همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

Avoid بالا 10 بازار طلای دبی اشتباهات


این شهربازی ارائهدهنده انواع بازیهای هیجانانگیز نظیر ترن هوایی و بازیهای وحشتناک و دلهرهآور است که آدرنالین شما را بهشدت بالا میبرد.خوب است بدانید اکثر این بازیها بر اساس شخصیتهای کارتونی ساخته شدهاند. با لغزیدن در پوزایدونز ریونج، شما به سرعت به سمت زمین سقوط میکنید و سپس به صورت عمودی به بالا یک حلقهٔ ۳۶۰ درجه میگردید که تجربهای بینظیر و دلهرهآور از حرکت معکوس را برای شما فراهم میآورد. هزینه بازدید از سینما برفی ۲ با احتساب بازدید از پارک برفی حدود ۵۰۰ درهم و این مبلغ برای سینمای برفی سه، ۷۵۰ درهم است. پیست اسکی سرپوشیده دبی، این امکان را فراهم می کند، از طراحی تا اجرای آن حدود 250 میلیون دلار هزینه داشته است. مجموعه پیست اسکی سرپوشیده در دبی در زمینی به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع ساخته شده و در طراحی آن از المان هایی استفاده شده که محیط طبیعی و هیجان انگیز به نظر برسد. خیلی از گردشگران تنها برای دیدن این موجودات دوست داشتنی به پیست اسکی دبی مال می روند.پنگوئن های این مجموعه از خانواده جنتو و امپراطور هستند که ۴ مرتبه در روز میتوانید در کنار آنها باشید. کودکان کمتر از ۱۴ سال، تنها در صورت همراهی افراد ۱۶ و بالاتر از ۱۶ سال سن میتوانند به پارک برفی و قلمرو پنگوئنها وارد شوند. افراد آماتور و سطح متوسط ورزش اسکی، مجاز به استفاده از شیبهای تند و قسمت پرش ارتفاع نیستند. از جذابیت های هند غذاهای تند و خیابانی این کشور است. در این ساحل هم تجهیزات لازم برای ورزشهای آبی در اختیار شما قرار میگیرد و هم میتوانید از مربیان مجرب، آموزش ببینید و تجربهای فراموشنشدنی از سفر به دبی در دفتر خاطرات خود ثبت کنید. با توجه به آمار، برج دبی فریم برای شهر دبی حدود 260 میلیون درهم هزینه در بر داشته است!

هتل برج العرب دبی در منطقه جمیرا واقع شده است. از بهترین هتل هایی که در این منطقه قرار دارند می توان به هتل آپارتمان دلفین و هتل یورک اینترنشنال، هتل سان سیتی اینترنشنال، هتل عربیان کورتیارد و بسیاری دیگر نام برد. دبی فریم یا قاب دبی یک سازه ویژه شامل دو برج با ارتفاع 150 متر و یک پل 93 متری می باشد (که این برج ها را بهم متصل می کند) و در پارک زعبیل قرار دارد. این مجموعه به ریورلند دبی متصل شده است که مکانی فوقالعاده برای غذا خوردن است. دبی یک شهر متصل است. بازار دیگری هم در این منطقه وجود دارد؛ بازار ماهی که البته توریستی نیست اما در آن میتوانید با اهالی شهر و سبک زندگی آنها آشنا شوید. برنامههای جالبی مانند «آموزش آکواریومیست شدن» برای کودکان وجود دارد که متناسب با بازه سنی آنها ارائه میشوند. یکی از بهترین روشها برای گشت و گذار در دبی، استفاده از تورهای گشت شهری نیم روزه است. یکی از مهمترین دلایلی که ما به شما خرید آنلاین از سایت های کشور امارات متحده عربی را توصیه میکنیم دارا بودن قیمت های مناسب تر نسبت به سایر کشورها میباشد، مالیات کمتر در واردات و فروش کالا به نسبت کشورهایی اروپایی منجر به این شده است که قیمت تمام شده کالاها در بسیاری از فروشگاه های آنلاین در امارات متحده عربی بسیار مناسبتر باشد. قیمت پیست اسکی دبی: هزینه پیست اسکی بر حسب مدت زمان و البته مسیر (نوع و درجه شیب) مشخص میشود. اسکی یکی از جذاب و محبوب ترین ورزش های دنیا است، در ایران پیست های شمشک، دیزین، خور و توچال محبوبیت بالایی دارند و ایام سرد سال، پر از گردشگر و عاشقان ورزش های زمستانی میشود.

این مجموعه برای کسانی که به ورزش های زمستانی علاقه ندارند، ساخته شده و یکی از محبوب ترین تفریحات آن، تله کابین و یخ نوردی محسوب میشود. این پیست یک مسیر جذاب و هیجان انگیز برای اسکی و اسنوبرد به طول ۴۰۰ متر و یک پارک برفی در محوطهای به مساحت سه هزار متر مربع ساخته شده و برای کسانی مناسب است که علاقهای به ورزش های زمستانی ندارند، ولی بودن در یک محیط سرد و زمستانی برایشان جذابیت دارد. با رزرو هتل برج العرب دبی، هیچ نگرانی از بابت غذا نخواهید داشت؛ حتی اگر تمام روز در هتل بمانید، همچنان میتوانید تفریح کنید و لحظات لذتبخشی را برای خود رقم بزنید. پژوهشگران بر اساس آزمایش هایی که بر روی برج خلیفه انجام دادند به این نتیجه رسیدند که برای امنیت ساختمان این برج به 40 تونل برای تهویه هوا نیاز است. به طور کلی در این تحقیقات زندگی در دبی را بر اساس معیارهای مختلفی نظیر آب و هوا، امنیت، مراقبتهای بهداشتی و کیفیت زندگی سنجیدهاند. برای استفاده از خدمات این مجموعه باید پکیج های مختلفی را بر اساس سلیقه، هدف و سن تهیه کنید. فعالیت های تفریحی مختلفی برای آشنایی بیشتر با زندگی اعماق دریا وجود دارد. یک بخش مخصوص به کودکان هم وجود دارد که سرسرههای آبی و تفریحات مختص کودکان در آن قرار داده شده است.

پیست اسکی دبی که در مرکز خرید بزرگ امارات متحده عربی تاسیسشده، درواقع سومین پیست اسکی سرپوشیده جهان و اولین پیست اسکی داخل سالن در خاورمیانه است. پیست اسکی دبی، به عنوان اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه، این فرصت را به شما می دهد که زمستان را در دل کویر تجربه کنید! پیست اسکی در دبی، غارهای یخی در دل کویر! پیست اسکی دبی مال، زیستگاه پنگوئن های مهاجری است که به دل کویر آورده شدهاند. کاپشن و لباس های گرم، جوراب و دستکش، کلاه ایمنی، عینک آفتابی و چکمه های برف نوردی، اسکی و اسنوبورد تنها بخشی از امکانات پیست اسکی دبی هستند که برای تجربه یک روز متفاوت و هیجان انگیز برای شما تدارک دیده شده است. همچنین در سایت رسانا، بحث در مورد تفریحات و جاذبه ها تنها به معرفی بهترین سواحل دبی محدود نیست. در ادامه این مطلب از قاصدک24 با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین شهربازیها و پارکهای موضوعی دبی بپردازیم. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی با ما همراه باشید تا با پیست اسکی در دبی و تجربه ورزش های زمستانی در یک مجموعه با برف مصنوعی آشنا شوید. نحوهی زندگی عربهای بادیهنشین و زندگی در روستاهای ساحلی در این مجموعه بازآفرینی شده است. باغهای مجلس هم یک بازآفرینی از سیستمهای آبیاری اعراب را نشان میدهد و تعداد زیادی درخت نخل دارد. این تورهای همراه با راهنما، گردشگران را با اتوبوس های توریستی به جاذبههای اصلی شهر میبرند که شامل مسجد جمیرا، بستکیه یا شهر قدیم دبی، بازار ادویه، بازار طلای دیره و… بازار طلای دیره، به عنوان بزرگترین بازار طلای دنیا شناخته میشود. چنانچه احساس گرسنگی دارید، می توانید سری به نان فروش هایی بازار طلای دبی بزنید. این بار سفری متفاوت به این شهر خواهیم داشت، می خواهیم از مساجد دبی دیدن کنیم؛ مساجدی که برخی از آن ها در دنیا نظیری ندارند.

اگر قصد سفر به دبی را داشتید، با خرید بلیط هواپیما از قاصدک 24 سفری خاطرهانگیز را تجربه کنید. این چرخ و فلک دارای ۲۸ کابین است که هر کدام در بهترین حالت گنجایش ۴۰ نفر بازدید کننده را دارند. فضای تو خالی هم حالت بیضوی شکل داشته و جلوهای از ابتکار و خلاقیت است. این اقامتگاه از بلوکهای مرجانی و سنگ گچ ساخته شده و در بازسازیها حالت قدیمی آن حفظ شده است. دبی به دلیل معماری و همچنین زندگی بیابانی که ارائه میدهد شهرت دارد بهترین راه برای کاوش و استفاده حداکثری از سفر خود به شهر شنی این است که یک یا دوشب را در بیابان ها کمپینگ کنید. شما را برای چند لحظه محو این همه زیبایی می کنند. در آخر، ساختمان درخشان و آینده نگر در بالای تپه که نشانگر بشر با تمام ذوق و قدرت هنری و توانایی هایش برای ساخت بنایی است که متناسب با محیط اطرافش می باشد. برای استفاده و تفریح با ماشینهای لاکچری باید گواهینامه بینالمللی داشته باشید. البته با استفاده از تاکسی یا ترانسفر هتلی که در آن اقامت دارید هم می توانید به پیست اسکی بروید. اگر در فصل زمستان به دبی سفر کنید می توانید از تفریحات آبی و آب تنی در این ساحل لذت ببرید؛ چرا که در اوج زمستان هوای دبی بسیار مطبوع و دلپذیر است و اتفاقا زمان مناسبی برای موج سواری و … همچنین، ویلچرهایی نیز برای کودکان معلول در دسترس قرار گرفته است.

Free photo urban landscape japan landmark این پیست با عنوان اولین پیست اسکی سر پوشیده خاور میانه در سال ۲۰۰۵ میلادی در مرکز خرید مال امارات با هزینه ای بالغ بر ۲۷۲ میلیون دلار ساخته شد. پیست دبی مجهز به تلکابین و تی-بار است که با شش هزار تن برف، سراسر این سالن پوشیده شده است. یک سالن سینمای بسیار مجهز نیز در مرکز خرید وافی وجود دارد. از آنجا که بازیهای پارک برفی به اندازه اسکی یا اسنوبورد خطرناک نیستند، فقط یک محدودیت برای آن وجود دارد؛ اینکه کودکان ۱۴ ساله و کمتر از ۱۴ سال، تحت نظارت بازدیدکنندگان ۱۶ ساله یا بیشتر باشند. علاوه بر این، چندین وسیلهی تفریحی و جذاب دیگر در این مجموعه برای گردشگران در نظر گرفته شده است. سرسرهی آبی این مجموعه به نام Aquaconda بلندترین سرسرهی آبی دنیا است. این شهر، ساحلهای زیادی دارد که میتوان تفریحات آبی مهیج و مفرحی را حتی بهطور رایگان در آنها تجربه کرد. اما دبی، در این خصوص هم شما را شگفت زده خواهد کرد. یکی از مهمترین فعالیتهای هیجان انگیز در دبی، پیوستن به کلاسهای مدرسه اسکی دبی است. دامنه منطقه اسکی دبی به گونهای طراحی شده که از دور مانند کوههای دیدنی گرجستان به نظر میرسد و درعین حال برای انجام فعالیتهای ورزشی در زمستان کاملا مناسب است. اقلیت چشمگیری از شیعیان تحت تأثیر انقلاب اسلامی، عمدتاً هویت مذهبی و شیعی خود را به واسطه فعالیتهای مذهبی تحکیم کرده و نمود سیاسی مهمی نداشتهاند. این بازار معروفترین بازار دبی برای خرید اکثر مسافران و گردشگران تور دبی نوروز 97 خواهد بود که در این بازار تقریبا همه گونه کالایی را با قیمت هایی مناسب پیدا خواهید کرد و بسیاری از فروشگاه های این بازار متعلق به ایرانیانی است که در دبی سکونت دارند .

او فرمان ساخت فرودگاه را در سال ۱۹۵۹ صادر کرد و تنها یک سال طول کشید تا فرودگاه دبی که تنها یک محوطه ی پرواز با باند پروازی به طول ۱۸۰۰ متر داشت ، ساخته شود. شاید اصلیترین و تنها راهی که میشود جذابیت این وسیله را بالا برد، افزایش ارتفاع آن است. سپس در ایستگاه آخر به سمت جبل علی پیاده شوید و مسافتی کوتاه را با تاکسی طی کنید. سوار مترو شده و در مسیر خط قرمز ادامه دهید و در ایستگاه مرکز خرید امارات یعنی درست ایستگاه نوزدهم پیاده شوید. اگر میخواهید روند پیشرفت شهر دبی و عکسهای قدیمی آن را ارزیابی کنید، حتما این خانهموزه را در لیست گردش خود قرار دهید. آکواریوم دبی، یکی از برترین جاذبههای توریستی است که ۱۴۰ گونه موجود دریایی را در یک مکان زیبا و معلق در کنار هم جمع کرده است، اگر از در ورودی باغ وحش زیر آب وارد شوید میتوانید میان تونلهای شیشهای ۲۷۰ درجهای آکواریوم قدم بزنید وشگفتیهای کف دریا را در دبی از نزدیک ببینید و لذت ببرید. نکته جالب این است که ریتم موسیقی با نزدیک شدن به طبقه موردنظر، افزایش مییابد. در این مجموعه جذاب و دیدنی، حدود 29 هزار گیاه و حیوان نگهداری میشود که در نوع خود جالب هستند. جالب است بدانید به گونه ای طراحی شده است که مرکز توسعه مقیاس بزرگ و با کاربردهای مختلط باشد. نکته جالبتر اینجاست که طراحی فضای داخلی موزه درست به اندازه نمای بیرونی آن بسیار شگفت انگیز، منحصربه فرد و جاه طلبانه است. اتاقهای هتل بسیار راحت است و امکانات لازم برای اقامتی آرام و دنج و خدماتی مثل پارکینگ، استخر سرباز، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ، سالن بازی کودکان، باشگاه بدنسازی، تنیس، اینترنت در لابی و اتاقها (شارژ جداگانه) را در اختیار مهمانها قرار میدهند. کابین های وایب پلاس مخصوص افراد 21 سال به بالا در چرخ و فلک چشم دبی تعبیه شده است و به سالن ورودی سمت دریا دسترسی دارد.

مدلهای شبیهسازیشدهای از هواپیما و خودروهای کوچکِ قابل رانندگی از تفریحاتی است که برای کودکان در شهر لگو تعبیه شده. سافاری بیابان شامل تفریحاتی چون شترسواری، آموزش اسکی روی ماسه، شام خوردن در غروب آفتاب و تماشای رقصهای محلی است. این بخش شامل فروشگاهها و غذا خوری نیز است که میتوانید قطعات لگو را خریداری کرده و با کمک راهنما، شخصیتهای خاص را بسازید. در تور سافاری میتوانید شترسواری و شنسواری را تجربه کنید و غروب دل انگیز خورشید را نظارهگر باشید. این دو صنعت مهمترین منابع درآمد دبی در زمانهای گذشته بودهاند. کایت بیچ مهمترین مقصد دبی برای موجسواری با کایت است. تعدادی از مهمترین گالریهای هنر معاصر در این منطقه قرار دارند. وقتی در این محله به گشت و گذار مشغولید، به خصوص اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه دارید، میراث ارزشمند معماری منطقه را که به خوبی مرمت و بازسازی شدهاند از دست ندهید. این مجموعه برفی مصنوعی به خوبی توانسته هوش از سر گردشگران ببرد. با این که آسمان خراش خلیفه نمادی از معماری مدرن و اقامتگاهی جهانی می باشد، اما به معماری اصیل و فرهنگ امارات به خوبی توجه شده است. برای اطلاع از بقیه تور ها می توانید به سایت دبی ووچر و بریم دبی مراجعه کنید. بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانی ها کدام است؟ در این مغازه فوق العاده تمامی سوغاتی های اصیل دبی به فروش می رسد و می توایند بهترین سوغاتی های دبی را در این فروشگاه های زنجیره ای الجابر پیدا کنید. بخش دیگر شهربازی آی ام جی دبی دره گم شده پارک ژولاسیک می باشد. شما می توانید هر کدام از این فعالیت ها را در پارک آبی تجربه کنید و در کنارش با بردن فرزندان تان به شهربازی این مجموعه یک روز شاد و خاطره انگیز برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

شهربازی هم قسمت مهیج دیگری از این منطقهی تفریحی است که می توانید از آن استفاده کنید. حوله، کمد و جلیقه غریق نجات در قسمت اجاره در دسترس می باشد. محصولات ارائه شده در این بازار با قیمتی بسیار پایین و به صورت عمده به مشتریان فروخته میشود. این ساحل در دبی بسیار معروف بوده و به دلیل امکاناتی که دارد جزو بهترین و محبوبترین ساحلهای عمومی در دبی به شمار میرود. مسجد الاحمدیه در سال ۱۹۱۲ ساخته شده و قدیمیترین مدرسه در دبی است که امروزه به موزهی آموزش عمومی اختصاص دارد. این بنا در سال ۱۸۹۰ ساخته شده است و امروزه گردشگران این فرصت را دارند تا با سر زدن به این بنا، فضای داخلی خانههای سنتی را ببینند. هرچند امروزه این عنوان را دیگر به دوش نمیکشد و آن را تقدیم به آکواریوم بزرگ چین که Chimelong Ocean Kingdom نام دارد، کرده است. 4 مناره، 21 گنبد و 124 پنجره ی شیشه ای دیدنی دارد و به نحوی ساخته شده که گنجایش 2000 نفر نمازگزار را داشته باشد. مرکز خرید امارات یکی از مشهورترین مراکز خرید و جاهای دیدنی دبی با امکان اسکی در یک پیست اسکی مصنوعی بزرگ و مجهز است. این مسیر یکی از بهترین نقاط شهر برای تماشای چشمانداز آسمانخراشهای مشهور دبی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید مغازه در دبی به خواندن این مقاله ادامه دهید. صرف غذا در هتل آرمانی دبی یک تجربه بی پایان است، پس همین امروز رزرو بلیط ورودی خود را انجام دهید. پیشنهاد میکنیم در کنار بازدید جاذبه های گردشگری دبی، یک روز متفاوت را در این مجموعه سپری کنید.

هر یکی از تفریحات مجموعه بزرگ پیست اسکی دبی هم هزینه جداگانهای دارند که ممکن است در ایام مختلف سال متفاوت باشد. در حال حاضر دبی یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین شهرهای دنیاست، جایی که هر غیرممکنی، ممکن میشود. از ویژگی های مهم این رستوران اُپن بودن آن می باشد که افراد می توانند به تماشای غذاهای تهیه شده توسط آشپزان بنشینند. دبی شهری بسیار توسعه یافته است که تقریباً هر آنچه را که نیاز دارند به گردشگران ارائه می دهد. طبیعی است که هزینه اجاره این ماشین ها با توجه به نرخ ارز، آن هم برای چند روز، بسیار گران تمام میشود. چرخ و فلک دبی دبی که در جزایر بلوواترز قرار دارد، مستقیماً در اقامتگاه های ساحلی جمیرا قرار دارد و 20 دقیقه با ماشین از City Walk فاصله دارد. از محبوبترین بازیها و فعالیتها در پارک برفی د,بی هم میتوان به باب اسلید میدود، تلکابین (که سوار بر صندلیهای مخصوص پیست اسکی دبی از بالا، منظره برفی زیر پایتان را میبینید)، راهپیمایی پنگوئنها، توپ غول پیکر یا zorb، هیجان کوهستانی، گلوله برفی، سپرهای برفی، زمینبازی برفی، دیوار صعود، تپه برفی و… درواقع بازدیدکنندگان درپارک برفی دبی میتوانند چهار بار در طول روز، راهپیمایی پنگوئنها را مشاهده کنند: در ساعتهای ۲ بعدازظهر، ۴ بعدازظهر، ۶ بعدازظهر و ۸ بعدازظهر. بلیط یکی از فیلم های محبوب روی پرده را رزرو کنید و از تماشای فیلم دلخواه خود با پتوهای گرم، در کنار بخاری ها، در محیطی سرد و برفی لذت ببرید. مثلا یکی از همین عجایب پیست اسکی دبی مال است.

این پیست در مرکز خرید امارات مال دبی واقع شده و پذیرای بیش از سی میلیون نفر در دهه گذشته بوده است. یکی از چیزهای عجیبی که در دبی وجود دارد پیست اسکی آن است که واقعا تعجب برانگیز است که کشوری که دمای هوای تابستان آن حدود 50 درجه سانتی گراد است چطور پیست اسکی دارد. فرصتهای خرید در این مرکز، بیپایان است همچنین رستورانهای متعددی در این مجموعه وجود دارد که در آنها میتوانید آشپزی گوشه و کنار دنیا را تجربه کنید. خانههای ایرانی، قهوهخانههای سنتی و یک بازار کوچک، از بخشهای جذاب این مجموعه هستند. علاوه بر تماشای رایگان آکواریوم از داخل مرکز خرید، میتوانید از منطقهی زیر آب عبور کنید و از تونلهای آکواریوم بگذرید. این سازه با دارا بودن روکش مدور طلایی اش، در زیر تابش آفتاب دبی می درخشد و شکلی بینظیر را برای این قاب به وجود می آورد. اما به دلیل وجود ساختمانهای متعدد و زیاد میتوانید با میزان درآمد خود منزل خوب و مناسبی را اجاره کنید. در کنار آن میتوانید صنایع دستی سنتی آمریکایی که شاید کمتر در جهان دیده شده باشند را خریداری کنید. جذابیت های این مجموعه تنها به پیست اسکی اش ختم نمی شود و دیدار با پنگوئن ها و بازی در پارک برفی یا اسنو پارک از دیگر جاذبه های این مکان به شمار می روند. این بدان معناست که از مبتدی تا حرفهای، هرکسی میتواند در این مجموعه به تفریح و ورزش بپردازد. پس نگذارید فصل خرید را از دست بدهید و حالا برای سفر به دبی اقدام کنید. مجموعهی سینمایی و یک مرکز تفریحی خانوادگی کاملکنندهی این مرکز است که وسایل تفریحی آن هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان طراحی شده است. چندین پروژکتور و نور افکن برای طراحی آن به کار رفته اند .و این آب نما از چندین متر انور تر قابل دید است .

علاوه بر این، امکانات انجام ورزشهای آبی متعدد در این ساحل برای علاقهمندان به هیجان و ماجراجویی در نظر گرفته شده است. تختهای مخصوص برای افتاب گرفتن، رستوران، امکانات ورزشهای آبی، جت اسکی و صدها تفریح جذاب دیگر. کودکان زیر دو سال، مجاز به ورود به پیست اسکی و محوطه ورزشهای زمستانی نیستند. در ساخت این مجموعه از ۶ هزار تن برف استفاده شده و میانگین دمای آن همیشه ۲ درجه زیر صفر است. کسانی که محدودیت مالی ندارند و میخواهند یک سفر مجلل واقعی را تجربه کنند، میتوانند در رستوران Al-Mahara، شام خوردن زیر آب را تجربه کنند. چرا که در برخی از ساعت روز، این ماکت دارای نمایش نور و صدا می باشد که لذت بازدید از آن را دو چندان می کند. حتماً به شما در تور دبی پیشنهاد می کنیم که در بازدید بازار مرشد از این بازارها هم که در نزدیکی آن قرار دارد نیز دیدن نمایید و کلی خرید کنید . این پارک موضوعی در نزدیکی دهکدهی جهانی قرار دارد و یک مرکز تفریحی کامل است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان، بهترین امکانات و تفریحات را فراهم کرده است. آبنمای دبی که یکی از بزرگترین و مرتفعترین فوارههای جهان میباشد در نزدیکی برج خلیفه ساخته شده است. استفاده رایگان از پارک آبی وایلد وادی: رزرو اتاق در هتل برج العرب دبی باعث می شود تا شما بتوانید به صورت رایگان هر چند بار که بخواهید از خدمات پارک آبی وایلد وادی استفاده نمایید. بازی و تفریح و هیجان باعث تشنه و گرسنه شدن می شود. این بازی محدودیت سن ندارد اما وزن شرکت کنندگان می بایست کمتر از 130 کیلوگرم و قدشان بین 1 متر و 5 سانت و 2 متر و 8 سانت باشد. یکی از این بناهای دیدنی، یعنی Heritage House، خانهی یکی از تاجران ثروتمند ایرانی بوده که بعدها به شیخ احمد بین دلموک یکی از تاجران مروارید رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد