همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

اجاره انبار با سقف


یکی از بهترین راه ها برای نگهداری کالا، انبار زیر سقف است. این نوع انبار از یک سایبان سرپوشیده تشکیل شده است که سقف آن به کمک ورق ها به صورت شیروانی ساخته شده است. به لطف انبار سقف سایبان تمامی کالاها در برابر باد و باران و تمامی حوادث محیطی در امان هستند و به همین دلیل می توان از این محیط برای نگهداری کالاهای برقی و الکترونیکی استفاده کرد. موارد زیر از جمله مهم ترین ویژگی های انباری آویز هستند:

قابلیت جابجایی لیفتراک در انبارها و بار با لیفتراک

سقف سازی انبار و حفاظت کالا از باد و باران

دسترسی آسان به کالا

قیمت مناسب نسبت به سایر انبارها

هر انبار دارای امنیت بالا و ورودی ویژه می باشد

فضای داخل انبار سوله سرپوشیده

فضای داخلی فروشگاه با استفاده از پارتیشن به فروشگاه های 20 فوتی و 30 فوتی تقسیم می شود که معمولاً یک فروشگاه 30 فوتی در طبقه اول و یک فروشگاه 20 فوتی در طبقه دوم است. محل فروش کیسه ها در انبار هم هست که هر کیسه یک مغازه 20 فوتی ایجاد می کند. امنیت هر فروشگاه بالاست و هر فروشگاهی در و قفل مخصوص به خود را دارد.

انتخاب اندازه سوله انبار سرپوشیده

برای تعیین متراژ مورد نیاز کافی است برآوردی از مقدار کالای خود به صورت کامیون یا انبار داشته باشید به طوری که هر انبار 20 فوتی مساحتی معادل یک انبار و هر انبار 30 فوتی داشته باشد. مساحتی معادل 2 انبار دارد. بنابراین برای اجاره کارگاه در soleh.net معمولاً یک انبار 20 متری برای لوازم خانگی مناسب است در حالی که انبار 30 متری برای مشاغل مناسب است.

درخواست سپرده انبار تحت پوشش

این انبارها برای تمامی شرکت هایی که به تغییرات شرایط محیطی مانند باد و باران حساس هستند و برای نگهداری مواد اولیه یا محصولات خود نیاز به محیطی سرپوشیده دارند مناسب است. علاوه بر این، بسیاری از افراد برای نگهداری موقت از حیوانات خانگی خود به محیطی امن و مجزا نیاز دارند که توصیه می شود.

انواع ساختمان های آپارتمانی

فضای ذخیره سازی را می توان به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی یا سالانه اجاره کرد. هنگام نوشتن قرارداد می توانید مدت اجاره را مشخص کنید. بدیهی است با افزایش مدت اجاره در هر ماه، تخفیف بر قیمت نهایی اعمال می شود.

نحوه رزرو و اجاره انبار

برای رزرو و اجاره سوله سرپوشیده با کارشناسان ما در انبارکانتین تماس بگیرید تا از موجودی سوله مطلع شوید. سپس یک متخصص از مخزن برای شما نسخه پشتیبان تهیه می کند. پس از سفارش انبار به محیط انبار رفته و قرارداد اجاره انبار را امضا کنید. پس از آن می توانید به راحتی به موجودی خود دسترسی داشته باشید و اقلام را به انبار منتقل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد