همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

مهاجرت به قبرس شمالی


معرفی

در این مقاله سعی کرده ایم هر آنچه که برای مهاجرت به قبرس شمالی باید بدانید را درج کنیم، اگرچه مقاله کمی طولانی است اما به شما کمک می کند مهاجرت راحت تری را تجربه کنید، بنابراین از شما می خواهیم این مقاله را بخوانید و در پایان در مقاله، نظرات افرادی که به قبرس شمالی مهاجرت کرده اند، گنجانده شده است. امیدوارم خواندن آنها به شما در تصمیم گیری برای انتخاب یا عدم انتخاب این کشور برای زندگی کمک کند.

مشاوره رایگان برای یافتن محل اقامت در قبرس شمالی

اگر به فکر مهاجرت به قبرس شمالی هستید می توانید از قسمت پشتیبانی با ما تماس بگیرید تا مشاوره های رایگان لازم را دریافت کنید. تمامی دوستان ما مشاوران مجرب مهاجرت هستند که سال ها در قبرس شمالی زندگی می کنند. مطمئناً می توانند شما را معرفی کنند. به بهترین گزینه برای اقامت قبرس با توجه به اهداف و شرایط خود.

نکات مهم قبل از مهاجرت به قبرس شمالی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد روش های مختلف مهاجرت به قبرس شمالی با شما صحبت کنیم، خوب است که قبل از مهاجرت به قبرس شمالی، اطلاعات کافی در مورد نکات لازم برای خلاص شدن از شر کشور محل تولد و مکانی که هستید، داشته باشید. زندگی کن مطمئنا کار خیلی سختی است، حتما در ایران دوستانی داری، شغل و امکانات مالی داری، اما زندگی را در کشور دیگری آغاز می کنی، اما مطمئناً تصمیم خود را گرفته ای و از مشکلات آگاهی کامل داری. . ، شما مهاجرت به قبرس شمالی را انتخاب کرده اید، قبل از هر چیز باید این انتخاب را به شما تبریک بگوییم، اما ابتدا چند سوال بزرگ از خود بپرسید.

هدف شما از مهاجرت به قبرس شمالی چیست؟

برای رسیدن به یک انتقال موفق، باید با دید بازتر به مشکل نگاه کنیم، خطرات و مشکلات موجود در مسیر را بسنجیم، هدف چیست؟ مطمئناً هر فردی در مورد مهاجرت اهداف خاص خود را دارد، اگر هدف شما سرمایه گذاری است پس انتخاب درستی کرده اید زیرا تجربه نشان داده است که قیمت ملک در این کشور روز به روز در حال افزایش است. جالب است بدانید کسانی که در سال ۲۰۲۲ در قبرس خانه خریدند. در سال 2023 قیمت املاک آنها بین 50 تا 95 درصد افزایش یافت و این رشد قیمت به پوند بود و اگر بخواهیم ریالی محاسبه کنیم در یک سال 4 برابر بله کاملاً درست است.

اما برای مثال دیگر، اگر هدف شما مطالعه است، در ابتدا باید یک چیز را بگویید. اکثر رشته های دانشگاه قبرس شمالی در ایران معتبر نیستند، اما در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی معتبر هستند، بنابراین اگر قصد دارید در آینده به ایران بازگردید، از نقل مکان خودداری کنید. اما اگر به فکر کار در قبرس و سایر کشورها هستید، انتخاب خوبی کرده اید.

اگر هدف شغلی دارید، اول از همه ببینید آیا شغلی برای تخصص شما وجود دارد یا خیر، از صنعت نفت و گاز و مغازه های ساخت و ساز در شمال قبرس خبری نیست، اما در عوض، صنعت ساخت و ساز و گردشگری در آنجا بسیار محبوب است. بنابراین قبل از اقامت قبرس با خرید ملک یورومای و مهاجرت کاری به قبرس با اداره کار در مورد شغل مورد نظر و حقوق آن مشورت نمایید. در این بین همکاران ما در گلوبال لند آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.

اما اگر مستمری بگیر هستید و هدفتان لذت بردن از یک زندگی آرام پس از بازنشستگی است، باید بگوییم که قبرس شمالی بسیار مناسب است و این جزیره نیز می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که می خواهند تفریح ​​کنند.و به دنبال تفریح ​​هستند. . لازم است اما پیشنهاد می کنم برای افزایش دانش خود در این زمینه مقاله مزایا و معایب مهاجرت به قبرس شمالی را مطالعه کنید.

چه بودجه ای در نظر دارید؟

بودجه یکی از مسائل اصلی هنگام اخذ اقامت در قبرس شمالی است. خوشبختانه، قبرس گزینه های مناسب برای تمام بودجه ها را دارد. اما هدف شما مهم است. اگر هدف شما سرمایه گذاری برای افزایش قیمت ملک است، به حداقل بودجه 120000 پوند نیاز دارید. با این حال، اگر علاقه مند به سرمایه گذاری و رشد قیمت در آینده هستید، مهم نیست. شما می توانید با 40000 پوند خانه بخرید، اما این بودجه فقط برای قیمت خانه شما است و قطعا باید هزینه زندگی در قبرس را در نظر بگیرید.

اما یک مثال دیگر می زنیم، اگر هدف شما تحصیل است، یک نکته را باید به شما بگویم، بسیاری از رشته ها در دانشگاه های قبرس شمالی در ایران مجاز نیستند، اما بسیاری از کشورهای اروپایی، اروپا و آمریکا آن ها را می پذیرند. تایید شده، بنابراین اگر بعداً اگر بعد از اتمام تحصیل به فکر بازگشت به ایران هستید، هرگز راهنمایی نکنید، اما اگر به فکر کار در قبرس و سایر کشورها هستید، انتخاب درستی کرده اید.

اگر هدف شغلی دارید، اول از همه بررسی کنید که آیا شغلی برای تخصص شما وجود دارد، در قبرس شمالی خبری از صنایع نفت و گاز و کارگاه های ساختمانی نیست، اما در عوض، ساخت و ساز و گردشگری وجود دارد، صنایع بسیار پرطرفدار هستند. . . بنابراین قبل از مهاجرت به قبرس برای کار با آژانس های کاریابی در مورد شغل مورد نظر و حقوق آن مشورت کنید. در این بین همکاران ما در گلوبال لند آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.

اما اگر بازنشسته هستید و هدفتان داشتن یک زندگی آرام در دوران بازنشستگی است، باید بگوییم که قبرس شمالی بسیار مناسب است و این جزیره نیز می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که به دنبال تفریح ​​و سرگرمی هستند. نیاز هست اما پیشنهاد می کنم مقاله مزایا و معایب مهاجرت به قبرس شمالی را مطالعه کنید تا دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

چه بودجه ای در نظر دارید؟

بودجه یکی از مهم ترین عوامل در یافتن محل اقامت در قبرس شمالی است. خوشبختانه، گزینه های خوبی در قبرس برای همه بودجه ها وجود دارد، اما باز هم هدف شما مهم است، اگر هدف شما سرمایه گذاری برای افزایش ارزش ملک است، به حداقل سرمایه گذاری 120 پوند نیاز دارید، اما اگر علاقه به پول و رشد قیمت در آینده چیزی نیست، شما می توانید با 40000 پوند خانه بخرید، اما بودجه قیمت خانه شما است و البته باید هزینه زندگی در قبرس را نیز در نظر بگیرید.

فرهنگ و مهاجرت در قبرس شمالی

بله، این موضوع هم خیلی مهم است، افراد زیادی بودند که میلیون ها دلار داشتند، اما پس از چند روز اقامت در برخی از کشورهای اروپایی و حتی آمریکا، از تمدید اقامت خودداری کردند و کشور را تغییر دادند، اما قبرس شمالی یک فرهنگ مشابه و نزدیک و ایران، شانس اینکه در این کشور احساس مهاجرت نمی کنید و بعد از چند روز احساس می کنید در کشور خود هستید، این را می توان از تجربه افرادی که در قبرس زندگی می کردند متوجه شد. می تواند درک کند

قبرس سکوی پرتاب است

شاید برای شما جالب باشد که مهاجرت به قبرس شمالی مانند دروازه ای به اروپا است و این کشور یکی از ارزان ترین گزینه ها برای شروع زندگی است.

مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی بسیار ساده تر از ترکیه و سایر کشورهای اروپایی است، برای مهاجرت به قبرس شمالی نیازی به ویزا ندارید، در بدو ورود به قبرس ویزای فرودگاهی دریافت خواهید کرد. او همچنین درباره اتفاقاتی که قرار است به زودی در این کشور بیفتد صحبت کرد.

بنابراین با دانستن این مشکلات می خواهیم در مورد شرایط مهاجرت به قبرس شمالی با شما صحبت کنیم و در صورت نیاز به مشاوره از قسمت پشتیبانی با ما تماس بگیرید.

چگونه اقامت مهاجر قبرس شمالی را بگیریم؟

قبرس شمالی یکی از آسان ترین و سریع ترین کشورها برای مهاجرت است و شما می توانید با استفاده از ویزای کار یا تحصیل به این کشور مدیترانه ای مهاجرت کنید، ازدواج کنید، در قبرس شمالی ملک بخرید و حتی می توانید سرمایه گذاری کنید. همچنین ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید همه افراد بالای 60 سال نیازی به دریافت اجازه اقامت ندارند و پس از ورود به قبرس می توانند در آن اقامت داشته باشند.

شما می توانید با اقامت 6 ساله به طور دائم در قبرس شمالی زندگی کنید، ویزای 6 ساله شما می تواند هر نوع ویزا باشد و فرقی نمی کند کدام ویزا باشد.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل

دانشگاه های قبرس شمالی سالانه پذیرای هزاران دانشجو از سراسر جهان هستند و البته دانشگاه های این کشور نیز مقرون به صرفه هستند و به دلیل مناسب بودن هزینه ها، خوابگاه های مجهزی وجود دارد و نیازی به مدرک زبان نیست. .

یکی دیگر از دلایلی که افراد برای مهاجرت به قبرس با یورومای  و تحصیل در این کشور انتخاب می کنند این است که می توانید برای تحصیل در این کشور تقریباً به صورت رایگان بورسیه تحصیلی قبرس شمالی دریافت کنید.

اگر می خواهید از طریق تحصیل به قبرس شمالی مهاجرت کنید، ابتدا باید از دانشگاهی در آن کشور پذیرش بگیرید و پس از قبولی به سفارت قبرس شمالی در ایران یا هر کشوری که زندگی می کنید مراجعه کنید و مدارک لازم را ارائه دهید. ویزا، شما در حال سفر به قبرس شمالی هستید و پس از 90 روز اقامت در این کشور، باید برای اجازه اقامت اقدام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد