همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

آب و هوای دبی در فصول مختلف

دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. این تغییرات باعث شده است که دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان باشد. زمانی که به دبی سفر می کنید ساختمان های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر را تجربه خواهید کرد که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. آگاهی از نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید. در زیر سعی خواهیم کرد به طور کامل به آنها بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. در نتیجه هوای شهر معمولاً گرم، خشک و خنک است و این هوا برای افرادی که در مناطق کوهستانی زندگی می کنند، با رطوبت زیاد و تعریق مداوم سخت است. در نتیجه هوا در اواسط بهار و تابستان بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن حدود 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه یعنی از نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید از شنا در سواحل زیبا و جذاب دبی نیز لذت ببرید.

آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی می باشد. این شهر مدرن دارای استانداردترین هتل های دنیا برای اقامت مسافران است و در زیر لوکس ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران عالی و غذاهای بین المللی می باشد. علاوه بر این، هتل جمیرا دارای سرویس رفت و آمد رایگان به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و غیره است.

Heimilisfang: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



Hotera Raffles

هتل لوکس رافلز یک هتل پنج ستاره با 252 اتاق است. مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل و 15 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذاهای رژیمی، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP است.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در مرکز شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های مختلفی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

برج العرب جمیرا منظره بی نظیری از خلیج فارس را به نمایش می گذارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که با 225 اتاق در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه با دبی فاصله دارد. ساحل با ماشین. یپی همچنین امکاناتی که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است، تجربه ای عالی از سفر به دبی را به شما هدیه می دهد.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با چشم انداز دریا و خلیج، آبنمای جالب و منحصر به فرد در شهر کویری دبی است، همچنین دارای اتاق های ویژه معلولان و سالمندان می باشد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله سعی داریم قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را توضیح دهیم تا تجربه ای به یاد ماندنی در سفر داشته باشیم. اگر در طول مدت اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت اجاره معروف و محبوب سعادت استفاده کنید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد