همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

سبک ویلای سوئیس چگونه است؟


ساخت ویلا سوئیسی  بر سنت‌های معماری متمایز چهار زبان ملی تأثیر گذاشت و همچنین در مسیرهای تجاری مهم مورد استفاده قرار گرفت. رومی ها و ایتالیایی ها معماری تاریخی و بومی خود را به شمال کوه های آلپ آوردند و با سبک های ژرمنی آشنا شدند. علاوه بر این، مزدوران سوئیسی عناصر معماری را از کشورهای دیگر به سوئیس آوردند. تمام سبک های اصلی، از جمله روم باستان، رومنسک، گوتیک، رنسانس، باروک، نئوکلاسیک، هنر نو، معماری مدرن و پست مدرن به خوبی در سراسر کشور نشان داده شده اند. انزوای نسبی روستاها و زبان‌های مختلف در دامنه‌های کوه‌های آلپ و کوه‌های ژوراسیک به تنوع زیادی در سبک محلی منجر شد. روستاها در هر منطقه به دلیل سنت ها، آب و هوا و مصالح ساختمانی متفاوت بسیار متفاوت هستند. ساخت کلبه های سوئیسی در قرن نوزدهم رایج شد و تنها معدود طرح های سنتی را نشان می دهد.

دلیل اینکه این سازه کلبه سوئیسی نامیده می شود این است که ایده اصلی ساخت خانه چوبی سوئیسی از سوئیس آمده است که شامل کنده های تزئینی، تیرهای در معرض و سقف های شیروانی با گوشه های وسیع است. به این سبک در زبان انگلیسی «سبک کلبه ای» یا «سبک کلبه سوئیسی» می گویند. از آنجا که معماری ملی در سوئیس باید به عنوان الگویی برای معماری در سایر کشورها باشد، واقعیت این است که روسی سازی قدرتمند بود. پایان قرن 18 و آغاز قرن 19، همدردی و احساس فزاینده ای را برای جامعه سوئیس به ارمغان آورد. سوئیس همچنین از آزادی و منافع دموکراتیک و نیز شیوه طبیعی زندگی دفاع کرده است.

ویژگی های سبک ویلایی سوئیس

ساخت ویلا سبک سا کلبه‌های سوئیسی که معمولاً به عنوان شادی نجار شناخته می‌شود، عمدتاً با ایوان‌ها و سقف‌های پانل‌شده، قاب‌های در و پنجره و پارتیشن‌های نمای پانل‌شده مشخص می‌شود. در برخی موارد، بسیاری از تزئینات حتی با بدنه نامتقارن یک خانه و یک برج مزین ترکیب می شود. در ساختمان های ساده تر نیز اتفاق می افتد که فقط ایوان از آن ساخته شده است. سقف‌های بلند، قرنیزهای چوبی متعدد و بالکن‌های نرده‌دار نشانه‌ای از روش محبوب سوئیسی و اسکاندیناوی برای ساخت خانه‌های چوبی است.

تفاوت ویلاهای شهری مدرن با ویلاهای سوئیس چیست؟

ویلاهای مدرن دو طبقه سوئیس دارای فضاهای نشیمن بزرگ، لوازم مدرن و فضاهای باز روشن هستند. یک ویلای شهری دارای پلان بزرگی است که به شما آزادی عمل زیادی می دهد. برخلاف یک خانه ییلاقی یک طبقه، می توانید اتاق های بزرگ و مدرن را در یک خانه شهری دو طبقه طراحی کنید. از آشپزخانه ای پر نور با پنجره های از کف تا سقف گرفته تا یک اتاق سرگرمی مدرن یا سونا، هیچ محدودیتی برای برنامه ریزی شما وجود ندارد. با توجه به فضای بزرگ زندگی، تمرکز اصلی ساخت و ساز باید بر روی بهره وری انرژی باشد. معماری سوئیس بیشتر در ویلاهای چوبی سنتی سوئیس یافت می شود، اما ویلاهای مدرن را می توان با ترکیب ویلاهای سنتی سوئیس و فنلاند یافت.

زیبایی ویلاهای چوبی

زیبایی خانه های چوبی به کلبه های سنتی محدود نمی شود. هنگام ساخت ویلا معماری و طراحی مدرن ساختار را هدایت خواهد کرد. در این پروژه ها بهترین راه این است که با در نظر گرفتن زیبایی شناسی متناسب با شرایط طراحی کنید. علاوه بر پتانسیل زیبایی شناختی چوب همچنین انتظارات قرن 21 را برای راحتی و رفاه برآورده می کند. انتخاب کلبه سوئیسی به معنای انتخاب یک زندگی سالم و هماهنگ با طبیعت است. به محض ورود به خانه می توانید جذابیت آن را ببینید. حتی زمانی که در یک محیط شهری شلوغ زندگی می کنید به شما آرامش می دهد. ساختار طبیعی و فیبری آن به تغییرات دما و هوای محیط بستگی دارد. به دست آوردن و از دست دادن رطوبت تعادل رطوبت را در خانه ایجاد می کند.

این ویژگی کیفیت قابل توجه هوا را تضمین می کند که خطر ابتلا به آلرژی، بیماری های تنفسی، آسم، خستگی و سردرد را کاهش می دهد. همچنین بهره مندی از نور طبیعی در اتاق نشیمن ضروری است. پنجره ها و نجاری بر اساس اصول بیوکلیماتیسم و ​​در نظر گرفتن جهت ساختمان برای بهینه سازی نور خورشید طراحی شده است. طراحی امروزی از این هم فراتر رفته است، به منظور محدود کردن قرار گرفتن در معرض تابش، شبکه برق به گونه ای ساخته شده است که می توان فضای خواب را تنها با یک کلید از تمام جریان های الکتریکی و الکترومغناطیسی جدا کرد. ثابت شده است که اقامت در یک کلبه چوبی سوئیسی یک پادزهر ایده آل برای استرس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد