشمی یک دسته پرتو مادون قرمز منتشر می کند و هرگونه منقطع شدن و از هم گسیختگی یا توقف در دسته پرتو منتشر شده موجب ارسال یک سیگنال به مدار فرمان جک پارکینگی می شود تا از بسته شدن درب جلوگیری کند که ممکن است طبق تنظیمات دلخواه یا درب را متوقف سازد یا جهت حرکت درب را معکوس گرداند و تا زمانی که مانع در مسیر درب قرار دارد و باعث شکسته شدن پرتو می گردد درب پارکینگ باز خواهد ماند. این نکته نیز حائز اهمیت است که حسگرهای چشمی فقط در فرآیند بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگ دخالت می کنند که در صورت تشخیص وجود مانع در بین درب حرکت درب را متوقف سازند و آنها هرگز تأثیری در فرآیند باز شدن درب ندارند. درب های ریلی اتوماتیک کشویی پارکینگی بیشتر مناسب پارکینگ هایی است که دارای فضای محدودی در عمق و بالای محیط پارکینگ یا محوطه می باشد. یا اگر قصد تهیه یک درب برقی مناسب برای فروشگاه خودتان را دارید، میتوانید یکی از انواع درب اتوماتیک شیشه ایرانی را انتخاب کنید.

https://zibadoor.com/about/brands/simaran-co/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد