همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

چرا یک پرستار مسن تر استخدام کنیم؟


شهر کرج یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور عزیزمان در ایران است که اکثر خانواده‌های ساکن آنجا تک تک اعضای خانواده در حال تحصیل یا کار هستند. بسیاری از این خانواده ها تصمیم می گیرند از بزرگان خود مراقبت کنند. او را به خانه سالمندان می فرستند اما علاوه بر هزینه های زیاد، با چالش هایی مانند دوری سالمندان، مشکلات روحی و روانی و از دست دادن عزت نفس سالمندان مواجه است. به همین دلیل توصیه می کنیم از خدمات پرستار ارشد در کرج استفاده کنید. فرقی نمی کند در کدام محله شهر کرج زندگی می کنید، زیرا آسانیسم به همه محله هایش پرستار ارشد می فرستد. در محله های عظیمیه، مهرشهر، گوهر دشت، جهانشهر، کوی امامیه، شاهین ویلا، باغستان، گلشهر و حتی حومه در خدمت شما هستیم.


مراقبت، خدمت و همراهی

سالمندان علاوه بر مراقبت و نگهداری به دلیل مشکلات جسمی نیاز به همراه دارند. سالمندان افرادی هستند که در برابر مشکلات روحی و روانی آسیب پذیرتر هستند، اکثر آنها عزیزان خود را از دست داده اند و مشکلات جسمی می تواند آنها را آزار دهد. در چنین شرایطی وجود همسر می تواند نقش موثری در پیشگیری از افسردگی، زوال عقل و بسیاری از بیماری های دیگر داشته باشد. در خدمات سرای سالمندان کرج، پرستاران مجرب با مراقبت و همراهی شما عزیزان به بهبود کیفیت زندگی کمک می کنند. پرستاری که با یک فرد مسن صحبت می کند می تواند آنها را به آینده امیدوار کند یا در انجام برخی وظایف از گوشه گیری با آنها اجتناب کند. در زیر تعدادی از فعالیت‌هایی که پرستاران و بزرگسالان می‌توانند در آن شرکت کنند، فهرست شده‌اند.

معاشرت با خانواده و دوستان

همراه در ورزش های روزمره

به دنبال پیاده روی یا بیرون رفتن هستید

کتاب بخوانید یا فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید

گفتگو با جانبازان و شنیدن خاطرات و تجربیات آنها

بازی های فکری مانند شطرنج انجام دهید

کمک به افراد مسن در خرید روزانه


آنها از نظافت و وسایل شخصی سالمندان مراقبت می کنند

گاهی اوقات افراد مسن به دلیل مشکلات جسمی یا حرکتی قادر به انجام کارهای شخصی برای خود نیستند. در این شرایط او به شخص دیگری نیاز دارد که این کارها را انجام دهد. پرستاران سالمند کرج به سالمندان کمک می کنند تا در صورت داشتن مشکلات حرکتی به دستشویی بروند، حمام کنند، موها و ناخن های خود را کوتاه کنند، لباس های خود را بشویند و پوشک خود را عوض کنند. در این مواقع، ارتباط صحیح پرستاران با وضعیت بیمار برای جلوگیری از خجالت و از دست دادن اعتماد به نفس بسیار مهم است. ناگفته نماند که هزینه نگهداری از سالمند با پوشک و لگن با هزینه نگهداری از سالمند سالم متفاوت است.


پیگیری وضعیت پزشکی سالمندان

در این سنین معمولاً سالمندان به بیماری های مختلفی مبتلا می شوند و استفاده صحیح از داروهایی که برای هر بیماری تجویز می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، داشتن و نظارت بر فرد سالمندی که آموزش دیده و واجد شرایط لازم برای پیشرفت در سریع ترین زمان ممکن باشد، سودمند است. بر اساس تجویز پزشک، پرستار باید برنامه دارویی مناسب را در نظر گرفته و در زمان مقرر در اختیار پزشک قرار دهد. همچنین پرستار موظف است علائم حیاتی سالمندان را به طور مداوم بررسی و در صورت نیاز او را به درمانگاه برساند. در برخی موارد، پرستار ممکن است نیاز به تجویز تعدادی دارو به یک فرد مسن داشته باشد یا در مواقع اضطراری او را به بیمارستان برساند. توصیه ما به بیماران سالمند این است که پرستارانی را استخدام کنند که در این زمینه دانش و تجربه داشته باشند. دغدغه های سالمندان را در هنگام عقد قرارداد با ارائه اطلاعات آنها وارد کنید تا پرستاران با توجه به نیاز شما در دسترس باشند.



انجام کارهای خانه

یکی دیگر از کارهای پرستار سالمند رسیدگی به کارهای خانه است. در صورت توافق بین پرستار و خانواده سالمند مبنی بر اینکه پرستار سالمند مسئولیت کارهای خانه را بر عهده دارد، باید به اموری مانند پخت و پز، نظافت، خشکشویی و پذیرایی از مهمان رسیدگی کند. همچنین برای خرید وسایل منزل و خرید وسایل ضروری سالمندان را همراهی کند.


مراقبت های تغذیه ای از سالمندان

رژیم غذایی سالمندان تاثیر زیادی در درمان و پیشگیری از مشکلات پیری دارد. امسال آنها غذاهای متفاوتی دارند، استفاده از برخی محصولات برای آنها خوب است و استفاده از برخی دیگر - بد. پرستار سالمند باید با پزشک معالج در مورد برنامه غذایی مناسب برای سالمندان که به طور منظم تهیه و برای سالمندان سرو می شود به توافق برسد. او باید در برنامه غذایی خود انواع مواد غذایی مانند پروتئین، لبنیات، دانه ها و ... را بگنجاند و از مصرف آب، سبزیجات و میوه جات غافل نگردد.


آرامش بهتر برای خانواده ها و سالمندان

همه ما بزرگترهایمان را دوست داریم و مراقبت از آنها می تواند برای اعضای خانواده استرس زا باشد. ما دوست داریم آنها را در کنار خود داشته باشیم. از سوی دیگر، برخی از سالمندان ترجیح می دهند در خانه بمانند یا با فرزندان و اعضای خانواده خود زندگی کنند. اگرچه بسیاری از آنها می خواهند همسن باشند. اما فرستادن آنها به خانه سالمندان باعث نارضایتی اعضای خانواده و سالمندان می شود. از طرفی دوری از خانواده می تواند باعث مشکلات روحی و جسمی آنها شود. در این شرایط بهتر است یک پرستار قدیمی تعیین کنید.


مدیریت آسان تر از بیماران مسن

برخی از سالمندان به دلیل برخی بیماری ها نیاز به بستری و مراقبت دارند. در این صورت می توانید با استخدام پرستار از بیمار سالمند در منزل مراقبت کنید. به این ترتیب احتمال ابتلای یک بزرگسال به بیماری های عفونی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. اعضای خانواده می توانند کسب و کار خود را مانند گذشته اداره کنند و بدون صرف وقت و انرژی زیادی از عزیزان مسن خود مراقبت کنند.


مراقبت ساده از سالمندان

افراد مسن در وضعیت جسمی و روحی حساسی هستند. بنابراین باید برنامه غذایی، درمان و ورزش مناسبی داشته باشند. اما اجرای برنامه برای همه نیست. از طرفی فردی که با سالمندان زندگی می کند می تواند در صورت نیاز به سالمندان کمک کند. در چنین شرایطی حضور افراد فهیم می تواند مفید باشد. با استخدام پرستار سالمند می توانید از آنها مراقبت کنید. پرستار بر اساس نیاز سالمندان، برنامه غذایی مناسبی را برای آنها تهیه می کند، برنامه مراقبت از سالمند را دنبال می کند و به آنها کمک می کند تا ورزش کنند.


راحتی بیشتر برای اعضای مسن خانواده

نداشتن زمان کافی برای نگهداری از سالمندان یکی از دلایل استخدام پرستار سالمند است که زمان بیشتری را برای اعضای خانواده آزاد می کند. خانواده‌هایی که از والدین سالخورده مراقبت می‌کنند معمولاً برنامه‌های پرمشغله‌ای دارند و می‌توانند برخی از وظایف ضروری این فهرست را برای مراقبت بهتر از عزیزان خود انجام دهند. برنامه های سفر، مهمانی ها و سفرهای آنها متفاوت است زیرا با افراد مسن تر سفر می کنند و شرایط آنها سخت تر است. گاهی اوقات نیاز به مرخصی برای همراهی سالمندان در بیمارستان است. اما استخدام یک پرستار بچه خوب نه تنها روال زندگی روزمره شما را بهبود می بخشد، بلکه برنامه شما را ساده می کند و خستگی ذهنی را کاهش می دهد.


حفاظت از استقلال سالمندان

عموماً با گذشت زمان، وابستگی سالمندان به همسرشان بیشتر می شود. خواهر و برادر ممکن است فرزندان و سایر اعضای خانواده خود را از دست بدهید و در خانه تنها باشید. قادر به انجام همه کارها در زندگی نیستم، اما بیشتر مانند قبل در خانه زندگی می کنم. آنها می خواهند دور هم جمع شوند و به برنامه های زندگی گذشته خود ادامه دهند. برخی افراد احساس می کنند که بازدید از خانه فرزندان یا خانه سالمندان باعث از بین رفتن غرور و عزت نفس آنها می شود. با استخدام پرستار سالمندی می توانید به راحتی این شرایط را برای عزیزان خود بدون از دست دادن استقلال و عزت نفس خود ایجاد کنید.


بودجه

یکی دیگر از مزایای استخدام پرستار سالمند این است که هزینه کمتری نسبت به بستری شدن در بیمارستان یا اقامت در خانه سالمندان دارد. برخلاف تصور رایج، هزینه‌های مراقبت از سالمندان در خانه نسبتاً پایین است زیرا شما تصمیم می‌گیرید که چه ساعتی و چه زمانی از او مراقبت شود. شما همچنین تعیین خواهید کرد که چه خدماتی باید به عزیزانتان ارائه شود. امکان انتخاب و سفارشی سازی خدمات در مقایسه با خانه های سالمندان و بیمارستان ها هزینه ها را کاهش می دهد.

نمایش بیشتر: https://avalsafiresalamat.com/پرستار-سالمند/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد