همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

جوش فولاد ضد زنگ 316


فولاد 316 هستند.امروزه استفاده از ورق فولادی 316 به صنعت کنسرو سازی یکی از زیر مجموعه های صنایع غذایی گسترش یافته است. یکی دیگر از بخش های فعال در صنایع غذایی که نیاز به ورق فولادی 316 دارد، تولید لبنیات، تجهیزات، تجهیزات نگهداری و فرآوری شیر است. خواص استثنایی فولاد ضد زنگ 316، مقاومت آن در برابر خوردگی، باعث استفاده از آن در تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی شده است. این مخلوط حتی در تولید مواد زیستی برای جایگزینی اندام های آسیب دیده در بدن انسان استفاده می شود. دریچه های قلب مصنوعی و ایمپلنت های ارتوپدی نمونه هایی از استفاده از فولاد 316 در تولید مواد زیستی هستند. مدیریت رگبار نیز یکی از مواردی است که با استفاده از ورق استیل 316 دستگاه فولادی در سال های اخیر پایش و اجرا می شود. علاوه بر موارد دریایی، دارویی، شیمیایی و ... که تاکنون ذکر شد. صنایع نیز از فولاد ضد زنگ 316 استفاده می کنند.

سیم پیچ فولادی 316 را برش دهید

در بسیاری از صنایع فلزی، فولاد ضد زنگ به صورت صفحات فلزی بزرگ به ضخامت های کوچکتر بر اساس الزامات و استانداردهای بازار نورد می شود. به این کویل های بزرگ و عریض، کلاف اصلی می گویند. سپس کویل های اصلی بر اساس مشخصات مشتری به عرض های باریک تر بریده می شوند تا نیازهای تولید و فرآیند آنها را به بهترین نحو برآورده کنند.

مقایسه ورق فولادی 316 و فولاد کربنی ساده

ورق فولادی 316 و فولاد کربنی آلیاژهای پایه فولادی هستند که در ترکیب خود حاوی درصدهای متفاوتی از عناصر آلیاژی هستند.

چرا ورق فولادی 316 گرانتر از فولاد کربنی است؟

چرا ورق فولاد گرانتر است و ترکیب ورق فولاد 304 و 316 مهفا در مقایسه با فولاد کربنی به راحتی در مقاله توضیح داده شده است. اما در مجموع باید گفت که عناصر آلیاژی از جمله نیکل، مولیبدن، کروم و غیره قیمت بالاتری نسبت به ورق های کربن فولادی دارند و همچنین فرآیند تولید پیچیده و محبوبیت ورق فولادی. در جاهای خاصی طول عمر آن بیشتر است و عوامل دیگری بر قیمت تمام شده بیشتر ورق فلزی تأثیر می گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد