همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

تخت هوشمند: آیا به آن نیاز دارید؟


تخت های هوشمند دارای سنسورهایی برای کنترل دما و تشخیص فشار خون، ضربان قلب و تعداد تنفس هستند و با تنظیمات خودکار خود این اطلاعات را در هنگام خواب جمع آوری می کنند و از این اطلاعات برای بهبود کیفیت خواب شما استفاده می کنند.

خواب کافی، آرامش و آرامش می تواند بر تمام خستگی های روزانه غلبه کند و بدن را آرام کند. یکی از مواردی که برای راحتی و کیفیت به آن نیاز دارید یک تخت خواب راحت است که بتواند در هنگام خواب احساس راحتی داشته باشید. دنیای فناوری نیز این موضوع را نادیده نگرفته و در جهت ایجاد تشک های بهتر برای بهبود کیفیت خواب گام برداشته است. اگر می خواهید در مورد فناوری تشک هوشمند بیشتر بدانید، در مقالات دیگر با ما همراه باشید.

با یک تخت هوشمند راحت بخوابید

با یک تخت خواب هوشمند می توانید از خوابی راحت و آرام لذت ببرید. تخت هوشمند تختی است که از فناوری های مختلفی مانند سنسور فشار خون و ضربان قلب، کنترل دما و تنظیم خودکار استفاده می کند تا بتوانید بهتر بخوابید.

با این حال، صنعت تخت خواب هوشمند هنوز در مراحل ابتدایی خود است و از منظری خوش بینانه، امیدوارکننده به نظر می رسد زیرا فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد و قوانین روشنی در مورد نحوه استفاده از آن وجود ندارد. تخت هوشمند.

ویژگی های مختلف تخت خواب هوشمند

از یک تخت خواب هوشمند چه انتظاری دارید؟ نظر شما در مورد تخت خواب های هوشمند چیست؟ آیا سنسورهای گرمایش یا سرمایش برای تشک و تنظیمات دما دارید؟ آیا برنامه پخش خاصی دارید؟ آیا مانیتور و صفحه نمایش بالای سر خود دارید؟ اما تخت های هوشمند فعلی بازار چه ویژگی هایی دارند؟ بیایید کمی در مورد ویژگی ها و عملکرد تخت های هوشمند موجود در بازار صحبت کنیم.

اگرچه هیچ دستورالعمل مشخصی در مورد نحوه استفاده از تخت خواب هوشمند وجود ندارد، تعدادی از شرکت ها که بیشتر آنها هنوز در مراحل اولیه بازار هستند، نسخه های مخصوص به خود را از تختخواب های هوشمند بر اساس آنچه مشتریان انتظار دارند توسعه داده اند. . با این حال، در اینجا برخی از ویژگی های رایج در میان بیشتر تخت خواب های هوشمند آورده شده است.

تجزیه و تحلیل کیفیت خواب: با این قابلیت، تخت هوشمند کیفیت خواب شما را ردیابی می کند و این جنبه متفاوتی از یک تخت معمولی و یک تخت خواب هوشمند است. با استفاده از یک تکه «پارچه هوشمند»، چندین دستگاه روی تخت پخش می‌شوند و تشک هوشمند اطلاعات مختلفی مانند تنفس، ضربان قلب، دمای خواب و وزن بدن را جمع‌آوری می‌کند. ، بیدار شو

کنترل دما: برخی از تخت های هوشمند دارای یک ترموستات در زیر هستند که به شما امکان می دهد دمای تشک را در هنگام خواب تنظیم کنید. در نتیجه زمانی که احساس سرما یا گرما می کنید می توانید دمای تخت را تغییر داده و به دمای دلخواه برسانید.

دریچه های هوا: لوله های ورودی هوا در تشک و سنسورهای فشار به شما این امکان را می دهند که وضعیت بدن خود را در هنگام خواب تغییر دهید. لوله های هوا را می توان با قوانین شخصی شما کنترل کرد.

همگام سازی برنامه: تصور کنید، در رختخواب دراز کشیده اید، قهوه ساز را روشن کنید تا قهوه صبح شما آماده شود، و همزمان به تلویزیون فرمان دهید تا دستیار صوتی شما را روشن کند و چراغ های خانه را روشن کند تا تختخواب شما را کنترل کند. آره! همه اینها با یک تخت خواب هوشمند امکان پذیر است. می‌توانید از طریق اینترنت به سایر دستگاه‌ها و برنامه‌های خانه هوشمند، از جمله دستیارهای صوتی مجازی، ترموستات‌ها، چراغ‌های هوشمند، قهوه‌ساز و تلویزیون‌ها متصل شوید و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به بلند شدن از رختخواب از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

انواع تخت هوشمند محبوب

همانطور که گفته شد، صنعت تخت خواب هوشمند هنوز در مراحل ابتدایی است و تولیدکنندگان به تازگی وارد این عرصه شده اند. اما برای اینکه ایده ای از برندهای تولید کننده تخت خواب های هوشمند به شما بدهیم، برخی از برندهای محبوب و ویژگی های تخت خواب هوشمند آنها را معرفی می کنیم.

Sleep Number: این یکی از مدل های تخت خواب هوشمند با ویژگی هایی مانند کنترل کیفیت خواب و کنترل دمای داخلی تخت است که بر اساس ساعت روز و مکان شما تنظیم می شود. Sleep Number یکی از اولین برندها در صنعت تختخواب هوشمند بود. نام تجاری کمی مینیمالیستی است، اما قطعا کار را به خوبی انجام می دهد.

تخت های هوشمند ReST: در فناوری ReST، این تخت هوشمند دارای 18 سنسور هوا در سراسر تخت و پارچه لایکرای هوشمند است که می تواند کیفیت خواب شما را بهبود بخشد.

هشت تخت: در حالی که وسایل استراحت و خواب در درجه اول بر راحتی و سلامت تمرکز دارند، Eight Beds یک کلاس کاملاً جدید از تخت‌خواب‌های هوشمند است که می‌تواند داده‌ها را متصل، همگام‌سازی کند و چندین دستگاه و لوازم خانگی را از طریق IFTTT کنترل کند. در رختخواب راحت تر است.

تخت خواب هوشمند HiCan: بر خلاف سایر تخت های هوشمند که فقط تشک هوشمند دارند، HiCan با استفاده از اتاق خواب مجزا با پرده های اختصاصی، نور، کنترل دما، سیستم صوتی و صفحه تلویزیونی که روی آن کار می کند، اتاق خواب را با تجربه ای متفاوت تعریف می کند. این تخت مانند تجربه سفر به آینده ساختمان های شهری است. اما قیمت این مدل تخت خواب بیشتر از سایر مدل های تخت خواب هوشمند است.

آیا شما هم تخت هوشمند دارید؟

اکنون که می دانید تختخواب های هوشمند واقعاً چیست و دقیقاً چه کاری می توانند برای شما انجام دهند، آیا به آن نیاز دارید؟ شاید نه. مگر اینکه از قبل یک خانه هوشمند با امکانات کامل برای نصب تخت هوشمند در آن داشته باشید، داشتن تخت هوشمند بخش مهمی از زندگی روزمره شما نیست. اما اگر بودجه مناسبی دارید و کنجکاو هستید که خواب بهتری داشته باشید، یک تخت خواب هوشمند می تواند بخشی از خانه هوشمند شما باشد.

مراجعه به ادامه مطلب : https://farazandefurniture.com/product-category/beds/تخت-خواب-هوشمند/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد