همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

کپسول های افزایش اندازه انرژی قوی.


کپسول اروس ویگور از شرکت آمریکایی Eros; این قوی ترین دارو برای افزایش قدرت مردان و افزایش سایز آلت تناسلی است، حاوی ویتامین B3 است که قدرت جنسی مردان را تقویت می کند.


برای داشتن یک رابطه زناشویی مطلوب و رضایت بخش، مردان باید ویژگی های زیر را داشته باشند: نعوظ خوب، اندازه آلت تناسلی استاندارد، توانایی حفظ زمان انزال و قدرت و قدرت جنسی قابل شمارش است. اما گاهی اوقات در برخی از مردان به دلیل برخی از این ویژگی ها از بین می رود. اینجاست که درمان ها وارد می شوند. در این میان لوازم عروسی می تواند بخشی از این مشکلات را حل کند. اما امروز می خواهیم قرصی را معرفی کنیم که می تواند به مردان کمک کند همه موارد فوق باشند. این محصول با نام تجاری Vigor به فروش می رسد و توسط شرکت آمریکایی Eros یکی از محبوب ترین شرکت های تولید محصولات جنسی در آمریکا تولید می شود.

قرص های فرمولاسیون VIGOR EROS

قرص اروس ویگور محصولی برای بهبود عملکرد زناشویی مردان است. این قرص که دارای ترکیبات ویژه ای از اسیدهای آمینه، ویتامین ها و ترکیبات طبیعی است، در افزایش عملکرد جنسی، افزایش قدرت و تامین انرژی، تقویت حالت نعوظ، بهبود خون رسانی و افزایش سایز آلت تناسلی مردانه موثر است. ظاهر کپسول اروس ویگور به صورت خاص و با تکنولوژی جدید به صورت کپسول مایع بوده و در بسته بندی های 45 عددی عرضه می گردد.

این قرص به عنوان کپسول جدیدی که می تواند سایز آلت تناسلی دائمی را افزایش دهد و در درمان زود انزالی سخت کار می کند، می توان از این قرص کپسول اروس ویگور را به عنوان یکی از این خاص نام برد و اثرات قوی آن که شامل شرایط مناسب می باشد را شامل می شود. GMO و ISO 9001. به همین دلیل در سال 2014 FDA این دارو را تایید کرد و آن را برای استفاده افراد عادی بی خطر دانست.

قرص های قوی ؛ برای مردانی که می‌خواهند در رختخواب قوی‌ترین عملکرد خود را داشته باشند، بهترین گزینه ممکن است. این کپسول دارویی جدید مبتنی بر دانش برای افرادی است که از مشکلات جنسی رنج می برند یا می خواهند آلت تناسلی خود را بزرگ کنند. این قرص 100% بی خطر بوده و حاوی مواد بسیار قوی و با کیفیت می باشد. با استفاده از آن ضخیم و ضخیم می شوید و نعوظ قوی و کامل خواهید داشت. همچنین با مصرف این دارو می توانید نعوظ قوی تر، رابطه جنسی طولانی تر و نعوظ راحت را تجربه کنید.

مواد تشکیل دهنده کپسول ویگور اروس اصل فروشگاه زوجیم 



دلیل عملکرد خوب این قرص را باید در ترکیبات آن بررسی کرد. اگرچه این کپسول حاوی بسیاری از مواد گیاهی و طبیعی است ، اما مواد اصلی شامل چهار ماده در دوزهای قوی است که در زیر ذکر خواهد شد:

یوهیمبین

یکی از اجزای اصلی قرص اروس ویگور یوهیمبین است. این ماده برای رفع ناتوانی جنسی مردان متاهل استفاده می شود. یوهیمبین می تواند با افزایش جریان خون به آلت تناسلی و جلوگیری از جریان خون از آلت تناسلی (افزایش جریان خون وریدی و کاهش جریان خون از آلت تناسلی) باعث نعوظ شود. Yohimbine مزایای زیر را دارد:

فواید یوهیمبین

داروهایی برای اختلال نعوظ

درمان استرس و افسردگی (یوهمبین می تواند به راحتی سطح دوپامین را در بدن افزایش دهد)

بهبود فشار خون

تقویت عملکرد قلب

پیشگیری از لخته شدن خون

مراقبت از کلیه

ال آرژنین

آرژنین یکی از اسیدهای آمینه است که بدن انسان به طور طبیعی آن را تولید نمی کند. آرژنین یک آمینو اسید نیمه ضروری است که باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود و این خون رسانی به اندام هایی مانند اندام تناسلی باعث ضخیم شدن آلت تناسلی می شود. برای خرید قرص پاور وی 8 با ما تماس بگیرید.


خواص ال آرژنین

بهبود سیستم ایمنی بدن انسان

اثرات در حال توسعه بیماری های اندام های داخلی را کاهش می دهد

درمان نعوظ برای مردان

افزایش حجم خون در حین نعوظ

قدرت اسپرم را افزایش می دهد

تحریک ترشح هورمون رشد مردانه

پیشگیری از دیابت

این محصول به صورت کپسول آب با استفاده از آخرین تکنولوژی تولید شده است

ال کارنیتین

ال کارنیتین یک مشتق طبیعی از اسید آمینه است که به عنوان ویتامین B نیز شناخته می شود. ال کارنیتین به بدن در تولید انرژی کمک می کند و از سلامت قلب حمایت می کند. این گیاه به عنوان تقویت کننده قدرت مردانه در قرص ویگور عمل می کند. و در آینده افراد در رابطه جنسی قدرتمندتر خواهند بود. طبیعتاً این عنصر در افزایش میل و شدت جنسی در مردان تأثیر زیادی دارد. علاوه بر این، این ماده سفتی و بی حالی بدن را کاهش می دهد. بی‌حالی مردان پس از مقاربت را که در اثر آمیزش، انزال و احساس لذت شدید ایجاد می‌شود، تسکین می‌دهد.

نتیجه یک مطالعه در آمریکا بر روی 3000 مرد بین 46 تا 65 سال که از ناتوانی جنسی رنج می‌برند، انجام شد. این مردان به مدت 4 ماه 2 گرم ال کارنیتین مصرف کردند و در مطالعه دیگری مشخص شد که میزان تستوسترون و میزان اسپرم موجود در آنها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

خواص بی نظیر ال کارنیتین

به سوزاندن چربی کمک کنید.

خطر ابتلا به بیماری های قلبی در افراد را کاهش می دهد

بهبود عملکرد مغز و حافظه

بهبود میل جنسی در مردان

کاهش خستگی و افزایش استقامت

نیاسین

نیاسین یکی از چندین ویتامین B است که به عنوان ویتامین B3 شناخته می شود. نیاسین (نیکوتینیک اسید) یکی از مواد موثره در قرص اروس ویگور است. نیاسین می تواند به کاهش ناتوانی جنسی مانند ناتوانی جنسی کمک کند و همچنین باعث بزرگ شدن آلت تناسلی شود. زیرا نیاسین به عنوان یک گشادکننده عروق عمل می کند و جریان خون را در ناحیه تناسلی افزایش می دهد.

خواص ویتامین B3 یا نیاسین

اختلال نعوظ را سریع برطرف کنید

ایمنی را در کمترین زمان ممکن بهبود بخشید

افزایش سطح کلسترول خوب

خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد

درمان افراد آلوده

فواید دائمی قرص های انرژی خارجی

همانطور که در بالای مقاله ذکر شد ، این محصول می تواند کیفیت روابط جنسی را به عنوان دارویی با اثرات باورنکردنی افزایش دهد. از دیگر مزایای این دارو برای یک کاربر معمولی عبارتند از:

لذت جنسی را تقویت می کند و زمان روابط زناشویی را افزایش می دهد

درمان دائمی انزال زودرس در مردان

اساساً تمایل یک مرد را افزایش می دهد

بزرگ شدن آلت تناسلی مرد و آلت تناسلی مرد

تداوم قدرت جنسی و ارتباط بدون درد

با استفاده از این محصول ، مشکلات اختلال نعوظ و اختلال عملکرد درمان می شود و باعث افزایش اعتماد به نفس مردان می شود. همچنین ، این کپسول را می توان برای افراد مسن با تأثیر واقعی خود استفاده کرد.

در مقایسه با سایر قرص های ناتوانی جنسی مردانه مانند کپسول بیگ رایز، کپسول اروس ویگور موثرتر و خلاقانه تر است. به یاد داشته باشید که این محصول دارویی جدیدتر از داروهای دیگری است که سال ها در داروخانه وجود دارد. بنابراین، طراحی آن خوب است و تأثیر آن بسیار بیشتر از آنها است. ویژگی اصلی یک دارو "تولید کننده" آن است. "Eros Brand" یکی از معتبرترین و نوآورانه ترین شرکت های دارویی در آمریکا است که در زمینه تولید محصولات برای زوجین و رابطه جنسی فعال است.

مکانیسم اثر قرص آمریکن ویگور

قرص اروس ویگور از ترکیب معجزه آسایی از 4 ماده قوی و منحصر به فرد تولید شده است که باعث افزایش جریان خون در بافت اسفنجی آلت مردانه و در نتیجه نعوظ قوی، افزایش میل جنسی در مردان و تقویت کیفیت روابط بین زوجین می شود. برای بسیاری از مردم. ترکیب این دارو باعث افزایش طول و ضخامت آلت تناسلی و همچنین جلوگیری از انزال زودرس می شود. این دارو می تواند ظرفیت جریان خون رگ های آلت تناسلی را افزایش دهد و اندازه آلت تناسلی را افزایش دهد و آن را قوی تر کند. بهتر است بدانید که این قرص به عنوان قوی ترین محرک مردانه در آمریکا شناخته می شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آنچه منجر به نعوظ کاملتر و قوی تر می شود، افزایش خون رسانی به بافت آلت تناسلی است. با افزایش گردش خون در آلت تناسلی، قرص ویگور جدید توانایی ایجاد نعوظ بهتر و آلت تناسلی قوی‌تر را دارد.

یعنی به لطف ترکیبات ویژه ای که تمرکز بیشتری روی افزایش گردش خون در آلت تناسلی دارد، این قرص راه جدیدی را برای رفع تمام نیازهای یک مرد باز کرده است و با افزایش سیستم عصبی + خون بیشتر، نتایج بهتری به شما می دهد. گردش خون در آلت تناسلی

سال هاست که محصولاتی مانند قرص ویگرکس پلاس به مردانی که می خواهند سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهند توصیه می شود، اما داروخانه اینترنتی کوثر طب مفتخر است که اولین وارد کننده این داروی جدید برای افزایش سایز و معرفی آقایان است. این محصول به هموطنان عزیز

عکس کپسول جدید شرکت آمریکایی Eros Vigor

نحوه مصرف قرص های تقویت کننده مردانه اروسویر

همیشه گفته ایم که میزان و نحوه استفاده از هر محصولی باید توسط پزشک متخصص تعیین شود. و بستگی به شرایط جسمانی، سن و سایر خواسته های فرد دارد. اما به طور کلی و طبق گفته سازنده این کپسول، مصرف یک عدد کپسول ویگور اروس در روز توصیه می شود. اما در هنگام استفاده از این محصول باید به نکاتی توجه کرد:

با توجه به فرمولاسیون این دارو، اثر آن در صورت مصرف بعد از غذا و با معده سیر افزایش می یابد.

در حین مصرف این کپسول مقداری آب بنوشید.

استفاده از این قرص برای مردان بزرگسال (بالای 18 سال) مجاز است.

اگر بیماری قلبی یا بیماری خاصی دارید و یا از داروهای خاصی استفاده می کنید، قبل از مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.

از مصرف بیش از مقدار توصیه شده (یک کپسول در روز) خودداری کنید.

از مصرف داروهایی مانند ویاگرا و سیالیس همراه با این دارو خودداری کنید.

عکسی از کپسول جدید شرکت آمریکایی Eros Vigor

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد