همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

سیستم های تصویربرداری برای اتاق کنفرانس


این سیستم به دو صورت اتوماتیک و دستی انجام می شود که در ادامه به اختصار توضیح داده شده است.

سیستم عکاسی دستی محل برگزاری کنفرانس: پخش تصویر کنفرانس سیستمی است که در آن اپراتور دوربین های نصب شده در محل کنفرانس را با استفاده از یک دستگاه صفحه کلید کنترلی مدیریت می کند و با توجه به پیشرفت و زمان بندی کنفرانس از کنفرانس فیلمبرداری می کند. تنظیمات از پیش این کار را آسان می کند.

سیستم تصویربرداری خودکار اتاق کنفرانس (ردیابی خودکار): این سیستم از دوربین های مخصوص استفاده می کند و نیازی به اپراتور ندارد. مراحل کار به شرح زیر است: پس از انجام تنظیمات، روشن کردن هر میکروفون کنفرانس، دوربین به طور خودکار به موقعیت قرار می گیرد و عکس می گیرد. در این صورت امکان ارسال تصاویر به پلتفرم ویدئو کنفرانس، نمایش آنها بر روی مانیتورهای مختلف و ضبط بر روی ضبط کننده وجود دارد. در عین حال امکان نمایش تصاویر بر روی انواع صفحه نمایش نصب شده نیز وجود دارد.

سیستم اسناد اتاق کنفرانس فرلیچر: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، در حال حاضر از دستگاه های ضبط DVD برای مستندسازی (ضبط) جلسات اتاق کنفرانس استفاده می شود. این سیستم به ما این امکان را می دهد که از تمام جلساتی که با کمترین حجم و فضای حافظه برگزار می شود، ضبط آرشیوی به صورت صوتی و تصویری داشته باشیم.

سیستم انتقال ویدئو اتاق کنفرانس:

- سیستم انتقال تصویر سالن کنفرانس:

امروزه در اتاق جلسات مدرن برای به اشتراک گذاری تصاویر و ارائه اطلاعات در صفحه های مختلف، قرار دادن آن در مکان خاصی ضروری نیست، بلکه با استفاده از جداول (VSP) که در جلوی آنها قرار داده شده است به راحتی می توان این کار را انجام داد. انجام دهید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، با توجه به اینکه این پنل ها دارای کارایی و عملکرد بسیار زیادی هستند، می توانند از جمع شدن کابل های دستگاه های مختلف روی میز در کنفرانس جلوگیری کنند و در صورت عدم نیاز کاربر، این پنل ها می توانند بودن. روی میز است و فضایی روی میز کنفرانس وجود ندارد.

2- سیستم نمایش تصویر سالن:

انتخاب سیستم ویدئویی مناسب برای اتاق کنفرانس بسیار مهم است. توجه به این نکته ضروری است که نوع سیستمی که انتخاب می کنید به اندازه و هدف اتاق کنفرانس بستگی دارد.

در اتاق های ویدیو کنفرانس  مدرن از 3 روش زیر برای انتقال تصاویر استفاده می شود:

الف) استفاده از دیتا پروژکتورها و مانیتورهای بزرگ:

همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، می توانید تصاویر کنفرانس ویدئویی، اطلاعات کامپیوتر و بحث (بلندگوها) را بر روی مانیتورهای بزرگ و صفحه نمایش به صورت همزمان مشاهده کنید که با توجه به نیاز شما می توان بین مانیتور و صفحه نمایش سوئیچ کرد. نیاز داشتن.

استفاده از مانیتورهای رومیزی کوچک:

برخی از اتاق های کنفرانس از نمایشگرهای کوچکی استفاده می کنند که در مقابل یک یا دو شرکت کننده قرار می گیرند تا تصویر رایانه را مشاهده کنند.به این ترتیب شرکت کنندگان می توانند چاپ بسیار کوچک را بخوانند.

ج) استفاده همزمان از دیتا پروژکتورها و نمایشگرهای بزرگ و کوچک:

این تکنیک برای تسهیل مشاهده اشکال مختلف مانند متن، تصاویر کامپیوتری و ویدئو کنفرانس بر روی صفحه نمایش، مانیتور و نمایشگر استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد