همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

9 راه‌ها مستقیم ساخت برج العرب


همچنین میتوانید یک روز در سال آن هم روز تولد خود از این تفریح دبی رایگان بهرهمند شوید، فقط باید تاریخ تولد خود را در سایت این پارک آبی ثبت کرده و در روز موعود در این شهر باشید! برای مثال اگر یک روز کامل در اینجا باشید باید نود و نه درهم پرداخت کنید اما قیمت بلیط برای یک ساعت در حدود شصت و پنج درهم و برای دو ساعت در حدود هشتاد درهم است. برای استفاده از امکانات پارک می توانید از ساعت 8 صبح تا 20 شب به آن مراجعه کنید. این ساحل امکانات زیادی از جمله هتل، رستوران، ورزشهای دریایی و … در نگاه اول ممکن است دور از ذهن باشد که در آب و هوای گرم و شرجی دبی، بتوان ورزشهای زمستانی را تجربه کرد. این پارک ساحلی سرسبز و زیبا دارای زیرساختهای فراوانی از جمله استخر، زمین بازی، زمینهای پیک نیک با باربیکیو، ورزشهای آبی و اجاره دوچرخه، اسنک بار، زمین چمن، نخلهای هوشمند برای دسترسی به وایفای و تهویه مطبوع میباشد. دبی، پارکهای آبی فراوانی دارد که آوازه تمام آنها در سراسر جهان پیچیده است. ساحل امم سقیم یک ساحل شنی جذاب است که به داشتن چشم اندازی خیره کننده از برج العرب معروف است. قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی : 299 درهم بریا بزرگسالان، کودکان با قد زیر 1 متر 249 درهم و هزینه بلیط برای میهمانان مقیم در هتل های جمیرا (هتل جمیرابیچ دبی، هتل برج العرب دبی) رایگان میباشد. هتل برج العرب تتها هتل ۷ ستاره در جهان می باشد که ۲ ستاره آن افتخاری می باشد.

بازار مرشد دبی, مراکز خرید دبی, murshid bazaar dubai - گشت سفیران 02141454 دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچرهای دبی می باشد. یکی از بزرگ ترین آکواریوم های این منطقه در این پارک قرار دارد. یکی دیگر از جذابیت های پارک آبی آتلانتیس، خلیج دلفین ها است. یکی از تفریحات محبوب این شهر، آکواریوم های آن است. رستوران Shayan یکی از آن رستورانهایی است که برخلاف بقیه، تا دیروقت هم آماده پذیرایی از گردشگران و مهمانان خود است. لازم به ذکر است که برخی از سینماها دارای لژ اختصاصی با پذیرایی هستند که برای ورود به آنها باید بلیط گرانتری تهیه نمایید. همچنین رستوران Michelin-starred Hakkasan، با سرو غذاهای سنتی کانتونی از شما پذیرایی می کند. توأمان میسر است شغل مردم روستاهای منطقه عمدتاً دامداری و کشاورزی بوده و گلیم، پاپیچ های سنتی و وسایل تزئینی کوچک از جمله صنایع دستی آنان به شمار می رود. نزدیک بودن و داشتن دسترسی مستقیم به ساحل جمیرا از دیگر مزایای این پارک آبی به شمار می رود. همچنین عودهای بسیار حرفهای و کمیاب مستقیم از هند به این مکان آمده و به فروش میرسند. همین طور باید گفت که وسایل بازی به گونه ای هستند که سنین مختلف می توانند از آن استفاده کنند. برای بازی ۵۰ کیدزوس (پول رایج این شهر) به کودکان داده میشود. لگولند یکی از معدود پارک های آبی دبی و امارات به شمار میرود که مخصوص کودکان ۱۲-۲ سال طراحی و ساخته شده است.

یکی از این شهرها دبی است که با وجود کویری بودن به خاطر داشتن جاذبه های تفریحی بسیار, به عنوان مقصد سفرهای توریستی داخلی و خارجی، به خصوص ایرانیان انتخاب می گردد. را نیز در خود جای داده که هر یک ویژگی های منحصر به فرد و خاص خودشان را دارند. در پارک آبی لاگونا یک روز عالی در انتظارتان است و می توانید ساعات هیجان انگیزی را در آن برای خود خلق کنید. با انتخاب پارک آبی اسپلاش آن پارتی تور دبی را برای کودکانتان خاطرهانگیز کنید. دنیای آبی یاس (Yas Waterworld) که در جزیره یاس دبی واقع شده، یکی از ۲۵ پارک آبی برتر در جهان به انتخاب مسافرین است. برج خلیفه که در حال حاضر به مهمترین نماد شهر دبی تبدیل شده، بلندترین سازه بشری میباشد. این نمایشگاه با هدف دستیابی به یکپارچگی بین تمام بخش های صنعت انرژی و گرد هم آوردن بخش های تجاری و فنی و در عین حال تسهیل ایجاد فرصت های تجاری جدید، افزایش تبادل ایده ها و تجربیات و نمایش آخرین نوآوری ها در حوزه انرژی خورشیدی برگزار می شود. این مقاله راهنمای کامل به دبی معروف ترین شهر امارات است که با توجه به گردش مالی فراوان و موقعیت و امکانات گردشگری و تجاری بی نظیر، مقصد مسافرتی افراد زیادی است. مجموعه وافی دبی در لیست بهترین مراکز تجاری دبی قرار دارد که این بسته به ویژگی ها و خصوصیات آن می باشد.

شهر دبی بسیار دیدنی از نظر پیشرفت و امکانات می باشد که جاذبه های فراوانی را نیز در خود جای داده است. هر چند که با توجه به موقعیت جغرافیایی امارات، این کشور از تنوع گونههای زیستی فراوانی برخوردار نیست اما در آکواریوم دبی مال، صدها گونه آبزی از جمله انواع ماهی، کوسه و موجودات دریایی را میتوان در یکجا تماشا کرد. تور اکواریوم لاست چمبرز که به زبان انگلیسی است یک تور آموزشی میباشد که در رابطه با آکواریم اطلاعات جالبی از جمله نحوه نگه داری گونه های موجود در این مکان و آشنایی با موجودات زنده در لاست چمبرز را به شما ارائه میدهند. در صورتیکه بخواهید بیش از یک همراه بزرگسال با خود ببرید باید نفری 50 درهم اضافی پرداخت کنید. شاید برایتان سؤال باشد که از چه طریقی بلیط هواپیما دبی را تهیه کنید تا با دردسرهای کمتری روبهرو شوید. در مرکز خرید دبی مال که یکی از بی نظیرترین مراکز خرید دنیا محسوب می شود، سینما ریل از دیگر جاذبه هایی است که در این مرکز خرید وجود دارد و دلیلی می شود تا کسانی که قصد خرید ندارند را هم به سمت خود جذب کند. ساحل لامر یکی از زیباترین سواحل دبی است که در میان گردشگران بسیار معروف است و ساحل مورد علاقه بسیاری از گردشگران میباشد.فرقی ندارد اهل هیجان باشید و یا این که از هیجان به دور باشید و همچنین فرقی ندارد که کودک باشید یا بزرگسال، در این ساحل تفریحات زیادی وجود دارد که سلیقه های مختلف را راضی نگه میدارد.جت اسکی، موج سواری، کافه های آرام و دن بر تن ساحل، قلعه های بادی و زمین بازی کودکان از جمله امکاناتی است که در ساحل لامر واقع شده اند. خلاصه اینکه تقریباً هر وسیله بازی هیجانانگیزی که تصورش را بکنید در این شهربازی فوقالعاده مهیج پیدا میشود.

در این وسیله شما به دفعات زیادی می چرخید تا سرانجام به یک استخر بزرگ سقوط کنید. بعد از تمام شدن شب و فرارسیدن یک صبح درخشان می توانید صبحانه میل کنید یا به هر نوع غذا و نوشیدنی دسترسی داشته باشید که البته باید هزینه ای را به صورت جداگانه پرداخت نمایید. اگر به دنبال هیجان هستید می توانید با سوار شدن بر روی سرسره های ۳۰ متری آن یک تفریح مهیج را تجربه نمایید. با عبور از مسیری به طول 400 متر که دارای شیب 60 متری است، هجوم آدرنالین را در درون خود احساس کنید. مدیر عامل بایننس، یکی از اولین افرادی در جامعه ارزهای دیجیتال بوده است، نسبت به خبر جدید DWTC واکنش مثبتی به نمایش گذاشت. یکی از مهیجترین بخشهای مرکز خرید دبی مال، آبنمای دبی The Dubai Fountain است که آب متناسب با صدای موسیقی به حرکت درمیآید و تا ارتفاعی بیش از ۱۵۰ متر به بالا پرتاب میشود. در این نمایش رایگان، نورپردازی های جالب و تماشایی، آب نما را جذاب تر و دیدنی تر کرده است.آب موجود درون این سیستم، توسط پمپ هایی به بالا و پایین هدایت می شود و مقداری ثابت دارد. هر بازدید کننده در مدت زمانی که در این ساحل حضور دارد می تواند با خیال راحت به خوش گذرانی و تفریحات خود بپردازد زیرا نگهبانان و همچنین غریق نجات ها در تمامی مدت مواظب بازدید کنندگان و مردمی هستند که به این ساحل زیبا مراجعه کرده اند و اگر مشکلی پیش بیاید می توانید به انها مراجعه کرده و از هر کدام از آنها کمک بگیرید. زمانی که پیشنهاد ساخت یک مرکز خرید در دبی ارائه شد، مساحت قابل توجهی را به ساخت این مجموعه اختصاص دادند. در قسمت قبلی به این نکته اشاره کردیم که دبی مال یک مرکز خرید عظیم میباشد و در کنار فروشگاه های مختلف، بخشهای دیگری را در خود جای داده است.

گوشه گوشه این مجموعه عظیم پر است از بازیهایی که گردشگران را به هیجان میآورد. ۳۷ طبقه برج اداری در جاده شیخ زاید به طور نمادین در سال ۱۹۷۹ ساخته شد، و اولین اموال سفارشی مرکز تجارت جهانی دبی بود. فرودگاه بینالمللی آل مکتوم (Al Maktoum International Airport) دومین فرودگاه بین الملی دبی به شمار رفته و در حد فاصل ۳۷ کیلومتری جنوب غربی شهر دبی و در منطقه جبل علی در بخش اصلی مرکز جهانی دبی (Dubai World Central) قرار دارد. قبل از هر چیز، جالب است بدانید که پایانه 3 این فرودگاه، بزرگترین پایانه فرودگاهی در جهان به شمار می آید و می توان گفت ترمینال ویژه و منحصر به فرد فرودگاه بین المللی دبی محسوب می شود. برای امتحان کردن اسکای دایو، نیازی نیست حرفهای باشید، متخصصان شرکت اسکای دایو که از بزرگترین مدارس آموزش چتربازی در دنیا است، در مدت ۳۰ دقیقه به شما آموزش میدهند و شما را راهنمایی میکنند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که در روز جمعه این بازار بسته است، اما در بقیه روزهای هفته می توان به راحتی به سراغ این بازار بروید. مسجد ایرانیان دبی ، مسجد شیعیان است که در خیابان شارعالوصل و نزدیک به بازار قدیمی نساجی(منطقه بور دبی) واقع شده است. لازم است بگوییم که در سال ۲۰۱۰ این مرکز خرید موفق به کسب عنوان بهترین مرکز خرید دنیا شود. چنانچه قصد رفتن به دبی را دارید و یا یکی از مسافران این شهر هستید، باید بگوییم خوشحال باشید. البته از آنجایی که قرار است با یکی از برترین مراکز خرید در جهان رو به رو شوید باید بدانید که امکانات این مجموعه بسیار فراتر از سطح انتظار میباشند. علاوه بر آن تعدادی از خدمات و امکانات مخصوص این مجموعه میباشند. اگر کودکان 2 تا 7 سال دارید نیز یک مجموعه پر از اسباببازیهای بیخطر برای کودکان شما طراحی شده است که در آن یک استخر توپ با ظرفیت بیش از 80 هزار توپ قرار دارد.

این مجموعه به شکل یک شهر کوچک ساخته شده و کودکان این امکان را دارند تا در نقش افراد بزرگسال با مشاغل متفاوت بازی کنند. در زمستان ها هم رفتن به جایی که بتوان در آن به کمی آب تنی و بازی پرداخت خالی از لطف نیست. برج خلیفه و آب نمای دبی از محبوبترین مکانهای دیدنی داون تاون دبی هستند و شما به عنوان یکی از ساکنین ویدا دبی مال، به این مکان های دیدنی و همچنین فشن آونیو و دبی اپرا هم نزدیک هستید. آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یکی از بهترین و متفاوت ترین جاذبه ها در دبی است. بزرگترین و توریستی ترین شهر امارات متحده عربی دبی است که با پیشرفت های نوین شهرسازی و توسعه فضاهای توریستی خود در سال های اخیر به یکی از مهم ترین مراکز توریستی منطقه خاورمیانه و جهان تبدیل شده و توریست های زیادی را به خود جذب می کند. به یکی از بزرگترین آکواریومهای جهان در مرکز خرید دبی مال بروید! پس یکی از مهمترین مواردی که در سفر به دبی باید رعایت کنید، خوردن غذای خوب و سالم از جاهای مطمئن است. شاید هم سر خوردن در یک سرسره آبی حال تان را جا بیاورد و دل تان بخواهد استخر مارپیچ را تجربه کنید. در بخشی از این آب نما از مجسمههای فایبر گلاس شبیه به انسان استفاده کردهاند که در حال شیرجه به آب هستند.

در این مجموعه، بخشی برای موجسواری ساخته شده و شاید همین ویژگی است که آن را از دیگر رقبا متمایز میکند. بخار، فضای پر انرژی و موزیک ورزشی این مجموعه، باعث میشود که آن را در لیست فعالیت های پیشنهادی تفریح در دبی قرار دهیم. این پارک جذاب دارای دو بخش شهربازی و پارک آبی است و همین موضوع باعث می شود گردشگران بدون اینکه گذر زمان را متوجه شوند بیش از نیمی از روزشان به تفریح و خوشگذرانی بپردازند. این پارک روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصلهای مختلف و داشتن سرسرههای زیاد و دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگترین و بلندترین سرسرهٔ آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا به معروفیت زیادی رسیدهاست. شاید این توصیف بتواند مقداری از آنچه که دبی مال در خود دارد به عنوان بزرگترین پاساژ جهان بیان کند. تونل آکواریوم دبی در طبقه همکف دبی مال از بزرگترین مراکز خرید دبی، قرار دارد. بزرگترین شیرینی فروشی جهان در دبی مال ساخته شده است. برای رسیدن به دبی مال اگر بخواهید از اتومبیل شخصی استفاده نمایید، از مرکز شهر دبی وارد خیابان دوحه می شوید و همین مسیر را تا جایی که به دبی مال در سمت راست خود برسید ادامه می دهید. وقتی که وارد ساحل کایت دبی میشوید، شاهد دهها بادبادک رنگارنگ خواهید بود. هنگامی که سوار عبره میشوید، یادتان باشد که به رانندهی آن بگویید که میخواهید به همان ایستگاه اول برگردید، تا بتوانید به مسیرتان در دبی قدیم ادامه دهید و به مقصد بعدی یعنی بازار طلای دبی بروید. بازار نایف دبی محل مناسبی برای خرید سوغات برای آشنایان است. ساعت کاری بازار نایف از هشت و نیم صبح تا ده و نیم شب است.

بزرگترین بازار سرپوشیده طلا با ۲۰۰ فروشگاه در این مرکز قرار دارد که بهترین طلاهای مارک را به مشتریان عرضه میکند. در گذشته این پارک آبی بزرگترین سرسره آبی در جهان را بعد از آمریکای شمالی داشت، اما بعدها برای توسعه امکانات تفریحی جدید، این سرسره حذف شد. به هر حال دبی یک شهر تجاری- توریستی بین المللی در منطقه خاورمیانه محسوب می شود که از آخرین امکانات برخوردار بوده و مدرن ترین خدمات را به توریست های خارجی ارائه می کند. وایلد وادی جزو مکان های تفریحی به شدت هیجان انگیز و بی نظیر است و در عین حال به دلیل داشتن کیفیت و ایمنی بالا دارای گواهینامه ایزو نیز می باشد. اما بسیاری از علاقمندان به شنا ، تفریح، هیجان و سرسره های آبی بلند و شاید ترسناک پارک آبی آیس لند ، این مسیر را برای رسیدن به آیس لند طی می کنند. در سال­های اخیر در این پارک ساحلی یک مسیر 8/1 کیلومتری راه اندازی شده است. بله برف، چرا که در دبی مال یک پیست اسکی نیز وجود دارد در این پیست اسکی برف هم می بارد اما از نوع مصنوعی ! در این رودخانه کودکان می توانند با قایق سواری لحظات دلپذیری داشته باشند. بازیهای جذابی که گذشت زمان را برای کودکان و نوجوانان را به طرز غیر قابل تصوری، سرعت بخش میکند. یا شرکت در بازیهای اتاق فرار؟ خیابان مد یا Fashion Avenue یک اصطلاح است که برای بخشهای مخصوص به مد در مراکز خرید به کار میرود. همچنین یک مسیر به شکل تونل در این آکواریوم ساخته شده که با عبور از آن میتوانید آکواریوم اصلی را ببینید.

در این بازی ترسناک شما پس از عبور از یک مسیر دلهرهآور در استخری پر از کوسههای خطرناک فرود میآیید. بعد از آنهمه سختی که آدم در تور کشتی تفریحی شخصی و لایهبرداری پوست با ورق طلای ۲۴عیار میکشد حتما لازم است یک شام خاطرهانگیز در یکی از بهترین رستورانهای جهان بخورد. پس حتما در مناسبتهای مختلف، حواستان به اینجا باشد! در سال 2017، بعد از اینکه ویدا تاور دبی مال مورد توجه گسترده ای قرار گرفت، اعمار پراپرتیز شروع به ساخت برج دیگری کرد که تمام ویژگی های قابل توجه برج اول را داشت و واحدهای 1، 2 و 3 خوابه ارائه کرد. این پروژه دارای 320 واحد شامل واحدهای 1، 2، 3، و 4 خوابه است. هزینه بلیط: قیمت بلیط این پارک آبی برای ساکنان دبی ۱۶۵ و برای مسافران ۲۳۵ درهم است. کلیه اجناس این بازار دارای قیمت بسیار خوبی هستند و می توانید از کیفیت پارچه های آن اطمینان داشته باشید. ادویه و ترش جات همچنین گیاهان دارویی و سایر اقلامی که در این بازار عمده فروشی عرضه می شوند، علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. برای بخشهای دیگر باید بلیط تهیه کنید که قیمت بلیط هر بخش در ادامه قید میگردد. میتوانید در هر کجا از شهر دبی مکانهای دیدنی آن را مخصوصاً برخ خلیفه را نظاره کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این مرکز خرید عظیم بخشی از پروژه برج خلیفه بوده است. ۳۳ هزار نوع ماهی، کوسه و آبزیان دیگر در این آکواریوم عظیم زندگی میکنند. این ساحل سفید برای خیلی از گردشگران جذاب است و غیر از توریستها، خود ساکنین دبی نیز برای گذراندن اوقاتشان، آن را انتخاب میکنند. البته این پارک درون هتل نیست و در محوطه ی خارجی هتل قرار دارد و به اندازه ای مدرن و عالی است که افراد زیادی برای این که بتوانند راحت باشند برای رفتن به این پارک هتل آتلانیس را هم برای اقامتشان انتخاب می کنند.

پارک های آبی دبی، شگفت انگیز و مهیج است که مطمئناً برای بسیاری از افراد و در هر رده سنی می تواند یک تفریح سرگرم کننده به حساب بیاید. استخرهای آرام و بدون موج برای استراحت، استخرهای موجدار برای بازیهای هیجانی و استخرهای بسیار شور که افراد را بالای آب نگه میدارد. این محوطه مخصوص بازی کودکان در نظر گرفته شده است و انواع بازیهای کامپوتری و فکری در آن تعبیه شده است. سرسره های کوچک و مهیج برای کودکان، وسایل بازی متنوع، رستوران و کافه از جمله امکانات این پارک آبی به شمار می آیند. در ادامه معرفی مرکز خرید دبی مال، به امکانات تفریحی و همچنین سرگرمیهایی که در این مجموعه تعبیه گشته، اشاره شده است. مکان برگزاری فستیوال خرید دبی : سراسر شهر دبی محل برگزاری این جشنواره است. این پارک در بخش دیره شهر دبی و در کنار تالاب الممزر قرار گرفته است. لازم به ذکر است پارک آبی دریم لند، پارک آبی اسپلش پد و پارک آبی اسپلش اِن پارتی از دیگر پارک های آبی معروف و شاخص شهر دبی هستند. برای مشاوره در خصوص شرایط و نیازمندی های سفر به دبی 2023 حتما با متخصصان مجموعه سفیران سفر در ارتباط باشید. اگر می خواهید ساعتی پرهیجان و شاد در کنار خانواده داشته باشید حتما سری به پارک های آبی دبی بزنید.

اگر شما نیز تجربه رفتن به یکی از پارک های آبی دبی را داشتهاید حتما نظرات و تجربیات خودتان را با ما و مخاطبان عزیز فانزی در میان بگذارید. برای معرفی کشور امارات و جاذبه های معروف آن می توانید با ما در مجموعه سفیران سفر در ارتباط باشید. به همین منظور در این مقاله تعدادی از پارک های آبی دبی را معرفی کرده ایم، با ما همراه شوید. اگر با خانواده و کودکان به دبی سفر کرده باشید میدانید که کودکان علاقهای به گردش در مراکز خرید ندارند. افرادی که به گردش و تفریح در پارکهای آبی علاقهمند هستند کولهبارشان را بسته و راهی شهرهای امارات و بهخصوص دبی میشوند. بسیاری از افرادی که به این پارک ساحلی میآیند، بیشتر برای سواحل آن به اینجا سفر میکنند. پیش از شروع بازی و سوار شدن بر سرسره ها باید توجه داشته باشید که قدتان باید بیشتر از ۱٫۲ متر باشد. یکی از بازی های جالب توجه این پارک سرسره سقوط آزاد جمیراسکیرا است. دریم لند با مساحتی بالغ بر ۲۵۰ هزار مترمربع به عنوان یکی از بزرگترین پارکهای آبی دبی شناخته میشود. دبی شهری است، مسلمان نشین و پر رنگ و لعاب به همین دلیل بزرگترین مساجد جهان با زیباترین معماری ها که چشم را خیره می کند را در قلب خود گنجانده است. این هتل با معماری خیرهکننده خود که شکل بادبان کشتی است، ۲۰۱ واحد اقامتی لوکس و راحت دارد و پارک آبی آن، یکی از بهترین و مجللترین پارکهای آبی دبی محسوب میشود. در کشور امارات متحده و در شهر دبی، بزرگترین برج دنیا یعنی برج خلیفه قرار دارد و در کنار آن یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان یعنی دبی مال واقع شده است. یکی از بزرگترین پیستهای اسکی جهان که به شکل سرپوشیده ساخته شده است، پیست اسکی دبی میباشد. از جمله امکانات تفریحی این پارک آبی میتوان به استخر خانوادگی، آبشار پنگوئن که بزرگترین آبشار دستساز جهان است، استخر فوتبال آبی و استخر غواصی، از جمله امکانات تفریحی هیجانانگیز پارک آبی آیس لند هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد